Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

din pacate nu poti sa schimbi cutia de viteze cu alta eu pe a mea am avut-o data jos si reparata de 3 ori e un model de cutie foarte pacatos.Eu am vrut sa pun alta si meseriasu care mi-a facut cutia a zis sa nu o schimb cutia decat daca are aceelasi cod de cutie si sa fie pentru motorul de 1.4 benzina cum am avut eu.Asta e modelul din pacate cei de la VW au dat gres cu cutia asta.Pacat ca in rest sunt masini exceptionale :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am o problema care imi cam sta pe creier ... cand depasesc 3000rpm incepe sa se auda un zornait metalic in schimbator... aveti idee ce poate fi ? am problema asta de cand am luat masina de anul trecut... acum o luna am schimbat kit'ul complet de ambreiaj + coroana volant (nu cred ca ati vrea sa stiti povestea coroanei ... avea 2, 3 dinti rupti si restul terminati), am uitat sa intreb mecanicul de ce face acel sunet, daca ma puteti ajuta sa aflu de unde provine acest sunet va sunt recunoscator ca in ziua de azi, pe langa piesa care trebuie schimbata te face sa mai schimbi inca 20.

Am fost practicant intr-un service si am vazut cam ce se intampla :) nu poti avea incredere in nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa vezi daca mai face daca apesi pedala de ambreiaj si acel zornait nu se aude in schimbator se aude in cutie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi toba de esapament. Are tendinta sa zbarnaie cand iti este lumea mai draga. Ai un suport de care e prinsa la jumatate, ala se cam rupe destul de des si la turatii, va zbarnaii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema la masina din semnatura. Am observat de curand ca in punctul 0 al cutiei, maneta schimbatorului nu mai are fermitatea din tinerete :) Adica parca nu se mai simte tensionarea (arcul ) de care sa trag ca sa il indrept spre treptele 1,2 si cand revin din treptele 3 si 4 aproape ca mestec cu el prin punctul 0.

De la ce ar putea proveni acest comportament?

Modificat de Golfuletz4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face si a mea dar mai ales cand se incalzeste incearca sa dai cu un degripant pe tijele de la cutia de viteze si vezi daca mai face asa.Eu asa am facut am dat cu spray pe toate mecanismele de la cutie si sia mai revenit nu chiar de tot :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi toba de esapament. Are tendinta sa zbarnaie cand iti este lumea mai draga. Ai un suport de care e prinsa la jumatate, ala se cam rupe destul de des si la turatii, va zbarnaii

Maine o pun pe elevator sa-i dau ochiului sa vada ;) orice e posibil. Multumesc Bogdan

ai incercat sa vezi daca mai face daca apesi pedala de ambreiaj si acel zornait nu se aude in schimbator se aude in cutie :offtopic:

Da am incercat si cu pedala apasata... Sa verific maine ce mi-a recomandat Bogdan... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema la masina din semnatura. Am observat de curand ca in punctul 0 al cutiei, maneta schimbatorului nu mai are fermitatea din tinerete :icon_cool: Adica parca nu se mai simte tensionarea (arcul ) de care sa trag ca sa il indrept spre treptele 1,2 si cand revin din treptele 3 si 4 aproape ca mestec cu el prin punctul 0.

De la ce ar putea proveni acest comportament?

Vezi ca in cutie ai un arc.Din cuza acelui arc nu iti mai revine singura in punctu mort.Acel arc e exact unde se cupleaza timoneria de cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua

la un golf IV , 1.9 tdi din 2000 am urmatoarea problema:

cand plec de pe loc, in treapta I, se aude un troncanit puternic, apoi in celelalte trepte nu mai sunt probleme

ce credeti ca ar putea fi????

multumesc

Modificat de iliutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea intra cateodata putin mai greu in 1-a si 2-a dar nu face nici un zgomot

s-ar putea rezolva problema cu un schimb de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... am facut si eu asta

trebuie reglata timoneria cand intra putin mai greu intr-o treapta... sau schimbat ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua , G5ul din semnatura si cutie DSG, cu citeva zile in urma i-am schimbat distributia si am senzatia ca se schimba la turatii mai mari treptele de viteza decit de obicei, a avut cineva experiente asemanatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua

la un golf IV , 1.9 tdi din 2000 am urmatoarea problema:

cand plec de pe loc, in treapta I, se aude un troncanit puternic, apoi in celelalte trepte nu mai sunt probleme

ce credeti ca ar putea fi????

multumesc

odata? sau face in fuctie de viteza masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Revin cu o problema destul de urata avand in vedere ca am bagat ca si banii in cutia de viteze ca imi luam alta noua.Problema e in felul urmator la rece sau la cald are momente cand intra mai greu in viteze mai ales a2a.In cutie nu sunt probleme cu sincroanele sau pinioanele sau altceva uleiul in cutie este corespunzator nu exista aer pe instalatia hidraulica a ambreiajului deci nu stiu ce sa ii mai fac.Astazi am fost la mecanic care a facut cu ea un test si mi-a dat dreptate.In prima faza a folosit ambreiajul la schimbarea treptelor de viteze si intra naspa in viteze mai ales a 2a.Bun el zice ca sincronul de a2a nu franeaza destul si din cauza aia nu ma lasa sa intre in viteza,dar dupa aceea a incercat sa bage in viteza fara ambreiaj si chiar daca suna ciudat intra mai bine in viteza si mai frumos fara a apasa pedala de ambreiaj.Voi ce concluzii tragetii de aici???.El zice ca daca intra in viteze fara ambreiaj sincronul franeaza deci nu ar fi probleme de acolo.Sincer eu banuiesc a fi ambreiajul bine nu ambreiajul ca a fost schimbat acum 7000km.Eu cred ca este tija din cutie care actioneaza palca de presiune pentru ca este montata invers la ora actuala si mai dau vina pe rulmentul de presiune.Voi ce parere avetii???Va multumesc si astept raspunsurile voastre. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati daca fac off topic dar nu stiu in ce topic sa pun aceastra intrebare, si daca tot are legatura cu, cutia de viteze m-am gandit sa intreb.

imi trepideaza rau de tot maneta de la schimbator cand iau picioul de pe acceleratie incepand de la o viteza mai mare de 70-80, sau in curbe cand iau piciorul de pa acceleratie, sau cand pun frana la viteza peste 70 zici ca e ~titirez~, se misca foarte energic, ma poate ajuta cineva cu un raspuns va rog mult, si inca odata scz de off topic daca am facut. tks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati daca fac off topic dar nu stiu in ce topic sa pun aceastra intrebare, si daca tot are legatura cu, cutia de viteze m-am gandit sa intreb.

imi trepideaza rau de tot maneta de la schimbator cand iau picioul de pe acceleratie incepand de la o viteza mai mare de 70-80, sau in curbe cand iau piciorul de pa acceleratie, sau cand pun frana la viteza peste 70 zici ca e ~titirez~, se misca foarte energic, ma poate ajuta cineva cu un raspuns va rog mult, si inca odata scz de off topic daca am facut. tks

tamponul de la cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai o problema si stii ca ai ceva in neregula...concluzia mea ar fi ca ai putea sa incepi cu acea tija montata invers.Daca nu,incearca du dubla debraiere(apesi,scoti,apesi,bagi).Vezi daca mai caraie asa.Sau cu o pauza mai lunga la trecerea din 1->2.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky nu imi caraie cand bag in viteze ci doar intra mai greu si am incercat sa bag si fara ambreiaj si intra destul de bine.eu cred ca totul se trage de la tija aia care mia fost montata invers in cutie si imi haleste rulmentul de presiune.Mecanicii astia......... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Razvane eu nu inteleg de ce nu desfaci capacu de a5a,cand ti-am aratat 100%,ca acolo e tija montata invers si care.eventual a deteriorat rulmentu de presiune.Bineinteles nu o zic cu rautate,insa pana acum rezolvai problema,dureaza maxim 1h toata treaba.

:icon_cool: Daca s-ar rezolva fiarele cu acatiste,ar fi foarte tare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi am desfacut capacul de a5a dar am vrut sa mai intreb si pe aici si tija este uzata rulmentul sa nu mai zic.Maine am piesele si le montez.Doar am intrebat pe aici sa mai aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma ce naiba,doar nu aveam vre-un interes sa te mint.Pune si tu niste preturi cu tija+rulment.Poate ca la alti colegi o sa le fie de folos :icon_cheesygrin: .Cu tija noua+rulment ar trebui sa intre ca unsa.Poate schimbi si tamponu de la cutie(vezi ca mai e unu,jos langa baia de ulei,sa nu ai probleme si cu ala).Te astept la o linie,vedem care cutie crapa prima :)) ,glumesc.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija a costa 130 ron,rulmentul 40ron maine de dimineata le montez draqu o ia daca nu intra calumea in viteze.O mananc pe paine daca nu merge in fine maine vei afla cum merge. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma ce naiba,doar nu aveam vre-un interes sa te mint.Pune si tu niste preturi cu tija+rulment.Poate ca la alti colegi o sa le fie de folos :D .Cu tija noua+rulment ar trebui sa intre ca unsa.Poate schimbi si tamponu de la cutie(vezi ca mai e unu,jos langa baia de ulei,sa nu ai probleme si cu ala).Te astept la o linie,vedem care cutie crapa prima :lol: ,glumesc.

hhahaaaaaa...kabooom.ma bag si eu.Dar dupa ce o repar ca si a mea acum e acasa la schimbat ambreiajul.La ora 11:30 in seara asta ajunge MosCraciun cu cadoul:P.Daca tot ma apuc de ambreiaj,mi'ai putea arata o poza sau un cod cu tija ca si la mine inainte sa crape ambreiajul intra in hopuri in viteza.Multumesc;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!