Jump to content

Tremurat In Mers


garceaa
 Share

Postare recomandată

Daca spui ca vibratia apare si atunci cand accelerezi brusc, atunci buba este cel putin de la un cap de planetara dinspre cutia de viteze. Schimba ambele capete de planetare dinspre cutia de viteze si vei scapa si de vibratii...dar inainte de a te apuca de aceasta operatiune, asigura-te ca jantele si anvelopele sunt ok si ca vibratiile nu sunt din cauza lor.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aceealsi simptome am avut si buba a fost din cauza cauciucurilor de pe spate(Dinti de ferestrau).Am schimbat cauciucurile si s-a rezolvat.Si toti imi ziceau ca e un capat de planetara sau o bucsa.Verifica mai bine si asta ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

 

Am un Vw Jetta 2.0 tdi 140 CP in 6 trepte. In treapta 4 si 5 in mers(in sarcina) intre 1500 si 2200 rpm trepideaza rau motorul. La demaraj, plecare de pe loc, nu are nici o problema. Ma puteti ajuta cu un raspuns, unde este problema?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in treapta 6 intre 1500-2200 nu trepideaza motoru'/.?? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da...am uitat sa specific...si in treapta 6

Cum am spus mai sus, in demaraj in treptele mici nu are probleme.

 

Inca un lucru. Conducta dintre intercooler si turbina are cate doua urechi de prindere a colierelor la fiecare capat. La unul dintre capete o ureche este sparta(conducta este de aluminiu), si colierul tine doar intr-o ureche. Am urcat-o pe rampa si cand o turez mai tare, furtunul ce intra de la intercooler in conducta (prins intr-o ureche cu acel colier) tinde sa se desprinda. Este posibil sa traga pe acolo aer si acesta sa fie motivul trepidatiilor?Urmeaza sa schimb aceea conducta.

 

Mersi

Modificat de Allbert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu cumva sa fie de la vreun cap de planetara...Eu chiar acum am masina in service pt o chestiune similara: tremurat/vibrat in accelerare in special in treptele 3 si 4, in zona de turatii unde are punctul de cuplu maxim. S-au verificat toate chestiile posibile si in final s-au demontat capetele de planetara: la unul dintre ele canelurile pe care circula bilele erau uzate..facusera un fel de sant. Am schimbat capetele de planetara si acum m-au chemat sa iau masina. Cred ca a pierdut vaselina in timp pe la un burduf, n-am observat si aia a fost..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de ceva vreme ma tot sacaie un tremurat la peste 30 km la ora. Masina este un Golf 3 1.9 TDI Variant.

Recent am fost la pompagiu, mi-a schimbat toate garniturile din pompa de injectie, a reglato, porneste chiar si la rece la sfert si nu scoate fum de loc. Problema este ca de ex. cu treapta a-IV-a la 1900-2000 ture tremura toata masina chiar si daca accelerez  ca si cum nu ar avea alimentare. Daca o calc si ma duc la 120 km la ora cu treapta a-V-a nu mai face nimic...Pompagiu zice ca este ceva de la transmisie nu de la alimentare cu motorina .... inebunesc...daca ati intanlit ceva de genu asta va rog ajutati-ma... :(

Modificat de vally20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manifestarea asta ti-a aparut fix dupa ce ti-a umblat nenea la pompa sau o aveai si inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o aveam si inainte.

 

 

 

 

Sa fie cumva de la volant ? 

Sa fie de la vreun tanpon motor?

Modificat de vally20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai volant cu masa simpla, deci exclus sa aiba legatura acolo. Tampon de motor/cutie, capete planetara, pe acolo cauta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma ma duc sa ma uit. O sa revin cu detalii ! ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci tamponul de la cutia de viteza este rupt sau cel putin are joc mareeee.... duca ce o sa il inlocuiesc o sa postez iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tamponul de la podul pedalier care era uzat RAU dar tot nu a disparut tremuratul(smucituri) in mers... :( ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica "smucituri in mers"?? Veifica toate tampoanele si cel de motor si cel anticuplu vezi suruburile sa fie strinse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari!

 

Dupa ce am parcurs ~30km pe serpentine, la coborare am oprit pentru aproximativ o ora. La plecare avut urmatoarea patanie cu "bolidul" meu 1.9TDI (BKC). In mers, in sarcina 1900-3000 ROT/min a inceput sa tremure toata masina cam la fel ca atunci cand ai planetarele defecte. Se simtea in caroserie, volan, pedale. Am tras pe dreapta (trepidatiile nu au disparut), am deschis capota si am observat ca motorul tremura mult mai tare decat deobicei. Dupa oprirea si repornirea motorului fenomenul a disparut. Am mai condus ~100km pana acasa fara nicio problema. 

 

As vrea sa intreb daca cineva a mai avut experiente asemanatoare cu 1.9TDI. Va multumesc anticipat!

 

PS: Precizez ca am martorul Chek Engine aprins pe bord din cauza EGR-ului (membrana din capsula vacumatica probabil rupta/gaurita). Inainte sa am aceste simptome i-am facut si o diagnoza si o curatire de EGR. 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 B    HW: 028 101 147 8
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  7209  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D9131227
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00066 001 57865
   VCID: 22405DE2FD18E708171
 
1 Fault Found 
16785 - EGR System 
            P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Torque: 72.0 Nm
                    Speed: 47.0 km/h
                    Load: 25.9 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 11000000
                    Mass Air / Rev.: 260.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 615.0 mg/str
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, de ceva vreme ma tot sacaie un tremurat la peste 30 km la ora. Masina este un Golf 3 1.9 TDI Variant.

Recent am fost la pompagiu, mi-a schimbat toate garniturile din pompa de injectie, a reglat-o, porneste chiar si la rece la sfert si nu scoate fum deloc. Problema este ca de ex. cu treapta a-IV-a la 1900-2000 ture tremura toata masina chiar si daca accelerez  ca si cum nu ar avea alimentare. Daca o calc si ma duc la 120 km la ora cu treapta a-V-a nu mai face nimic...Pompagiu zice ca este ceva de la transmisie nu de la alimentare cu motorina .... inebunesc...daca ati intanlit ceva de genu asta va rog ajutati-ma... :(

 

 

 

Salut din nou. Am revenit cu detalii in legatura cu tremuratul. Astazi am fost din nou la "nea Pompagiu" si a schimbat senzorul de avans de la pompa de injectie (partea dintre capacul pompei si corpul pompei) pe langa asta a schimbat si duza din lateral pe care se prinde o conducta. Dupa schimbare a reglat debitul la pompa, avansul si vreau sa zic ca masina nu mai tremura pot sa merg chiar si subturat ca nu mai trepideaza deloc ! Sper sa fie de folos la cineva vreodata postul meu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ,de obicei , cam doar cand e rece am si eu urmatoarea problema ; in sarcina , cam in momentul in care intra turbina , are o oarecare inganare(piedica), si apoi merge ok . A mai patit cineva ? Vreo idee de la ce ar putea fi ? 

 

Precizez ca este motorul de 1.9 BKC 105 cp , are aproximativ 300 000 km , si nu da fum chiar deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare! Acum 2 luni am facut un mic accident, lovind cu partea stanga intr-un indicator rutier. In urma accidentului a rezultat deantarea rotii din stanga, lovirea aripei si spoiler-ul fiind iesit. Cat si roata din spate dreapta a fost dezumflata (0.4bari) si iesea abur cand am ajuns cu ea acasa. In principiu, problema consta in trepidatii la viteze de peste 110km/h, volanul tremura groaznic de tare, cu cat viteza este mai mare cu atat volanul tremura ingrozitor cat si toata masina. Am facut urmatoarele: am schimbat pivotii, telescoapele si ascurile de pe fata cat si o bieleta antiruliu de pe dreapta. Rezultatul fiind acelasi. Ce am observat: am dus masina la o cunostinta pe elevator si am ridicat-o, am pornit-o si oprind ESP-ul am constatat ca rotile joaca ingrozitor in sus si jos. Am incercat cu 4 perechi de roti diferite atat pe fata cat si pe spate, rezultatul fiind acelasi. Vazand asta, am incercat suspendarea doar pe o singura roata: pe partea stanga ridicata, si pornita la viteze de peste 100km/h si FARA ROATA tremura toata masina groaznic, pe partea dreapta suspendata, FARA ROATA, masina nu ma lasa sa o accelerez, da tendinta de ESP, iar cand accelerez mai tare se opreste motorul, precizez ca ESP-ul a fost oprit. Am 3 mari dubii in privinta acestei probleme, ce poate fi? caseta de directie, cutia (grupul), planetarele sau fuzeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetara sau butuc rulment

De la bușitură nu ți-a rupt nici un tampon de la motor?

Caseta se exclude cutia de asemenea...mai uitate pe partea unde ai lovito daca nu cumva ți-a strâmbat flanșa de care se prinde planetara (partea dinspre cutie)

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul pare in regula in rest, motorul se comporta normal...daca ar fi planetara, ar fi axul sau capul?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat planetara de pe stanga unde am avut si impactul, se comporta la fel. Planetara veche avea joc doar in articulatia interioara si deloc in cap. Cea pe care am cumparat-o de la dezmembrari avea joc peste tot, dar rezultatul fiind acelasi... sa schimb si planetara de pe dreapta? presupun ca fiind mai lunga ar influenta mai mult jocul din volan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

2.0 BKP
Am următoarea problema:
Tremurat in sarcina se simte in special in treptele 5 si 6, lipsa partială de putere, consum ceva mai mare decat era inainte (1 - 1,5 litri in plus) la mers normal.
La scanare cu VCDS nu am nici un fel de eroare.
Mecanicul zice sa merg cu ea asa până va apărea ceva, dar pe mine mă stresează ... mai ales la depasiri!
Eu bănuiesc ca ar fi un injector... dar cum il depistez fara sa-l demontez... Nu cred ca se poate!
Corecțiile la injectoare sunt in parametrii normali!

Nu tremura volanul!

Nu bate volant... precizez... se simte parca ar merge in 3 pistoale in sarcina!
Daca aveti soluții, va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua,

In primul rand imi cer scuze in cazul in care nu am postat unde trebuie.

Sa incepem...detin un VW Golf 5 Plus - 1.9 TDI, 105 CP, din anul 2007 am inceput sa am anumite probleme la masina, prima problema a fost intr-o dimineata cand la semafor am simtit niste trepidatii usoare in scaun, am oprit motorul, am pornit la loc si acele trepidatii au disparut si nu au mai aparut deloc. La un anumit interval de timp am simtit dintr-o data ca masina nu mai trage cum trebuie ca si cum s-ar inneca (la drum intins) daca calcam acceleratia se auzea un sunet metalic si scotea fum, daca nu calcam acceleratia si o lasam cateva secunde isi revenea de una singura. Am mers la mecanic a pus testerul si  a zis ca problema vine de la turbina (e blocata geometria turbinei), zis si facut, am schimbat turbina cu una reconditionata Garrett. 

Dupa schimbarea turbinei a sunat mecanicul, a zis ca masina acuma trage foarte bine, a iesit cu masina in proba doar ca la 3000 ture masina incepe sa faca un sunet urat si sa trepideze, daca o scoate din viteza si o baga iar a zis ca isi revine. Intrebarea mea este de la ce ar putea sa faca aceste probleme? Mentionez ca am probleme si cu volant (trepideaza doar cand o iau de pe loc, sunet face dar foarte foarte usor). Mecanicul mi-a sugerat ca ar fi bine sa se verifice injectoarele (spunea ca injectorul 2 si 3 baga mai mult decat trebuie) ca ar putea fi si  de la ele nu doar de la volant. Injectoarele acum sunt trimise la verificat si nu am nici o veste deocamdata.

Oare care ar putea fi problema? S-a mai intalnit cineva cu asa ceva?

Multumesc si sper ca m-am facut inteleasa!

O zi cat mai frumoasa!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. As vrea sa îmi dați careva o idee despre următoarea problema pe care o întâmpin la al meu golf.

Mașina în cauză este un golf 5, cod motor BLS, cu 196.300 km, cumpărată la 141.200.

In jurul a 171.000 am schimbat ax cu came+tacheți+cuzineți+simering la ax, pentru că motorul mergea bâlbâit, sacadat, iar la recomandarea mecanicului, am desfăcut capacul de la motor și așa era.

Acum pot spune că se manifesta oarecum la fel, dar în felul următor:

peste 2000 de ture nu face nici un simptom, că este turata in sarcina că se merge constant cu motoru.

Sub 2000 de ture se bâlbâie motoru, merge sacadat, parcă da sa se înece, DAR, toată treaba aceasta se manifesta în momentul în care apa ajunge la 90°, sub nici o forma sub 90.

Am schimbat pompa de joase din rezervor, m-am gândit că această ar fi probla, dar fara nici un rezultat. 

P.S. nu am nici o eroare pe tester, valorile la injectoare nu se modifică când se bâlbâie motoru, presiunea la turbina cat cere atât incarca, presiunea diferențială in dpf la relanti e de 5.2 mbar...

V-aș ruga sa mă indrumati spre o soluție, chiar nu știu ce să îi mai fac..

Mulțumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!