Jump to content

Tremurat In Mers


garceaa
 Share

Postare recomandată

aceeasi problema o intampin si eu. imi tremura volanul in intervalul 120-130 km/h. sub si peste aceasta viteza nu mai face. rotile, fiind setul de vara, abia au fost montate si echilibrate, iar cele de pe fata le-am pus pe spate. sa fie oare acesta motivul tremuratului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cu cele de iarna nu facea asa poate sa fie ori din janta, daca este cumva stramba, sau din cauciucuri daca sunt cumva uzate inegal sau echilibrate aiurea. nu cred ca orice baiat de la vulcanizare stie sa echilibreze cum trebuie. am vazut odata niste jante de audi echilibrate la o reprezentanta care aveau kg de plumbi pe ele, dispuse in forma de fantezi.incearca sa faci o noua echilibrare la un service mai bine cotat, cu aparatura moderna si ai sa vezi clar diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

se spune ca, de obicei, tremuratul peste 100 vine de la rotile spate

Eu aveam un vuiet peste 100 iar problema era ca-mi inversasera rotile pe o parte (Fata-Spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor eu patesc treburile astea in fiecare primavara cand revin de la rotile de iarna la cele de vara. Cele de iarna sunt de tabla pe 15", cele de vara din aliaj pe 17". Cand le pun pe cele de vara le echilibrez de fiecare data, merg ok vreo 300-400km dupa care incepe "tremureala" dupa 120-130km/h. Initial ma duceam, la echilibrat din nou, eventual le mai si indreptam daca pareau a avea bataie si scapam de problema, dar evidnet tot temporar era pt ca la un anume moment o luam de la capat. Cred ca tine de modelul de janta..unele sunt mai pretentioase altele mai putin. Eu m-am obisnuit: ori merg pana in 120km/h ori peste 140 :D (de regula prefer prima varianta).

In schimb iarna cu cele de tabla nu am absolut nici cea mai mica problema. Cum le echilibrez asa raman :)

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am pus si eu rotile de vara; proaspat echilibrate_n-am avut ce face. Asta toamna erau in regula, dar am avut oarece probleme cu cele de iarna la care am niste jante mai ponosite, si am zis sa le echilibrez si pe cele de vara. Ma dispera... parca cel mai tare imi tremura intre 70 si 80 km/h. Desi asta toamna am insemnat rotile, cel de la vulcanizare m-a aburit ca pe spate le-am notat gresit si ca dupa uzura stie el mai bine ca altfel ar trebui sa fie. Acum tre sa le inversez sa vad daca se schimba ceva, daca nu, ...o noua echilibrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa fac toti la vulcanizare, pe cele mai uzate le monteaza pe spate. un coleg si-a cumparat cauciucuri noi pentru spate iar la vulcanizare le-au montat direct pe fata, foarte multumit de ele. conteaza mult si cum se depoziteaza astea de vara peste iarna, ca se pot deforma putin daca stau aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat si eu mai demult fata - spate; e normal ca cele de pe fata sa se uzeze mai repede, chiar si cu dispozitivele antidemaraj. Acum mie mi le-au inversat stanga - dreapta; nu stiu daca conteaza asa de mult (nu au sens de rotatie), dar eu am tinut cont de fiecare data cand le-am schimbat. Asta toamna, pe cele de iarna de pe fata mi le-au pus invers sensului de rotatie. De atunci am hotarat sa nu ma mai misc de langa masina cand mi le schimb. Ba mai mult, cel de la vulcanizare s-a si distrat cand m-a vazut cu carioca in mână „că nu e nevoie sa le insemnez ca un meserias bun isi da seama de pozitia lor corecta”.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Se da un golf 5 plus 1.9TDI BKC

In timpul mersului incepand de la 120 spre 130km/h volanul vibreaza foarte tare , dar doar intre 120-130km/h atat dupaia isi revine nu mai vibreaza deloc.

-am cauciucuri de iarna pe 15' echilibrate

- presiunea facuta inainte sa plec

Cam de la ce ar putea sa fie ??

modify_inline.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce autostrada face asa? directia este reglata recent? la franare brusca de la viteza mai mare nu vibreaza deloc? discurile de frana si placutele sunt noi sau cel putin destul de bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reverifica cauciucurile pe fata sa vezi daca nu cumva au rupta sarma in ele sau ceva deformari,eventual schimbale cu cele de pe spate si vezi daca face la fel.Eu am patit treaba asta si era doar pe la 80 la ora si s-a rezolvat prin schimbarea cauciucurilor,la fel si un prieten de-a meu.Si anumite defectiuni la directie pot genera astfel de probeme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se gaseau destule topic-uri pe aceasta tema, nu? :)... Daca nu ai : gheata pe interiorul jantei, roti care nu sunt echilibrate sau le-a sarit plumbul de pe janta, janta stramba, galma pe anvelopa, anvelope cu defectiuni de fabricatie (ovale).....Iti mai ramane sa verifici capetele de planetare dinspre cutia de viteze.

Cu rabdare, pe rand, vei gasi hiba, Eu sunt sigur ca este ceva banal gen : gheata pe interior sau roata care nu este echilibrata.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 si inca ceva.. aveam ceva rupt de la directie.. nu imi amintesc :sly: dupa ce ca tremura ma si tragea in stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lui e doar intre 120-130 km/h,daca avea ceva rupt la directie cred ca isi dadea seama si nu trebuia sa ajunga pana la vitezele astea unde e chiar fff periculos sa ai rupt ceva la directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..

:offtopic: mie imi tremura toata masina... sincer , nu stiam ce e ... doar ce schimbasem rotile de vara cu cele de iarna.. si am mers cu 140 kmh.. si am mers la un service la vaslui(in drum spre tara ) si aflasem ca nu erau bine stranse roti :)) uita-te pe la cauciuri?app cam cati km ai cu ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ondin la franarile bruste /de la viteze mari nu am nici o problema. Placutele inca sunt bune,dar nu stiu ce sa zic de discuri au fost schimbate la 77.000km iar masina acum are 130.000

@adriano872 Daca gaseam rezolvarea la problema sau o problema asemanatoare crezi ca mai deschideam un topic aiurea?

Cand am remarcat problema asta eram pe european cu temperaturi pozitive ( 5-6 grade). Cauciucurile nu au nici o problema de fabricatie au mai fost 2 ierni pe masina.

@Ct91MOC La mine nu imi trage stanga/dreapta deloc. Decat acea vibratie puternica. Cauciucurile au fost cumparate de noi si asta e a 3-a iarna cand stau pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai verifici iar si directia si echilibrarea rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceleasi simptome le-am avut si eu acum 2 veri pe rotile abia echilibrate, la aceleasi viteze ca si tine. Am imprumutat alte roti cu aceleasi dimensiuni de la un prieten si am facut o proba iar vibratiile nu mai existau. Am mers la o alta vulcanizare cu ale mele si aparatul de echilibrat cerea cu totul alte dimensiuni de plumbi decat ce aveam eu montat (de unde deduc ca unde le echilibrasem inainte probabil aparatul nu era calibrat bine sau era defect). Daca spui ca la tine este a 3-a iarna cand le folosesti, iti recomand sa le echilibrezi din nou iar cand faci operatiunea, asigura-te ca nu ai pietricele deloc intre zimtii din profilul anvelopei (iti spun asta din proprie experienta, chiar si ele influenteaza greutatile plumbului cerute de aparat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci singura vina ar fi rotile...

Intre timp am sunat si un mecanic si acesta mi-a zis ca ar fi de vina discurile.... e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi discurile ar trebui sa simti acele vibratii doar cand franezi din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discurile ovalizate se simt la franare brusca. ciudat este ca ii trepideaza doar de la 120 in sus si apoi de la 140 nu mai trepideaza. pana gasesti solutia mergi numai cu 100 sau 170 si ai rezolvat problema.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu este chiar atat de greu sa ii faci o echilibrare, nu? :) La 120 km/h intra in rezonanta si de aici si vibratia care se stabilizeaza dupa 140 km/h. Daca ai jante de tabla, trebuie facuta o verificare sa nu fie vreuna stramba si eventual trebuie roluita. Cam asta este. Apuca-te de treaba pentru ca aici nu putem sa-ti echilibram noi rotile! La mecanic apelezi cand nu-i dai de cap dupa ce efectuezi operatiunile de mai sus.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu crezi ca daca un atelier a echilibrat rotile o face neaparat bine. La geometrie este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu aceasta problema legata de vibrarea volanului. La peste 80 km/h se simte usor ( neglijabil) iar pe la 110-130km/h vibreaza deranjant!! Acest fenomen s-a intamplat atat cu cauciucurile de iarna cat si cu cele de vara, pe aceeasi janta. Am schimbat jantele cu unele noi, nu si cauciucurile si se manifesta cam la fel. Am facut echilibrari peste echilibrari la autosoft si nimic. De la service ( reprezentanta) mi-au sugerat sa schimb bucsele si sa fac geometria. Masina nu pare sa treaga stanga sau dreapta, merge drept cu un tremurat puternic. Poate cineva sa-mi confirme ca bucsele sau articulatiile ar putea fi cauza???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai un cap de planetara dinspre cutie cu probleme...daca a pierdut vaselina si a apucat sa intre praf acolo, intervine uzura prematura. Simptomele sunt exact ca atunci cand ai o roata dezechilibrata sau o janta stramba doar ca in plus, vibratiile se simt cateodata si atunci cand accelerezi.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da !! trepidatia mi se pare ca se accentueaza cand accelerez brusc, deci ar trebui sa schimb bucsele?? si capul de planetara sau ce mi-ai sugera exact sa fac ( ca sa nu schimb chiar tot ) cu astia de la service. Eu nu ma pricep prea bine la chestiile astea. Stiu ca ar trebui sa bata bucsele, sa se auda(sunt uzate dar nu fac zgomot si nici nu cred ca asta e cauza).

PS.Masina are 150 000 km si nu am schimbat nimic la ea in afara de amortizoarele de pe spate de la inceputurile ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!