Jump to content

Filtre VW aftermarket


andREI

Recommended Posts

ma refer la cele de motorina si cel de aer.

Ala de motorina e tampit ca schimbi tot cartusul (adica si carcasa metalica) in loc sa schimbi doar elementul filtrant (hartia aia). Pe deasupra e si procedura mai complicata ca trebuie sa stai sa scoti furtunele de pe el etc. etc.

Valva de reglare (chestia aia alba de plastic) care intra in filtru nu o etanseaza nici un om perfect, sta si nu sta, oring bleg etc.

Filtrul de aer e tampit (nu el ci carcasa lui) ca e bagat in ma-sa in fundul lateralului masinii si de abia ajungi la el.

La MERCEDES asta nu se intampla ca acolo are un capac si acces usor (cel putin la modelele mai vechiutze). Mercedes are compartimente motor mai ordonate cu acces mai usor etc.

Pe deasupra la filtrul de motorina mi s-a futut acul (siguranta) ala care tine valva de reglare (aia alba) si sta cam instabil si astept sa cada (sper sa nu). Alt sistem de fixare nu gaseasca boii aia de proiectanti?

30 minute schimbul de filtre, 1h30 min incercarea de a fixa nenorocita aia de siguranta. dupa 2h m-am dat batut. Azi a invins ea (siguranta),

deci e 1-0.

Maine o *** in c** pe ea ca o inlocuiesc total cu un dispozitiv care il construiesc eu (daca pot fac un surubel cu tija lunga si diametru potrivit cu piulita ca sa stea super-fix).

Apropo filtre ieftine (cred ca si bune) :

Pamfi SRL (Colentina nr.351B tel.241.62.91)

Filtru aer (Purolator - Italia) : 230 lei

Filtru motorina (Clean - Italia) : 300 lei

Manopera schimb (eu - Romania) : 0 lei

-----

Total : 530 lei.

PS: Am pastrat atat filtrul de aer vechi cat si cel de motorina.

Vreau sa il rog pe dragos (Voinea) sa faca o poza la el (la filtrul de aer) si dupa ce tai carcasa celui de motorina sunt tare curios ce gasesc inauntru. Voi ce ziceti?

Link to post
Share on other sites

Mai aveam de completat:

Deh..... daca aveam filtru de motorina Stanadyne..... ce bine era. O sa il frec iar la cap pe ala care importa d'astea sa vad poate obtin unu. Si e mult mai misto ca :

* are geam clar

* se schimba doar hartia

* are incalzitor electric pentru motorina (previne gelificare si ajuta motorul etc.)

Are elemente filtrante (hartii d'alea) de 2, 5, 10, 30 microni finetze de filtrare.

E customizabila adica poti sa iti mai adaugi si senzori la ea ca de ex. sensor de apa si tot felul de chestii beton.

Link to post
Share on other sites

Salut,

Vad ca ai deschis alt topic despre filtre.

In legatura cu filtrul de motorina exista de cumparat 350.000 un capac in care fixezi furunele su infiletezi filtrul. furtunele nu le mai scoti de acolo cand schimbi filtrul. Doar il desfiletezi pe ala vechi si pui altul nou.

Filtrele Knecht sunt mai bune dupa parerea mea pentru ca sunt filtre stea si sunt etanse la capat. Stanadyne e stea insa nu am observat cum e la capete.

Filtrele italiene sunt mai slabute.

Nu stiu cum e filtrul de aer la passat dar la golf se schimba in 5 minute. Eu il curat periodic.

uite un element filtrant pt filtru knecht

fmotoria1.jpg

Link to post
Share on other sites

Tb sa imi spui unde gasesc asa ceva.... !!!

Link to post
Share on other sites
Tb sa imi spui unde gasesc asa ceva.... !!!

Eu le cumpar de la un magazin de pe bulevardul Timisoara vis a vis de service Fiat.

Link to post
Share on other sites

Mersi!!! Ma duc luni sau mai degraba marti si ma uit. Pretul e super bun

Cum cumpar? Cumpar partea cu furtunele (ma rog unde se monteaza furtunele) si un element ? Sau initial vin impreuna?

Link to post
Share on other sites
Mersi!!! Ma duc luni sau mai degraba marti si ma uit. Pretul e super bun

Cum cumpar? Cumpar partea cu furtunele (ma rog unde se monteaza furtunele) si un element ? Sau initial vin impreuna?

sunt separate, adica trebuie sa cumperi partea cu furtunele separat si filtrul separat.

Link to post
Share on other sites

ok... deocamdata Porsche Romania S.A. m-a cam falimentat si nu voi putea inca cumpara filtrul (element + baza).

Oricum mai am un filtru de motorina si doua de aer pe biblioteca. Plus cele instalate pe masina acum 200 km.

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

m-am gandit sa imi schimb si eu filtrul de aer si motorina.. cel de aer l-am schimbat f usor :Driver: dar cel de motorina unde o fi ? pot sa il schimb usor ca pe cel de aer ?

de unde pot sa il cumpar la un pret rezonabil.. ?

Link to post
Share on other sites

Aveti dreptate cu preturile,dar eu personal prefer sa platesc niste filtre mai scumpe decat sa patesc asa:

-filtru aer prost(in general cele ieftine)pot duce la distrugerea debitmetrului de aer(pret cu manopera al acestuia peste 100 euro)

-filtru motorina prost -pornire greoaie iarna si pericol la PD

Personal folosesc filtre de aer Mann sau Mahle pt.tari cu praf mult(au un burete special peste hartia de filtru-pretul e acelasi cu al filtrului standard),la fiecare filtru de motorina schimb si O-ring-urile.

Oricum preturile nu le depasesc pe cele de la dealer Vw(si O-ring-uri nu livreaza desi cele cumparate de la alte magazine sunt vw originale :angry: )

Succese!

Link to post
Share on other sites

preturile si ce spunea andrei era din 2003 :angry:

Link to post
Share on other sites

m-am gandit sa imi schimb si eu filtrul de aer si motorina.. cel de aer l-am schimbat f usor :wacko: dar cel de motorina unde o fi ? pot sa il schimb usor ca pe cel de aer ?

de unde pot sa il cumpar la un pret rezonabil.. ?

Salut, si Hristos a inviat!

Intr-adevar, filtrul de aer se schimba usor, cu totul altfel sta treaba cu cel de motorina.

iti recomand cu caldura www.cincitdi.com - vezi ca sunt acolo cateva filmulete fff interesante si de real ajutor, cel putin pt. mine.

Personal cred ca dupa ce vizionezi toate filmuletele si esti atent la explicatiile pe care le fac cei de acolo, poti sa-ti faci singur o revizie la masina (ulei+filtre), muuuult mai capabila decat la majoritatea service-urilor.

In rest sa auzim numai de bine!

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Am probleme cu alimentarea de motorina, am observat ca baga bule de aer multe pe tur, si se simte la motor. Schimbat filtru in Cluj, si tot baga bule, e adevarat mai putine, iar omul responsabil spunea ca e normal (!?).

Nu am vazut ce marca era filtrul, dar nu stiu daca avea si O ringurile de la retur. Din experienta voastra, in general vin filtrele cu tot cu O - ringuri? ma gandesc sa fie de acolo problema.

Link to post
Share on other sites

Eu am mai zis-o si repet:

DACA BAGA BULE DE AER e foarte posibil sa fie de la T-ul filtrului.

Incercati mai bine cu un filtru fara T (cele de VW Transporter mai vechi parca sunt bune - d'asta am eu acum) si returul puneti-l pe direct in rezervor. Mie mi-au cam disparut de atunci problemele astea. In schimb cred ca am altundeva o neetanseitate (cred ca pe la rezervor).

Link to post
Share on other sites

Multe O-ring-uri sunt cu filtrul impreuna.Am cumparat filtru Bosch si nu le avea.Le-am cumparat cu 9Ron amandoua.(unul era piscat la mine).Succes!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Domnilor... vad ca aici se discuta despre filtre, de toate felurile.

Am o intrebare... si anume unde se situeaza pe o scara de la 1 la 10 filtrele mahle?... din punct de vedere calitativ.

Cineva mi-a recomandat sa folosesc asa ceva si eram curios sa vad daca are dreptate.

Multumesc anticipat celor care-mi vor raspunde.

Link to post
Share on other sites

NU stiu daca are rost sa se discute asa de mult pe aceasta tema. MANN rules !!!

Link to post
Share on other sites
MANN rules !!!

Astea sunt minunile marketing-ului.

Toata lumea a auzit de Mann, desi Knecht Mahle se regasesc poate mai des in echipare originala la VW si nu numai.

Ce sa mai spunem cand sunt alte marci pe masina din fabrica: gen Purflux. Eu cred ca este sabotaj francez...

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

am vazut ca au aparut pe piata filtre marca ALCO ...ce stiti despre ele?

Link to post
Share on other sites

Anul trecut am fost in Germania in vizita intr-o fabrica de filtre Mann. Totul super, neamtul tot neamt ramane, dar cand am ajuns la elementul filtrant care venea din alta fabrica o mare surpriza: in functie de calitatea elemntului filtrant folosit ce credeti ca filtre ieseau de pe linia de fabricatie? Ei bine: MANN, BOSCH, PURFLUX ... deci in fabrica MANN cu acelasi proces tehnologic, dar cu continut filtrant diferit, se fabrica filtrele mai multor producatori ... Ca si recomandare, avand in vedere experienta pe care o am in service-ul la care lucrez, va recomand filtrele Mann (apropo lucrez la un Bosch Car Service :D ).

Link to post
Share on other sites
Inginerul

Apropo de filtre. Am mai intrebat si n-am primit nici un raspuns. Filtrul de motorina neoriginal, ceva italienesc am pus nu mai stiu, poate da trepidatii ale motorului la relanti ?

Link to post
Share on other sites
I_am_Stealth

Si eu am un filtru turcesc sau italian... Inainte am avut Bosch.

Sa fiu sincer, filtrul nu e decat un filtru.Nu vad cum poate crea mari probleme daca nu se defecteaza in vreun fel..Etansare, etc.

Link to post
Share on other sites
Inginerul

Ce sa nu etanseze ? Furtunele ? Nu se pune problema. Am schimbat colierele. Mai astept pareri.

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
Apropo de filtre. Am mai intrebat si n-am primit nici un raspuns. Filtrul de motorina neoriginal, ceva italienesc am pus nu mai stiu, poate da trepidatii ale motorului la relanti ?

eu am filtrul de motorina de vreo 3 ani, am in jur de 35000 km , exte un bosch, si merge f bine, nu stiu cat stie motorul ca este original sau "neoriginal", atata timp cat alimentarea se face constant si bine, si , se intelege, este strans bine in suport iar furtunele stranse si ele pe masura, eu oricum in primavara am de gand sa il schimb, ca mi-a ajuns cat am indurat la minus 12 grade in dec 2007 sa dau jos electromotorul (o panarama de surub m-a chinuit intr-o zi 2 ore si a doua zi 30 min, va spun alta data cum l-am rezolvat asa de repede) din cate am inteles cam 3 ani este bine sa il lasi, pe urma sa il sc\imbi, dar nu mai mult de 35000 de km. atata timp cat este strans totul bine, nu vad de ce ar afecta mersul si pornirea motorului :)

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

pana la urma cum s-a terminat povestea?

eu am condus vento 1.9tdi. aproape 8000km prin EU anul trecut si cand am alimentat diesel din Romania masina a pierdut vizibil din sprint,nu mai tragea la fel.

luna trecuta am luat un t4 din Germania,pe care l am condus pana acasa iar acolo am mai facut in plus 800km. motorul mergea perfect. dupa ce am facut primul plin de motorina din romperol. trepideaza ingrozitor la relanti. cum dau putin gas totul e ok.

Parerea mea e ca e ceva dubios cu motorina romaneasca.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri