Jump to content

Drive-test Audi A3SportsBack


Fuzz
 Share

Postare recomandată

Zilele trecute am facut drive-test cu 2.0 TDI 140 CP. Impresii foarte bune, dar la interior claxonul e cam greu de actionat, tre sa ia dgt f lungi, iar frana de mana se loveste de cotiera.

Alte lipsuri, plusuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu "iar frana de mana se loveste de cotiera" o confirm si eu la A4. Tinand cont ca folosesc frana de mana doar la parcare, o sa trec cu vederea totusi.

Cum e suspensia? Am inteles ca e mai sportiva decat la A4! (adica in detrimentul confortului) confirmi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare foarte bizar sa faci un drive test si singurele aspecte interesante sa fie manerul franei de mana si claxonul :?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul de pe bord nu ti s-a parut foarte naspa ? ( pe mine asta m-a socat cand m-am urcat prima data in A3 , plasticul ala gri zgruntzuros )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu de ce plastic gri vorbesti, dar am intrat si eu intr-un A3, interior negru si plasticul arata calitativ ok, pe mine nu m-au incantat gurile de aerisire "gen TT".

Apropo: masina mea e un A4 nou, interior bej si pot sa spun ca plasticul arata excelent! am vazut putine masini cu o calitate asemenetoare a bordului (si includ aici C de la Mercedes, seria 3 BMW - care, cel putin pana la noua serie 3, are un interior cu materiale de o calitate fff proasta!

M-am speriat in show room de cat de prost poate sa arate un bord de seria 3! parca nici Cielo meu nu era asa slab calitativ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar in ce priveste claxonul - cred ca e o mica problema de siguranta:

Justificare:

am patit si eu ca mergand cu masina parintilor - un Mitsubishi Carisma - sa nu pot actiona claxonul in scurt, pentru a atentiona un pieton/biciclist care se angaja intr-o manevra fara sa se asigure (din cauza greutatii cu care trebuia apasat claxonul pentru a fi actionat) si - de aici - o situatie care se putea sfarsi urat - rezolvata in final printr-o franare totala.

Situatia putea fi rezolvata elegant cu un claxon care functiona usor, asa cum eram obisnuit pe Cielo. Fara emotii, frane cu scartzait de roti etc.

Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia putea fi rezolvata elegant cu un claxon care functiona usor, asa cum eram obisnuit pe Cielo. Fara emotii, frane cu scartzait de roti etc.

Nici nu stii cat imi lipseste modul in care se apasa claxonul la Cielo :(

Cred ca air-bagul din volan are ceva de-a face cu asta ...

Iar frana de mana se loveste de cotiera si la Octavia. Cred ca e un feature pe toate masinile VAG, sau un bug ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf nu se loveste - cotiera se poate regla pe orizontala.A3-ul mi s-a parut aproape perfect, suspensie ferma, dar nu deranjanta, interiorul era de culoare bej, piele, plasticul de pe bord bun din pct de vdere klitativ, motorul m-a impresionat cu demarajul mai ales a-3 , te lipeste de skun.

Spatiu in spate mi s-a parut mai mic decat in Golf V, parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu de ce plastic gri vorbesti, dar am intrat si eu intr-un A3, interior negru si plasticul arata calitativ ok, pe mine nu m-au incantat gurile de aerisire "gen TT".

Apropo: masina mea e un A4 nou, interior bej si pot sa spun ca plasticul arata excelent! am vazut putine masini cu o calitate asemenetoare a bordului (si includ aici C de la Mercedes, seria 3 BMW - care, cel putin pana la noua serie 3, are un interior cu materiale de o calitate fff proasta!

M-am speriat in show room de cat de prost poate sa arate un bord de seria 3! parca nici Cielo meu nu era asa slab calitativ!

E oribil bordu' de la seria 3 si ca design si ca material. Cat despre suspensia de pe A3 nou, este super. E dura si are cursa scurta, pe cand la A4 e mai lunga si mai moale. Dar tot de lux. :(

@fuzz Si la mine claxonul se apasa cam greu, dar frana nu atinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care ar fi problema ca "atinge"? Si asta se-ntampla doar daca o tragi f tare, pt ca normal daca ai tras-o 2 dinti este OK. Parol!

Iar calitatea bordului este foarte buna (ca la majoritatea Audi-urilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca o tragi numai 2 dinti tine?Asa mai bine n-o mai fol deloc.Oricum am fst carcotas la faza asta,dar a fst primul lucr pe kre l-am obsrvt cand am vrut sa plec cu masina.Alte lipsuri?

a mai facut cineva drive-test cu A3?Posesori,nemultumiri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca o tragi numai 2 dinti tine?Asa mai bine n-o mai fol deloc.Oricum am fst carcotas la faza asta,dar a fst primul lucr pe kre l-am obsrvt cand am vrut sa plec cu masina.Alte lipsuri?

a mai facut cineva drive-test cu A3?Posesori,nemultumiri?

Da, tine. "Alte lipsuri"? He, he, he...!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie careva pentru un drive test Audi in cazul asta .. sunt conditii de genul min 21 ani ? Ma batea gandul sa fac un drive-test cu un A3 !

In legatura cu plasticul .. de fapt toata plansa de bord are un relief mai ciudat ( nu cred ca sunt nebun am stat 5 min in masina ) care nu mi-a placut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu m-am "plimbat" cu Sportback-ul 2.0TDI apoi cu 3.2 Quattro DSG (multumiri Cristi) si am fost deosebit de placut impresionat de suspensie si manevrabilitate in special la quattro (sunt dezamagit ca Audi nu "serveste" inca integrala cu DSG si pe TDI-uri)

Spatiul in spate, desi la o analiza in showroom mi-a parut putin limitat (la nivel de GolfV), in realitate este suficient pentru persoane cu inaltime de pana la 1.88 inclusiv.

Directia, desi asistata electromecanic, iti ofera un feeling bun asupra pilotajului, franele reactioneaza prompt iar ABS-ul intervine destul de tarziu dar la limita "utila".

O mica dezamagire o am fata de zgomotul TDI-ului in acceleratii care este putin cam mare fata de asteptarile mele, dar motorul altminteri se comporta superb. Sunt deosebit de curios cum "se impaca" cu DSG-ul.

Materialele sunt cele obisnuite Audi iar asamblarile sunt marea lor majoritate "greieri free" mai putin consola dintre scaunele din fata si ornamentul stalpului central (zona de asamblare cu masca centurii de siguranta).

Vizibilitatea este buna, mult superioara celei din GolfV, in special spre spate (zona vizibila in timpul manevrelor de parcare cu spatele).

Ramane de vazut cat de fiabila si mai ales rigida este caroseria Sportback-ului comparativ cu A3 3usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rigiditate pot spune ca este aceeasi. Am mers cu 1.6 si 1.9 TDi pe caroserie in 3 usi si cu 3.2 in varianta cu 4 si diferenta nu am simtit-o. Vorba ta Andi, sa vedem care e diferenta de fiabilitate.

Si o mica adaugare...am mers cu A3 1.9 TDI 105 CP, motor care a fost pus la sfarsit de generatie si pe modelul anterior, cu cutie tiptronic si masina tragea de rupea. Dar ca la orice cutie automata, schimba vitezele foarte sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginile de mai jos inelele din jurul gurilor de aerisire sunt in finisajul de aluminiu.

Si la modelele destinate pietei europene se ofera aceleasi finisaje ?

IMG_1872.jpg

IMG_1874.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pt prima data cand vad astfel de ornamente. Este posibil sa fie puse ulterior sau sa fie o pregatire pentru modelul 2006 (din mai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata dragut cu inelele cromate din jurul gurilor de aerisire, cel putin in poze.

As fi si eu interesat de un drive-test cu A3-ul 3.2. Cu TDI 140 am mers pe Octavia II si am ramas suficient de impresionat; as fi foarte bucuros daca as putea conduce un R32 ascuns sub o caroserie Audi, superba de altfel.

So, Cristi, pe cand s-ar putea face o programare? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!