Jump to content

Consum ulei la Octavia II


Macosoft
 Share

Postare recomandată

A ramas sa vorbeasca mecanicul cu cel care mi-a adus pisele. Si eu tot asa as vrea. Baia o schimb dar ma pricopsesc cu capacul care la comandat si nu-l mai poate returna. Vreo 30 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va trimit niste atasamente pentru a ma ajuta sa identific in primul rand componenta si dupa explicatiile tehnice aferente.
De ceva timp am remarcat ca exista scurgeri de ulei prin zona evidentiata in foto.
1.Ce reprezinta acel furtun ? 
2.Este cumva furtunul de intercooler ? 
3.Care este rolul sau ? 
4.Din moment ce exista scurgere de ulei ma gandesc ca exista ulei pe traseu...Este normal sa fie ulei prezent pe acolo ?

Din cate m-am interesat pe forum iar in service cei de acolo mi-au zis ca sunt 2 cauze: epuratorul de gaze sau garnitura de etansare a acestui furtun in EGR.
Mult mai probabil este vorba de a 2-a varianta pentru ca, asa cum se poate observa si in poze, exista scurgeri de ulei, mult mai evidentiate dupa ceva timp de functionare a motorului,probabil pentru ca uleiul e "aruncat" pe traseu, exact la intrare furtun in EGR.

Cum se numeste garnitura aia ? Se poate cumpara furtun cu tot cu garnitura aia ? Banuiesc ca furtunul e bun...

Foarte curios e ca am verificat uleiul periodic si nu exista pierderi...Am parcurs aproape 700 de kilometri si am notat nivelul inainte si dupa.Nivelul e identic.
Am verificat si la 2 zile dupa ce masina a stat si nicio noutate...Nivelul e unde trebuie.

Astept pareri de la voi.

Multumesc,
Cristi

P.S: N-am putut sa atasez pozele in format original pentru ca nu-mi permite politica forumului dar sper ca e destul de clar ce se vede.

probleme scurgere ulei SKOCT 2.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo ai clapeta de admisie , iar furtunul acrla mare este furtun de presiune, de la Intercooler in clapeta de admisie.

Desfaci clapeta si o cureti, inclusiv in interiorul partii electrice, ca uleiul acumulat acolo o sa faca prostii.

Acel furtun se cupleaza cu niate urechi ce se uzeaza. Se verifica urechile si ae inlocuieste garnitura de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri

Tocmai asta e problema ca nu gasesc sa cumpar separat garniturile alea.

Se gasesc la set cu tot cu furtun si e stupid sa cumpar tot setul doar ptr garniturile alea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit in Etka cand am timp, pentru BXE si BKC parca retin ca vin separate garniturile....  

Uleiul nu scade, pentru ca ce vezi tu acolo sunt vaporii de ulei din epurator si din turbina, adica o cantitate redusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, andrei_221 said:

o sa ma uit in Etka cand am timp, pentru BXE si BKC parca retin ca vin separate garniturile....  

Uleiul nu scade, pentru ca ce vezi tu acolo sunt vaporii de ulei din epurator si din turbina, adica o cantitate redusa.

 Mersi andrei_221. Ar fi excelent.

Ma gandeam sa caut piesa la sh la dezmembrari eventual sa cumpar furtunul cu tot cu garnituri.

Aceeasi chestie cumparat din magazin costa peste 300 lei :(

La dezmembrari gasesc la jumate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3C0145117F - codul pentru cele 2 garnituri care vin pe furtun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.03.2016 at 6:35 PM, andrei_221 said:

3C0145117F - codul pentru cele 2 garnituri care vin pe furtun. 

Mersi

Motorul e 1.9 TDI EURO 4 BXE 77 KW an fabricatie 2008.E compatibil cu motorul asta ?

Sau ar fi si mai bine sa-ti dau codul de motor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am presupus ca ai BXE sau BKC , si codurile sunt pentru cele 2 motoare.  Pe O2 doar astea s-au pus de 1.9 TDI :) a mai fost unul de 1.9, dar ala era cu DPF, si are altfel acele furtune. De asta am si presupus ca ai BXE/BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, andrei_221 said:

Am presupus ca ai BXE sau BKC , si codurile sunt pentru cele 2 motoare.  Pe O2 doar astea s-au pus de 1.9 TDI :) a mai fost unul de 1.9, dar ala era cu DPF, si are altfel acele furtune. De asta am si presupus ca ai BXE/BKC

Am inteles :)

Inseamna ca alea sunt garniturile.Ai putea sa-mi spui si pentru furtunul ala ?

Ma gandesc ca poate gasesc mai usor sa cumpar furtunul cu tot cu garniturile alea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la orice reprezentanta VAG de regula le au pe stoc.

furtunul - 1K0145838N, in jur de 340 lei pe original, sau in jur de 200 lei aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 2015. 12. 10. at 6:20 PM, cristiansen077 said:

Si cu millers nanodrive consuma...mai greu, dar tot consuma. Ii pun un metabond old....sa vad ce se intampla, iar apoi ma las pagubas...am completat la asta cu ulei, cat n am completat de cand sunt...si am avut ceva masini. In rest este super...

Daca iti consuma asa la 1.4TSI de 122CP ii de rau. Eu la fosta cu care am mers de nou pana la 102 000 km nu trebuiua sa completez intre revizii chiar deloc : am folosit uleiuri, Mobil 0W-40 New Life si pe la sfarsit Ravenol 5W-40 VST un ulei foarte bun schimburile efectuand intre 10-12 000km. 

Daca ti-a consumat RS-ul cu motorul 2.0TSI te inteleg ca se stie acest motor cam papa la ulei..ca parca am inteles ai avut si RS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

La inlocuirea bujiilor, odata cu ridicarea capacului motorului, am sesizat o scurgere de ulei in partea de sus a motorului.

Aici pare a fi un Capac/buson. Rugamintea mea catre voi, este sa ma lamuriti va rog ce este acest Capac/buson. Ce anume determina aceasta scurgere de ulei si ce trebuie schimbat.

Am atasat poze.

Va multumesc in avans pentru raspuns!!

23585313_1587675244633681_1082683316_o.jpg

23633249_1587675221300350_1813294261_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Desi este o intrebare adresata cu mult timp in urma incerc sa reînvii aceasta intrebare .La mine murdaria de ulei este mult mai pronuntata .Eu suspectez garnitura de la capacul curbutorilor.Pe langa acesta garnitura am mai gasit si o fisura a furtunului care face legatura in_tre capacul curbutorilor (unde ies gazele ) si se imbina cu tubulatura de admisie care se duce in clapeta de acceleratie.Daca cineva a gasit un remediu in acest sens poate ne ajuta.Ma intereseaza si un cuplu de strangere a suruburilor de la capacul curbutorilor.

Cam asa arata la mine.

20200202_171035-1.jpg

Si partea din fata

20200202_171026-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!