Jump to content

Curiozitate Motor


Dusul
 Share

Postare recomandată

De ceva timp incoace cu o periodicitate odata la saptamana (poate mai mult, nu imi dau seama exact) am observat la motor, cand se afla la relanti ca se tureaza singur de nebun pana pe la 1000 1200 de ture, foarte incet ca si cum as apasa incet pe acceleratie, dupa care revine. Care sa fie cauza? A mai intampinat cineva acest fenomen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul G62, temperatura lichidului de racire. Fa o scanare vag-com, aproape sigur vei gasi o eroare pe acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am aceeasi problema si inca nu am rezolvat-o. Senzorul acesta este scump? Se poate curata sau trebuie neaparat inlocuit? Cam pe la cat ma poate duce "bucuria"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il pot inlocui eu sau trebuie sa ma duc la service cu ea? M-am gandit si eu la el, da ma gandeam ca imi da eroare in bord daca e ceva electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar cam trebui service pt ca atunci cand il scoti incepe si curge lichid de racire... si nici nu se ajunge extrem de usor la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha am inteles. O sa ma ocup de situatie. Cam cat crezi ca mai pot sa stau cu el asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns ieri la reprezentanta audi din cta, sa vad ce si cum. Dupa o verificare electronica (care sunt curios daca e acc cu vag-comul) mi-a spus ca pb e de la sonda de apa. Acum eu mai aveam o pb cu fulia de la alternator care trebuia schimbata, deoarece in momentul in care miscam de volan pe loc facea ca un caine in calduri. Pe langa asta exact in dimineata respectiva mi-a cedat si becul de pozitie stanga (care costa 500 de mii, este adevarat? model H11), deci am ajuns la magazin sa cer 3 chestii. Zis si facut, numai ca ajung eu la sonda de apa, si ma intreaba senin doamna de acolo, "ce culoare aveti?" :blink: . Initial am zis ca glumeste, dar se pare ca sunt 3 tipuri : albastra, verde si neagra. M-am uitat din nou la sonda, care se pare ca e sub chiulasa, eu nestiind am dat jos capacu de la motor, sa ma uit dupa ea. Am obs ca e neagra, am comandat-o si maine astept sa vina. Acum intrebarea mea este (in afara de cele de mai sus) sondele de apa difera in functie de culoare? Sau vroia sa fie dragutza si sa imi ofere alternative coloristice ? :)

Modificat de Dusul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii, azi am schimbat sonda de apa, care intradevar vine in mai multe nuante coloristice. Eu am avut neagra, acum cu cea noua sper sa nu mai am pb. Sunt curios in functie de ce difera culoarea la sonda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de cand a fost facuta in principiu.... Alea negre erau mai rele decat astea albastre/verzi :blink:

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Revin cu detalii, azi am schimbat sonda de apa, care intradevar vine in mai multe nuante coloristice. Eu am avut neagra, acum cu cea noua sper sa nu mai am pb. Sunt curios in functie de ce difera culoarea la sonda....

sa inteleg ca ai schimbat acea sonda singur sau in service ?

spun pentru ca eu am aceleasi probleme cu a mea si nu am reusit sa le dau de cap !

multumesc ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat sonda in service, a mea a fost neagra, nu stiu exact in functie de ce parametrii difera culoarea ei sau daca poti pune de alta culoare. Iti recomand sa o schimbi in service, e o operatie mai delicata si nu merita sa te risti. Dupa ce am inlocuit-o n-a mai facut nimic. Succes si daca mai ai nelamuriri nu ezita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda in service, a mea a fost neagra, nu stiu exact in functie de ce parametrii difera culoarea ei sau daca poti pune de alta culoare. Iti recomand sa o schimbi in service, e o operatie mai delicata si nu merita sa te risti. Dupa ce am inlocuit-o n-a mai facut nimic. Succes si daca mai ai nelamuriri nu ezita.

Cum au ajuns cei din service la concluzia ca sonda este de vina? Pt. ca am vazut pareri cum ca ar fi vorba despre un senzor, alta persoana imi spunea ca ar fi pompa de vacuum..... nu stiu ce sa mai zic.

Care a fost costul acestei operatiuni? Anume ma intereseaza costul sondei si cel al manoperei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se vace o verificare in service, si se vede exact codul componentei stricate. Poti face asta si pe vag com. Personal ii cunosc pe cei de la repr Audi Constanta si manopera a fost minima. Sonda m-a costat 70 ron (parca, nu mai tin minte exact ca am luat mai multe chestii la momentul respectiv). Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!