Jump to content

Nivelul Lichidului De Racire


aNDRYs
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am o ibiza, model 2007, si o problema: lichidul de racire a ajuns sub minim in urma cu o luna. Mai exact era cu aprox 1,5 cm sub sageata care indica nivelul minim. Am reumplut pana putin peste maxim si de atunci pana azi a coborat iar sub minim. Am parcurs cam 1500 km in perioada asta...

E normal sau e vorba de neetansari pe la motor, cum scrie in carte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    7

  • GildedBullet

    6

  • X-Ecutor

    4

  • DragosR

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

e foarte ciudat si nesanatos pt masina. eu cred ca ar trebui sa tragi o fuga la service sa le zici care-i baiu ... este inadmisibil ca in 1500 km sa-ti scada nivelul lichidului de racire sub minim de 2 ori ...

drum liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca iti curge pe undeva....Prea noua masina sa te gandesti la altceva...S-o fi crapat o flansa de plastic, un furtun neetans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema, desi la mine s-a manifestat la mai multi km. La prima revizie, la 15.000, s-a completat lichidul de racire cam cu 300 ml, iar acum, la 29.100 km e iar sub minim, cam cu un deget. As vrea sa stiu daca e ok sa circul asa inca 1000 km pana la revizie sau sa completez eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca a disparut de la caldurile infernale de care am scapat si poate ca ai deschis cumva si caloriferul si masina nu a avut lichid in instalatie

CristiN, poti merge linistit ca nu mai e cald

Nu stiu ce proprietati contractile are lichidul de racire, dar duminica dimineata (o fi fost mai rece peste noapte) mi-a dat si mie alarma ca am nivel redus in vasul de expansiune; am verificat si am mers mai departe pina s-a dilatat lichidul si a tacut biziitoarea si acum e putin peste minim si nu a mai urlat la mine sa ii dau un git de G62.

Mai intii de completare cu antigel e bine sa fie verificata temperatura pina la care nu ingheata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema comuna la Ibiza, se pierde antigel pe la o termocupla aflata in partea dreapta a motorului (cum te uiti cu fata la el), aproape de farul stanga fata al masinii. Eu am rezolvat-o pe garantie la Alto si de atunci nivelul lichidului de racire este constant. Mi-au zis atunci ca toate au aceeasi problema. Nu ar strica o intrebare, poate e la fel si in cazul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa intreb cand merg la revizie, peste 700 km. Multumesc Dre. Sper sa ne vedem la intalnirea Seat de sambata viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o aveam si eu, dupa ce am schimbat senzorul de temperatura G62 nu a mai scazut deloc.

In cel mai rau caz e posibil sa ai o fisura la radiator dar nu am vazut la nimeni treaba asta.

Explicatia lui DRE rezolva aceasta scurgere in 90% din cazuri.

La golf 4 si la audi S8 completam mereu dupa vreo 3000 de km :offtopic:.

Important pentru completare: se face un pic de amestec cu apa distilata si antigel si nu se depaseste ever valoarea maxima. El, antigelul este sub presiune acolo.

La fel aveti grija cand desurubati capacul respectiv ca sa faceti completarea dupa ce ati mers cativa km cu masina: el o sa faca un "fas" si e posibil sa iasa si niste vapori fierbinti. Deci nu tine capul aplecat acolo. :lol:

Chiar daca pui peste valoarea maxima el are o supapa mica pe unde iese surplusul.

Ideal, el trebuie sa stea exact la mijlocul dintre maxim si minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
E o problema comuna la Ibiza, se pierde antigel pe la o termocupla aflata in partea dreapta a motorului (cum te uiti cu fata la el), aproape de farul stanga fata al masinii. Eu am rezolvat-o pe garantie la Alto si de atunci nivelul lichidului de racire este constant. Mi-au zis atunci ca toate au aceeasi problema. Nu ar strica o intrebare, poate e la fel si in cazul vostru.

Exact asta a fost problema. A pus mecanicu ceva lipici pe margine la "surubul" respectiv si acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am avut aceeasi problema cu lichidul de racire. Imi scapa pe la temocupla. Cei de la Alto-Syncro mi-au pus acolo niste silicon si s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce model de antigel trebuie completat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sa ii dau un git de G62.

...

antigelul care se utilizeaza e G12 (culoare rosu/roz) nu ce am scris eu acolo (senzor temp apa) :P

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am intrebat la un magazin de G12 si a zis ca nu are si nici nu a avut pana acum in magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee unde pot gasi antigel G12 in constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

daca e cineva interesat de antigel g12, se poate cumpara de la carrefour . marca TEXACO spacial pt toata gama vw cu indicativul G12 e vreo 12RON bidonul de 1L. am luat eu acum cateva sapt din orhideea. iarna usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca cineva mai sus a spus ca i-a scazut nivelul lichidului de racire sub minim dupa 1500 km. Ei bine...in situatia mea, lichidul era peste maxim iar dupa aproximativ 7 zile, timp in care masina nu a parcurs 100 km, era mult sub minim. Am fost cu ea la service si de fata cu mine...nu s-a gasit nici urma de lichid prin motor. Totul era uscat. Care sa fie oare problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai precizat daca masina era nou nouta. Daca da atunci s-a produs doar o "degazare" a circuitului de racire si de aici si "disparitia " lichidului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiindca nu se vede nimic pe la furtune/imbinari, ma gindesc ca se intimpla ceva pe acolo din cauza raportului apa-antigel; mi-a disparut si mie subit lichidul desi toata vara nu a avut nimic, am completat cu antigel pur (mi se parea cam decolorat ce mai era in vas), iar a disparut dar mai putin, am facut amestecul ca la carte si acu e in ordine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este noua...dar in urma unui accident s-a schimbat cam tot in afara de motor. Deci se poate spune ca este noua. Chiar si asa are la activ doar 15 000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci problema e gravafiind data de o scurgere intermitenta de agent de racire si cel mai grav ar fi sa se scurga pe la garnitura de chiulasa. Uita-te daca sunt ceva pete usoare de ulei pe suprafata lichidului din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am pierderi semnificative de lichid de racire, pe la vasul de expansiune. mentionez ca temperatura se mentine la 90 (la apa). pierderile apar la turatii peste 2500...si temperatura la motor ajunge la 100.

recent am descoperit ca daca merg cu aerul conditionat pornit(care actioneaza ventilatorul) pierderea se diminueaza semnificativ. nu stiu ce poate fi (o fi oare termostatul care nu isi face treaba si nu actioneaza ventilatorul????). cand am mers cu ac pornit temperatura la motor era si la ea de 90 de grade si nu 100....o fi vasul de expansiune????

am fost la alto si nu au stiut ce se intampla...dupa aia am fost la dandon care cica sunt foarte tari si care mi-au spus ca au mai avut o masina exact ca a mea, cu aceasi problema, care si-a revenit de la sine.... am crezut ca fierbe motorul (nu fierbe pentru ca am oprit de multe ori masina dupa cateva accelerati succesive si lichidul era la locul lui, nu era peste nivel...poare ce poate sa fie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca era termocupla care actiona ventilatorul. am schimbat-o (50 lei) si nu mai pierd lichid. am turat expres motorul (nu mai mult de 3000 si cat am putut si eu, prin oras :rolleyes: ) si nu a mai pierdut lichid. ramane sa fac proba la drum lung, sa vedem daca mai am probleme). oricum daca as fi mers in acest regim inainte de reparatie sigur as fi pierdut lichid). va recomand sa evitati DANDON service din bucuresti, sunt niste amatori si niste fitosi (inafara de seful lor care pare un tip OK, dar degeaba...)

Modificat de hututui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o intrebare.Cam in ce proportii se face amestecul de apa distilata si antigel ca sa completez?Momentan e nivelul chiar pe minim si as vrea sa-l aduc la jumatatea distantei dintre minim si maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti completa linistit doar cu lichid de racire, 100 ml nu va avea o influenta asa de mare asupra temperaturii de inghet. Asta se poate verifica doar la service, cu un aparat care masoara concentratia nivelului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!