Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Deci ce inseamna martorul de ulei ROSU si scris mare STOP si un piuit ? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

@tzicaman

martor rosu si STOP inseamna ca ai presiune scauta la ulei, din diverse cauze, cum ar fi:

- sorbul pompei de ulei infundat

- pompa de ulei defecta

- ulei de prosta calitate sau ulei care si-a pierdut proprietatile...

in ce condiitii apare? (temperatura motor, turatie etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-a murit motorul cand incercam sa scot masina din mocirla de la munte...doar atunci mi-a facut figura in rest nu am avut probleme si mersi :icon_thumright: oare ii doar o eroare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dati la demaror mult timp...(peste 10 secunde) este normal sa se aprinda martorul de presiune ulei....

asa ca fapt divers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un golf 4 1.6 motor AUS oare este acest martor de ulei? Ca sunt pe minim dar nu s-a aprins inca nimic.

da, este. am acelasi motor si mi s-a aprins de cateva ori :P

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor...Vreau sa va intreb si eu ceva. Imi puteti spune va rog unde pot gasi mai multe detalii despre sistemul de ungere la golf IV ( circuit de ungere, schite, explicatii mai ample) ?? Multumesc anticipat !

O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema cu becul de la ulei si dupa ce am pus ulei s-a stins singur

daca nu se stinge trebuie verificata masina

La mine cred ca e mai grava problema .... dupa 1500km am fost nevoit sa completez 1l de ulei. Pete sub masina nu am observat(nici nu m-am uitat) dar incep sa fiu ingrijorat.

Cam la ce preturi ajunge o segmentare? si ce as putea sa mai verific pana sa ajung la treaba asta?

sa verifici sa nu iti curga pe la epuratorul de gaze

eu asa am patit

post-62051-1265734003_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa apara peste 100km parcursi.

Update: am parcurs peste 1000 de km si nu a mai reaparut eroarea, deci tind sa cred ca a fost de vina contactorul de la capota in cazul meu. Problema rezolvata cu ajutorul forumului... Thanx guys! :P

Pe scurt, daca se aprinde becul la ulei intermitent desi nivelul uleiului este ok, inainte sa schimbati ceva, sugerez sa verificati mufa de la senzorul de ulei (putin spray de contacte nu strica) si contactorul de la capota (same here, spray de contacte). Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am descoperit care era problema la mine. Exact cum banuiam: sorbul de la baia de ulei era infundat cu bucati de plastic desprinse de pe joja... In timp, datorita temperaturii ridicate, plasticul de pe joja a devenit casant si s-a desprins, cazand in baia de ulei. Asa ca, inainte sa schimbati pompa de ulei, uleiul ca fiind prea subtire, cuzineti, etc. verificati daca sorbul de la baia de ulei este sau nu infundat.

Bafta!

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall

la mine, aceeasi problema, cu aceeasi manifestare si rezultat(bucati de "ceva casant" pe sorbul de ulei) am pus-o pe seama unui aditiv care am banuit ca ar fi fost bagat de vechiul proprietar...am scapat de martor si de grija prin spalarea sorbului...de pe joja ce plastic sa se desprinda ca nu prea e plastic pe joja, in partea de jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joja are plastic in partea de sus. De acolo au cazut bucati de plastic. Si mai are si pe tija vreo doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am VW Bora motor ASV. Cand merg la drum normal (normal insemnand fara mers "bara la bara") nu am nici o problema. Aceasta apare cand merg "bara la bara" - foarte incet si cu porniri dese de pe loc, mi se aprinde martorul rosu de ulei, bipaie si apare "Oil pres. STOP. Service Manual" daca motorul e la temperatura de 90 de grade, depasesc ~2000 turatii si sunt in treapta 1. Daca motorul nu ajunge la 90 de grade, sau daca schimb a 2-a inainte de ~2000 de ture nu se aprinde martorul rosu. Am mers chiar si 500km fara sa se aprinda martorul de ulei, dar cum merg "bara la bara" se aprinde, iar in rest indiferent de turatie sau treapta merge bine.

Filtru + Ulei Castrol Magnatec 10W40 schimbate recent.

Poate stie cineva ce ar putea fi. Merci!

Modificat de Nutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vii si vedem dupa cum am si discutat : ori debit pompa / presiune scazuta , etc sau problema software .

Am mai intalnit problema pe un G4 al unui coleg de forum dar la el ii aprea dupa cca 10 min de mers si nu se mai stingea decat la luarea contactului [acolo s-a rezolvat din soft dupa o verificare mecanica in prealabil].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am si eu o problema.

dupa vreo 200 km. de mers, mi s-a aprins becul galben de ulei. am gasit un service aproape, am completat cu ulei si a disparut. acum dup[ vreo 500 km mi se pare ca iar a mai pierdut din ulei, dar inca nu a aparut becul galben. de la service mi-au spus ca nu pierde ulei ci il mananca, ceea ce au zis ca e grav, trebuie schimbata garnitura de chiulasa (sau asa ceva), cu manopera vreo 1500 RON. nu stiu ce sa mai cred. am facut schimbul acum 10000 km. care sa fie problema? mentionez ca nu a pus-o pe rampa, doar a aruncat o privire, urmand sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat uleiul dupa doua ore de stationare si se pare ca nu ar fi scazut. totuso daca a scazut, nu e decat la semeringuri si supape(sper ca nu la chiulasa)? si cam cat ar fi asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am dimineata fum in primele secunde de la pornire,suspectez tot simeringuri supape,dar nu ma grabesc cu reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lazarcc,vreo 400 de lei manopera plus aprox 50 de lei simeringurile supape.eu atat am platit pentru etansarea capacului de la culbutori(pierdeam ulei pe acolo) si e acceasi operatiune.

Trebuie data distributia jos

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de vreo 3 ,4 zile nu mai scoate fum dimineata la prima pornire si parca si motorul este mai silentios,inainte avea o bataie,ca de tachet,e posibil sa se fi remediat ceva?,am obs ca daca temperatura exterioara este peste 20 grade altul e mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La o Bora dupa o alergatura pe autostrada a inceput sa se aprinda martorul de ulei rosu si mesajul "oil pres STOP", si asta doar la turatii mari, daca se merge normal nu face, uleiul este schimbat recent si este la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REVIN:

Am facut scanare dar cele 2 erori care au aparut nu cred ca au legatura cu mesajul din bord:

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Thursday,17,June,2010,11:38:24:13314

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN: WVWZZZ1JZ2W594016 Mileage: 142470km/88526miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV 4251

Coding: 00031

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ2W594016 VWZ7Z0B4889714

1 Fault Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 0004

Coding: 12855

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

I-am sters cele 2 erori si dupa un drum scurt nu au mai reaparut. Am facut scanare in mers pe Instruments la meas.bocks pe canalul 1 tot drumul mi-a aratat la presiune ulei <2 OK, chiar si cand a aparut mesajul pe bord la mine tot ok arata, temeperatura uleiului era de 92 grade.

De la ce poate fi, senzorul face figuri? Tin sa mentionez ca am reusit sa-l facem sa se aprinda dupa o frana brusca de la 100 km/h. Uleiul este curat si la nivel maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o Bora dupa o alergatura pe autostrada a inceput sa se aprinda martorul de ulei rosu si mesajul "oil pres STOP", si asta doar la turatii mari, daca se merge normal nu face, uleiul este schimbat recent si este la nivel.

O problema oarecum similara am avut si eu, dupa cum am scris ceva posturi mai sus. S-a rezolvat prin schimbarea senzorului de presiune ulei de langa filtrul de ulei.

Oricum la mine cand se aprindea martorul rosu, nici pe diagnoza nu era OK. Fa-ti un test de presiune ulei cu manometru si daca e in parametri, schimba senzorul. Poate se rezolva si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nutz este patit - dar la el facea in relanti .

Vezi ce ulei a bagat proprietarul in masina si cati km efectuati are cu el / iar daca e ok - poti suspecta senzorul , asa cum a relatat colegul in postul precedent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant posesorul unui golf 4 1.6 16v model AUS si sa aprins martorul de ulei,precizez ca masina are uleiu schimbat de maxim 500km,uleiu este la nivelu normal nici maxim nici minim,martorul de ulei nu s-a stins pana nu i-am pus putin ulei,stie careva ce ar putea sa aiba si mod de rezolvare(nu pierde ulei am uitat sa precizez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!