Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

@cip_tm ... decupleaza borna si o sa se reseteze...eu asa am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

eu am scos tot uleiu si golit toata instalatia si nu am primit nici o avertizare.....nici macar ca nu am presiune de ulei :))

asa ca mai verificati si voi uleiu din cand in cand..nu va bazati pe senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost pe la cateva service-uri din arad si ba erau inchise, ba erau ocupati mesterii; asa ca mi-am luat inima in dinti si am deconectat bateria pt. 15 minute; am reconectat-o si am avut 2 surprize placute: martorul galben de ulei nu se mai aprinde, si nici la casetofon nu a fost nevoie sa-i introduc codul ( ba si-a pastrat si statiile memorate!). Va tin la curent cu eventualele probleme legate de actul meu ( sper sa nu apara !).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos tot uleiu si golit toata instalatia si nu am primit nici o avertizare.....nici macar ca nu am presiune de ulei :())

Ai pornit motorul? :) Banuiesc ca nu...atunci, cum sa te anunte de "lipsa presiune"?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am blocat admisia de aer si am dat putin la demaror. sa scot tot uleiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor.Am dat jos baia si va spun sincer ca sorbul era atat de infundat de ma si mir cum de nu s-a gripat motorul.Asta a fost cauza .Cu ocazia asta am desfacut si distributia ca sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu in timpul craciunului ma trezesc la un momentdat ca imi apare in bord martorul de la ulei cu semnal ROSU. Evident am oprit masina sa vad despre ce este vorba. Dupa 15 minute cat sa se aseze uleiul in baie am fost sa verific joja. Surpriza, joja era curata ca lacrima. Eu nu mai aveam pic de ulei. In acel moment m-am dus sa imi cumpar ulei si sa completez pentru a ma putea deplasa. In acel moment m-am dus la un service. Acolo mi-au curatat peste tot unde era ulei imprastiat si apoi am revenit dupa doua zile la ei sa vada daca curge pe undeva. Spre marea mea si a lor surprindere nu era pic de ulei scurs si nici nu aveam pierdere de ulei. Dupa ce am mai mers cu masina (vreo 500 Km) verificand joja periodic fara sa apara cumva vreo pierdere de ulei intre timp ma trezesc astazi ca iar am "Low Pressure Oil" (martorul rosu). Am verificat iar joja si e curata ca lacrima. O sa ma duc iar la un service mai serios sa aflu problema.

Cand aflu despre ce a fost vorba o sa postez cauza aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu nivelul uleiului. Dupa ce mi-a aparut in bord check oil level(la 7000km dupa schimb-si nu mam uitat cat ulei este pe joja) am completat 100ml, insa dupa ~100km iar s-a aprins martorul si am completat ~50ml, dupa ~150km nu sa mai aprins si nivelul este aproape maxim(acum m-am uitat pe joja ca mi s-aparut suspect) ;) , prin urmare nivelul era bun inainte ??..si am o problema cu senzorul?. Folosesc ulei castrol slx 0w-30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum doua zile, mi s-a aprins becul galben de la ulei. Am oprit la prima benzinarie si am completat cu ulei. Becul nu s-a stins. Schimbul de ulei a fost facut la 60800km si acum are 71500km. Desi in manual scrie ca la inchiderea capotei, becul se va stinge pentru urmatorii 100 km, la mine ramane aprins.

Uleiul este CASTROL LONGLIFE III 5W-30, care am inteles ca ar trebui sa tina la un nr mare de km.

Ce pot sa fac? Nivelul uleiului este ok, dar becul galben ramane aprins. Mentionez ca nu se aude nici un zgomot la motor.

Unde pot sa fac un test de diagnosticare si la ce pret? Exista cumva vre-un reminder de service?

Gasesc un service care sa poata sa faca diagnosticare, in zona Titan (sector 3)?

OFF TOPIC:

Am fost azi la un service, unde am vrut sa fac schimbul de ulei dar n-aveau suficient (doar 2L) si acest ulei era cel mai scump. Ei il dadeau cu 100RON/L, dar am gasit si pe net cu 50RON/L! Aici la service, mi-au spus ca nu e nevoie sa schimb uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi sta martorul galben aprins de vreo 3000 km ( ulei longlifeIII nou si la nivel) am schimbat senzor nivel ulei azi , senzor nivel ulei aprins mai departe .. tre sa verific instalatia electrica ? sau ce recomandati ...? mai exista cumva si vreun senzor de presiune pe undeva ???

golf IV 1,4 benzina 65.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este martor galben nu are treaba cu presiunea de ulei, acel martor masoara nivelul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service, la AUGSBURG sa-mi faca un test la masina. Nu a aparut nici o eroare la senzor. Au resetat pe acolo dar becul galben de ulei ramane aprins.

Mi-au spus ca nu stiu de la ce poate sa fie. Au recomandat sa schimb ulei, filtru si senzor.

E cea mai buna solutie? sau ma pot trezi, ca dupa toata operatiunea sa raman cu becul aprins.

Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca te te uiti in gura alora de la Augsburg va trebui sa schimbi si motorul, caroseria, cauciucurile .... bine-inteles iti vor recomanda sa faca ei toata treaba, deoarece sunt "dotati".

presupun ca ai verificat si nivelul de ulei este peste minim si masina nu pierde ulei in mers!,

in cazul asta eu zic sa ridici masina pe elevator (intr-un service de cartier) si sa scoti senzorul de nivel - sa te uiti la el, la firul ce pleaca din el... poate nu e prins bine, foloseste putin spray pt. contacte el. ... vezi si tu

sigur o sa dispara martorul din bord!

nu are logica sa schimbi uleiul+filtru deoarece senzorul acela este de NIVEL!!! nu masoara calitatea, densitatea (....si eu mai stiu ce) a uleiului

bafta si sa ne spui unde a fost buba...cand rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat si la Midocar. Mi-au spus ca in mod normal se stinge cand deschid/inchid capota pentru 100km, dar daca am mers cativa km pana la prima benzinarie, becul nu se stinge nici cand completez uleiul. Ar trebui sa se stinga dupa 100-200km parcursi asa. Pareau sa stie si sa se mai fi confruntat cu asa ceva.

Am plecat in weekend acesta in Ploiesti (din Bucuresti), in speranta ca atunci cand ma voi intoarce becul se va stinge.

Daca nu se va stinge, am vorbit la un mic service, sa imi verifice presiunea uleiului.

Daca contactul de la martor este defecta, nu ar fi trebuit sa apara vreo eroare la VagCom?

Mersi de sfaturi! Si inca mai astept altele noi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mi s-a aprins si mie ieri martorul portocaliu de ulei cu mesajul in bord "olstand prufen" , am verificat joja si era pe minim, am cumparat ulei mobil 1 0w40 de care aveam in instalatie dar martorul tot nu a disparut. Am scos borna - pt un minut am vazut ca s-a resetat computeru de bord dar degeaba.

Modificat de Smenu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...... am un VW Golf IV 1.9TDI 90CP ALH din 2000 cu 163000km

mergeam la un prieten intro localitate la vreo 10km de unde stau eu.... exact la intrare in localitate am auzit o alarma in bord si am vazut ca s-a aprins martorul la ulei..... am oprit imediat sa imi dau seama ce s-a intamplat....( mentionez ca sunt in pom cand e vorba de motoare diesel... la dacia lu' tata ma descurc ... cat de cat ) Am pus contactul si dupa ce toate becurile se sting cel de la ulei se face din rosu in galben si se aude o alarma in bord....Am vrificat nivelul de ulei si este la jumatatea zonei hasurate..... Ieri a venitun prieten la mine si am scos mufa senzorului de sub filtru..... am facut o scanare cu VAGCOM unde am gasit o eroare .... dupa ce am sters-o nu a mai aparut dar simptomul este acelasi......>pun contactul>toate becurile se aprind si se sting>becul de la ulei se face din rosu galben si se aude alarma...am mai completat cam 300ml ulei si tot asa face

de cand am facut schimbul (ulei- MOBIL1 10W40+filtru) am facut aproximativ 1000km.....

Ce ar trebui sa mai fac???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa vezi exact ce eroare e, ce iti afiseaza pe BC, si in functie de astea poti lua decizia corecta. Nivelul uleiului se ia numai cu motorul rece, cand masina e perfect orizontala, altfel orice masuratoare e viciata, incorecta. Se poate sa fie presiune scazuta, dar asta e prea grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am comp de bord

am verificat nivelul si a-doua zi si am facut completarea.... acum nivelul este peste zona hasurata....

tin sa precizez ca nu s-a schimbat mersul masinii......

din cate am inteles sunt doi senzori .... unde se afla al II-lea???

dupa ce am sters eroarea nu a mai aparut la scanare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu are nimeni idee de problema mea..... va rog... astept orice sugestie sau parere........ va multumesc anticipat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca pompa sa nu-si mai faca datoria cum trebuie si dupa cum spunea si Bogdan e destul de grav. ;)

... Se poate sa fie presiune scazuta, dar asta e prea grav.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt mine nu stie nimeni nici o rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.... da dar alarma se aude cand este motorul oprit si tot atunci se face si martorul din rosu in galben ( cand se sting toti martorii care se aprind cand pui contactul )..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi trebuie sa ma int cu cineva sa imi faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MODJO_83: Daca nu mai poti face o scanare, verifica daca alarma se aude si cu mufa scoasa de la senzor (sa nu fie un scurt pe fir pe undeva, inspecteaza cablul sa nu fie ciupit sau topit). Ai nevoie sa urci masina pe elevator si sa dai scutul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!