Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

ce grosime are uleiul din ea? 5w? 10w? sau cat? oricum 5, 6 ,8 e super putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

10w40 de asta am bagat de can am cumparat masina acum un an si cv si doar castrol

Modificat de moldo90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita segmentare

- set segmenti, set cuzineti biela, set semeringuri supape, garnitura chiulasa, curea distributie, diverse garnituri...

- curatat sorb pompa ulei, rodat supape

- pus ulei 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteleg ti-a facut test de compresie, nu de presiune a uleiului.Treaba e ca oricum trebuie facut setul motor pentru ca este compresia mica la toti cilindrii(in mod normal ar trebui sa fie pe la 12-14 la fiecare din ce stiu ).Eu am intrebat un mecanic si mi-a zis un pret informativ de 1700 lei,deci probabil cam 2000 in final,inclusiv manopera.Am aceasi dilema cu reparat sau schimbat cu altul tot sh.....Cred ca pana la urma o sa il repar totusi.

Problema este de gasit un mecanic priceput si care sa vrea sa il faca cum trebuie.Mai trebuie sa aiba si un atelier utilat cu ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este dar acei mecanici  sau acel mecanic nu prea il mai gasim si pe laga atelier sa mai aiba si scule!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de mecanici...dupa ce am constatat problemele cu presiunea de ulei si in speranta ca ar putea sa fie senzorul de presiune defect sau eventual pompa de ulei am gasit un mecanic binevoitor care mi-a dat baia de ulei jos;de fapt operatiunea a facut-o un alt mecanic de prin atelier.Treaba e ca pompa era in regula dar cand sa puna baia la loc a constatat ca in ea era cazut un distantier de la arborele cotit.In sfarsit ,pana la urma a pus unul uzat de la o Skoda Fabia ca sa pot pleca cu masina de acolo.Chestia e ca acum pierde putin ulei pe la baie de bine ce a etansat-o....

Acum inca nu m-am hotarat daca o vand sau daca o repar.Problema,cum am mai zis este gasirea unui mecanic cere sa vrea si sa si poata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aceeasi problema si la mine...plec cu masina de acasa toate bune si frumoase. Dupa vreo 10 km se aprinde becul galben. Sun pe altii mai priceputi imi spun sa verific joja iar daca e minim sa mai completez. Partea nasoala este ca masina e cumparata de 2 saptamani, nu am apucat sa ii fac schimburile de ulei si restul si nu stiu ce ulei are. La sfatul unuia ma opresc in primul peco, iau o sticla de mobil one 10w40 si pun juma' de sticla. Las masina putin verific joja era aproape de maximul hasurat. Ideea este ca nu se stinge martorul , am scos si borna dar degeaba...

Sa fie nevoie sa sterg eroarea cu vag-com? Am facut o prostie oare ca am amestecat uleiurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema

 

Dupa ce pun contact la un Golf 4 de 1.4 cu motor axp la 170000 km in 5, 6 secunde se aprinde STOP probleme cu presiunea. Pornesc motorul si eroarea se stinge. Nu bate, nu scoate zgomote am schimbat uleiul de vreo sapatamana in 22 iunie. Inainte de schimb am trecut prin niste balti de vreo 40 de cm cu apa pe soselele desfundate ale orasului. Poate fi de la sensor sa fi intrat umezeala ??? sau e din alte motive. In timpul mersului nu sunt probleme nivelul uleiului e la normal masina trage nu tranacane nu bate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile de presiune ulei se trateaza astfel:

 

1.diagnoza

2.verificare senzor

3.masurare presiune

 

A.Daca pe diagnoza nu apare nimic,senzorul este ok si presiunea la fel,sanse sa fie de la joc piese (ax came) si pierde pe acolo presiune,caz in care trebuie "bucsarit"

 

B.Daca apare pe diagnoza eroare,se trateaza problema indicata de senzor si se testeaza iar.pt verificare

C.Daca nu apare pe diagnoza,senzorul pare a fi obosit,se inlocuieste si se testeaza iar.

 

Majoritatea cazurilor cu senzorul presiune ulei sunt din cauza rezidurilor din baia de ulei/pompa sau joc piese motor/ax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ce doamne iarta-ma sa gaseasca la diagnoza? senzorul de presiune ulei nu trece prin  ECU, afiseaza direct in bord...

 

Se face test de presiune cu manometru bransat direct la motor... ala este singurl test ce se poate face si este 100% sigur

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut probleme si eu cu senzorul de presiune (se aprindea rosu ) atunci cand motorul era subturat , a fost uzat ax came si carcasa .M-a costat 900 lei numai ax came + carcasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, mi s-a aprins si mie azi dimineata martorul rosu de la ulei si am oprit imediat masina. Ideea este ca nu vreau sa mai merg cu ea ci sa o tractez la un service apropiat.

Intrebare:

1. Daca o pornesc si raman pe loc cu ea exista riscul calarii motorului?

2. Cunoasteti un service bun prin zona Baicului? (cunosc 2 mecanici buni dar sunt departe de mine)

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu ai mecanici de incredere, suie masina pe platforma si mergi cu ea la ei.

 

incearca sa nu o mai pornesti - cablajul la senzor banuiesc ca l-ai verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conduceam eu masina, ci prietena mea. Vroiam sa ajung si eu la masina si sa incerc o completare de ulei (imi mananca de obicei) si apoi sa incerc o pornire pentru a vedea daca se rezolva problema. (de asta am intrebat de calare

 

daca tu ai mecanici de incredere, suie masina pe platforma si mergi cu ea la ei.

 

incearca sa nu o mai pornesti - cablajul la senzor banuiesc ca l-ai verificat.

 

)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, daca era de completare, se aprindea intai galben.  Avand in vedere ca nu stii ce este cu presiunea de ulei, nu poti zice daca se poate intampla ceva grav... sau nu.. daca o pornesti.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, daca era de completare, se aprindea intai galben.  Avand in vedere ca nu stii ce este cu presiunea de ulei, nu poti zice daca se poate intampla ceva grav... sau nu.. daca o pornesti.

Ai te rog vreo poza cu localizarea senzorului la modelul meu?

 

ps: am gasit, a trebuit sa caut in engleza. Din pacate nu mai pot sterge postul.

Modificat de adriantdf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update cu martorul: Am deschis ieri capota, nici o urma de ulei scurs. Am verificat nivelul si era intradevar la minim (am completat cu 1 ltr). In schimb, nivelul antigelului era foarte scazut, abia mai avea pe fund. L-am completat si pe acesta, am mai verificat cablajele din zona si am dat cheie. Martorul a disparut, motorul se aude bine. Care sa fi fost problema? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa cativa km buni inainte si vezi pe urma daca iti mai apare,nu o elimina inca din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mergi sa-ti masoare presiunea de ulei - ca sa stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Salut baieti,


De 2 saptamani sunt posesorul unui Golf 4 1,6 benzina(masina a fost adusa de la nemti pe roti, 150.000 km in bord). Am facut schimbul de ulei (5w40), filtre(Mann), distributie(contitech  schimbata marti 30.06). Primele probleme au aparut dupa schimbul de filtre . Nu mai iesea la noxe. Dupa un mers cu ea turata in 3000 si-a revenit. Acum am constatat ca mananca ulei. Schimbul de ulei a fost facut pe data de 16.06 si ieri mi s-a aprins martorul cu check oil level. Am completat un litru. Intrebarea mea este. De ce mananca asa mult (mentionez ca de la schimbul de ulei am facut cam 1000km) si care ar fi cauzele. Mentionez ca masina nu scoate fum, trage foarte bine.  Va multumesc anticipat.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE ulei ai pus? ce norma indeplineste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Castrol 5w40 la schimbul de ulei si filtre si ieri tatal meu a completat cu 1L de Castrol  10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles intrebarile lui Al Bundy. :dry:

De care Castrol 5W-40 ai pus mai exact (ca sunt mai multe Castrol 5W-40) ? Ai pus Castrol pentru motoare pe benzina ? Ce norme VW sunt trecute pe bidon ? :icon_bounce:

Ai adus tu masina pe roti sau ti-a adus-o vreun samsar si ti-a spus ca masina este in regula ? Daca ti-a adus-o vreun samsar, de unde stii ca nu a completat cu ulei pe drum ? :tuktuk:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Scuze. Nu citisem cu atentie. Da. Castrol pentru motoare pe benzina. Masina a fost adusa de un prieten al tatalui meu. Masina a fost pusa pe tester inainte de cumparare si nu arata nici o eroare. Am tot citit pe forum si multi vorbesc de segmentare. Nu stiu daca e si cazul meu(sper sa nu fie). Cum am spus, nu scoate fum iar motorul merge normal. Tot pe forum am mai aflat cum ca, Castrol nu e chiar atat de bun si Aralul sa fie mai bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!