Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

E bine ca nu ai timp sa rezolvi masina dar ai timp sa citesti forumuri.  seems legit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Mereu trebuie sa se gaseasca cineva care judeca si nu ajuta....

Acum..revenind...ceea ce tu consideri consum normal...daca pui pe foaie...este un consum mega exagerat....

post-14266-14103359574363_thumb.jpg

Conform afirmatiilor tale...acestea sunt rezultatele si m-am oprit la 10.000km pentru ca in mod normal pe aici ar trebui sa il schimbi...dar in regimul asta tu nu prea ai ce sa schimbi pentru ca mereu ai ulei oarecum proaspat....

In teorie marorul tipa in momentul in care nivelul scade cu aproximativ 1L...adica pe la indoitura de jos a jojei...

Intre min si max ai aproximativ 1L...

Revenind la martor...verifica in primul rand daca il ai fizic...pentru ca eu cand imi cautam baie am gasit baie fara locas de senzor...deci nu toate au...

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati :), imi recomanda si mie cineva ce tip de ulei sa folosesc?Sau mai exact cum pot afla detalii despre ce ulei a fost pus la masina?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Detin un golf IV din 2001 1.6 105cp motor AZD si am o mare problema: imi iese ulei din orificiul aflat pe deasupra blocului motor(am atasat o poza sa vedeti mai exact) indiferent ca masina sta la relanti sau o turez , este vizibil cum picaturi de ulei ies tasnind din acel orificiu,lasand masina intr-o balta de ulei. Se pare ca este o problema destul de grava pt ca nu am mai auzit pe nimeni avand aceasta belea. Stie cineva ce trebuie facut la motor? Din ce cauza se petrece acest lucru? Ce reprezinta acel orificiu? Si daca pot sa circul pe distante scurte cu acel orificiu astupat?

Va multumesc!

 

http://postimg.org/image/vmls3n3yb/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza din imagine pare a fi 1.4 16v.la joaja cum e uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uneiul este la jumatate, nici maxim,nici minim. Este motorul de 1.6 AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza este de pe masina ta?Te intreb pt ca din poza se vede ca perde pe unde se pune uleiul adica trebuie schimbate cele 2 garnituri care sunt la fel el(capacul) avand 3 garnituri 1 mare,mai voluminoasa si 2 mai subtiri.cod 06A103483D.La nr.25 si 35 http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=1714&set=1718&ein=2001&f=203&hauptgr=1234567890&hg=1&grf=010335194&bf=10335&hgug=103&ug=03&parent_id=1001706

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de pe masina mea. Acea poza este luata aleator de pe net. Pe la capac nu da ulei. Doar prin acel orificiu efectiv tasneste ulei . Daca ii fac o poza la motor se vede cum inoata in uleiul scos prin acel orificiu. De aceea vreau sa stiu daca pot temporal sa il astup?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temporal, nu, temporar da. ,dar acolo nu ar trebui sa ai un furtun care sa duca in filtrul de aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a avut furtun. Nu stiu ce sa zic daca ar trebui sa aibe sau nu. Singurul furtun care intra in capacul de plastic unde se afla filtrul de aer este cel care iese din carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut poze la masina mea si unde ai spus ca-ti curge este astupat.

post-130029-0-63914700-1410962498_thumb.

post-130029-0-55186300-1410962510_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Exact pe acolo imi iesea uleiul. Inseamna ca trebuia sa fie astupat ca la tine si nu stiu de ce nu mai este. Nu am decat sa o astup eu cu un surub infiletat sa fiu sigur ca nu va iesi.

Mersi mult de poze! Mi-ai facut treaba mai usoara si stiu ce am de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe unde iti dadea ulei afara?Pe unde am incercuit cu rosu?

post-130029-0-94396000-1410968007_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am o mare problema...am un golf 4,2002,1.6!acum cateva zile,mai exact o saptamana,a inceput sa mi se aprinda martorul in bord,cel rosu din prima si imi scria check pressure,manual servicess(palpaia de 3 ori plus zgomotul ala ascutit al buzzer-ului)...oky..zis si facut ieri am mers la servicess am facut revizia completa.....am plecat multumit de la servicess...dupa max 10 km soc si groaza!!!!exact aceleasi avertizari in bord :tuktuk:  :tuktuk: .....am citit pe acest forum o multime de pareri....cum ca daca as scoate borna,sau daca as deschide capota,sau ca ar putea fi senzorul...pur si simplu chiar nu stiu de ce asa dintr-o data sa imi faca aceasta figura!!mentionez ca nu sunt maniac al vitezei,si o intretin tot timpul

 

 

pt cei care ma pot ajuta in vre-un fel cu orice fel de idei si pareri...va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema asta cu martorul rosu care se aprindea mereu. Am fost si eu la service si uleiul bun, senzorul de presiune bun. Martorul rosu se aprindea in continuare. Cand am dat baia de ulei jos sa vedem ce e cu pompa de ulei,  era plin de resturi metalice din motor care infundau pompa si nu mai ducea presiune pana la axe. Oricum a fost prea tarziu pentru motorul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari!!! Am o problema mare: astazi (dupa gerurile astea)am zis sa dau si eu o cheie la masina din semnatura....a pornit dar dupa cateva sec s-a aprins martorul rosu de la ulei si a inceput sa scoata si niste zgomote ciudate(tin sa precizez ca motorul a fost segmentat asta vara si distributia facuta,schimbat ulei etc..). Care ar putea fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am patit beleaua !

Am calat motorul, pe gerul de joi dimineata, si nu inteleg cum de am ramas fara nivel ulei fara ca senzorul de presiune sa simta asta... Mi-a facut dop de gheata la filtru epurator, si am pierdut uleiul pe sus pe la joja instant !

Nu inteleg de ce nu a vazut totusi senzorul de presiune ?

 

Caut si nu gasesc in zona Ploiesti sa cumpar un alt motor 1.4 benzina 16 valve Tip AXP "bun", cu garantie si factura.

Cum sa fac sa nu imi iau teapa cumparand un motor la M2 ?

Ce anume ar trebui sa verific ?

 

Daca ma puteti ajuta cu info, as fi foarte recunoscator.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la cei care dezmembreaza de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
calinkarting100

Oare ce are?...am observat ca numai daca ii dau turatii peste 1500 apare, dupa care cand scad turatia dispare.


https://www.youtube.com/watch?v=bHml1ZYVdXk


 


Am gasit un senzor sub filtru de ulei, i-am scos de tot si i-am dat o pornire dar nu mi-a aparut nimic in bord...maine ma duc la tester, sper sa nu fie ceva grav


http://postimg.org/image/no1gguc2h/


Modificat de calinkarting100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cum stai cu presiunea uleiului - mergi la cineva care are manometru si iti poate verifica asta. Daca e ok, atunci schimba senzorul.

 

daca nu e ok, trebuie vazut de ce nu ai presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceasi problema cand am adus masina din Germania;Am verificat presiunea pompei de ulei,am schimbat senzorul dar problema era de la tipul de ulei folosit.Avusese initial 14w40 si l-am schimbat cu 10W40.Senzorul nu se mai aprinde dar clantanitul de tacheti este enervant.

Bine ar fi de masurat presiunea pompei de ulei si daca este cazul de schimbat senzorul de presiune(este in partea dreapta sus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calinkarting100

Am scapat mai ieftin...era rupt firul de la senzoul ala din poza...refacut legatura si nu mai face nici o figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi am fost sa ii fac un test de presiune(nu stiu sigur daca e corect asa spus) adica in locul bijiilor a bagat manometru, am facut acest test pentru ca imi "papă" ulei mai mult de cat benzina(am plecat din Timisoara (uleiul la nivelul de maxim) pana la Arad(dus-intors) pe autostrada mai mult de 100km\h/3000 rot/min nu am mers cu ea stiam ca papă ulei si nu am calcat'o mai tare, am ajuns la timisoara sub nivelul de minim aproape sa se aprinda martorul in bord de ulei nu am "scurgeri" pe nicaieri am verificat pe toate partile motoru la rece, cald, turata, neturata si nici`un strop), valoriile vind acestea dinstre distributie :

Piston 1: 8

Piston 2: 6

Piston 3: 5

Piston 4: 8  (sin cate stiu eu ordinea pistoanelor nu vine 1->2....ci alta pe care nu stiu sigur care e dar ce am enumerat mai sus sunt in ordinea de la distributie spre filtru de aer).

 

Marea mea intrebare este ce pot sa fac:

1. merita sa i segmentez + "surprizele" care vor mai fi ca sunt sigur ca vor mai aparea si daca ati sti vreun mecanic bun prin Timisoara/pe langa care ar face asa ceva si costurile aproximative; SAU

2. Sa cumpar un motor din dezmembrari care si acela ii cu semnu"?" daca nu ai cum sa ii faci un test ceva sa vezi ca este functional ca in zilele noastre dor sa mergi pe incredere nu stiu daca se mai merita omu se vede cu banii in buzunar si la revedere nu te mai cunoaste!

 

 

Astept parerile voastre si cele bune si cele mai putin bune

 

P.S. Masina un Golf 4 `98 motor 1.6 SR cod AKL

 

Va multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!