Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Pai stai asa...la mine martorul galben de ulei s-a aprins in mers desi uleiul era la nivel pe joja. Doar nu s-a defectat switch-ul asa in mers cu capota inchisa ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Laurentiu Utiu

De unde stii ca nu? Verifica cablajul si mufa senzorului. Si apoi senzorul.

Verifica si firele si mufa senzorului de pe baia de ulei. Daca zici ca martorul s-a aprins desi ai ulei la nivel bun atunci e problema electrica (senzori,cablaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajung la senzor la baie trebuie date scuturile jos (plastic si metal...ca deh...suntem in RO). Nu vad cum sa fie atins mufa de la senzor de pe baie dar o sa verific. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie si senzor defect.....cablaj, etc....  se vede la scanare

 

switch-ul de capota are legatura directa cu resetarea avertizarii de nivel scazut de ulei.... asa afla masina ca ai completat si reseteaza avertizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am reusit sa fac scanare inca dar am dat cu spray de contacte pe switch-ul de la capota. Deocamdata nu s-a mai aprins uleiul si am facut vreo 500 km cel putin de atunci. Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceeasi problema.in mers mi se aprinde martorul galben la ulei,desi nivelul este bun.il las 2 minute dupa care pornesc motorul si este ok.stie cineva ce ar putea fii?am motor 1.4 axp.se stinge chiar daca nu deschid capota trebuie doar sa opresc motorul 2 minute.poate influenta asta epuratorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... verifica senzorul de nivel de pe baia de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este de la senzor ca apare chestia asta odata la cateva 2000-3000 de km.si pur si simplu cum apare se si stinge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestie ciudata ce am patit si eu,urcam pe zona Arieseni (Bihor) pe serpentine si mi-i s-a aprins martorul ulei (rosu) si beep de la buzzer si tot palpaia.

 

Am tras pe dreapta si am ridicat capota.stiam ca am scurgere de ulei,dar oricum nu lasa pata pe jos,e nesemnificativ (nici macar la joaja dupa 12 luni nu se vede a fi scazut) si motorul era fierbinte si uleiul ce tot a picurat incet s-a intins (fiind cald) si puteam face un ochi si niste mici.

 

Infine,am lasat-o jumatate de ora sa se raceasca,am pornit din nou la drum.a doua zi am spalat-o,am sters uleiul si verificat nivel,etc.de atunci am facut 400km si nici o eroare.sa fi fost de la planul inclinat?ce-i adevarat am si turat-o (2800rpm lejer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pateam sa se aprinda becul rosu de la ulei si scria pe bord service si ca nu am presiune cand ieseam din localitate si mergeam cativa zeci de km(30-40). dupa o multime de griji ca trebuie sa schimb pompa de ulei sau cine mai stie ce(am schimbat si sonda), am schimbat uleiul si de atunci nu mai am probleme! cati km ai de cand ai schimbat uleiul? ca poate e uleiul prost si la tine!

ps: eu aveam ~2000km de cand schimbasem uleiul cel cu care se aprindea becul!

Modificat de adaniel69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia la masina in decembrie.ulei-ul e curat,pana si cel care era scurs pe motor se vedea curat :)

Aveam undeva la 165k cand am schimbat uleiul si acum am 172k.Uleiul cumparat de la reprezentanta VW. 

 

Merg pe ideea urm: scapa ulei pe la capacul culbutor (putin,dar suficient) la cald uleiul se intinde si incalzeste zona pe care e curs,cum aveam senzorul deasupra zonei scurse s-a incins si imediat m-a avertizat senzorul ca e prea cald,probabil si planul inclinat nu m-a ajutat mult,avand in vedere ca vedeam cerul asa inclinat a fost. :)

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

sunt nou pe aici si as vrea sa ma intreb si eu anumite lucruri.

 

Detin o masina marca VW golf 4 , 1.6 benzina , 16 valve 101 CP.

 

Asta iarna , cand mergeam pe strada cu ea , mi s-a aprins martorul de ulei (rosu) intermitent.

 

Cand am cumparat masina ( nu a fost noua) , scotea fum pe la joja de ulei , si din cate am inteles de la majoritatea mecanicilor auto, trebuia facuta segmentarea la masina ( ea are acum in prezent in bord trecuti 241.000 KM , dar nu stiu daca sunt sau nu reali).

Am fost cu masina la un service auto , am schimbat ulei + filtru de benzina , insa tot se aprindea martorul.

 

Am ajuns acasa cu ea , am lasat-o o zi in parcare , apoi , a doua zi, nu s-a mai aprins deloc. ( martorul acela se aprindea deobicei dupa cateva minute de mers cu masina. daca in momentul in care opream masina si o reporteam, martorul ramanea stins, apoi..dupa cateva minute, se aprindea intermitent).

 

De asta iarna pana acum mi-a mancat ulei ( sa spun aprox 800 ml/ 500 km sau mai mult), iar eu completam mereu cu ulei cand ajungea aproape de minim in joja de ulei ( verificam destul de des nivelul uleiului) .

 

Acum vreo 2 zile , am plecat cu masina de la Buzau la Covasna. Toate bune si frumoase, am ajuns cu bine, masina s-a comportat bine pe drum, insa, la intoarcere ( pe la siriu) in timp ce mergeam cu ea am avut iarasi aceeasi problema ca in trecut ( martorul rosu intermitent de ulei s-a aprins).

Am tras imediat pe dreapta, am verificat nivelul uleiului insa nu am putut sa-mi dau exact seama cat indica ( stiu ca uleiul fierbinte are "volum" mai mare ca cel cere ), oricum, ideea era ca uleiul fierbinte de la siriu era mai jos decat jumatatea distantei dintre MAX si MIN de la joja. Am mai avut in bidon ulei 10W40 Castrol Magnatec vrei 250 ml , i-am pus pe aceea dupa ce s-a racit putin masina ( am stationat vreo 25 minute , apoi am pus uleiul) , si bineinteles, martorul continua sa clipeasca in bord, am continuat sa merg cu ea, incercand sa ignor acel martor si m-am oprit la prima benzinarie si mi-am  cumparat ulei 10w40 ( dar nu am gasit Castrol, am bagat o marca necunoscuta) , am mai cumpletat din noul bidon de ulei inca vreo 200 ml de ulei ( cu motorul fierbinte) si tot nu mi s-a stins.

 

Pe la viperesti, cu martorul aprins intermitent , m-am enervat si i-am dat forja ( 150 km/h la vreo 4.000rpm) atunci cand am ajuns la turatie mare a motorului martorul s-a stins !! ( am crezut ca era murdar sau imfundat senzorul din baie si ca la turatia asta mare s-ar fi stins) dar a fost stins vreo 2 minute apoi s-a reaprins.

 

Am avut curajul sa merg cu ea atat drum ( cu martorul aprins intermitent) deoarece imi impuneam sa cred ca nu am cum sa gripez motorul deoarece eram sigur ca ulei era in baie ( 500 ml de ulei ii pusesem cu cateva minute inainte).

 

 

Am ajuns aseara in Buzau, vreau sa cobor sa verific acum iar nivelul de ulei, masina fiind parcata si cu motorul rece ( de ieri nu am mai mers cu ea) si in cazul in care mai trebuie ulei, sa completez si sa vad daca se mai aprinde acel martor in bord.

 

Daca , in continuare se aprinde, ce trebuie sa fac? Care ar fi cauza ?

Trebuie facuta segmentarea in regim de urgenta? sau o fii vb de vreun senzor? ( desi cu cred..ca fum pe la joja scoate grav, plus ca uleiul din baie miroase a fum ( am mirosit capacul de la motor unde se pune uleiul si mirosea a fum)).

 

va rog, am nevoie de ceva pareri/sfaturi.

 

Edit1: Mentionez ca atunci cand am schimbat prima data uleiul, am folosit ULEI COMMA 10W40 ( am luat special ulei prost doar sa verific daca martorul rosu al uleiului aprins intermitent era cauzat de pompa de ulei ( presiune scazuta) sau daca uleiul pe care l-a avut masina inainte ca eu sa o detin si-ar fi pierdut din proprietati, o fii devenit mult prea subtire ( orice problema legata de ulei) - apoi am completat cu Castrol cand mi-a papat ulei ..si acum..ultima data...am pus ulei tot 10W40 dar alta firma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta!

am pus castrol 10w40 si cand ieseam din localitate, dupa 30-40km de mers se aprindea intermitent martorul rosu si scria pe bord ca nu am presiune la ulei. am observat chestia asta dupa ~2000km de la schimbul de ulei. am schimbat si sonda si la fel. am masurat presiunea si la pornire aveam cativa bari(motor rece). dupa cateva minute de turat motorul pe loc scazuse pe la 0.5 bari la relanti si aproape 1 bar in turatie.

dupa care am schimbat uleiul si am pus ceva cu specificatii vw 501.01 si nu mai am probleme.

am aproape 3000km de la schimbul de ulei si nu mai am probleme.

am prins frica de castrol!

 

si iti mai recomand ceva: daca ai zona jojei murdara de ulei, iti recomand sa schimbi oringul de la joja(~2 lei) si daca e murdar si in zona busonului pe unde torni ulei, iti recomand sa schimbi busonul(~15 lei)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg ce vrei sa spui.

 

Tie iti iese fum pe la joja ?

 

La mine ar fi sigur treaba de segmentare, deaia zic.

 

dar pana ii fac segmentarea ( momentan sunt lefter la bani) vreau sa ma mai folosesc de masina.

 

Acel ceva cu specificatii vw 501.01 este un aditiv? sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iese fum pe la joja inseamna ca nu etanseaza joja! si iti pierde ulei! si mie imi scadea nivelul de ulei pana sa schimb oringul si busonul de la ulei. de fapt eu nu mai aveam deloc oringul la joja.

nu e aditiv. e un ulei. l-am pus de proba. si vad ca merge. am completat cam 100ml la 2500km. eu zic ca e bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.  Alte pareri, va rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti sigur ca necesita segmentare, pune un ulei mai gros, gen 15w40, dar neaparat cu norma vw 501.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt un user nou pe acest forum si as vrea sa imi raspundeti la cateva nelamuriri pe care le am referitoare la masina mea.

Posed un Volkswagen Passat din 2010, Diesel, 1968cm, 110CP, Bluemotion cumparat de aproximativ 6 luni si de cateva zile primesc un mesaj in bord "Check serivice in 900km or 172 days".Banuiesc ca acest mesaj apare pentru ca trebuie facut schimbul de ulei.Puteti sa imi recomandati ce ulei as putea sa folosesc?Puteti sa imi recomandati ce alte schimburi ar trebui facute, filtre,...?Precizez ca masina a fost cumparata recent!In momentul in care o sa fac schimbul de ulei mesaju din bord se va reseta?

Cele bune si va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Ai banuit bine. Acel mesaj e un "reminder" ca urmeaza sa faci schimbul de ulei in 900 km sau 172 zile. Adica te atentioneaza, dar nu afecteaza cu nimic functionarea masinii. Recomandat e ca la fiecare schimb de ulei si filtre, sa se reseteze acest interval. Unii nu prea fac asta si nu te poti baza pe acest interval mai ales daca ai cumparat masina recent.  Resetarea se poate face din ceasuri sau cu o interfata de diagnoza, VCDS de exemplu. Mesajul nu va disparea singur, chiar daca schimbi uleiul.

Legat de ulei, vezi ce s-a pus pana acum si continua cu ala daca nu ti-l mananca . 

Recomandarea e: schimba uleiul si filtrele si reseteaza intervalul service (manual sau cu vcds). Si apoi pentru urmatorul schimb de ulei te va atentiona cu 1000 km inainte ca trebuie sa schimbi uleiul si filtrele Si stii una si buna.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

Puteti sa imi recomandati un tip de ulei pe care as putea sa-l pun?Din cate am citit aici pe forum parerile sunt impartite si nu stiu care este cel bun.Nu prea conteaza pretul pentru ulei atata timp cat stiu ca este cel potrivit.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, imi poate spuna cineva daca e normal sa pulverizeze ulei cand scoti busonul de ulei la relanti ? cineva mi-a zis ca nu e normal

 

post-140474-0-46891200-1409045837_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal la relanti.din cate stiu eu(era la daciile vechi cu gazele de carter de arunca ulei la relantii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna baieti. Nu demult, in urma cu cateva zile , sau 300km, mergand prin oras, mi s-a aprins martorul de ulei cu bazait cu tot .Am fost foarte mirat deoarece am facut schimbul in urma cu 3000km castrol magnatec 10w-40 parca.Am oprit in maxim 200m si am stat la relanti cca. 30 secunde sperand sa se stinga. Nimic, martorul era aprins continuu.Am oprit motorul si am stat 10 min cat am fumat o tigara si am ridicat capota sa verific nivelul de ulei.Era la minim. Desi mirat ca nu am nici o pata de ulei pe sub masina (nici acasa pe beton, strada) am complectat cu aprox. 100-150 ml. ulei.Am mai patit acum 5 luni asa ceva.De aceea am pus asa putin.Am continuat drumul (catre servici) , am ajuns cu bine.Becul de ulei sa stins. Seara , dupa aprox. 8 ore am verificat nivelul de ulei sii surpriza : uleiul ce l-am pus pentru complectare era da data aceasta in plus.Adica putin mai sus de nivelul maxim de pe joja.Momentan circul cu ea asa.Am mai spus , am mai patit asa ceva in urma cu 5 luni.Ce poate fii? o fi grav?    Va urez drumuri bune si fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

            Salutare ! Detin un Golf 4 1999 fara computer bord , si am ceva nelamuriri in legarura cu martorul de ulei. Masinuta mea pierde ulei (nu exagerat dupa parerea mea, 300ml/500km, pana acum nu am avut timp/bani sa o rezolv). 

Intrebarea mea este - in ce conditii se aprinde martorul de ulei din bord  ? Dupa un timp de uitat sa verific uleiul , cand m-am uitat la joja nivelul uleiului era sub limita inferioara gravata e joja dar nimic aprins in bord. Recunosc ca nu ar fi trebuit sa ajung in situatia aia , am completat imediat ulei.. momentan am completat cu ~200 ml de ulei si am mers 800km , fara ca nivelul sa scada, am observat ca doar daca merg in turatii/sportiv consuma/pierde ulei.. Vreo idee cu martorul neaprins din bord , ce as putea sa ii fac  ?

 

 

PS: Primul meu post - va citesc foarte des forumurile , sunteti o comunitate extraordinara ! Keep it up ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!