Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

a mea a fost fabricata in sept 2000 si e euro4. eu stiam ca din 2000 de la inceput a avut loc trecerea la euro 4, intrucat am vazut mai multe masini cand am cumparat-o pe a mea si in brief erau euro 4 desi erau fabricate in 2000 in martie-aprilie. Nu stiu acum exact daca e valabil pentru toate codurile de motoare, dar AZD-ul meu din sept 2000 e euro 4 

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Bună posesori de Bora 1.6 16v AZD,

La un model fabricat în 2001 cu 151 000 km la bord când este bine să se facă schimbul de ulei?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.000 km.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PaulG91:

 

Posibil,nu prea am inteles niciodata cum le ia la RAR,odata e ce scrie in talon si apoi sunt noxele luate de ei,etc.

 

@corneliubio:

10.000 sau 15.000,nu strica sa il faci mai repede cum zice Florin.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sautare. Am schimbat senzorul de ulei si din pacate face tot la fel martorul de ulei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Am o problema mai delicata as spune, imi intra benzina in baia de ulei si imi dilueaza tot uleiul. Trebuie sa schimb uleiul la fiecare 500 km, va rog daca se poate vreun sfat pe unde ar patrunde benzina in ulei si cam ce e de facut?

Martorul la ulei se aprinde cu rosu si palpaie cu tot cu semnale sonore cand acesta e diluat la maxim si atunci trebuie sa-l schimb. Adunandu-se in baia de ulei si benzina imi si da pe undeva afara ca dupa ce pornesc motorul incepe sa picure ceva sub masina si cred ca e ulei cu benzina.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu iti recomand sa mai mergi cu masina.

 

ai fost cu ea la o constatare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil un injector pe deschis si baga multa benzina. Sau compresie slaba. Ai masurat compresia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia pe cilindrul 1 este de 7-8 iar pe celelalte este de 12-13.

Nu stiu ce sa fac, la diagnoza imi da mereu missfire cilindru 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

E destul de mare diferenta....trebuie inspectat cilindrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial vroiam sa zic ca poti avea compresie mica datorita unui reglaj prost al jocurilor supapelor, dar apoi am citit mai sus si am vazut ca iti intra benzina in ulei...s-ar putea sa fie segmentii, sa se fi depus calamina in canaul de segment si sa il blocheze.

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu deschid un topic nou postez aici o intrebare legata de ulei.

In ultima gasesc sub masina pete de ulei de la motor. Am schimbat garnitura de la capac (cel care acopera axul cu came), am schimbat semeringul de la axul cu came si tot gasesc sub masina ulei, nu este foarte mult insa dupa 3 saptamani trebuie sa complectez cu ~250ml ulei. Stie cineva ce mai trebuie sa schimb sau sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Putin offtopic, dar nu am gasit unde sa postez.

Mi s-a aprins martorul de nivel ulei si am uitat sa completez. Nu gasesc in zona asta de unde sa cumpar, doar cand ajung acasa. E problema daca cu drumul de azi, pana acasa, o sa fie vreo 90-100 de km de cand s-a aprins martorul in bord si nu am completat? poate afecta in vreun fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e recomandat..... in teorie, daca nivelul pe joja nu e sub minim, merge..... vezi cat ai pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sub zona hasurata, dar peste indoitura de jos de pe joja, intre ele. Sper sa nu fie probleme, oricum trebuia sa fac schimbul de ulei, o sa-l fac in acest weekend, poate chiar azi. Minimul care  e, indoitura sau partea de jos a zonei hasurate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indoitura. In zona hasurata e ok, nu mai trebuie completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul pe joja, am inchis capota, dar martorul galben de nivel ulei nu s-a stins. Astazi am facut si schimbul de ulei si surpriza, martorul de nivel ulei e tot aprins in bord. Eu stiam ca daca ai deschis capota, chiar daca nu ai completat ulei, nu te mai semnalizeaza 100 de kilometri sau asa ceva. De ce nu se mai stinge martorul galben ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr switchul de la capota lucreaza?

Daca senzorul de ulei din baie este defect, nu se reseteaza la deschiderea capotei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si cu VCDS si nu am erori nici pe engine, nici pe instruments.

Cum verific switchul de la capota ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Daca ai alarma de fabrica e simplu...

Te inchizi in masina...armezi...dupa care deschizi capota si in mod normal va incepe sa urle alarma..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si cu VCDS si nu am erori nici pe engine, nici pe instruments.

Cum verific switchul de la capota ?

 

pe 46- convenienta - vezi in blocurile de masura, care este starea switch-ului de la capota motor - deschide capota si trebuie sa fie OPEN.

 

altfel, vezi daca ai mufa bagata la el - langa yala de la capota.

 

Daca ai alarma de fabrica e simplu...

Te inchizi in masina...armezi...dupa care deschizi capota si in mod normal va incepe sa urle alarma..

 

da, cel mai usor - dar numai la cele cu alarma, asa cum ai zis.

Am verificat si cu VCDS si nu am erori nici pe engine, nici pe instruments.

Cum verific switchul de la capota ?

 

pe 46- convenienta - vezi in blocurile de masura, care este starea switch-ului de la capota motor - deschide capota si trebuie sa fie OPEN.

 

altfel, vezi daca ai mufa bagata la el - langa yala de la capota.

 

Daca ai alarma de fabrica e simplu...

Te inchizi in masina...armezi...dupa care deschizi capota si in mod normal va incepe sa urle alarma..

 

da, cel mai usor - dar numai la cele cu alarma, asa cum ai zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, multumesc mult Cristi si Florin. Era scoasa mufa din dreptul farului din dreapta. Cat e de mare nu mi-a atras atentia, si probabil e asa de ultima data cand am fost la mecanic... o fi uitat sa o reconecteze. Bine ca am scapat usor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mai postat si aici  o intrebare astept un sfat in oricare topic nu stiu exact de care apartine problema

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La service electricianul mi-a zis ca senzorul ala de la capota e pentru capota deschisa...nu are nici o treaba cu senzorul de ulei sau altceva. Eu am dat cu spray de contacte pe el oricum. Totusi care e logica sa aiba legatura cu uleiul ? Sau are legatura si cu alti senzori acel switch de la capota ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai legatura e ca daca switch-ul ala de la capota a ramas blocat pe inchis, odata aprins in bord martorul galben de nivel ulei, acesta nu se mai stinge pana nu remediezi problema cu acel switch, pentru ca martorul se stinge doar cand "vede" ca s-a deschis capota, se presupune ca altfel nu ai cum sa completezi ulei.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!