Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

stie cineva unde se afla senzorul de presiune ulei la motorul 1.4 16v AXP? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

sub bujia numarul 1sau 4(depinde de unde numeri),sub acel capac de plastic

 

senzor_motor.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numararea cilindrilor se face incepand de la distributie - 1-2-3-4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil, pentru ca motorul are foarte multe cotloane sa le numim asa unde uleiul ramane, chiar si in baie mai ramane o parte din ulei, uleiul prins in pompa de ulei si pe teava care il duce sus la culbutori iar ramane si el, ramane pe peretii fiecarui component al motorului cate putin ulei(ca doar nu se spala tot pana in baie in momentul in care opresti motorul) Si gandeste-te ca probabil inainte nu il aveai fix pe maxim, chiar si acum daca mai vrei mai poti scoate poate vreo 50-100 ml, daca nu e bine si asa. Oricum e foarte bine ca l-ai scos, ca altfel sigur gasea el la presiune o cale sa iasa, pe sub masina sau pe esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia 1 senzorul de ulei pe galben indica si capota deschisa nu doar ulei scazut.

 

asa s-au gandit inginerii de la skoda prin 2004 ca e ok ca si logica. intre timp au pus senzor separat de capota deschisa!

 

ms al bundy, raspuns corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de asta ?

"la octavia 1 senzorul de ulei pe galben indica si capota deschisa nu doar ulei scazut"

Cand ridici capota iti ramane becul de ulei galben aprins ? Nu prea cred.

 

Eu stiu asa.

Daca ai nivel scazut de ulei si se aprinde galben, este suficient sa deschizi/inchizi capota si galbenul dispare.

Asa considera  ecu ca ai pus ulei el fiind vascos trece prin senzor putin mai greu.

 

Daca senzorul de capota deschisa este defect atunci completezi ulei degeaba ca nu se stinge becul. Stiu destui care erau sa umple motorul de ulei ca nu se stingea becul iar joja era greu de scos probabil pentru ei.

 

Eu la cate octavia am lucrat nu am vazut sa ramana becul de ulei aprins galben daca lasam capota deschisa si porneam motorul.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia 1 senzorul de ulei pe galben indica si capota deschisa nu doar ulei scazut.

 

asa s-au gandit inginerii de la skoda prin 2004 ca e ok ca si logica. intre timp au pus senzor separat de capota deschisa!

 

ms al bundy, raspuns corect!

 

Fals ... e vorba de asta..... ci faptul ca, daca ai martorul galben de la ulei aprins, se va stinge abia dupa ce switch-ul vede capota ridicata... asta daca switch-ul este functional.

 

senzorul este unul singur, la yala capotei.

 

deci, daca ridici capota fara sa ai vreo problema, nu are de ce sa se aprinda martorul galben de la ulei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Scuze ca vin cu reply asa tarziu, dar apropo de problema pe care am avut-o cu senzorul...am schimbat pompa de ulei, a mers bine vreo doua zile, dupa care tot mi s-a aprins dar numai cand era uleiul rece, deci cam dupa 8-9 ore de nerulare si doar pe la 1500-1600 ture. Am mers iar la mecanic, s-a uitat iar la senzor, l-a curatat si a mers bine tot vreo doua zile dupa care iar mi s-a aprins tot in conditiile astea.

El a zis ca era fisurat senzorul si ajungea ulei acolo in capat, motiv pentru care cand l-a curatat a fost ok, dar dupa ceva timp cand ajungea iar ulei se aprindea iar martorul. 

Mi l-a schimbat cu altul nou ( 55 lei ) si e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am si eu o problema la un golf 4 din 98' 1.6 benzina 74 kw (101 cp) am luat masina de curand( 1 luna) ......toate bune si frumoase.

 

De 3 zile tot mi se aprinde martorul de "nivel ulei" , bun...complectez cu ulei se stinge si a 2 zi apare iar dupa ceva km in bucuresti, aseara mi sa aprins beculetul inante de a parca , azi dimineata am verificat joja si era totul ok , am plecat si sa zic dupa 50-70 km parcursi se aprinde iar ..... ma dispera ce pot face ? si mai am o problema : daca merg normal cu ea nu se intampla nimic , dar daca o alerg imi scoate toata apa pe la supra plin,  am schimbat si capacul de la vasul de expansiune , am luat si "t-ul" acela cu senzor care este pozitionat pe partea cutiei de viteze dar nu lam montat, si am vazut o mica mica fisura in radator( adik o rugineala umeda). Un sfat va rog mult, un mecanic bun , o recomandare. Va multumesc o seara placuta va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. De ceva vreme am probleme cu martorul de ulei care imi palpaie pe galben de vreo 5-6 ori dupa ce pun contactul + martorul EPC aprins in bord. Tin sa spun ca masina nu consuma ulei si nici nu am probleme la motor. Am fost cu ea pe vag la Raiman unde au tester VW si nu a dat nicio eroare. E posibil sa fie vreun scurt pe undeva,mi s-au ars de cateva ori pozitia pe spate dreapta si faza scurta pe fata plus ca nu imi mai functioneaza alarma la faruri cand le las aprinse cu motorul oprit si deschid usa si nu mi se mai opreste nici ventilatorul de la aer sau semnalizarea cand scot cheile din contact. a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. vezi sa nu fie probleme la senzorul de pe baie ulei - cel de calitate - verifica cablajul, daca totul este ok, inlocuieste senzorul

2. trebuie reconditionata yala de la usa sofer - schimbat switch, refacut lipituri, etc...... si trebuie sa imi mearga si avertizarea de faruri (asta daca pt restul avertizarilor - lipsa carburant, etc - buzzerul functioneaza)

3. trebuie vazut cu linia de plus ce se intampla, cand tai contactul...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. contact cheie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde e capacul culbutor la mk4 1.4 16v AKQ?

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare la cineva si mi-a zis ca am scurt la masa senzorului de ulei. Avertizarea pt lipsa de carburant functioneaza,doar cea pt faruri e defecta. Problema este ca si cu contactul scos imi raman pornite ventilator , semnal,stergatoare... O sa schimb senzorul sper sa fie din el,sa nu fie vreun scurt prin el avand in vedere faptul ca nu am scut la baia de ulei si ca l-am cam burdusit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

- schimba senzor

- ti-a facut test pe ceasuri ? buzzerul merge ? daca da... repara yala, daca nu... schimba buzzerul - difuzorul mic din ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut test pe ceasuri,urmeaza dupa ce o sa schimb senzorul. Buzzerul cand mergea cand nu,acum de ceva timp a amutit de tot. Usa a fost schimbata pentru ca m-a trosnit cineva acum un an, Dupa ce m-a busit la fel imi facea buzzerul,dar dupa ce am schimbat usa si yala si-a revenit,acum vad ca face iar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cand deschizi usa - plafoniera se aprinde, lampa de pe usa ? = daca da, atunci yala e ok, daca nu... de la ea este.

 

buzzerul - test pe ceasuri sau vezi daca functioneaza cand se aprinde martorul de carburant pe minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se aprind luminile din plafoniera,lampa de pe usa face figuri si ea. cand se aprinde martorul de la carburant imi piuie buzzerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

deci, buzzerul este bun, yala trebuie refacuta.... refacute lipituri, inlocuit switch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor. Asta are legatura si cu stergatoarele semnalul si ventilatorul care raman pornite chair daca scot cheia din contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, nu are legatura.... pasi marunti - rezolva problemele pe rand....

 

pentru asta, trebuie vazut de ce ramane linia alimentata - verificati partea electrica a contactului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc,revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o rugaminte la voi. Intentionez sa imi achizitionez un Vw golf 4 1.4 16v cod motor AXP  an an fabricatie 10.2000. As dor sa stiu daca masina va iesi la rar Euro 4?

Cea dea doua problema este ca masina are martorul de ulei la bord aprins si nu stiu ce ar putea sa aiba??Proprietarul spune ca martorul la ulei s-a aprins cand i-a fost facut distributia si odata cu ea si schimbul de ulei.

Daca imi poate da cineva cateva detalii de la ce ar putea???? si ce anume ar fi de schimbat la ea. Tin sa mentionez ca nivelul uleiului este la maxim pe joja.

Va multumesc!!!

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pot fi mai multe probleme nu doar un banal senzor. Eu zic sa mai cauti, nu de alta dar e ceva suspect intrucat nimeni nu schimba distributie(aprox 700 ron) si ulei(aprox 150 ron) inainte de a vinde masina  pentru ca sunt bani pierduti.

De iesit, orice golf 4 benzinar din 2000 iese euro4

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uculino

 

ventilatorul iti ramane pornit sa isi faca treaba,stergatoarele normal nu trebuie sa mai aibe curent/sa functioneze fara contact.

 

PS: topic-ul e "martor ulei - probleme" si deja se discuta cu totul altceva,conversatia se poate muta pe pm.

 

 

 

@PaulG91

 

corecteaza-ma daca gresesc,credeam ca abia dupa 2001 sunt euro 4

 

1998-2000 (inclusiv) euro 2 benzina

2001 - 200X - euro 4 benzina

2000 - 200X - euro 3 diesel

200x - etc

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!