Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

incearca la urmatorul schimb 10w40 , pompa de ulei nu face presiune...baga debit de ulei, daca cuzinetii au uzura mare poate fi o cauza cu presiunea, vezi si uzura la axele cu came ...daca au joc in capac..ai presiune slaba- la 1.4 e boala lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

SALUTARE. EU SUNT NOU PE ACEST FORUM. DETIN UN GOLF 4 DIN 2000, 1.9 TDI 116 CP TIP MOTOR AJM . PB MEA ESTE IN FELUL URMATOR: LA DRUM LUNG SI LA VITEZE INTRE 120-140 SI TEMPERATURA LICHIDULUI DE RACIRE LA 90 GRADE DUPA ACUL DIN BORD SE APRINDE BECUL LA ULEI DE CULOARE GALBENA. MENTIONEZ CA ULEIUL ARE 6000KM SI E CASTROL 5W40. O ALTA PB E CA DUPA 10 MIN DE STATIONARE SCOT JOJA SI ULEIUL E PE MIN SAU SUB MINIM DAR A DOUA ZI PE JOJA E APROAPE LA MAXIM. A MAI PATIT CINEVA LA FEL? STIE CINEVA DACA IN  RACITORUL DE ULEI { SPER sa nu fi GRESIT} CEL PE CARE SE MONTEAZA FILTRUL DE ULEI EXISTA VREO SUPAPA? MULTUMESC SI DACA AM GRESIT CU POSTATUL ROG MODERATORUL SA MA INTELEAGA.

Modificat de ONLY_GEO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai supape in termoflot. completeaza sa fie pana la maxim si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOT ASA FACE. PRIMA DATA CAND SA INTAMPLAT AM AVUT TENDINTA DE A COMPLETA CU ULEI SI AM PUS CAM 200 ML SI STOP. PT CA AM REALIZAT CA DE PIERDUT NU, DE MANCAT ULEI NU SI A DOUA ZI ERA FOARTE PUTIN PESTE NIVEL MAX. DAR NU INTELEG DE CE SE SCURGE ASA GREU INAPOI IN BAIE. DACA SCOT CAPACUL DE LA RAMPA DE ULEI E IN REGULA AJUNGE ULEI. DOAR CA DIN CE VAD EU IL RETINE MAI MULT IN PARTEA DE SUS A MOTORULUI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce scrii cu majuscule? Crezi ca nu vedem? Ai citit regulamentul?

Daca ai completat pana la maxim si tot iti scade temporar, nu ai ce face. Se acumuleaza pe undeva si apoi revine. Au mai patit si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nici acum nu am rezolvat problema cu martorul de nivel la ulei, ce am observat si eu , se aprinde la un drum mai lung , de exemplu , se aprinde de fiecare data cand fac botosani-iasi sau invers, cam dupa 70 km, in oras nu cred ca sa aprins mai mult de 2-3 ori.

Am schimbat ambii senzori , cel de nivel plus cel de presiune , nici un rezultat.

Daca mai are cineva vreo sugestie ,astept cu cea mai mare placere.

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,am inteles. dar la tine tot asa greu se scurge uleiul in baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am aceeasi problema cu senzorul de ulei.vreau sa mentionez k eu mi-am schimbat si baia de ulei si cand verific nivelul uleiului la joja totulpare sa fie ok.mentionez ca numai din cand in cand mi se aprinde la bord eroarea respectiva. As vrea sa stiu daca tre sa schimb senzorul de ulei sau u?

Va ultumesx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce ar putea cauza scurgerea grea a uleiului in baie?  vreau sa spun ca dupa 10-15 min dupa ce am oprit motorul verific nivelul si e la minim sau mai jos. A doua zi e aproape la maxim. motor 1.9 tdi, 116cp tip ajm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce presiune la ulei trebuie sa fie la un golf 4 tdi alh la relanti ?Si cum se masoara corect ? Banuiesc ca motorul trebuie sa fie cald ( 90 grade )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai la mine , era 2 bari la relanti si 4 la 2000 rpm, sper sa nu gresesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am eroare la senzorul de ulei din baie, open or short to plus, la masina din semnatura, motor ALH.

 

Am verificat mufa si are siguranta rupta, dar am infipt-o mai tare si tot imi da eroare.. deci ma gandesc ca nu e de acolo.

 

Care este traseul firului care se duce in senzor?

 

Mufa care intra in senzorul baii de ulei, ce cod are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am si eu o problema cu prezenta martorului de ulei pe bord mentionez ca am schimbat uleiul recent nu am 200 km si s-a aprins becul cu sunetul specific am bagat castrol magnatec 10w40 acela din bidon cu dubla eticheta cred ca e din cauza uleiului care cred ca nu e de buna calitate dupa primii km a facut o culoare lutoasa uleiul si la cald cam subtire (ca apa)

Va rog cineva priceput sau patzit sa isi dea cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema, azi cand am pornit masina si am parcurs vreo 200 de metri martorul rosu de ulei a inceput sa clipeasca, am oprit am verificat uleiul, era la masura corecta. Ce ar putea fi?

Mentionez ca am mers asa cu martorul clipind tot vreo 200 de metri si cand sa o parchez parca a inceput sa se auda altfel, ca un tacanit la motor. Va rog o sugestie. MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici trebuie sa citesti:

 

Probleme presiune ulei

 

Recomandarea unanima in aceste cazuri este sa nu mai circuli deloc cu masina si sa masori presiunea uleiului cu un ceas mecanic. Nerespectarea acestei recomandari poate conduce la reparatii capitale la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vineri am plecat la tara undeva la 45 km de oras si dimineata cand am plecat din fata blocului dupa 1km mi se ridica apa la 100 de grade si porneste  termocupla. Opresc, ma uit la motor si la lichidul de racire era la nivel (tin sa precizez ca antigelul nu era schimbat de aproape 2 ani). Pornesc iar la drum si dupa 300m ajunge apa la 130 de grade si se aprinde becul rosu la apa si becul rosu la ulei. Opresc iar masina verific uleiul era la nivelul optim pentru temperatura pe care o avea motorul atunci fiind pornit. Oprresc la un service imi schimba antigelul plec cu masina cu unul din mecanici sa vad daca se ridica apa, se ridica baga caldura dar s-a aprins iar martorul de la ulei de culoare rosie urmat de 3 beep-uri. Am schimbat sonda de ulei(sau senzor de presiune cred ca e acelasi) si am plecat la tara. Am ajuns si nu s-a mai aprins si cand m-am intors dupa 30km parcursi s-a aprins iar. Tin sa precizez ca atunci cand martorul de ulei este aprins si bipaie de 3 ori nu se stinge, numai atunci cand iau contactul si il pun iar se stinge. Masina din descriere : Golf 4 1.4 16v cod motor AHW an fab. 2001. Nu stiu ce sa-i fac si ce sa-i schimb. Momentan o sa-i fac un test de presiune la ulei sa vad daca este la limitele normale. VA ROG SA POSTEZE CINE STIE CA A MAI TRECUT PRIN ASA CEVA SAU ESTE IN CUNOSTINTA DE CAUZA!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa mai sare de 90 grade acum ?

Eu nu inteleg de ce au schimbat antigelul? Cand apa era la 130 grade radiatorul era rece sau cald ?

Ventilatoarele erau pornite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...in mod normal la 130 grade apa trebuia sa fiarba si automat e vorba de termostat si flansa lui.

Nu gasesc asociere dintre apa la 130 grade si ulei si senzor aprins.

Senzorul rosu la ulei sta aprins din 2 cauze:nivel foarte scazut in baie datorita unui fenomen extrem de rapid (inghetarea epuratorului si uleiul care iese prin joja si care mai ramane in baie in jur de circa 1 litru) sau lipsa presiune sus in capacul de tacheti....exact sonda care a fost schimbata de tine.

Poate senzorul de nivel din baie a fost atins de zapada si poate nu mai furnizeaza informatii corecte sau pur si simplu este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy apa nu sare de 85 de grade oricat de mult as omori-o si antigelul l-au schimbat deoarece nu mai avea concentratia necesara si a facut dop de gheata undeva in radiator, pe elementi ma gandesc sau in locurile inguste.
@GABIVVX uleiul este la nivel l-am verificat de cel putin 2-3 ori pe saptamana cat despre senzorul din baia de ulei ...nu stiu ce sa zic. Tin sa precizez ca martorul rosu la ulei se aprinde in mers nu pe loc(pe loc am stat o ora cu motorul pornit si nu s-a aprins).Daca nu s-a aprins pe loc ma gandesc ca presiune la ulei are... (schimbul la ulei a fost facut acum 1300km cu liqui molly 10w40 si filtru de ulei mann).


Acel martor rosu indica doar presiunea sau semnaleaza si nivelul uleiului din baie? Si daca o sa vreau sa-l schimb pot sa-l schimb eu pe o rampa undeva sau trebuie cunostinte mari...ca am trusa de scule semiprofesionista si de priceput ma pricep. Si de pretul lui? stiti cumva un pret la acel presupus senzor de ulei din baie? Eu cand pun contactul nu se aprinde niciun martor galben de ulei cum se aprinde la benzina doar cel rosu dupa care se sting toate. Oare este prevazuta masina si cu martor galben pentru ulei sau cel rosu joaca 2 roluri: si de presiune si de nivel al uleiului.

Multumesc anticipat celor car au avut timp si si-au dat interesul cu scopul de a ma ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul din baie e doar de nivel, si cel de pe chiulasa e doar de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galbenul la ulei e senzor de avertizare ca nivelul uleiului din baie a scazut.Cand se aprinde martorul galben trebuie sa completezi cu circa 700 grame ulei.

Rosul este martor de ,,trage de urgenta pe dreapta'' ,cand se aprinde rosul ori nu mai ai presiune de ulei (citirea este facuta de senzorul din chiulasa) ori nu mai ai ulei aproape deloc in baie (ai spart baia sau ti-a dat tot uleiul din baie afara) si trebuie completat cu circa 2 litri de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REPET:

Nivelul la ulei este ok schimbul de ulei fiind facut acum 1200km  iar scurgeri pe la chiulasa sau baia de ulei nu sunt si cand o pornesc se sting toti martorii iar dupa ce plec cu ea in mers dupa 20-25 km se aprinde martorul rosu la ulei. Pana acum nu am vazut niciun martor galben la ulei. Mi s-a intamplat o data sa raman fara ulei din cauza ca am folosit un ulei mai subtire si mi l-a "papat" si la fel mi s-a aprins becul rosu si clipea incontinuu urmat de 3 beep-uri, am oprit am completat ulei si nu s-a mai aprins pana acum. asta fiind in 2013 in ianuarie iar acum s-a aprins odata cu becul la apa cand mi s-a format dop de gheata undeva pe conducte sau in rdiator si am schimbad senzorul de presiune de deasupra de chiulasa si tot se aprinde dupa 20-25 km parcursi. Pe loc l-am tinut motorul la relanti aproape o ora si nu s-a aprins martorul rosu la ulei...apa sta normal la 70-80 de grade...


Deci sa inteleg ca si senzorul din baia de ulei si senzorul de presiune de deasupra de chiulasa actioneaza acelasi martor(in cazul masinii mele) de culoare rosie la ulei. Daca era si martor galben atunci cand am ramas fara ulei (adica am completat cu 700g) trebuia sa se aprinda, in schimb s-a aprins tot cel rosu urmat de 3 beep-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa intelegi ca mai intai trebuie sa masori presiunea uleiului. Dupa ce te asiguri ca nu e o problema de presiune de ulei poti sa discuti si despre altele... senzori, cablaje, etc

 

Daca nu s-a aprins pe loc ma gandesc ca presiune la ulei are...

 

 

Numai sa nu faci pariu ca s-ar putea sa-l pierzi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!