Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Daca gasesti unul SH nefolosit asa de mult de la o sursa de incredere poti lua si SH, dar nou ar fi mai indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Salut!am si eu o problema si nu prea ma pricep la masini as avea nevoie de ajutorul vostru  :D astazi mi s'a aprins martorul rosu de ulei in mers sh dupa un minut aproximativ,am avut senzatia k incepe sa se auda un zgomot de la motor.Am deschis geamul sa fiu sg k nu este de afara,dar zgomotul a inceput sa fie mai deranjant.Am scos masina din viteza pt k imi era sincer un pic frica de ceea ce se intampla,fiind si pt prima data k mi s'a intamplat si vroiam sh sa aud mai bn sunetele,dar dupa cateva secunde mi s'a oprit si motorul..am tras pe dreapta,am ast o perioada,dupa care am verificat uleiul(era aproape de minim),am mai completat cu ulei pana intre minim si maxim si am pornit masina.Vreau sa va spun k a pornit greu si zgomotos(pana akm nu am avut nici o problema de genul acesta),iar la motor se auzeau tot felul de zgomote...(ca niste batai si altfel de zgomote).Nu am mai umblat la masina de atunci.

   Akm vroiam sa va intreb daca e vreo problema k am mai mers un pic cu masina si nu am oprit imediat ce mi s'a aprins martorul :tuktuk: ?sh de ce se auzeau suntele acelea?poate sa se intample ceva grav imediat dupa ce mi s'a aprins martorul?(cam aprox 5min am mai mers cu masina la o viteza de 70-80km/h ) Va rog frumos sa ma ajutati daca ati mai auzit de situatii asemanatoare...Am de gand sa ma duc maine la un mecanic dar ash fi vrut si o alta parere pt ca stiti cum sunt mecanicii.

   Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai greşit foarte mult că nu ai oprit când s-a aprins martorul. El se aprinde din două cauze: senzor presiune defect sau lipsă presiune ulei. Din ce descrii, din nefericire eşti în a doua situaţie. Şi ai mai greşit încercând să-l porneşti după aceea. În nici un caz să nu mai încerci să-l porneşti. Trebuie desfăcut motorul şi văzut care este situaţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi la un mecanic si mi'a spus ca trebuie sa schimb vibrochenul si cuzinetii,pompa de ulei si distributia,dar doar m'a pus sa pornesc motorul nu mi la desfacut sau sa faca altceva,doar dupa sunet (se aude ca si cum ar fi rolele uzate dar sigur nu sunt pt k am schimbat distributia akm 3 luni sh am mai facut cateva mii de km)akm nu stiu ce sa fac nu prea cred k are dreptate mecanicul acesta...ar trebui sa desfaca motorul,nu?dar daca pun masina pe tester nu'mi arata nimic?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester nu are ce să arate, decît eventual că este senzorul defect sau că nu ai presiune de ulei, este o problemă pur mecanică. Dacă tot a riscat să pornească maşina era bine să fi măsurat presiunea de ulei. Dar nu cred că senzorul este de vină pentru că nu ar fi avut treabă funcţionarea maşinii.

Din nefericire cred că mecanicul are dreptate cel puţin parţial, adică: cauza probabilă ar fi defectarea pompei de ulei (cam ciudat la o maşină relativ tânără, dar se mai întâmplă). Din cauza asta vibrochenul şi cuzineţii nu au mai avut ungere corespunzătoare sau deloc şi dacă ai mers până ai auzit zgomote atunci este clar că ai cuzineţii praf, iar vibrochenul în cazul cel mai fericit rectificat (nu prea cred după zgomotele descrise), dacă nu schimbat. Cureaua de distribuţie trebuie schimbată pentru că trebuie demontat tot de pe motor şi cureaua de distribuţie nu se refoloseşte, se pune alta nouă..

Bineînţeles că mă pot înşela pentru că nu sunt mecanic de profesie şi chiar nu am auzit cum face o maşină rămasă fără ulei, dar am făcut un raţionament logic după descrierea ta.

 

Şi asta ar trebui să-ţi fie învăţare de minte, cu maşina asta sau alta, cu alte becuri mai treacă-meargă, dar cu becul de ulei nu este de glumit. S-a aprins opreşti imediat motorul şi până nu determini cauza pentru care s-a aprins nu-l mai porneşti.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu mai multe persoane si cu inca un mecanic si aceleasi raspunsuri primesc din nefericire...mi s'a spus k ar fi mai avantajos sa cumpar un motor SH as iesi mai ieftin decat sa cumpar vibrochenul nou (aprox 600/700E un motor SH). Cam cat ar costa o reconditionare a vibrochenului?Stie cineva?Si cuzinetii + pompa de ulei? Multumesc pentru sfaturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA un motor SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ,  am si eu cred tot aceeasi problema ca si restu colegilor ce au postat mai sus. la mine problema a inceput asa ; saptamana trecuta mi s-a aprins martorul la nivelul de ulei care mi se mai aprindea si inainte dupa cateva sute de km, si am completat cam 150ml tot cu aceeasi marca de ulei adica castrol 10w40 si dupa 3-4 zile de mers cu ea acasa la servici mi s-a aprin martorul de la ulei cu presiunea scazuta si mesajul stop si nu mai stiu ce insotit de 3 beepuri. cum a aparut problema am si oprit motorul am lasato 5 min si am pornito dinnou si iar s-a aprins am mai incercat o data dupa 10 min tot asa. am lasato o juma de ora i-am luat borna + dupa care am pornito am dat cu spatele 50 m si am lasato in parcare de duminica. ieri a fost un coleg forumist si mi-a pus vag-com pe ea si i-a spus ca ar fi presiune scazuta la ulei , asta i-a aratat fix innainte de a porni motorul dupa ce a pornit presiunea a crescut din cate tin minte la 3, eu nu am mai mers cu ea de cand a intervenit problema de frica sa nu fortez motorul. intrebarea mea este se putea intampla ca in timpul acelor porniri scurte sa se intample ceva ? cam ce apr putea determina lipsa presiunei? si daca se schimba pompa de ulei trebuie schimbata si distributia pt ca asa umi zicea un nene?

Multumesc astept ceva pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde a vazut el cu VCDS presiunea de ulei. aia se vede doar cu un manometru.

Lipsa ungerii poate duce la distrugerea lagarelor si a fusurilor de la piesele in miscare.

Eu mizez pe pompa defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masura ma gandesc ca a facuto la senzoru ala de presiune eu ser sa fie numai infundata pompa de ulei. oare pote sa fie din cauza uleiului sa faca figuri din astea? si daca e pompa trebuia schimbata si distributia? multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de sus din chiulasa,ciuperca care iti indica presiunea de ulei care este in fata motorului deasupra egr..in chiulasa..Posibil problema sa fie mai simpla decat crezi tu si senzorul respectiv sa fie mort.Acum cateva luni am patit si eu accelasi lucru si senzorul meu era spart si mufa si restul de senzor atarnau pe langa motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX oare poti te rog sa pui niste poze? caci nu imi dau seama motorul meu este AZD. si multumesc tuturor pt ajutor sper sa scap ieftin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma mai poate ajuta nimeni cu nici o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema la masina passat 1.8 benzina 125cp ADR  mi se aprinde un bec in bord si zice ca nu are ulei dar ma-m uitat si are ulei si daca turez putin motorul dispare si se aude urat zici ca e diesel si a inceput sa consume mult are cineva vreo idee ce poate sa fie sau daca a mai intalnit cineva aceias problema MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristy_clau,

In primul si primul rand se ia pozitia soldatului in bombardament si se examineaza ( ideal inarmat cu o lanterna) starea baii de ulei sa nu aiba indoituri in partea de jos.

Daca are indoituri , se purcede la efectuarea a doua apeluri telefonice, unul la un service pentru reparatia si unul pentru o platforma.

Baie de ulei indoita,sorb pompa de ulei obturat,lipsa presiune ulei ,motor calat, reparatie costisitoare.

Baia de ulei se indreapta si se remonteaza.Ar fi bine de demomtat un capac biela si examinata starea cuzinetului.

Daca baia de ulei este neatinsa , se ajunge tot la platforma si service, unde prima lucrare este verificarea presiunii de ulei cu un manometru, lucru care se face obligatoriu si in cazul baii indoite.

In cazul inlocuirii pompei de ulei nu este necsara inlocuirea distributia , ci cel mult a curelei de diatributie.

 

@joony_boy,

Verificarile sunt idem cu cele de mai sus.

Zgomote in motor nu sunt de bun augur.Se porneste motorul doar in service pentru diagnosticare auditiva  de un mecanic experimentat.

Modificat de turbojack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma iau dupa mecanic......iaras imi ia tot salariu ma-m saturat de mecanici care iti iau bani aiurea si nu au treaba cu motoarele merg pe ghicite  si daca o faci singur te intreaba dupa "da ce a avut" 



problema e ca eu nu am presiune de ulei in motor cand am cand nu am nu tot mereu imi face dar cand incepe se aude urat de multe ori cand masina sta pe loc pornita 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi rau de curatat baia de ulei in prima instanta si evident de masurat presiunea de ulei cu manometru , iar lucrurile astea trebuie sa le faca un mecanic.Unul competent, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un mecanic bun in cluj imi poti recomanda turbojack?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata baieti am rezolvat si vreau sa imi impartasesc bucuria cu voi. problema nu a fost asa grava cum ma astepatam eu a fost de la senzoru ala de la chiulasa. presiunea a fost verifiacta si mecanicul zicea ca e la 3 atmosfere sau ceva de genu. va multumesc pt ajutor tuturor sper sa pot ajuta si eu cu rezolvarea la problema unor persoane care trec si ei prin ce ma trecut eu. o seara buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelent.

Totul e bine cand se sfarseste cu bine si la pretul corect.

Pentru orice probleme la masina , ma poti contacta in PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. Am cumparat masina din semnatura in decembrie si as vrea sa stiu cum aflu cati km mai pot face pana la schimbul de ulei. Nu am gasit nici un biletel pe motor cu schimbul anterior iar din CB nu stiu cum se verifica. Scuze daca am postat in locul gresit. Precizez ca am IC minidot. Multumesc anticipat.

Modificat de purcello
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti cu VCDS in blocurile de masura de pe cluster si vezi acolo, pe canalele de la 40 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect... oricum, ca sfat - daca nu stii cand s-a schimbat uleiul, schimba-l tu. Informatia oferita de BC, nu certifica efectuarea schimbului - daca a aparut mesajul al 15.000km, l-a resetat.... si poate nu a facut schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK dar intrebarea mea este daca se poate vedea pe BC intervalul ramas pana la service sau pur si simplu cand trec cele 15k apare mesajul pe bord.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate vedea... cat a trecut de la ultima resetare, dar numai cu VCDS-ul.

 

Pe BC-ul tau, nu poti vedea cat mai ai pana la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!