Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Motor AKQ 3,2 litri.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Motor AKQ 3,2 litri.

ms mult de tot...cred ca nu s-a scurs chiar foarte bine tot uleiul din motor de mi-a luat decat 3 litri...oricum am impresia ca se cam da masina la ulei...ca nu s-au scurs decat vreo 2 liri si putin din ea...:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai ramane ulei vechi prin ea la schimburi.Cauta tutoriale de schimbare a uleiului insa daca este intre min si maxim,cu masina pe plan orizontal, este in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai ramane ulei vechi prin ea la schimburi.Cauta tutoriale de schimbare a uleiului insa daca este intre min si maxim,cu masina pe plan orizontal, este in regula.

da este aproape de maxim dar nu depaseste, pe plan orizontal...:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai citeste pe aici daca tot faci singur reviziile.Este pentru motorina dar principiile sunt aceleasi.

Da-i bataie si felicitari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu martorul de ulei din bord, pornesc normal masina totul ok dupa vreo 10 km in mers se aprinde martorul de ulei pe culoarea rosie si se aud cateva semnale sonorea apoi palpaie intruna, cateodata se mai stinge dar in maxim 2 km incepe iar procedeul de stres, mentionez ca uleiul si filtrul l-am schimbat de curand maxim acum 1200 km am pus un castrol magnatec 10W-40, am verificat joja uleiul se afla la nivel ok, busonul de la capac e spart si cred ca pierde presiune am incercat sa-l etansez dar nimic tot asa face, mentionez ca imi ramane si martorul check engine de gaze aprins in bord si inca ceva ciudat motorul nu se mai incalzeste adica daca pentru primele 10 minute de mers totul pare ok la nivelul temperaturi urca pana la 90 grade apoi incepe sa scada pana la minim si se aprinde acel martor de ulei de la ce sa fie? din cate am citit pe forum si in cartea tehnica martorul rosu ar avea legautra cu presiunea dar... nui dau de cap astept ceva pareri sau recomandarii stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea la "doctor".

Ceck engine se poate aprinde din cauza busonului spart...asta n-ar fi o mare tragedie. Scaderea temperaturii (pe instrumente) poate fi cauzata de, sonda de temperatura. Problema cea mai grava/importanta ar fi, cea legata de presiunea de ulei. NU mai circula asa cu masina. Poate fi o problema de senzor DAR, la fel de bine, poate fi si o problema chiar cu presiunea (eventual, pompa de ulei... sau alte cauze). Pana nu descoperi problema, repet, nu mai circula cu masina in aceste conditii...daca nu vrei (Doamne fereste) sa-i faci mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am rezolvat era de la busonul de ulei care e spart in 2 locuri l-am etansat mai bine si nu s-a mai aprins deloc martorul de ulei multumesc pentru sfat, cat despre oscilatiile indicatorului de temperatura in mare parte cred ca se datoreaza snzorului G2/G62 am sa-l schimb cat mai repede stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...ma indoiesc ca ai rezolvat astfel, problema presiunii de ulei. Circuitul uleiului nu are legatura cu bushonul de umplere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am si eu o problema cu un vw passat 1997 cumparat de curand

motor tip AFN

VIN WVWZZZ3BZVE062857 (poate cineva sa decodifice acest VIN )

ce ulei trebuie folosit la tipul asta de motor

pe capacul de la motor e scris oil 505 00

e bun Castrol Magmatec 5W-40 B4 SAE 5W-40;API CF;ACEA A3/B3,A3/B4,C3 VW 505 00/505 01

si cati chilometri se pot face cu uleiul asta

motorul are in jur de 180000

fostul proprietar sustine ca a facut schimbul de ulei si sau facut dupa circa 4000 km daca eu fac schimbul de ulei cum fac cu contatorul de km pt schimbul de ulei din ECU se reseteaza in vreun fel ca sa reiceapa numaratoarea din momentul in care am facut eu schimbul de ulei

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,uleiul este bun pentru motorul tau 505 00 si pentru cele cu pompe duse 505 01 deci e ok.Recomand maxim 10.000 km caci masina ta e din 97" si numai masina stie cati km a alergat nu ce iti arata in bord,depinde acum si la cat este setat sa apara SERVICE ,poti modifica cu vagcom sa apara la 8 10 15.000km.

Ca sa resetezi nr de km intre schimburile de ulei se poate face cu vag com sau manual.

- Cu cheia in contact, apasati pe butonul de reset kilometrajul si tineti apasat. Cu el apasat puneti contact motor si asteptati 10-15 sec apoi scoateti cheia si doar apoi eliberati butonul.

Alta metoda

- Cu cheia in contact dar NU pe motor, apasati si tineti apasat butonul de kilometraj. In timp ce tineti apasat, puneti cheia pe contact motor. Cotinuati sa tineti apasat butonul pana se sting luminile de la bord, apoi rotiti si tineti rotit 5 sec butonul de la ceas, in sens orar. Acum mesajul SERVICE trebuie sa se fi sters de pe bord. Dati drumul la ambele butoane, si scoateti cheia.

sau

- Apasati butonul de reset kilometrajul, cu el apasat puneti contact motor, luati mana de pe butonul de reset si rotiti butonul de ceas, de obicei in sens orar, spre dreapta, si tineti-l asa rotit 2-5 sec.

Trebuia sa dai doar un search pe google.

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc mult pt raspuns

dar tinand cont ca uleiul a fost schimbat doar de 4000 km momentan in bord nu e aprins martorul de servis iar eu daca schimb uleiul dupa doar 6000 de km se aprinde martorul e vreo metoda prin care daca eu schimb uleiul inainte de a se aprinde martorul sa setez km care sunt in acest moment in bord ca km de plecare cu noul ulei

sau se poate folosi una din metodele de mai sus chiar daca martorul nu este aprins si in acel moment computerul stie ca eu am facut un schimb de ulei

si o alta intrebare daca vreu sa cumpar modulul de conectare la unitatea ECU care ar putea fi modelul cel mai adaptat

Modificat de aidv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM cred si zic eu ca este cel mai util. Ca sa sti sigur ca sau resetat km cand faci una din manevre ,va aparea 0 sub kilometrajul initial.

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un Golf IV 1,6 16V, an fabricatie 2000. Problema este ca martorul de ulei nu se aprinde niciodata. Cineva care i-a dat bordul jos i-a spus ca nu este prevazut cu martor pt. ulei. Se poate asa ceva?Unde ar trebui sa apara martorul? Mentionez ca bordul este cu display mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, am si eu urmatoarea problema: cand am plecat astazi de la spalatorie spre casa dupa cateva sute de metri mi s-a aprins in bord (am maxidot) un mesaj de genul: Oil pressure, Stop engine, Consult Owner manual. acest mesaj a fost insotit de 3 beep-uri lungi dupa care mesajul a disparut ramand afisat pe maxidot in partea de sus simbolul acesta http://farm3.static.flickr.com/2150/2243554264_e1627eb600.jpg. mi-e frica sa mai pornesc masina si maine am nevoie mare de ea... va multumesc anticipat...

p.s. am verificat daca uleiul este la nivel si s-a dovedit a fi in regula..

p.s.2 am folosit functia "search" si m-a adus la acest thread..

Modificat de andrei.92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu as face asa in locul tau.

Prima oara verif niveluld e ulei. Daca e ok atunci pornesc motorul si urmaresc sa vad daca apar zgomote ciudate. Pe urma cu motorul pornit ma uit inca odata la joja. Daca nivelul e mai mic pe joja cu motorul pornit atunci e bine, inseamna ca uleiul urca sus din baia de ulei.

Odata ce m-am asigurat de astea 3 lucruri pot sta oarecum linistit, adica cauza poate fi cel mai porbabil de la un senzor de presiune ulei, nivel ulei.

Pompa de ulei exclud sa pice asa repede, dintr-o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin.. am incercat ce mi-a spus colegul thewobdoctor si am observat ca uleiul nu s-ar ridica.. am sunat la cineva de a dus-o cu rampa in service si astazi voi afla ce si cum.. va multumesc pentru ajutor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
nelutu_s@yahoo.com

si eu am la 1,9 tdi alh aceiasi chestie, nu mi se aprinde becul de ulei(canita respectiva)niciodata. Nici cand pun contactul, nici cand pornesc motorul. Afisajul este mare? dar retin ca o data cand nu a vrut sa porneasca (valva egr blocata) dupa mai multe incercari la automat a aparut pe display ca nu am presiune la ulei, deci senzorul(indicatorul) functioneaza.

Dar ar fi interesant daca ne-ar lamuri cineva de ce pe display mare nu apare becul de ulei cand pui contactul inainte de a porni motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca se stinge becul galben de ulei dupa ce deconectezi borna (15 minute am lasat). :icon_thumright:

Pe vag-com nu imi aparea nimic. Era ramas aprins dupa ce s-a aprins in mers pentru nivel scazut de ulei si nu se mai stingea nici dupa completare.

Cand pui contactul daca imi aduc bine aminte se aprinde rosu, si imediat galben si se stinge daca e tot OK. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, am avut niste probleme cu distributia, a fost nevoie sa o schimb, iar la verificari, am descoperit ca a stricat niste supape si tacheti de la motor.

Am schimbat supapele, tachetii, garnitura de chiulasa si uleiul. Acum, dupa vreo 3000 km, se aprinde martorul galben de ulei, la verificari nu apare ca ar manca ulei, nivelul e constant. Uneori la pornire clipeste de 2-3 ori beculetul si se stinge, alteori se aprinde la pornire sau chiar in mers si nu se mai stinge. Atunci cand e aprins, parca vibreaza mai tare motorul.

Ce sa se intample? Sa fie vreo problema cu presiunea? Cum as putea sa o rezolv?

(Masina e un Golf IV, 1.9TDI, 90CP, ALH)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul galben e de la nivel. incearca sa mai completezi daca nu esti la limita maxima pe joja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am completat uleiul, e in limitele normale. Aseara nu s-a mai aprins martorul de ulei, si parca face mai putin zgomot la 2000de turatii. Parca merge mai usor.

Stiu ca suna ciudat. E posibil sa fie o problema de presiune care sa se remedieze singura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate doar contactele imperfecte....

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta m-am gandit si eu, dar cand aveam martorul aprins, parca facea mai mult zgomot motorul. Acum parca toarce, nu mai face atat de mult zgomot. Nu prea sunt eu convins ca exita probleme care se rezolva de la sine:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!