Jump to content

Toba, Catalizator, Sonda lambda, Sistem de evacuare


Arce
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu un 1.4 TDi. Acum 5 zile, in mers mi s-a aprins "lampa de control care supravegheaza sist de evacuare" (dupa cum spune cartea) a ramas aprinsa din cam vreo 40km dupa care s-a stins. Am facut un drum pana la Ploiesti si inapoi "lampa" nu a mai schitat nimic. In seara asta am mers vreo 30 km si la fel "lampa" s-a aprins si a ramas asa pana m-am intors acasa. Am parcat masina, am oprit motorul si l-am repornit "lampa" nu s-a mai aprins. Tin sa specific ca in ultima perioada am mers cu masina mai econom si ultimii 300 km mai mult prin oras. Am tot vazut aici pe forum referiri la calitatea combustibilului si ptr asta am sa variez si "meniul". Pana una alta ma poate ajuta cineva cu un VagCom? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

care stie , cum e prinsa toba finala la un polo 1.4 16 v/ ca vreau sa imi montez toba aftermarket. trebuie taiata tzeava cu flexul sau are colier? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Stie cineva cam cat m-ar ajunge o evacuare pentru polo 9n ? Nu ma refer la una sport, ci una normala.. Finala.. Intermediara.. Plus catalizator. Multumesc anticipat pt. Ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An 2002, kw 47 .. Motor 1.2 benzina .. Cai .. Nu am certificatul la indemana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti las preturi pe un producator bunicel KLARIUS Germania,toba mijloc 180 lei,toba finala 250lei.Catalizatorul este foarte scump,in jur de 2000lei dar se poate curata ceel vechi.

post-64586-13200_thumb.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de bun,dar au relatia lor de distributie si lucreaza mai mult cu service specializate pe tobe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca se curata,o sa gasesti in el funingine provenite de la ardere si de la mersul prin oras.Se curata folosind apa cu presiune,practic se face o clisma :lol: ,dupa ce se sufla cu presiune de aer.Catalizatorul e prima piesa din ansamblu postat de mine..practic piesa comuna cu galeria evacuare.Racordul flexibil il gasesti la magazine auto,sunt 2 variante de schimbare,ori mufarea lui prin coliere ori prin sudare.Codul piesei depinde de motorizare si de anul fabricatie.

post-64586-0-59985500-1315820138_thumb.j

post-64586-0-58092200-1315820148_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
spiridon marius

De unde gasesc un catalizator second hand pentru un vw fox 2006?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu problema asta la un phaeton,am schimbat sonda lambda si tot asa face...ai gasit problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

care stie , cum e prinsa toba finala la un polo 1.4 16 v/ ca vreau sa imi montez toba aftermarket. trebuie taiata tzeava cu flexul sau are colier? smile.gif

Cred ca trebuie taiata cu flexul. Ai rezolvat problema ?

Ce tip de toba ai pus ? Costuri , detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am si eu o intrebare , sper sa nu fie Off-Topic. Am Polo 9n3 din 2008 motor 1.2 benzina ( 3 cilindri ) 44 kw si mi-a dat in cap sa pun toba sport, toba finala ma refer. Am tot gasit pe net ceva tobe, am fost la un service de esapamente si s-a uitat si a spus ca ovala sa iau daca chiar doresc ca alea se potrivesc mai bine . Cat despre sunet a zis ca o sa sune interesant, acuma nu stiu , sunt foarte nedumerit. As vrea sa pun pentru ca demult mi-am dorit sa am un zgomot la masina mai sportiv, insa nu stiu sincer... M-ati putea ajuta cu niste pareri va rog frumos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu initiativa mea de a pune toba sport, am luat de pe net o toba AT , nu scumpa deloc, si am montat la un atelier, si vreau sa va zic ca foarte frumos suna pe un motor de 1.2 in 3 cilindri, mori incet :) Nu zic ca trage mai bine sau ceva ca ar fi o prostie din partea mea insa suna chiar foarte frumos, am ramas impresionat. Am schimbat doar toba finala, fara sa scot intermediara sau catalizatoru. Daca as sti cum sa pun poze as pune dar no..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m am apucat, dar am fost si am ridicat ,masina pe elevator si am vazut cum sta treaba . cand o sa ma apuc sa schimb toba o sa postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costuri?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai incercat cnv sa puna teava de inox de la catalizator incolo? sa elimine intermediara si finala sa fie una "sport".Sunt curios cum s-ar auzi si daca ar aduce un plus de performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am schimbat toba finala, nu am scos nici catalizator nici intermediara, doar finala , este inox toata , marca AT, se poate gasi pe cox tuning, de acolo am luat toba, a fost 200 de lei si cu montare cu tot undeva al 300. A fost de munca la ea , de sudat etc dar sa stiti ca pentru motor 1.2 in 3 cilindri am ramas impresionat cum suna..., asa infundat dar foarte frumos, nici prea exagerat de tare dar nici incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza cum suna?

Sau conteaza daca suna mai tare?

La un motor de 1.2?!.....

Si daca da, puteti sa-mi spuneti de ce?

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex nu e vorba ca conteaza sau nu, eu am pus toba sport pur si simplu pentru ca suna mai frumos si arata bine toba in spate la bara. Daca vrei sa imbunatatesti evacuarea , trebuie schimbata tot sistemu din fata de la motor si pana in spate. Cea ce am schimbat eu doar finalu nu afecteaza cu nimic, doar ca suna sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adishu pt motoarele noastre se fac serpisori custom ?sau e deajuns sa schimbam de la catalizator incolo ?[pt ceva performanta]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu ma pricep sincer, decat sa spun prostii mai bine iti zic ca nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un vw polo 1.2 benzina azq poate sa dea eroare de catalizator(efficiency below threshold) daca e defecta sonda lambda 2, si sa nu apara defectiunea de sonda pe vagcom? mentionez ca mai am o eroare de egr .nu stiu daca are vreo legatura cu problema mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
johnyjohny_2006

..of , am cautat de dimineata un eventual raspuns la o problema dar fara rezultat. Golf V 1.6 FSI acelasi senzor LAMPA DE CONTROL aprins..fara pb pana acum ...azi am plecat la drum dupa nici un km a inceput sa clipeasca si in acelas timp sa simt trepidatii in masina. am vazut ca au multi problema aceasta dar pana acum nu am gasit pe nimeni la care se comporta diferit si masina... scoasa din viteze stau pe loc, merg in spate zici ca e innecat esapamentul, deschid capota motorul zici ca vrea sa plece din loc de la asa vibratii..... si tinand cont ca sunt incepator pe forum nu pot nici sa postez plroblema...si acum sunt plecat din tara asa ca nici nu pot risca sa fac 2000 de km cu ea asa ..poate ma poate ajuta cineva, va multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!