Jump to content

Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj


ciobi68
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 19 ore, ionut10a a scris:

ce cod motor ai? bxe sau bkc?

Scuze, bxe!

 

în urmă cu 3 ore, C o s m i n a scris:

In functie de tipul de injectoare, trebuie modificat softul. Nu sunt compatibile toate.

In prezent are soft si am reusit sa o aduc la 170cp. Stiu ca trebuie sa ii fac alt soft dupa inlocuirea injectoarelor. Am gasit injectoare pentru motoarele arl de 150cp 038130073 AL. Nu vreau sa le iau pana nu stiu sigur ca va merge. Tipul spune ca le-a cumparat pentru a face upgrade la A4 b6 1.9 tdi cod Awx 131cp din 2001 si a zis ca nu se potrivesc la a lui si vrea sa le dea. De asta intreb inca o data, se potrivesc toate injectoarele pd de 1.9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fizic se potrivesc toate,chiar si de touareg...dar trebuiele sa le faci soft

  injectoarele de bxe duc in jur de 180 -200 de cai maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi ionut10a! Eram nedumerit si aveam putine dubii in legatura cu ce mi-a spus vanzatorul. Ai vreo idee cat duc injectoarele de arl? Precizez ca nu am anulat egr ul si nici dpf ul

Modificat de lunatiq
greseala gramaticala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum,sunt colegi care au scos 230 de cai cu injectoare de ARL

bxe ul nu a avut niciodata dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, lunatiq said:

Tipul spune ca le-a cumparat pentru a face upgrade la A4 b6 1.9 tdi cod Awx 131cp din 2001 si a zis ca nu se potrivesc la a lui si vrea sa le dea. De asta intreb inca o data, se potrivesc toate injectoarele pd de 1.9?

Motivul invocat de el e o minciuna. Sa nu aiba ele vreun defect si asta sa fie adevaratul motiv al vanzarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/19/2018 at 9:10, C o s m i n a scris:

Motivul invocat de el e o minciuna. Sa nu aiba ele vreun defect si asta sa fie adevaratul motiv al vanzarii.

Sunt de aceeași părere cu tine. Am sa mai caut. E riscant sa găsesc injectoare bune din alt oraș atâta timp cât nu am cum sa le verific... am sa încerc toate dezmembrării din oraș mai întâi. Mersi frumos băieți!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ! 

De cateva zile ma confrunt cu o problema legata de injectoare;mai precis injectorul 4 porneste bine (cand vrea) dupa cativa km ajune la valoarea de 2,99 de la 0,12.Am facut si un log in mers si am si 3 coduri de eroare :glow plug relay j 52

                                                                                                                      injector 4 mistfire

                                                                                                                      intake low presure

Am citit mai multe topic-uri si inteleg ca trebuie schimbat inj 4;dar credeti ca trebuie inlocuite si oringurile de la celelalte injectoare.

Comportament motor :porneste ok dar dupa cateva minute incepe sa tremure la relantiu iar in viteza a doua daca nu o accelerez tremura mult mai accentuat.

Recomandari de mecanic bun de inlocuit si reglat sau un tutorial ceva.

 

LOG-01-003-010-013.CSV

LOG-01-003-011-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.99 ...nu-l resuscitezi din reglaj ,verifica mufe ,cablaj,axa came ,taxheti 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Multumesc de sfat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 6/7/2018 at 8:36 AM, dolofanu said:

Salut. Multumesc de sfat. 

 

Buna seara, am cumparat si eu anul trecut un Passat cu motor BGW care are 240000km si a inceput sa faca zgomotul specific uzuri axei cu came si tachetilor. Dupa ce am citit toate explicatiile despre acest zgomot  am hotarat sa schimb singur axa came, tacheti, cuzineti, distributia. Apoi am incercat sa fac reglajul injectoarelor conform manualului VW care este identic cu ceea ce scrie pe forum, dar nu am putut deoarece atunci cand lobul camei actioneaza culbutorul si are apasare maxima pe injector nu se mai poate regla nimic deoarece chiar si cu surubul de reglaj scos complet, culbutorul exercita o apasare maxima pe injector. In aceste conditii am adus cama pe pozitia minima de actionare a culbutorului cu injectorul fara apasare si am strans surubul de reglaj pana a atacat coada injectorului. Am facut asa la toate injectoarele, am mai verificat odata si am pornit, merge f. bine, porneste f. bine, acum trebuie sa verific in sarcina sa vad consumul si demarajul. Referitor la injectoarele mele in capul injectorului are un fel de pastila in capul injectorului care iese cu mana, lunga de 8mm si care atunci cand este apasata se comprima arcul injectului. Nu stiu daca or fi si alte tipuri de injectoare , stie cineva informatii mai multe si ma poate lamuri. Multumesc,

Modificat de ndragan500
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti. Am o problema poate a mai intampinat o cineva.  Am schimbat injectoarele la un vw sharan . Injectoare de golf 4 1.9 arl. Am montat pompa de la bosch . Turbina de asz si calculator cu immo off de arl. Masina trage foarte bine problema este ca la montaj..am incalzit motorul la 90   . Valorile pe injectoare erau foarte bune. Consumul ok. 0.6..0.7 la relanti. Dupa ce am mers cu ea 2 zile valorile a 2 injectoare s au modificat..consumul a crescut. 0.8 . 0.9 la relanti . Reglajele injectoarelor sunt facute la 180° . Este al 2 lea reglaj pe care il fac.  Masina face la fel..dupa cateva zile se deregleaza. Multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg. Ce se deregleaza? Surubul din capatul injectorului?

Trebuia sa faci un semn cu vopsea sa vezi daca se rotesc, dar parerea mea e ca e uzata cimentarea de pe suprafetele de contact si de-asta se uzeaza asa alert.

Eu as recomanda sa cumperi alte suruburi de reglaj (kit complet de fapt) si sa incerci asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se misca suruburile. Cand le desfac sunt tot la 180 de grade. Poate fii si din cauza oringurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca suruburile nu s-au dereglat, nu poti spune ca s-au dereglat injectoarele.

Da, si oring-urile influenteaza, dar daca nu scoti injectorul, nu e cazul. Probabil injectoarele alea 2 au probleme. ARL-urile cam toate sunt obosite, ca s-a tras de ele nebuneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil.. o sa schimb oringurile si vad dupa ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut! 

Am si eu o problema cu injector ul nr.4 care la ultima scanare avea o valoare de 2,90 si luand in considerare si zgomotul pe care il face, cred ca trebuie schimbat. Nu stiu mecanica, insa citind pe forum am descoperit ca sunt reglaje de facut atunci cand se inlocuieste injectorul. Daca e cineva din Ct care ma poate ajuta sau imi poate recomanda un service de incredere, dau o bere! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o regula ca injectorul sa fie de vina. Nu cumva la cilindrul respectiv ai vreu supapa crapata?

Scoate colectorul din filtrul de aer si vezi daca se aud batai acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, C o s m i n said:

Nu e o regula ca injectorul sa fie de vina. Nu cumva la cilindrul respectiv ai vreu supapa crapata?

Scoate colectorul din filtrul de aer si vezi daca se aud batai acolo.

Adaug la zgomot si ceva fum albicios si pornire greoaie in 1 din 4 zile. Am nevoie de un mecanic pasionat sa imi rezolve problema. Mersi de raspuns! O sa arunc o privire la ce ai spus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna . Injectorul PD la motorul AVB de pe un passat 2001 da informatii  la  ECU  ? sau este element de executie . intreb pentru ca dupa ce se incalzeste motorul am intreruperi la relanti . am strins mufele la injectoare , si vag-ul  nu inregistreaza nici o eroare  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna si scuze daca cumva au mai fost discutii in acest sens, dar sun nou pe aici . La un passat b5 1.9 la relantiu nu merge cum ar trebui, nici dupa aceea nu ii chiar perfec dar na, totus mai acceptabil. Am facut o scanare si la injectorul 1 la relanti am 1.2- 1.35 cam pe aici. La 2 e cam 0.4 si la 3 si 4 e cam 0.7. C.am care ar fi cauza si ce se poate face. La ce sa ma mai uit pentru alte detalii . Sau ce as putea sa fac? 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut !

Am o problema si poate ma sfatuieste cineva care s-a lovit de treaba asta . Am schimbat o-ring la toate injectoarele iar cand le-am strans , la inj nr.3 mi s-a stricat filetul din chiulasa. Suruburile au fost cumparate noi , am strans cu dinamometrica la 12Nm si rotire la 225 in 3 etape cate 90 odata. Cand am ajuns la al 3-lea s-a rupt . Nu inteleg ce s-a intamplat . Ma handesc sa refac filetul cu un heli-coil . O sa tina oare ? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, AndreiVL said:

rotire la 225 in 3 etape cate 90 odata

nu prea inteleg asta...ori e 225 ori 270 de grade?

pt reparatie foloseste helicioil e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , 270 am strans. Astept sa imi ajunga trusa si ma apuc. Acum mi-e cam frica sa strang iarasi dupa manual :)

Mersi pentru raspuns .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filetul ala a fost fortat inainte iar acum i-a trebuit doar un pic pana a cedat. Valorile alea sunt date pentru piese noi. Si filetul sanatos in chiulasa. Poti strange cu simt, cu un clichet mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe primele 2 le-am strans exact ca in manual . Sper sa nu cedeze in functionare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!