Jump to content

Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj


ciobi68
 Share

Recommended Posts

Buna ma poate ajuta careva cu detalii despre inlocuirea unui piston-pompa (PD) si reglajul acestuia dupa inlocuire??? :?:

Link to comment
Share on other sites

nu e nimeni pe forum care sa ma ajute cu o informatie?

Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la injector-pompa inlocuirea presupune:

a. schimbarea setului de Oringuri

b. pozitionarea ansamblului astfel ca dimensiunea masurata de la marginea chiuloasei (de langa cupla injectoarelor) la umarul conectorului injectorului (cel de langa cala de fixare) sa fie de:

-330 mm pentru injectorul 1

- 245 mm pentru injectorul 2

- 153.6 mm pentru injectorul 3

- 65.6 mm pentru injectorul 4

in cazul injectoarelor model vechi (cu conectorul mare) dimensiunile sunt cu 0.8 mm mai mici.

Surubul calei de fixare se strange la 12Nm apoi inca 3/4 ture - (225grade)

c. reglajul surubului care calca in capul injectorului se face in cazul apasarii maxime a camei astfel: se strange surubul la maxim apoi se slabeste 225 grade dupa care se strange pilita de fixare la 30 Nm.

Link to comment
Share on other sites

multumesc Andi,si daca nu ma descurc te mai contactez....

Link to comment
Share on other sites

Andi,daca ai putea atasa si o imagine cu chiulasa,si injectoarele ca nu inteleg bine unde sa masor ,si cum trebuie pozitionat "axele cu came"

Link to comment
Share on other sites

In imaginile de mai jos valoarea "a" este cea de reglaj si este individuala fiecarui injector.

Surubul 3 este cel de fixare (12 Nm + 225 grade)

Surubul 2 (20 Nm + 90 grade)

Surubul 1 se strange conform procedurii descrise anterior cu pistonul injectorului maxim apasat

Link to comment
Share on other sites

lucian victor

cesul comparator la ce foloseste,pentru a vedea momentul maxim de apasare ?sau pentru a le putea regla sa deschida toate la fel si sa inchida sau in toate cazurile enumerate ?

sar parea ca am gasit pompe duza la 350 euro dar nu stiu daca is cu tot cu oringuri (pompa noua)si va trebui sa le schimb

Link to comment
Share on other sites

lucian victor

cum imi dau seama ca surubul 1 a ajuns la maxim are cumva umar sau ajunge tija pompei la maxim inpinsa in jos

multumes cu stima lucian

Link to comment
Share on other sites

ceasul comparator este folosit pentru a identifica pozitia de maxima apasare. Surubul de reglaj il identifici cand a ajuns la cap de cursa prin rezistenta pe care incepe sa o intampine la rotire.

Link to comment
Share on other sites

lucian victor

multumesc pentru ajutor poate reusesc astazi sa schimb o pd

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
terminatoru

Desi nu s-a mai scris demul aici pun o intrebare:un prieten a montat pe un passat de 131 de cai injectoare de golf 5 de 105 cai.e posibil asa ceva,va merge motorul la fel ca inainte sau se va simti lipsa de putere ca de pornit a zis ca porneste.

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Se va simti diferenta de putere.

Cu softul original de 131CP, injectoarele de 105CP vor injecta mai putina motorina decat cele de 131.

Link to comment
Share on other sites

veneau bine injectoarele de passat 2.5 tdi + soft

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Si cum bagi/ce faci cu injectoarele de Passat 2.5 tdi (non-PD) in motorul de 1.9 tdi PD?

Parca lucrai intr-un magazin de piese auto/ service... bine retin? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

2.5 tdi nu are PD ? lucrez in continuare intr-un depozit de piese auto dar nu are asta nici o legatura

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Pai cum dumnezeu sa nu stii asta??

Link to comment
Share on other sites

ciudat .. atunci cum se face upgrade la injectoare daca vrei unele mai mari ?

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Hai mai... Adi. Nu zi la nimeni ca lucrezi intr-un astfel de depozit si ca esti membru pe VWforum de 2 ani...

Pentru upgrade la motor de 1.9tdi PD ai de ales DOAR injectoare de la motoare de 1.9tdi PD dar de putere mai mare (160CP max).

Sau este firma BOSIO care face duze la comanda de puteri custom pentru toate tipurile de injectoare. ATAT.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
bogdanciul

se poate pune un injector de alt tip pe un motor ajm de 116 cp?al meu este cu 073T la sf si nu stiu de care tip sa pun

 

ms

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Sa fie de 115Cp. Nu conteaza neaparat codul.

Sau le schimbi toate cu alt cod, alta putere.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei coduri neparat uite aici: 038 130 073F sau 045 130 073 T(al doilea cod e dupa 01/09/2001). Un prieten a pus injectoare pe un AVB de AVF a mers 12 km de am crezut ca rupe masina dupa care motorul s-a oprit. Pana nu am schimbat softul la injectoare nu a mai vrut sa porneasca.

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Asta e poveste.

Eu am schimbat complet motorul (am pus de 150CP in loc de 115CP) si a mers perfect pana am modificat softul sa scot tot ce poate motorul.

Link to comment
Share on other sites

bogdanciul

chestia este ca eu am gasit 4 injectoare de 115 cp  numai sa le dau de pe masina jos,dar nu stiu ce cod sunt......dar cineva zicea ca s-ar putea sa nu imi recunoasca ecu injectoarele si atunci alti bani alta distractie,se poate acest lucru?

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Fii serios. :)

Nu mai asculta de toti carpacii.

Planteaza injectoarele (eventual pune-le oring-uri noi) si da-i bice.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

salut daca esti amabil cu un sfat, un nene mecanic le-a reglat la mine (19 tdi avb 101) undeva la 360 grade dar parca nu mai porneste cum pornea inainte de reglaj,esti sigur ca la 225 de grade trebuie merci mult  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!