Jump to content

Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj


ciobi68
 Share

Postare recomandată

intercoolerl l am spalat cu benzina,l am verificat anul trecut in vara si nu aveam multe grade peste temp de afara,deci era ok...

am sa refac testul anu asta ,si asa vine caldura...merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
kosmyn_aurel89

A incercat cineva sa schimbe bobinele la injectoarele pd ? Am gasit o pereche de injectoare cu valori bune si km putini de pe o skoda 2008 de 105 cp si mai un set de injectoare131 cp defecte si as vrea sa le iau bobinele sa le pun pe cele de 105cp. Oare este posibil sa nu functioneze corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai constatat ca problema e de la bobine si nu de la duze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Eu vreau sa pun bobinele de cele de 131cp ca sa pot sa pornesc masina si mearga cu softu meu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune injectoare compatibile codului de motor

Chiuloasele PD suporta un numar limitat de demontari/montari injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare colegi, incerc sa readuc la viata acest topic si vin si eu cu o intrebare la voi. Urmeaza sa schimb si eu o-ringurile la injectoare si nu stiu ce sa aleg intre Bosch si Erling. Erling in chit vine si cu surubul de reglaj iar Bosch nu, voi ce recomandati si eventual o parere daca este necesar sa schimb si acel surub de reglaj, diferenta intre ele e de 40 ron/kitt. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca neaparat se schimba si acel surub, dar e alegerea ta. E pacat sa nu-l schimbi, mai intreaba si la service-uri si mai asteapta raspuns-uri si pe aici, dar o sa vezi ca se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat ,doar daca e uzat...daca nu oringuri Bosch si reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e bine sa fie verificat atent. E mai usor sa previi decat sa tratezi, mai ales ca umbla acolo. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc in primul rand pentru raspunsuri, tocmai de asta am intrebat ce recomandati ca vreau sa schimb si acel surub indiferent daca e bun sau nu. Mai mult ca sigur nu s-a umblat acolo niciodata si cu siguranta il voi schimba. Am sa cumpar o-ringuri Bosch si suruburi separat. Conteaza ce firma e surubul ? Am sa cumpar si suruburile ce tin injectoarele ca am inteles tot de pe forum ca se alungesc si odata ce le desfaci e bine sa pui noi. Sanatate multa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat de ieftine sunt suruburile de reglaj pe original, eu te sfatuiesc sa le schimbi. La mine capurile suruburilor erau de acum aproape plate nu conice. Oricum daca se regleaza corect injectoarele cu oringurile si suruburile noi vei vedea diferenta si pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe VCDS chiar au valori nesperat de bune, le schimb din cauza unor oscilatii mici ale relantiului urmate de mici trepidatii. Cand ajunge apa la 90° totul revine la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vdcs se vad anumite compensari, ca sa fi convins trebuie sa ferifici injectoarele pe un stand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun cu asta am lamurit-o, mai am o intrebare la voi si maine dupamasa ma apuc de desfacut....pot sa rotesc motorul cu o cheie fara sa dau jos fulia de la vilbrochen ? Am citit ca altii au bagat treapta 4 sau 5 la masina si au impins-o, eu nu vreau sa fac tiganie, vreau sa fac cat mai bine si cat mai corect. O seara placuta va doresc !

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici roata din dreapta pe cric si bagi a5a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok daca fac asa ? Ai facut tu sau ai vazut pe cineva sa faca asa si e ok ? Mai bine intreb de 2 ori decat sa ma trezesc cu ea demontata si sa am alte belele. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine cum a zis Ionut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu! Ionut 10a si Cosmin au dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc frumos ! O saptamana placuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu doua probleme, am dat injectoarele jos si am uzura in chiulasa in scaunul injectoarelor, ce este de facut in cazul asta ? Si a doua problema, cand am schimbat saiba de alama din capul duzei a iesit cu tot cu calamina ce era depusa acolo, practic s-a curatat singur. Sper sa nu fie si asta o problema grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duza nu are nimic daca s-a curatat. Doar sa nu dai tu cu peria peste varful ei.

Chiulasele asa sunt la toate dupa un numar de km. Cureti putin marginile alea sa nu-ti ciupeasca noile oring-uri, ungi usor cu vaselina si bagi injectorul la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa faci un test de presiune inaintea de a desface.....oringurile nu erau ciupite?

De ce schimbi oringurile?porneste greu masina ?aveai motorina in ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat putin acolo cu un smirghel foarte fin si deocamdata nu sunt probleme, masina porneste foarte bine si au disparut trepidatiile la rece. Inainte de schimbare oringuri inafara de mers neregulat al relantiului la rece nu am avut nicio problema. Valorile in gr 13 s-au imbunatatit mult dupa operatiune.Multumesc deocamdata baieti pentru raspunsuri si indrumare in rezolvarea problemei. Bafta si sa auzim de bine.

On 07.11.2017 at 7:30, C o s m i n a scris:

Duza nu are nimic daca s-a curatat. Doar sa nu dai tu cu peria peste varful ei.

Chiulasele asa sunt la toate dupa un numar de km. Cureti putin marginile alea sa nu-ti ciupeasca noile oring-uri, ungi usor cu vaselina si bagi injectorul la loc.

Nu am dat cu peria deloc, dar cand am vazut calamina aia care a iesit odata cu saiba de alama mi-am luat inima in dinti si am curatat si varful duzei cu unghia asa incet fara sa ajunga mizerie pe gaurile de la duza si apoi am dat bine de tot pe duze cu spray de curatat franele, au iesit impecabil si momentan masina merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!