Jump to content

Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj


ciobi68
 Share

Postare recomandată

C o s m i n, scuze ca intervin dar injectoarele de 2.5 in 5 pistoane linie dupa Touareg R5 sunt PD daca nu ma insel. Nu cele dupa V6 2.5 TDI, acelea sunt clasice cu pompa rotativa ca la motor 1,9 ALH 90CP. Detin un passat 2.5 V6 TDI si lucrez mecanic la Lasting. Scuze daca am intervenit ne intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... n-a zis nimeni de Touareg aici. :)

Passat-ul V6 de pe care voia injectoare colegul, nu e PD...

 

Pasatule, nenea ala mecanic sa mai studieze niste manuale: http://vwforum.ro/topic/102167-reglaj-injectoare-pd-motor-19tdi/

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut daca esti amabil cu un sfat, un nene mecanic le-a reglat la mine (19 tdi avb 101) undeva la 360 grade dar parca nu mai porneste cum pornea inainte de reglaj,esti sigur ca la 225 de grade trebuie merci mult  

 

tare.... normal ca nu mai porneste ca inainte..... mergi sa-ti regleze injectoarele cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci imi cer scuze nu am fost eu atent dupa ce a vrut omu sa ia injectoarele. Am crezut ca se zice ca pe 2.5 nu exista injectoare PD. Ele sunt doar pe motoru 2.5, 5pistoane linie, dar sa fiu sincer nu stiu daca se potrivesc la prindere pe 1.9 . Scuze inca odata pentru neatentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit. :)

Auzisem pe cineva care a montat pe motorul de 1.9 si cica merge.

Nu pot confirma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
zaharia catalin

Salut Cosmin

Am un injector cu probleme care nu are acelasi cod cu celalalte trei(asa am luat masina)-038130973 AG si terminatia BA iar restul au codul 038130073 AQ si terminatia CA.In 2 ani l-am schimbat de 3 ori,dar de fiecare data am gasit cu codul AG si terminatia BA.Toate mi s-au blocat la 2.99

Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar BGW de 100 KW sau 136 CP ce injectoare are? Just in case.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motorul cum merge? Nu bate? Cand se intampla asta, de obicei e vinovat axul cu came si tachetii.

Diferenta de cod sigur nu duce la defect. Cauza poate fi doar oboseala lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Intradevar motorul merge rau,bate,nu trage,tremura la relantiu,consuma mult,scoate mult fum alb la porniri,ce mai,o reala placere.Am inteles ca ar fi ceva probleme cu axa cu came.Cat despre tacheti,trebuie vazut.

Din pacate ieri am avut proasta inspiratie sa scot joja si am vazut ca da fum,plus ca arunca si ceva picaturi fine de ulei ori asta ma cam pune pe ganduri.Sa fie motorul cam obosit?-are 200000 km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu demontezi capacul de la culbutori sa te uiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,sunt nou pe aici deci imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli,am un passat 2.5 V6 cod motor BDH si as dori sa ii reglez avansu daca ma poate indruma careva(mentionez ca a fost schimbata distributia si facut reglaj avans in reprezentanta VW, numai ca mie pe VAG.com imi arata ca e prea mic plus ca porneste mai greu dimineata),as mai avea o problema,am o corectie de 3.0 mg pe injectoru nr 3 daca nu ma insel,voi verifica inca odata sa fiu sigur,trebuie schimbat injectoru ori se poate schimba numai duza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poveste :dry:

DUpa ce mi*am schimbat oringurile la injectoare masina nu mai trage cu tragea si consuma foarte mult . Ajung cu greu la 120 km si asta pe o distanta considerabila .

Nu are acea putere care sa rupa asfaltul si exista o diferenta mare atunci cand apas acceleratia si cand urca turometrul.Ciudat este faptul ca pe VAG injectoarele au valori bune .

Dupa mai multi mecanici de la mine din oras am ajuns intr*un final la Midocar Otopeni iar de baiatul de acolo dupa nenumarate teste a pus pana la urma injectoarele lui pe masina mea si a mers in parametri ( asta din spusele lui ca eu nu am fost de fata ) .

Eu acum caut sa imi cumpar injectoare si am gasit de pe un passat din 2002 avand codul de motor AVF desi eu am AWX. Oare se potrivesc ?

Astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc.

Oringurile le-ai schimbat tu? Ceva nu e ok acolo. Sper ca nu te-a mancat sa cureti duza injectorului.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
bogdansv02lah
On 09.11.2013 at 12:55, VWali a scris:

Poveste :dry:

DUpa ce mi*am schimbat oringurile la injectoare masina nu mai trage cu tragea si consuma foarte mult . Ajung cu greu la 120 km si asta pe o distanta considerabila .

Nu are acea putere care sa rupa asfaltul si exista o diferenta mare atunci cand apas acceleratia si cand urca turometrul.Ciudat este faptul ca pe VAG injectoarele au valori bune .

Dupa mai multi mecanici de la mine din oras am ajuns intr*un final la Midocar Otopeni iar de baiatul de acolo dupa nenumarate teste a pus pana la urma injectoarele lui pe masina mea si a mers in parametri ( asta din spusele lui ca eu nu am fost de fata ) .

Eu acum caut sa imi cumpar injectoare si am gasit de pe un passat din 2002 avand codul de motor AVF desi eu am AWX. Oare se potrivesc ?

Astept un raspuns

Salutare tuturor. Am si eu aceasi problema ca VWali , am schimbat oringurile la injectoare si garniturile la pompa tandem si de atunci nu mai merge mai mult de 130 km/h si consuma 11/100km. Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reglat injectoarele dupa schimb oringuri ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, bogdansv02lah said:

Salutare tuturor. Am si eu aceasi problema ca VWali , am schimbat oringurile la injectoare si garniturile la pompa tandem si de atunci nu mai merge mai mult de 130 km/h si consuma 11/100km. Ceva sfaturi?

Nu ti-a reglat bine injectoarele..... verificati avans axa came, dupa reglaj injectoare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am schimbat de curand : tacheti, axa de came (explodasera 2 tacheti, practic) si pompa de motorina (avea pierderi mari si am vrut sa nu ma complic) + distributie noua (curele + toate rolele, pompa apa etc). 

Avansul a fost stabilit la 0. 

Masina merge foarte bine, trage cum n-a mai tras de multa vreme, insa consumul parca a crescut. Consum fara consumatori la relanti am 0,8-1,0/h iar cu tot cu consumatori (cutie automata in D + aer conditionat intr-o zi torida) ajunge la 2.0. 

Am valori usor ridicate pe un injector (1,6), la restul am OK. 

Anterior reparatiei aveam 0,6-0,7/h la relanti si 1,6 - 1,7/h cu toti consumatorii. 

Ar trebui sa fie reglat ceva din pompa/injectoare? Am inteles c-ar trebui s-o mai las sa se aseze cu noile piese. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai lasa-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era bine daca se schimbau si oringurile la injectoare, eventual mutat cel de pe 3 pe 4... sa vezi daca mai coboara in valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Salut. Mecanicul a zis ca l-ea reglat dar stiu eu. Am sa ma duc la altu si sa stau cu el de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,un mic ajutor sau un sfat va rog,la un vw passat de 136 cp bgw sau inlocuit toate oringurile de la toate injectoare deoarece baga motorina in ulei,dar acuma scoate foarte mult fum alb spre albastru si miros de motorina,ca si la cele cand sunt pe duca turbinele o iau pe ulei, precizez ca un injector a fost inlocuit deoarece avea valori de 1.84 iar cel care s-a pus are de 0.8-1.1 dupa reglaj dar numai la cald, se poate sa fie axul cu came uzat sau...?,masina a mers circa doua saptamani cu amestec de ulei cu motorina ,in motor,la golirea baii de ulei erau 7.5 litri in loc de 3.8 l de ulei,multumesc,va rog ceva sfaturi idei 

Modificat de DKODEVL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista sansa asa. Poze la came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut poze,dar ma mai gandeam sa nu cumva sa se fi dus turbo,care ar fi sansele? Urmeaza sa vad jocul la turbo si daca are ceva ulei in intercooler sau poate avea legatura cu filtru de particule?a fost spart,dar nu stiu daca s-a umblat si la soft sa se faca dpf off pfoai multe ganduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ss-a rezolvat,cu un soft dpf off,ramane de vazut daca mai baga motorina in ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!