Jump to content

Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj


ciobi68
 Share

Postare recomandată

Razolvarea consta in montarea unui sistem de filet Time Sert. Masina merge super !

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
valy_petcu2008

Buna ziua , un coleg din București care ma poate ajuta cu schimbarea și înlocuirea oringurilor la injectoarelor și calibrarea lor pe mașina .Autoturismul in cauza este o Skoda Octavia , cod motor Bmm! Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 

Salut pot pune de un ajm 116 injectoare de 130 bpw fara sa fac nici o modificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Urmeaza sa schimb injectorul 1(-2.28 la cald) pe un Audi A4 B7 2.0TDI 140CP BPW.

Care sunt pasii de urmat? Ca la carte.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Imi poate spune si mie cineva daca pot pune 4 injectoare de pe motor bkd bosch 140 cp cu duze de 120% pe un motor bmn de 170 cp simens .. apoi sa i fac un soft fara a mai modifica calculatorul si toata instalatia electrica ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Atașez două filmulețe cu starea injectoarelor mele la Passat 2001 1.9TDI cod AVF. 

 

Primul filmuleț este cu motorul rece, prima pornire la 7-8 grade afară. 

 

 

Se poate observa cum după scurt timp (15 secunde) injectorul 3 ajunge la -3,01. După 1,5 minute injectorul nr. 2 ajunge la +2,99. 

 

Al doilea filmuleț este cu motorul la temperatura optimă de funcționare (90 grade). 

 

 

Se poate observa că injectoarele merg mai bine, dar tot valori un pic ridicate/scăzute atunci când cutia de viteze este în D : inj1 : 0,87; inj2 : -0,12; inj3 : -0,96; inj4 : 0,16. În N, valorile se agravează : inj1 1,95; inj2 : 0; inj3: -1,04; inj4: -0,92 

 

Probleme : 1. iarna trecută am avut probleme la pornirea în noaptea în care au fost -10 grade la București. A pornit imediat cu spray de pornire. 

2. La pornire dă un ”puf” de fum alb și deseori are mers dezechilibrat 5-6 secunde, chiar cu întreruperi, mai ales când temperatura este mai joasă de 6-7 grade (am schimbat bujiile incandescente, nicio schimbare). 

 

Mențiuni

1. Injectorul 4 a fost schimbat in 2021 cu unul SH, schimbat o-ringurile la acel moment. 

2. La toate injectoarele am schimbat o-ringurile în 2019 cu unele BOSCH. 

3. Mașina merge f. bine în rest, nu scoate fum excesiv, accelerează puternic și cursiv. 

Întrebare : Care injector este de înlocuit? Să încerc schimbarea doar a o-ringurilor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tacheti,axa came,cablaj (intareste contacte mufe) ,etansietate oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspunsul prompt! 

 

Tacheții/axa cu came au fost schimbate acum 80.000 km (mașina are 270.000 km)... Am verificat vizual, lobii axei par puțin uzați dar nu în așa măsură încât să provoace probleme (așa cum am pățit la 190.000 când 1 lob era terminat, mașina nu trăgea etc).  

Cablajul nu l-am verificat, e adevărat. 

Deci ar fi o idee să schimb toate o-ring-urile la toate 4 injectoare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inainte sa verifici cablajul si sa faci un test de etansietate oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce părere aveți de recondiționarea injectoarelor la centrul acela specializat în injectoare PD (de la Buzău)? Merită sau mai bine căutăm injectoare cu puțini km/în stare f. bună la dezmembrări (prețul unuia nou fiind prohibitiv)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta SH ,care nu au suferit interventii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua! Am schimbat cablajul (AM, nu OE) și am scăpat de întreruperile din mers, la cald. 

 

”Pufăitura” de fum alb de la pornire (rece sau cald) a rămas din păcate. 

 

După 2 săpt de mers impecabil (în afară de fumul de pornire) astăzi a inceput la cald să meargă în 3 pistoane. După ce am lăsat-o să stea 30 de min am pornit-o (deci motorul era tot încins). 

 

Rezulatul :

 

1. după 10 secunde pornire (mers clar inegal). 

821253758_WhatsAppImage2024-06-22at11_34_50.thumb.jpeg.9147f5c18922c3eaa95476a3380e8ea8.jpeg

 

2. După 2 minute și putină accelaratie, deja nu se mai simtea mersul prost. 1846228755_WhatsAppImage2024-06-22at11_35_10.thumb.jpeg.18e1c2b75dd497435d67a40adc2d4929.jpeg

 

3. După 5 minute.

1187732947_WhatsAppImage2024-06-22at11_35_37.thumb.jpeg.5519c034ea826ec040ed2d2037534fa8.jpeg

 

Treaba stranie mi se pare că anterior, înainte să schimb cablajul, problema era cu injectorul 4 care pleca în +2,99.... Acum pare a injectorul 2. Totuși, mereu injectorul nr. 3 era in -2,99. 

Chiar dacă cablajul e AM (nou), mă îndoiesc, având în vedere că s-a menținut pufăiala de fum de la pornire să fie de vină acesta. 

Să încerc să schimb injectorul 3 care mereu dă rezultate negative? Nu am schimbat încă O-ringurile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor AVF. 

Axa cu came nu este in stare perfecta, dar nu este uzată dincolo de o axă clasică de PD :) 

 

Mi-au rămas doar o-ringurile la injectoarele neschimbate. DEȘI s-ar putea un o-ring să afecteze in așa măsura încât după 1 minut să treacă de la corecție de +/- 2.99 la aproape 0?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data trebuie eliminate toate elementele uzate.

Da ,un tachet care se amorseaza mai tarziu poate da valori mari pe un inj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lasa injectoarele in pace.Se pare ca cel de pe cilindrul doi,da cu fum pina se incalzeste,apoi merge ok,iar cel dupa cilindrul 3 injecteaza mai mult decit este necesar apoi isi revine si el chiar daca nu 100%.

Ca sa testez si sa aflu daca sint de vina injectoarele,sau tachetii,prima data as schimba locul injectoarelor in motor,cel de pe cil 2 pus la cil 4 si cel de pe cil 3 pus la cil 1 si as urmari cum evolueaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!