Jump to content

Golf3


gillio_24
 Share

Postare recomandată

imi face probleme dimineata la pornire,dau la cheie,porneste,sta la 1000 de ture,dar pana se incalzeste motoru,tremura si scoate fum negru dscs o tin la 1200 ture,cand ajunge apa pe la 70 grade(dupe ce nu mai este soclu automat activat),merge perfect,nu intrerupe,relantiul sta la 800,si nu mai scoate nici fum negru. aveti idee de la ce face asa cand e motoru rece????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, in primul rand, ce motor este?

ce spui tu acili pare cat de cat normal. cand motorul este rece, ecu sau socul "termic" ( asta daca este benzica sau carburator) functioneaza cu mai multa benzina decat in regimul normal al motorului, tocmai, pentru a putea "supravietzui" pe vreme rece. dupa ce se atinge o anumita temperatura, se deminueaza cantitatea de benzina si se schimba regimul de functionare am motorului.

pentru mai multe informatzii, te rog sa imi spui ce motor ai pe masina. de preferat si un cod de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Socul automat" este comandat de sonda de temperatura (a antigelului). Verifica sonda sa poti face o chestie: cu motorul rece poti pune o rezistenta de vreo 2500-3000 ohmi in locul sondei sa vezi daca merge turat motorul. E normal sa stea pe la 1000 rpm la rece dar nu trebuie sa scoata fum excesiv. Poti incerca niste bujii noi daca nu stii cand au fost schimbate ultima data si un reglat de avans.

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat baieti,sonda lambda era de vina. era in scurt circuit si transmitea date eronate la calculator,si acesta la randul lui dadea multa benzina...........am pus una noua si acum merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat! Din cate stiam eu sonda lambda este ignorata de ECU cand motorul are sub 60 de grade? Poate confirma/infirma cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit-o la 210 ron (bosch). sondele lambda la masinile mai noi,dupa 90,sunt prevazute cu incalzire,cand se pune contactu ,dimineata si este motorul rece,sonda se incalzeste in cateva secunde la temperetura de lucru chiar daca motorul este rece,astfel putand analiza concentratia de co2,de aceea majoritatea sondelor au 4 fire(2 pt incalzire si 2 de la senzorul de gaze).si cand motorul trece de temp de 60 grade celsius,sonda functioneaza in parametrii reali,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu are legatura temperatura motorului cu temperatura evacuarii. La modelele de Golf3 care folosesc sonda fara incalzire aceasta se monteaza in teava imediat dupa 'serpisori' pentru a ajunge cat mai repede la temperatura de lucru. La celelalte se pune mai departe.

Eu citisem intr-un manual, dar nu mai stiu care, ca pana motorul ajunge la 60 de grade ECU foloseste lambda factor 1.0 indiferent de citirile sondei. Nu zic ca nu ma insel, dar as vrea sa stiu sigur asta pentru ca multe din diagnozele pe care le fac eu dupa ureche se bazeaza pe asta :( O fi cum zici tu, adica la modelele care au sonda incalzita sa nu mai fie valabila treaba cu 60 de grade.. hmm!

Si ca sa fiu ontopic... Ai facut bine ca nu ti-ai luat sonda 'universala' chiar daca sunt mult mai ieftine. Tot Bosch am pus si eu cand am avut probleme, acum aproape 2 ani, si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!