Jump to content

Capacul De La Rezervor Ramane Deschis,golf 4 Variant


ARCaddy
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Am si eu o intrebare.

Si la mine era rupta urechea din plastic in care intra acea tija de la deschiderea capacului de la rezervor.

Ultima oara cand am ajuns acasa am reparat-o cu 2 gauri si niste sarma si multa rabdare.

Deoarece asa am luat masina as avea o intrebare: cand se apasa pe butonul de deschidere ar trebui sa sara acel capac de la rezervor singur adica sa se deschida singur?

ma gandesc ca asa e facut, pentru ca nu are nici o degajare in care sa bagi degetul ca sa-l deschizi. Pentru mine nu e problema, stiu cum sa trag de usita ca sa se deschida, dar daca se poate repara relativ simplu as fi interesat de solutie.

Banuiesc ca este vreun arc la usita care o face sa sara cand tija se retrage si acel arc e rupt la mine?

Multumesc si astept raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    7

  • silviuc1981

    6

  • Al Bundy

    4

  • ARCaddy

    4

La mine este o tablie de metal care in momentul cand se retrage tija arunca afara capacul.Este o tabla o, elastica, care sta tensionata cand capacul e inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

La mine acea clapeta de la bușonul rezervorului răm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te pe capac si vei vedea ca are o gheara(trebuie sa aiba)

acea gheara se imbina cu alta gheara care e la actuatoru de deschidere in fata unei placute metalice

se poate ca in urma spalarii sau a intrari apei la actuator acesta sa nu actioneze gheara aceea desi el se aude ca functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca am spălat mașina recent, dar nu m-am g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheara care e in stanga la actuator sa vezi daca se misca

incearca si impinge-o in interior cu ceva

sau pune pe cineva in masina sa actioneze butonul de deschidere si vezi daca aceasta se misca

mai mult ca sigur ca a ramas blocata-inghetata

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

aceasi problema am patit-o si eu

gheara de langa gura de alimentare (din fata lamelei de tabla) nu mai iese afara!

am incercat sa o imping putin si este intepenita

motorasul se aude ca ar merge ..

de asemenea am vazut ca exista si un surub acolo si o placuta mica de plastic

oare daca desfac acel surub o sa pot sa-mi rezolv problema ?

sau acel surub are alt rol ? :(

sau o fi doar din cauza frigului ? o fi inghetat .. si poate peste cateva zile cand se va mai incalzi afara isi revine singura.. :rolleyes:

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul acela are o parghie din metal de care este atasata o tija de plastic cu un arc.Tija de plastic iese inafara si vezi sa nu fie adunata mizerie pe langa tija si sa nu mai miste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mizerie nu vad sa fie..

ori a inghetat ori altceva este de vina

nu stiu cum sa umblu acolo din pacate

pot sa-l desfac cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cumpara si tu un spray din acela de dezghetat yalele la masina, costa 2-3 lei

si un spray wd40

dezgheata gheara aceea si concomitent pune pe cineva sa mai apese din cand in cand pe butonu de deschidere de langa frana de mana

daca nu isi da drumu inseamna ca este rupta tija

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!Am si eu o problema cu usita de la rezervor care sta tot timpul deschisa.Cand apas butonul nu se aude nici un zgomot, tija aia de plastic de la actuator probabil lipseste pentru ca nu se vede nimic,e doar locasul in care ar trebui sa fie.Am bagat o surubelnita inauntru aproximativ 1cm si se misca ceva acolo.Ce pot sa fac,cum pot ajunge la motoras?

Modificat de super_charged
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe la compartimentul trusei medicale din portbagaj ai acces la motoras. vezi sa nu fie miscata mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si eu am aceeasi problema ca si super_charged. Dar trusa medica e in stanga ..iar clapeta si "intrarea" in rezervor sunt in dreapta. Mi-a spus cineva ca motorasul este in aripa dreapta spate undeva sus..deasupra clapetei de la rezervor. Si cik se da tapiteria jos si se vede...Ma ajuta altcineva cu alte detalii?

Modificat de prepenel06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajungi la actuator trebuie dat panoul textil din dreapta dintre usa spate si hayon. Intai demontezi terminatia de la plafon de sub balamalele de la portbagaj apoi incepi si tragi de panou, are vreo 4-5 braduti cu care e prins de tabla. In momentul asta poti ajunge cat de cat la actuator, daca vrei sa dai panoul cu totul jos mai ai de desfacut surubul de la centura, atentie ai o saiba de plastic sa nu o scapi in spatele mochetei. Panoul mai are niste urechi cu care se prinde de plasticul negru din dreapta pe care sta polita, asta e prins cu 3 suruburi doua in lateral si unu de plasticul cu care se continua in partea de jos.

Modificat de Cristi N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat:

 

Un mecanic mi-a fortat din interiorul portbagajului deschiderea capacului de la rezervor, intrucat aveam nevoie urgenta sa pun motorina si din buton nu se mai deschidea (dupa aceea mi-am dat seama ca din cauza bateriei descarcate, dar m-a derutat faptul ca desi nu pornea, farurile se aprindeau, clima pornea la contact, nu mi-am dat seama ca e doar o problema electrica, am crezut ca am ramas fara motorina si s-a dezamorsat pompa, etc...),

 

Era ger, noapte si trebuia sa plec...a umblat mecanicul cu o surubelnita pe-acolo...dupa ce l-a deschis fortandu-l din interior, am constatat ca nu se mai inchide...motorasul merge...ce anume a putut strica pe-acolo, stiu de mai sus ca e un sistem cu o tija retractabila actionata de un motoras...motorasul merge...langa busonul de la rezervor se vede iesita o gheara (clema) metalica, la fel gheara de plastic care e corp comun cu capacul de la rezervor e intacta, si totusi nu se inchide...sunt suparat pentru ca abia am cumparat masina si in loc sa repar ce mai e de reparat pe la ea, stric altele...

 

In fine, cum as putea sa testez ce anume e stricat si in scenariul cel mai pesimist cat m-ar costa reparatia ?

 

Sa merg la un mecanic sau la un electrician ? Sunt disperat de faptul ca unii care nu stiu exact despre ce-i vorba, merg pe incercate, se baga si strica.

 

Sunt din Suceava, cunoasteti pe cineva care a rezolvat o astfel de problema si stie exact cum se repara, fara sa mearga pe incercate? As merge intr-un service autorizat sa rezolv, dar sincer ma pregatesc sa fac distributia si revizia masinii si am deja costuri foarte mari ....

 

In fine, merg si la un service autorizat, platesc, dar puteti sa-mi recomandati un loc unde a mai rezolvat cineva o astfel de problema si stie exact despre ce-i vorba ?

 

Multumesc mult si scuze pt postul lung. Sunt din Suceava. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC, nu cred ca ma descurc sa fac singur asta, din pacate, mai ales ca nu stiu exact care e sistemul acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca nu s-a rupt/blocat tija de la actuator.... si pentru asta, trebuie sa desfaci capitonajul,cum ti-a fost indicat deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spuneti capitonaj va referiti la ornamentul de plastic din partea dreapta care e suport pentru ruloul haionului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

panoul ala e pana jos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai poate verifica si pe la gura de aliementare cu conbustibil

are un surub torx si dupa aceea se scoate plasticul in care sta pinul care culiseaza, dupa aceea se scoate mansonul de cauciuc.

si se poate vedea actuatorul, tija, arcul.

Eu am avut probleme cu tija metalica (ruginise) si cu arcul care retrage tija dupa apasarea butonului.

Din pacate nu am poze, dar este dstul de intuitiva operatiunea.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand incerci sa scoti plasticul, nu trebuie sa dai cumva afara si capacul metalic de la rezervor ? Plasticul care trebuie scos nu e carcasa aceea de culoare neagra care vine de jur-imprejurul busonului ? Aceea n-o poti da afara decat daca scoti si capacul metalic, dar asta am impresia ca nu se poate face decat daca desfaci ornamentul interior, de la haion.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi face o poza la mine azi si am sa explic pe poza, eu am variant, dar cred ca este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot Variant, ma poti ajuta cu o poza cu explicatii privind functionarea.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine s-a rezolvat de la sine, am mers in service cu revizia/distributia, a stat la cald vreo 2 ore si si-a revenit mecanismul, n-a mai fost nevoie de nici o interventie ...

 

Multumesc pentru ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!