Jump to content

Legat De Stopurile De Ceata


crassh
 Share

Postare recomandată

astazi am observat ca nu se aprinde stopul de ceata de pe partea dreapta. l-am demontat, si surpriza ciuciu bec. am cumparat un bec, l-am pus si nu se aprinde. l-am inlocuit la celalalt stop si merge. am zis sa scot mufa sa vad care e problema si surpriza. in loc de 6 fire am doar 5 iar locasul pentru cel de-al saselea fir este astupat, nu cu ceva improvizat ci cu un plastic verde ce pare a fi turnat acolo. nu mai retin daca la stop exista al 6-lea pin, oricum firul este total inexistent. l-am urmarit pana intra in caroserie si nu e, nu pare a fi taiat ci pur si simplu nu exista. asa se intampla si la voi? problema este pentru masina de la profile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg de ce, dar standardele europene prevad sa existe un singur bec suplimentar rosu de ceata in partea dreapta spate, asa ca la toate masinile e asa, nu doar la a ta.

Modificat de eur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Existand tari unde normele prevad ca "stopurile" de ceata sa fie aprinse pe ambele parti (sau Marea Britanie unde cred ca e obligatoriu cel putin cel din dreapta), stopurile sunt turnate la fel pentru orice masina, indiferent ca se vinde in UK sau se vinde in RO, sau altundeva.

Insa cele produse pentru o tara unde nu este necesar cel dintr-o parte, nu are nici bec, nici cablaj.

Deci nu are sens sa te mai chinui. Nu e vorba de bec lipsa sau fir taiat de undeva pentru ca nici nu exista asa ceva.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel, la a mea am stop de ceata doar pe stanga, nu pe dreapta. dar am sa ma uit mai atent, poate gresesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de exemplu am avut doar pe stanga mi se pare. am pus fire si pt dreapta, asa ca imi merg amandoua. dar in mod normal doar 1 bec trebuie sa fie pe spate, nu 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de obicei un bec este !la becul de ceata plasticul de sustine becul nu e cablat in ambele parti (in general) A 6 de exemplu are 2!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti. m-am linistit acum. paranoicu de tata incepuse iar, ca masina a fost lovita, ca presimte el, bla bla bla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca si la mine e tot asa,numai pe stanga am stop de ceatza.exact ca tine m-am uitat si io ca....nu intelegeam de ce nu merge...dar iata ca numa unu trebuie... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar voi folositi stopurile de ceata??? in 10 ani le-am aprins de 5 ori, si doar cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le folosesc cand mai e cate un dobitoc cu faza lunga in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da crassh. cand e dobitoc cu faza lunga in spate e super, mai ales daca iti merg amandoua. il orbesti si tu pe el :) In rest eu personal le folosesc doar atunci cand trebuie ( vizibilitate redusa, sa te vada aia din spate ). folosesc mai des alea pe fata ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu nu am nici unu pe spate.....si nu-mi fac probleme...dar am ra sa-mi steaa inima in loc de cateva ori in Germania si chiar in Austria dar mai ales in Germania-viteza...pe ploaie datorita spray-ului din urma masinii o face mai greu de observat!!Odata era sa-i sifonez spatele unuia fiindca nu avea stopurile de ceatza aprinse!In Uk,conducatorii auto folosesc pe timp de ploaie stopurile de ceatza ca cei din spate sa-i poata vedea mai bine,am condus si eu pe acolo si am observat cat de usor poti sa apreciezi distantza fatza de masina din fatza!Dar fiindca am dat de acest topic...cu prima ocazie imi repar stopul de ceatza iar daca nu am decat un singur stop,trag fire si il fac si pe al doilea...asa cum a facut Baracuda!!Ca si pe aici mai sunt unii care uita sa schimba faza lunga...numai zic de ploi!Sfatul meu....folositzi pe ploaie stopurile de ceatza!!Diminuatzi riscul de-a se "sui" unul pe voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cablajul, firele au fost trase din fabrica.. evident insa era faptul ca becul nu era; asa ca am rupt plasticul ce acoperea gaura si am instalat un bec nou. Acum am stopuri de ceata pe ambele parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!