Jump to content

Scurgeri de ulei pe la capacul de la culbutori


eugend
 Share

Recommended Posts

Salut,

Acu' mai prin martie :salut: mi se pune mie pata sa-mi cumpar alta garnitura la capacul de la culbutori pentru ca imi curgea un pic de ulei si ma stresa ideea de a avea motorul murdar.

Zis si facut. Dau 700.000 pe o garnitura (de firma) ca sa fie un lucru de calitate. Ma duc acasa, o schimb si stupoare... din nou aceeasi problema.

Asa ca tot la un silicon am ajuns.

Link to comment
Share on other sites

Daca curge cam tot prin acelasi loc ar trebui sa verifici si "buza capacului pentru eventuali pori si suprafata superioara a chiuloasei.

Garnitura, in cazul in care suprafetele cu care intra in contact prezinta neregularitati, nu isi indeplineste bine functia de etansare.

Tot la acelasi rezultat conduce si suruburile de fixare cu filetul putin uzat.

Cat timp "siliconul" si-a facut treaba totul este OK, problema o sa apara cand mai desfaci inca odata capacul de culbutori.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eugen, nu esti singurul care a patit asa. Am pus si eu la un Golf o garnitura noua (e drept, nu cine-stie-ce), si tot la silicon am ajuns si noi. Culmea, garnitura veche nu curgea, dar daca tot am dat capacul jos... Cat timp folosesti silicon ca lumea si nu pui in exces, nu vad nici o problema...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eugen, nu esti singurul care a patit asa. Am pus si eu la un Golf o garnitura noua (e drept, nu cine-stie-ce), si tot la silicon am ajuns si noi. Culmea, garnitura veche nu curgea, dar daca tot am dat capacul jos... Cat timp folosesti silicon ca lumea si nu pui in exces, nu vad nici o problema...

ideea este sa nu se duca silicon in chiulasa pt ca ajunge pa pompa de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Exista o solutie gen pasta care dupa aplicare si uscare se transoforma in geva cauciucat. Se gaseste la tub si se numeste "Gasket"

Din cate stiu eu e rosie la culoare, dar poate sunt si alte culori :lol:

Link to comment
Share on other sites

Exista o solutie gen pasta care dupa aplicare si uscare se transoforma in geva cauciucat. Se gaseste la tub si se numeste "Gasket"

Din cate stiu eu e rosie la culoare, dar poate sunt si alte culori :lol:

da si tu mai multe detalii!

eu am folosit silicon din ala rosu (termorezistent) 2+2. Si asta cand se intareste se face ca un cauciuc mai moale

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu se fi deformat capacul de la culbutori! Eu am patit asa ceva! Am schimbat vreo 2 garnituri pina mi-am dat seama.

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu se fi deformat capacul de la culbutori! Eu am patit asa ceva! Am schimbat vreo 2 garnituri pina mi-am dat seama.

pai si cum imi dau seama daca e deformat?

Si daca e deformat ce ii fac ca sa-l indrept

Link to comment
Share on other sites

Eugen, solutia 2+2 este printre cele mai bune pe care le gasesti la noi, fara sa cheltuiesti o avere. Capacul se poate deforma. De verificat este un pic mai dificil, dar oricum, daca e indoit, fie pui silicon, fie pui alt capac. Nu cred ca se mai poate indrepta ca lumea.

PS: un capac vechi, nu poti fi sigur ca e bun, unul nou te costa o avere, deci... siliconul sa traiasca! :ok:

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu se fi deformat capacul de la culbutori! Eu am patit asa ceva! Am schimbat vreo 2 garnituri pina mi-am dat seama.

pai si cum imi dau seama daca e deformat?

Si daca e deformat ce ii fac ca sa-l indrept

Eugen, ce sa-ti spun...eu nu am decit o rapandula de dacie...asta nu a fost decit o sugestie...la mine are o altfel de granitura acolo. Din cauciuc. De abia la a doua garnitura mi-am dat seama ca din cauza capacului curge. L-am strins prea tare si s-a labartat nemernicu....a trebuit sa iau altu' ca de reparat nu prea se mai poate! La Dacie!

Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca la Golf capacul se prinde un pic altfel. E mai greu sa-l indoi. Are mai multe piulite, ce strang 2 lamele din otel, care preseaza capacul.

Link to comment
Share on other sites

Mai multe nu stiu sa-ti zic despre el decat ca scrie pe tu Gasket. Cred ca e acelasi lucru cu ala 2+2 de care zici tu. Eu zic ca poti sa-l folosesti cu incredere.

Link to comment
Share on other sites

ai vazut nea eugene ce se intimpla daca vrei sa te murdaresti si nu ai garantie....

hai ca glumesc....

ideea de baza nu repara ceea ce inca merge, sau daca ceva poate sa mearga prost va merge..... :geek:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

am si eu aceeasi problema la ceea ce scrie in semnatura,acu 2 sapt. i-am schimbat garnitura(de la pandeuro=180000)si apoi am spalat motoru(ca era ca porcu' )si dupa o sapt. e la fel de murdar.oricum,l-am tras pe dreapta(OFFTOPIC)ca urmeaza segmentare,schimbat pompa de apa,duze injectoare,bujii incandescente,curea distributie,amortizoare,apivoti,bucse,bielete,burdufi planetare....si alte carute de bani aruncate,ce-i drept,pe siguranta soferului.pe sistemul "DAI UN BAN SI NU MAI DAI CU FUM IN ALA DIN SPATE LA DEAL,CA DE VREO DOO ZILE CRED CA AM ORBIT VREO 10 SOFERI CU NOXE EURO.DRUM BUN IN CONTINUARE SI HAI DRUMURI MAI BUNE

Link to comment
Share on other sites

Exista o solutie gen pasta care dupa aplicare si uscare se transoforma in geva cauciucat. Se gaseste la tub si se numeste "Gasket"

Din cate stiu eu e rosie la culoare, dar poate sunt si alte culori :salut:

Aceeasi pasta am folosit si eu (de la WURTH) ceva siliconat de culoare albastra. A mers foarte bine.

Si apropo ce problema poate aparea la pompa de ulei daca pica putin silicon in interior?

Link to comment
Share on other sites

Daca ajunge putin, nimic :ok: Depinde ce se intelege prin "putin" :bounce:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Cred ca si mie mi s-a dus garnitura de la culbutori...eu n-am vazut masina ca-s in alta localitate si e la tata. Mi-a spus ca a vazut ca s-a scurs ulei pe langa capac. Ar mai putea fi si alta cauza decat faptul ca mi s-a dus garnitura? Capacul n-avea cum sa se deformeze asa...de la sine fara sa fie desfacut sau ceva, nu? Eu nu l-am desfacut niciodata...deci singura cauza e ca s-a dus garnitura...sper...nu?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil este garnitura, n-ai ce-i face, in timp se duce.

Sa se uite atent totusi pe unde curge pt ca se intampla uneori sa curga prin senzorul de presiune.

oricum sa verifice frecvent nivelul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Imi curge si mie ulei mai nou pe dupa capacul de plastic de la distributie. Banuiesc ca este un semering acolo dar problema este ca nu pot ajunge la el si am inteles ca daca dai distributia jos trebuie sa o si schimbi. Este adevarat? :)

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai schimbat-o de 3 luni nu are rost sa o mai schimbi. Este un simering de la axul cu came din cate stiu. Am inteles ca din cauza lui sunt pierderile astea. Daca distributia are 2 ani, schimb-o ca sa numai stai pe urma.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cand a fost schimbata dar nici rau nu arata. Problema e ca nu am bani de distributie acum si ulei curge destul de tare. Vroiam sa rezolv problema cu uleiul iar mai apoi cand oi avea bani sa schimb si distributia. Daca dau cureaua jos si o pun la loc, este vreun risc sa sara mai apoi? Adica sa nu se mai aseze bine..

Edited by SethBv
Link to comment
Share on other sites

Nu este nici un risc,daca este buna o poti folosi linistit,dar daca este invechita trebuie schimbata.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pentru garnitura de la baia de ule mai este nevoie de silicon(termorezistent) sau doar pusa noua garnitura,strans si gata?

Inca ceva.

Cum scap de cele cateva picaturi de ulei?Langa filtru' de ulei(vezi poza).

1002883pe.jpg

1002881vk.jpg

1002884z.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Trebuie sa schimbi garnitura suportului de radiator de ulei. (intre bloc motor si suport)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
omu_negru84

am schimbat azi garnitura capacului de la culbutori, am cumparat-o dupa serie dar cand am demontat capacul am gasit un alt tip de garnitura de pluta cu 2 garnituri de cauciuc separate. garnitura pe care am cumparat-o (victor reinz) e din cauciuc cu insertie metalica si avea in gauri niste inele de metal. problema a aparut la montaj cand din cauza inelelor garnitura nu etansa in zona suruburilor din chiulasa deoarece acestea au un umar metalic care impiedica smulgerea acestora la strangerea excesiva a piulitelor. am inlaturat cu un dorn toate inelele metalice din gaurile garniturii si am montat-o.am lasat putin motorul pornit, nu se umezeste chiulasa deloc. mie mi se pare ca potriveste perfect. e posibil sa fi facut vreo magarie?

pun si poze sa vedeti la ce ma refer.

post-14075-0-75530300-1371136758_thumb.j

post-14075-0-36152000-1371136811_thumb.j

post-14075-0-19757700-1371136822_thumb.j

post-14075-0-35263200-1371136845_thumb.j

Edited by omu_negru84
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!