Jump to content

Motor Rece


Sucex
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor,

Am o mica problema cu Ibiza mea (motor 1.2). De cand a inceput sa se raceasca afara, in fiecare dimineata patesc acelasi lucru....pornesc motorul....il las la ralanti....si daca nu ajut motorul cu acceleratia, se opreste. E normal sa se intample asa? Voi ati patit la fel ?

Modificat de Sucex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si mie mi s-a intamplat de vreo 2 ori, la temperaturi cuprinse intre 20 si 25 de grade si dupa ce motorul a stat cateva zile nepornit. La a doua cheie imi pornea dar trepida masina si sarea relatiul de la 900 la 1100 rpm. Azi spre exemplu la 11 grade a pornit din prima si n-a trepidat, nimic. S-a discutat problema asta pe forum si am inteles ca e o problema de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa sara relantiul la 1100 cand motorul este rece. este din soft un fel de "incalzire a motorului". dar se stie ca cel mai bine motorul se incalzeste in sarcina, si nu pe loc. multa lume a facut teste: sa incalzeasca motorul pe loc - lasat la relanti (ia cam 15-20 min in functie de cat de rece e motorul), si sa incalzeasca motorul in sarcina (1-2 minute). de altfel este recomnadat sa nu fie dus mai sus de 3000 de ture atunci cand este rece.

eu personal stau cam 20-30 secunde cu motorul la relanti (am citit ca este bine sa lasi motorul sa mearga putin la relanti, pt a pune uleiul in miscare ), si apoi plec, si in max 2 km am motorul incalzit (binenteles, cu traficul din oras, si nu 2 km in linie dreapta fara alte "obstacole" ).

faptul ca motorul moare nu e ok, cred ca ar trebui sa verifi filtrul de benzina (poate e acolo problema), sau (sper sa nu ) sa fie ceva pe la pistoane/bujii. ar fi bine sa faci o diagnoza cu vre-un coleg de forum care are vag-com-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu consider ca este normal sa "moara", doar de aceea este pe injectie electronica sa controleze cantitatea de combustibil injectata si daca e rece sa furnizeze o cantitate mai mare. Eu zic sa ii faci un test cu VAG-COM sa vezi daca totul este in regula cu cantitatea injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi benzina pana sa iei alte masuri.La mine a functionat.Recomand mol98 sau efix de la petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efix de la rompetrol :) ... eu folosesc numai efix de cand am luat masina..nu am avut nici o problema..o recomand ca o benzina ieftina de 95...altfel tot ce este 99+..omv 100 si efix 98 de la rompetrol sunt toate recomandate...doar ca la aceste motoare din cate am citit nu prea renteaza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efix de la rompetrol trebuie folosita cu grije si cumpatare, pt ca are in componenta sa niste detergenti pe post de aditivi, care, conform unor studii neoficiale, la o utilizare exclusiva genereaza depuneri in injectoare ducand intr-un final la un mers defectuos. Studiul este facut de un inginer chimist si este publicat si intens dezbatut in paginile forumului BMW.

Ca si experienta personala, pot spune ca indiferent de benzina folosita (motor de 1.2 si motor de 1.4 ), masinile au functionat identic. Am alimentat si din strainatate si tot la fel mergea masina. Iar cand cea de 1.2 a dat in nas, nu a fost din cauza benzinei, ci din cauza filtrului de aer colmatat prematur. Cei de la service mi-au recomandat schimbarea benzinei, dar am insistat sa verifice si filtrele. Si-au recalculat diagnosticul cand au constatat ca in 6000 km filtrul de aer era un fel de n-ar mai fi. Insist ca problemele generate de benzina sunt mult prea rare iar rezultatele mai bune obtinute cu benzine minune nu sunt decat niste placebo-uri ale stapanilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sunt motoare comune VW,SEAT si SKODA ( 1,2 HTP ) si probleme comune nerezolvate de producator de luni de zile. Toti posesorii de motoare 1,2 HTP cu probleme la pornire se pot inscrie pe forum pentru organizare unei reclamatii colective la OPC. Pentru detalii si inscriere aveti urmatorul link:

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a intamplat de 3 ori in ultima saptamana ceva asemanator

motorul porneste la prima cheie, merge ciudat in primele 5-10 secunde, cu variatii de turatie (fara sa calc acceleratia, evident), tuseste de zici ca moare.. apoi isi revine si merge normal.

(1.4 MPI, 85 CP)

petrom 95 si mol95... cred ca trec pe efix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve, am si eu o problema :lol: de cateva zile (asta e a 3-a zi) dimineata imi porneste fara nici o problema. iar dupa ~ 5 min are mici intreruperi si face urat la relanti -- tremura toata de zici ca mai putin si se dezmembreaza si implicit nu mai are putere :)) Primul lucru la care m-am gandit a fost motorina proasta cu impuritati, dar aseara i-am pus motorina de unde pun de obicei si am facut dupa aia vreo 100 km si ma asteptam ca azi dimineata sa nu mai faca asa ... dar se pare ca nu e de la motorina :D . Mentionez ca luni a facut pana am repornit-o, ieri vreo 5 sec si azi tot la fel

PLS HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am si eu o problema asemanatoare cu un seat Ibiza 1.4 mpi, motor AUD, 44kw.

La prima pornire, dimineata, turometrul sta doar 10 secunde la 1000 rpm si apoi scade la 900 (nu ar trebui sa stea la 1100-1200 pana se incalzeste?), dupa asta da sa se opreasca.. de cele mai multe ori reuseste sa se opreasca si se aprinde martorul in bord (ala de cech engine).

Toata iarna am turat motorul la rece (2-3 minute la 1200 rpm) tinand acceleratia apasata.

As vrea sa ii dau de cap. La ultima diagnoza, cand era aprins martorul, imi arata senzorul de temperatura defect, desi recent il schimbasem.. fara nici un efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta a fost curatata vreodata? Bujiile cand s-au schimbat ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimbarea bujiilor si curatarea clapetei nu am vazut nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare s-a facut si adaptare? Bobina de inductie si fisele sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a facut si adaptarea dupa curatarea clapetei, in rest totul pare ok pe tester si vizual. Am un furtunas de vacum cu o mica fisura.. nu am inteles exact ce e cu el, ar putea fi de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!