Jump to content

Probleme Cu Instalatia Electrica


vladdd
 Share

Postare recomandată

Nu de mult am cumparat un golf 3 1.9TD ... si am ceva probleme cu el.Nu cuplau ventilatoarele de la racire si am schimbat bulbul (termocupla) .. acuma merg dar mi-am dat greu seama fiindca nu merge ceasul de apa de la bord...mia spus cineva ca trebuie schimbat bulbul de racire de la motor (sau ceva de genu)...am facut rost de piesa respectiva si am schimbat`o.Cand am dat cheie acul de la ceas acul sa dus pana sus de tot si pe urma a cobort la loc si nu sa mai clintit de atunci.mai mult mi s-a aprins si becul de la apa care palpaie in continuu desi este apa in radiator.S-ar putea sa fie un scurt circuit desi..am fost la mecanici si nu am rezolvat nimik.si astazi a mai aparut o problema ... cand turez motorul incepe sa bipuie incontinuu(se aude un sunet din bord)..nu stiu ce probleme ar fi ...va rog sa ma ajutati daca stiti despre ce e vorba.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    15

  • SethBv

    15

  • v@sy

    9

  • best_x_treme

    9

Ar putea fi senzorul de temperatura intrerupt. Legat de sunet...greu de spus daca nu il auzim :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

a luat-o razna instal electrica:

1. cand apas frana de picior nu imi mai merg semnalizarile decat atunci cand o las

2. daca pun maneta in marsarier cu ambreajul apasat si vreau sa opresc, motorul nu se mai opreste decat dupa ce o scot din marsarier

3.in bord la blocul de lumini mi se aprinde un bec rosu la care atuci cand apas frana lumina creste in intensitate iar can pornesc semnalizarile palpaie si el

4.pe avarii imi palpaie un pic si pozitiile

sa aiba toate un numitor comun sau nu?

multumesc celor care m-ar putea ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci am avut aceeasi problema ca si tine.Eu am o masina asemanatoare cu cea ca si din avatarul tau,si la forma,fara sigla si culoare.Am dus-o la un electrician si a vazut ca e problema la sigurante daca am inteles bine :vaidecapulmeu:.

Am probleme cu un golf 3 1.8 benzina.Nu pot face thread nou asa ca scriu aici si imi cer scuze pentru asta.

Va rog daca ma puteti ajuta in legatura cu o problema la sistemul de ventilatie.

Nu vrea sa functioneze decat in treapta 4 de viteza la ventilator.Am fost la dezmembrari mi-am cumparat alt bord de ala nou si aceeasi problema desi la cealalta masina functiona...

In pozitia 1,2,3 nu vrea sa functioneze...Doar in 4 .

Va rog ajutor!.

Si daca se poate vreun link de unde imi pot cumpara vreun cablu pentru bricheta de masina si pentru dezaburire.

Imi lipsesc mufele la ambele obiecte *bricheta si dezaburire pe spate) :))

Va multumesc!

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in partea dreapta, la pasager, sub bord unde se afla motorul de facut aer si gasesti o mufa. o desfaci si acolo gasesti o piesa. aia ajuta la treptele de viteza ale motorului.e posibil sa fie intrerupta si atunci trebuie schimbata sau siguranta termica arsa. in treapta a 4 merge pt k aia e pe direct.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablu imi este legat...acolo jos la ventilator este tot legat:)....Mufa imi intra bine in ambele locasuri totusi nu vrea...:|

Sa fie problema din cabluri oare?:|

trebuie cred sa verific instalatia asta....Multumesc oricum :Driver:

Alte propuneri?:wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum foarte bine a spus arabel, daca nu ai probleme la comutator, atunci e siguranta termica. Ea se afla pe panoul de comanda al ventilatorului. Alta problema nu ai cum sa ai. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa sigurantaaa...phuai aia am uitat sa o verific la naiba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_popoviciu80
a luat-o razna instal electrica:

1. cand apas frana de picior nu imi mai merg semnalizarile decat atunci cand o las

2. daca pun maneta in marsarier cu ambreajul apasat si vreau sa opresc, motorul nu se mai opreste decat dupa ce o scot din marsarier

3.in bord la blocul de lumini mi se aprinde un bec rosu la care atuci cand apas frana lumina creste in intensitate iar can pornesc semnalizarile palpaie si el

4.pe avarii imi palpaie un pic si pozitiile

sa aiba toate un numitor comun sau nu?

multumesc celor care m-ar putea ajuta

pentru problemele 1, 3 si 4 incearca urmatoarele:

1- mufele de la stopuri spate corect si/sau bine conectate

2 - conexiunile nu sunt cocsate datorita contactului imperfect

3- firul de minus (adica masa) este in regula la unul dintre stopuri

oricum te asigur ca defectiunea este minora si consta in lipsa de masa (minus) la unul dintre stopuri probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phuai problema s-a lungit...am cumparat 3 seturi de sigurante pentru golf 3 problema este ca cu totul ca le-am schimbat,noi noute tot nu doreste sa functioneze...Siguranta termica este acolo la sofer dedesupt? sau unde o fii ca mi-am demontat bordul la pasager dar nu am dat de nimica decat de cabluri :lol:

Deasupra la sigurantele alea mici dee 30 20 15 etc de A mai sunt nijte sigurante cred deasupra care sunt patrate si mari de acolo aprca imi lipsesc vreo 3-4 ... oare acolo sa fie...nu de alta da nu vreau sa ma bag ca deja am reusit la alta masina sa fac un scurt de am crezut ca luam foc :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@illegal: verifica si panoul de cigurante ceramice, parca asa ii zice, de la ventilator, vezi ca este exact langa ventilator. Mai exact, pe tubulatura care iese din ventilator, si se duce sub bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit-o ieri :) dar mnoh cred ca este arsa dioda aia mica din spate :)

Acuma incerc sa aflu vreun site sau ceva de unde pot sa fac rost:)

Multumesc mult dragi prieteni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Eu am probleme cu relantiul dar sa va spun cum patesc. Atunci cand e masina la relanti si dau drumul la incalzire si la faruri masina mi se opreste imediat, imi scade brusc relantiul.

Stiti ceva, aveti ceva idei care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca alternatorul incarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit-o ieri :( dar mnoh cred ca este arsa dioda aia mica din spate :)

Acuma incerc sa aflu vreun site sau ceva de unde pot sa fac rost:)

Multumesc mult dragi prieteni!

Aia nu e dioda e siguranta termica. cauta una de 10A si 192 grade. Vezi sa o lipesti foarte repede ca daca o incalzesti mult se distruge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ilegal ... am citi toate posturile tale si eu cred ca am o solutie la problema ta. Deci au dreptate baietii care au spus ca se afla in partea dreapta sub bord in apropierea ventilatorului dar sa stii ca acea siguranta termica o poti face kiar tu singur eu la mine miam facut si merge f bine si am facut si la mult icare au golf 3.Se numeste rezistenta de turatie si daca vrei sa o repari tot pe aia ... cositoreste o bucata de sarma de cupru pe acele doua picioruse ale rezistentei de 1 mm grosime si puneo la loc si ai sa vezi ca merg toate turatiile la ventilator

4irisiris verifica cu atentie firele de culoare maro ale lampilor din spate deoarece ai sigur probleme cu lipsa de masa.Alin popoviciu are dreptate.Este o kestiune minora care se rezolva in cateva minute.

Modificat de spionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F. corect ce zice domnu Al bundy!!!

La g2 parca era de 132grd...dar te uiti si tu sa fi mai sigur. Atasez 1 poza cu sigurantza termica sa vezi despre ce este vb.

Nu merita sa faci improvizatii...1 sig. termica e 2-3lei :)

post-13869-1269037020_thumb.jpg

post-13869-1269037020_thumb.jpg

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind o rubrica referitoare la insatlatiile electrice de golf3, va cer si eu sprijinul.

La un golf 3 motor 1.6 AEE nu imi mai merge nimic in electrica. Masina a fost rasturnata si ceva timp nu am umblat la ea. Nu am lumini la bord, plafoniera, contact...nimic!!! Exista vreun releu/comutator/fuzibil care decupleaza instalatia electrica de la acumulator in caz de accidente (aer-bagurile nu au sarit, masina s-a rostogolit pe laterale). Daca exista acel "ceva" dati-mi si mie un reper de localizare sau si o poza daca se poate Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la G3 nu exista ceva anume care sa decupleze inst.electrica in caz de accident, DAR,,, este f posibil daca masina a fost rasturnata sa fie cablul de alimentare a instalatiei cu PLUS ,rupt el e de culoare rosie si trebuie sa fie un cablu ma gros de aseamenea poate fi posibil firul de masa rupt de pe caroserie. Deocamdata cu atat te pot ajuta...apropo motorul invarte la automat daca da in cazul asta nu e de la cablurile de alimentare .Da mai multe indicii sa te putem ajuta.

Szrobic,,, ai dreptate ca nu merita sa faci improvizatii ca totul este ieftin pt G3 ,dar ceea ce am zis eu ma sus nu este o improvizatie este pur si simplu exact ca o rezistenta, un fir lipit in locul rezistentei.Grantez 100/% ca merge f bine lafel ca originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturo, sa va spun o chestie care nu cred ca ati mai auzito. Din senin becurile de la ceasurile din bord, cele de la reglajele pt aer si cele de la casetofon nu mi se mai aprind in momentul in care aprind becurile. Insa becurile de la butoanele de la dezamburire, recirculare aer, ac si cele de la geamurile electrice si cele de la rozeta aia de unde aprinzi farurile merg perfect....la fel lampile de pe tavan merg...Ce poate fi? e cam naspa ca noaptea nu vad cu ce viteza merg si nici postul la casetofon nu il vad....Heeeeeelp :D

Aaaaa am obs ca totusi la ceasurile din bord se aprinde putin lumina dar la o intensitate foarte scazuta de zici ca-s stinse....nu cred ca e de la sigurante

Modificat de Kingpin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine au rezolvat problema baietii de la atelier. A fost ceva pe la blocul de sigurante/relee. Au pus unul functionl 100% de la o masina adusa "pe roti" din Germania si sacrificata pt reparatia altor 3 masini .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!