Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

mishulica29

Am fost la climauto diag. Si o sa imi inlocuiasca electrovalva (nu o aveau pe stoc) si ventilatorul mic (nu functioneaza). 790 toata distracția. Sambata viitoare o sa se faca operația. Va mai spun pareri dupa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mishulica29

Rezolvat problema cu cei de la Climauto Diag. 

Inlocuit electrovalva + ventilator mic. 850 lei piese + manopera. 

Totul merge perfect acum. "Imi ingheata creierii" in masina daca dau pe low. :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O problema la octavia mea, pana in 28-29 de grade temperatura exterioara, raceste de iti ingheata picioarele. Peste 29 de grade se opreste compresorul, mai porneste doar daca il pornesc din buton, merge 5 minute, iar se opreste, mai porneste cand vrea el, alte 5 minute si tot asa.

Prima data am completat cu freon si ulei, dar avea cantitatea necesara, atat  de freon cat si de ulei. Cel care mi a facut operatiunea a zis ca e compresorul vinovat, dar nu garanteaza

De ce sa fie comportamentul acesta?

Urmeaza sa mai investighez, dar acum nu am timp

Modificat de skodamen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un tester si vezi cauza opririi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am unde deocamdata, probabil ca trebuie sa ma duc la un specialist, dar pe aici cam greu cu ei. Diagnoza nu am eu, voi cauta.

 

Ma gandeam la ceva curatare de contacte, etc, desi ar fi prea frumos sa fie asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La masina din semnatura cum pornesc climatronicul si intra compresorul de AC se aude un fasait continuu pe la gurile de ventilatie... Ce poate fii? In urma cu un an am schimbat electrovalva de la compresor si am incarcat instalatia cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cantitatea de freon din instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierde freon pe la radiator. E un dop de plastic lângă farul din partea stângă. Radiatorul,trebuie înlocuit cu totul sau găsesc sa schimb dopul acela de plastic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt radiator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai noroc și reușești să-l desfaci, schimbi doar oringul. Șansele sunt mici.

La mine a mers desfăcut și am folosit același dop. Sunt mai bine de 8 ani de atunci și, pana azi, nu a mai pierdut freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Acel "dop" se numeste ventil, sau valva, depinde de traducerea facuta de contabili si se gaseste de cumparat cu 5-10 lei bucata pentru muritorul de rind. Un servis serios are tot timpul asa ceva pe stoc la un pret de achizitie de aproximativ 1 leu bucata si nu se incurca cu schimbat oringuri la ventile (sunt asemanatoare cu alea de la roti). Asa ca recomandarea mea pentru colegul @beidaud, este sa schimbe firma de servis clime auto

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El se refera la dopul de la filtru uscator integrat in condenstatorcare teoretic se poate desface pentru a inlocui filtru uscator din interior.

 

LE: Daca ar fi masina mea si este condensatorul original, nu mi-as bate capul, l-as inlocui cu totui ... oricum probabil e ciuruit in partea din fata in zona grielor din bara.  

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Care uscator/condenstator ?

Eu  nu sint specialist la masini, dar stiu ca exista 2 ventile, la toate climele posibile si imposbile. Un ventil pe presiune inalta si unul pe presiune joasa. Nu este nici o mare inginerie si eu momentan consider ca se poate inlocui daca mergi la un "mecanic" bun. Daca mergi la un schimbator de piese, este o cu totul alta poveste.

 

Ce supare este ala dop ? Un termen pentru cineva ce nu cunoaste absolut nimic, pentru cineva atehnic.

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este niciun ventil. Este un dop alb. Cel in partea stang-sus a radiatorului de clima. Dar asa cum a zis si Adrian, dupa atatia ani, merita schimbat radiatorul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!O problema pe căldurile astea sa nu funcționeze cum trebuie clima.Pe scurt merge când vrea și cum vrea( pornește târziu și apoi baga și nu prea baga și doar când vrea)eu bănuiesc electrovalva atașez un logo mai jos.Sfaturile sunt binevenite.

20220721_202942.jpg

20220721_203035.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi electrovalva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Intenționez sa schimb compresorul de AC deoarece scoate un zgomot in momentul in care rulează. Codul compresorului meu este 5N0 820 803E. Vreau sa achizitionez unul din dezmembrări. La ce ar trebui sa ma uit? Pot pune si un compresor care are terminatia diferita ( respectiv N in loc de E)? Masina este VW golf 6 1.6 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin Ch.

In momentul in care motorul este cald, AC oprit, de la compresorul de AC vine un zgomot "hrrr, hrrr". Zgomotul dispare in momentul in care pornesc AC-ul. Zgomotul este atat de proeminent încât se aude din habitaclu. 

 

Menționez ca iarna, cand este frig afara, desi motorul sta in 90 grade, compresorul nu face nici un zgomot.

 

Vreau sa mai adaug ca isi face perfect treaba, clima funcționează perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal este sa mergi la un service sa verifice compresorul, poate este rulmentul de la fulie pe duca si face zgomot doar cand se porneste AC (creste sarcina pe el).

Asta se rezolva cu 400-600Lei.

 

Schimbarea compresorului este ultima solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie ceva de la fulie. Mergi și la un alt service pentru o alta constatare. Încearcă sa găsești centre unde se ocupa in special cu așa ceva. Nu schimba compresorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in functie de modelul fulie, se desface mai greu sau deloc aceasta pt inlocuire rulment. 

oricum tot o sa se strice compresorul, deci nu e rau sa il schimbe pe tot. 

 

Golf 5, 6, passat b6, b7, b8, octavia 2/3 toate folosesc acelasi compresor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

 

Posed o O2 1.6mpi din 2007 (1Z5) si am si eu probleme legate de compresorul de AC. Mai exact, acesta face zgomot (ca de rulment uzat), atunci cînd nu este in sarcina.

La rece, zgomotul este cel mai pronuntat si huruie.

Daca pornesc AC, zgomotul se diminueaza considerabil, aproape dispare. AC functioneaza normal, raceste.

Pe masina, din fabrica este montat un compresor Valeo 1K0820859D.

Intrebarea este:  Am sanse sa se poata repara modelul meu (schimbarea fuliei!?), sau trebuie sa ma orientez catre un compresor nou?.  Nu as vrea sa mi se gripeze,

cîteodata zgomotul este destul de puternic, iar masina o folosesc 90% la drum lung. 

 

Multumesc in avans, toate bune tuturor!

 

Iorgovanu.

Modificat de Iorgovan
adaugire+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Acum 3 ani am cumpărat mașina, un leon fr 2.0 CEGA din 2011. 3 ani și 4 compresoare schimbate.
Când am cumpărat-o avea radiatorul de la clima spart, schimbat, după 3 luni s-a defectat compresorul. Și aceeași poveste în fiecare vara, pe timp de iarna nu foloseam AC-UL, când venea căldura eram fără AC.
Recent am descoperit ca de vina ar fi o valva a compresorului ce se infunda dacă e mizerie pe circuit și blocându-se, compresorul nu pornește. 
Acum o luna am schimbat din nou compresorul nu înainte de a face o spălare a întregului circuit. Am scos valva din compresorul vechi și era plina de pilitura, am văzut pe Youtube ca multi schimba doar acea valva și compresorul continua sa răcească.
Acum, după o luna, compresorul da din nou semne de oboseala. Funcționează intermitent, nu pornește dacă sunt în mers, cu vreo viteza inserita, doar pe liber. 
Când sunt în trafic, în viteza I sau a II-a din nou se întrerupe, și își revine când am o turație constanta.
Va spun sincer, nu vreau sa vând mașina dar am ajuns la exasperare sunt sătul de schimbat compresoare. Ce anume ar genera pilitura aia de fier și ce ar trebui sa fac pas cu pas sa nu mai întâmpin problema? Menționez ca am schimbat și valva de expansiune împreună cu ultimul compresor.
Va mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!