Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

octavia 4ever

@Al Bundy am sa merg atunci pentru varianta mai scumpa! mersi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/12/2018 at 9:58 AM, Ionutjhn004 said:

Buna ziua,

 

 

Am si eu probleme cu skoda octavia 2 FL .19 tdi BLS, am schimbat compresorul AC (denso), condensorul cu filtrul uscator (hella), spalat instalatie, nu-mi baga cum trebuie AC. Am la gura de aerisire 12-13 grade. 

525 grame freon

170 ml ulei pag 46 direct in compresor + 15 ml impreuna cu freonul. 

 Nu stiu ce sa ii mai fac.

Ce parere aveti?

Am rezolvat!

Am schimbat supapa expansiune clima. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/12/2018 at 9:25 AM, h0m3b0y said:

Va salut, cand pornesc AC-ul (climatronic, Skoda Octavia 2 FL 2011 1.8TSI) se aude un huruit din partea centrala/dreapta a motorului (banuiesc eu) si acest huruit/vajait variaza dupa cum se tureaza motorul sau chiar el fluctueaza ca intensitate, cateodata se opreste cateva secunde dupa care apare le loc. Rece baga masina ... Daca decuplez butonul de AC este liniste, nu se mai aude acest zgomot.

Aveti idee unde ar putea fi problema?

Multumesc!

Pe moment s-a rezolvat prin completare cu 100ml de freon si ulei. Nu se mai aude asa rau, doar cateodata parca mai aud f subtil... vad in timp. Cei de la reprezentanta au zis ca nu am nici o eroare pe clima si ca ar fi ok compresorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Pe scurt, ambreiajul(amortizorul) ce misca fulia compresorului (zexel) a cedat (ras canelurile ce se fixeaza pe fulie) acum 3 luni dupa vreo 40000 km. Nu era cel original, l-am schimbat in 2015 cand la amortizorul original a cedat inelul de cauciuc. Masina o2 rs tdi, 130000 km.

Am schimbat amortizorul, a tinut 1000 km. ( s-au rupt cele 3 "spite"). L-am mai schimbat odata acum 3 sapt, a cedat si asta dupa 2000 km. ( nu stiu inca daca au cedat canelurile sau rupt, dar fulia nu se mai invarte)...

Mecanicul zice ca poate roti cu mana fulia compresorului. Dar greu de zis ca ar merge mai greu...

Ce ma sfatuiti? Mai schimb odata amortizorul? 

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

nu se rupe daca compresorul merge usor ,acel amortizor(cuplaj) e facut sa se rupa sa nu gripeze motorul(adica cureaua de acesorii sa  nu mearga greu ).

Mai vezi si la alt mecanic nu i normal sa schimbi atatea cuplaje ,cred ca compresorul merge greu e pitin gripat .

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde ai tu compresor Zexel ? din dezmembrari? alea sunt foarte vechi si au avut probleme, lucru ce a determinta pe VW sa nu le mai folosesca deloc de prin 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este din 2006 si este compresorul original... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ce am zis. Pune compresor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
octavia 4ever
On 6/15/2018 at 8:53 PM, octavia 4ever said:

Buna seara, de ieri nu imi mai merge clima. Am dus-o pe tester, apare eroarea “senzor presiune lichid refrigerant defect”. Ma poate lamuri si pe mine cineva, ce rol are acest senzor si daca din cauza lui nu imi mai merge clima? 

Tin sa precizez ca radiatorul de clima e schimbat anul trecut, incarcat cu freon, totul functiona perfect pana aseara.

Am gasit si ceva preturi, 60 - ceva firma no name de care nu am mai auzit si 140 - hella. Merita hella sau nu?

Dupa  aproape 2 luni de nefunctionare a climei si schimbat piese care nu cred ca trebuiau schimbate (senzor presiune freon + conducta clima care s-a rupt la schimbarea senzorului) imi merge clima ? 

 Radiatorul NISSENS nou, pus anul trecut in iunie 2017 avea o fisura in partea din spate, spre motor. A fost schimbat pe garantie cu unul negru, nu stiu daca e tot NISSENS. Cel pus anul trecut era gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta spun ca la radiatorul de freon nu trebuie aplecata urechea spre preturi mici. recomandat original, valeo, Hella sau Denso.  restul sunt abureli. 

Un original are o greutate dubla fata de un Nissens sau NRF. Adica material mai gros. Cele ieftine se sparg intotdeauna pe tuburile de racire, pentru ca sunt extrem de subtiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

@andrei_221Ai dreptate, dar toata lumea recomanda atunci Nissens asa ca am mers pe marca asta. Cel original a tinut 9 ani pana am lovit un iepure :)

Sper sa nu am probleme cu ãsta nou. 

Oem cred ca era peste 1000 de lei daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.ciobotaru

Salut,

La masina mea clima functioneaza cand vrea...am observat ca in general pleaca compresorul atunci cand temperaturile sunt mai mici de 25-26 grade C. Ventilatoarele pornesc de cate ori pornesc clima.

Am urmatoarele valori inregistrate pe VCDS:

Compressor Current (actual) :0,820 A

Compresor Current (specified) :0,820 A

Compressor Rotations: 1000 /min

Compressor Load: 3.2 NM

Aveti idee ce poate fi?

Modificat de lucian.ciobotaru
greseala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
florica adrian

Va salut !

Supun atentiei si experientei voastre, urmatoarea problema cu care m-am confruntat in drum spre mare: mers 300 km cu clima pe ,,Auto", totul frumos. Dupa 300km ma trezesc cu climatronicul ca imi inchide clapetele de dirijare a aerului si nu mai am aer rece. Disperat si fiert ca un rac in aerul fierbinte de afara si din masina, apas pe goate butoanele, inclusiv pe,,Econ" . In momentul ala se deschid clapetele si intra putin aer rece  semn ca compresorul isi face treaba. Dau din nou pe Auto si clapetele se inchid iar. Sa mor nu alta. Asa m-a tinut tot drumul, cand Econ  cand Auto. Acum am citit aici, si am cautat si pe youtube ceva ca sa resetez motorasele, desi nu stiu daca asta rezolva ceva. Instalatia a fost reinarcata cu freon cu o zi inaintea plecarii, deci exclus sa se fi pierdut freonul. Astept cu nerabdare un ajutor de la voi si ma gandesc cu groaza la drumul spre casa, daca nu rezolv nimic.

P.S. Nu am acces la Vcds/ vagcom

Multumiri deosebite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la skoda este la fel.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Legat de compresorul Zexel, am avut si eu din fabrica, masina facuta in August 2008 ( deci cel putin pana in 2008 nu au renuntat la ele), dupa 2 ani am inceput sa aud un huruit de la compresor, el continua sa funtioneze si l-am schimbat pe garantie, avea span in instalatia, daca al tau e asa vechi si or avea problema asta mai toate Zexel, sigur se invarte greu din cauza asta.

Mi-au pus Denso la vremea ai ( 2010) si pana azi nu am probleme cu el, singura senzatie care o am e ca masina consuma mai mult cu asta Denso, el fiind pus pe diesel, cred ca are cuplajul mai puternic si ia mai mult din puterea motorului, depsre Nissen nu stiu.

 

 

 

On 7/22/2018 at 9:45 AM, blondu74 said:

Salut

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, din 2007 si 2008 nu am intalnit niciun Zexel pe Skoda sau VW..... si am vazut destule. Poate confunzi Zexel cu Sanden. Si nu aveau cum sa iti puna Denso intrucat doar Sanden venea pe origine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope, nu confund nimic, Zexel era, cele mai prastie:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2007 este a mea si are Sanden. Sa fi fost un lot cu Zexel...?

La benzina 2004 am avut Zexel (cele mai proaste, de aceea au si renuntat la ele in fabrica). A fost blocat cand am luat masina in urma cu 2 ani si l-am inlocuit, parca am pus Delphi. Pana acum merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine din 2008 tot compresor Sanden am. O întrebare,aceste compresoare sunt cu probleme? Sau în 2008 s-au rezolvat problemele la compresorul de clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanden sunt dintre cele mai bune. Mai rar sa faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe naiba... si sanden au picat in draci... 90% din cele picate se duce electrovalva, 10% se blocheaza.

Din 2007 pana in 2015 cred ca au fost 10 inlocuiri de coduri pentru Sanden... si nu stiu inc e masura au rezolvat problema electrovalvei defectuoase.

problema electrovalvei a determinat pe VW sa scoata la vanzare pe cod de origine, insasi electrovalva separata... dupa 2015 cred... 

Inainte venea doar compresor complet. Dar fiindca a inlocuit prea multe compresoare pe garantie, s-a orientat la electrovalva sa scada costurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până acum n-am avut nici o problemă. Nici cu freon n-am încărcat instalatia in 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face in septembrie 10 ani si nu am incarcat instalatia vreodata.Basca raceste excelent pentru varsta ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva da, si eu am inlocuit-o,  dar compresorul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi fost foarte bine daca ai fi inlocuit si uleiul din compresor. Eu asa am facut preventiv. Masina are 9 ani si 120.000 km si nu am avut probleme. AM facut o spalare a instalatiei, golire compresor si clatire, umplere cu ulei proaspat Hella PAG 46... si cam asta e. electrovalva inca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!