Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

despre ce masina e vorba ? daca nu e Octavia 2... nu mai continua aici te rog !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2, 1,9 tdi combi 4x4, bkc.

Modificat de cipikd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Atasez loguri ale grupei 08 HVAC pentru Octavia 2 1.9 TDI 105CP BJB.

Am vazut cum ca "shut off code = 16" ar fi electrovalva N280.

Insa dupa cum se poate vedea in log valoarea "compressor Current actual" e 0.02A in timp ce "compressor current specified" este 0.82A. Din cate am inteles, valoarea PWM trimisa catre electrovalva este generata de senzorul de presiune G65, dar nestiind daca genereaza valoarea "Actual" sau "Specified" nu imi dau seama daca e faramat si el sau nu.

Valoarea de 1.4 Nm a "compressor load" e ok?


Ce trebuie sa schimb? Electrovalva N280, senzorul G65 sau compresorul?

Grupa 08 HVAC.CSV

Log-1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai codul 16 , ar trebui sa ai eroare pe circuitul electrovalvei. 

apare vreo eroare? 

senzorul nu generaza PWm pentru electrovalva, ci genereaza pwm pentru modulul de climatronic  si acesta la randul lui genereaza pwm pentru electrovalva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care este circuitul electrovalvei prin urmare nu am stiu ce sa mai iau din VCDS. Mai am doar autotest-ul ce zice open or short:

Quote

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1Z0 907 044 H
   Component: ClimatronicPQ35 084 0305  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3B7E2B6803E3

1 Fault Found:
00898 - Control Circuit A/C compressor
            010 - Open or Short to Plus

Daca G65 genereaza pentru modul inseamna ca ii da indicatie buna si la "Specified" ii cere maxim posibil, in timp ce la "actual" ar fi de fapt un feedback de curent absorbit de electrovalva. Fiind aproape 0 eu deduc ca ar putea fi electrovalva.

Insa nu stiu sa interpretez incarcarea de 1.5 Nm a compresorului. DIn ce am mai vazut in posturi anterioare ar trebui sa fie mai mare chiar daca electrovalva este inchisa.


Multumesc

Modificat de andrei_221
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat ai eroare pe electrovalva compresorului.. care zice circuit deschis sau scurt circuit, nu e logic ca nu ai ce sa mai investighezi in alte parti? 

valorile acelea sunt normale, dar unitatea nu mai comanda electrovalva pentru ca vede ca nu e in regula circuitul electric (fire rupte, electrovalva arsa, etc)

verifica firele la compresor , pana in mansonul copex de sub filtrul de aer... si daca sunt ok, alta electrovalva ( sau compresor)

avand in vedere ca esti nou pe forum, iti spun sa citesti putin regulamentul si sa nu mai dai QUOTE (citare) la mesajul imediat anterior.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

dupa multa bataie de cap si nervi cu compresorul original Delphi la care a iesit surubul central iar un mecanic destept a incercat sa l stranga cu pneumatica si l-a rupt, am reusit sa il schimb cu unul nou themec sau ceva de genul. dupa ce l-am schimbat de 3 ori pe garantie din varii motive si stat cu masina pe tusa 1 luna si ceva ca nu aveam cum sa merge cu ea, masina are urmatorul comportament:

1. Dimineata, dupa o noapte de stat(racit), aerul cond merge ok - baga rece. Daca merg e lasata in soare ore bune si o pornesc, merge iar ok. Dar daca dupa 20 de min de mers prin caldura, opresc motorul si il repornesc, nu mai baga rece. Daca o tin turata, incepe sa bage iar rece. daca opresc de 2-3 ori compresorul din buton si accelerez nu mai merge de niciun fel sa bage rece iar load-ul pe compresor e mic - 2-5 nm desi presiunea refrigerantului e peste 12bar.

am facut cateva teste cu vcds:

1. pornit dimineata, la rece: https://imgur.com/a/rbcjahS

2. Aici compresorul este pornit, este pus pe low si fan la maxim dar NU baga rece deloc: https://imgur.com/a/0nVLwIG

ce parere aveti? valva? compresorul desi este nou - pare a fi reconditionat?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teamec sunt reconditionate... si proaste.

Compresor Denso, radiator +filtru inlocuit si o sa scapi de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile din vcds ce va sugereaza? compresor? valva? ambele? :)

deci nu este valva aceea de vina? ca ma gandeam sa o schimb si pe aia inainte sa schimb compresorul desi e in garantie, schimbat a 3-a oara.

in loc de a schimba radiatorul, este ok sa varianta cu curatare cu aparat special(e vreo 300RON pt ca ei vor trebui sa arunce filtrul dupa operatia aceasta).

ma uitam si dupa un compresor denso din dezmembrari, sa vad ce gasesc. pacat ca am aruncat 1500ron pe petarda asta de comprsor reconditionat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denso nou e cam 12 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionat...nu nou.....nou... virgin nu mai exista de multa vreme?

ws_serve_pic.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma, la mine din grafice imi puteti spune daca ar fi compresorul sau acea valva? 

Andrei vad ca se abtine de la vreo parere. Nu prea inteleg dar e decizia lui. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai prins in imagini si curentul actual si specificat,  ca sa fim complet edificati.

Da, electrovalva e vinovata. presiunea de 10 bar in instalatie e de la incalzirea gazului, nu de la efectul compresorului.

Denso DCP32045 nu e reconditionat, e nou (niciun furnizor nu cere piesa veche la schimb, deci....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei pt raspuns  

Din pacate in vcds 17 measure groups e greyed out, de aceea am luat valorile din advanced measures  

Aceasta valva este pe compresor sau se poate comanda si schimba indiferent de marca compresorului? Acum am un noname pe care nu scrie nimic, doar un abtipild cu un cod de bare si uleiul folosit  

inca o data, multumesc pt clarificari

 

 

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, cand pornesc AC-ul (climatronic, Skoda Octavia 2 FL 2011 1.8TSI) se aude un huruit din partea centrala/dreapta a motorului (banuiesc eu) si acest huruit/vajait variaza dupa cum se tureaza motorul sau chiar el fluctueaza ca intensitate, cateodata se opreste cateva secunde dupa care apare le loc. Rece baga masina ... Daca decuplez butonul de AC este liniste, nu se mai aude acest zgomot.

Aveti idee unde ar putea fi problema?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

 

Am si eu probleme cu skoda octavia 2 FL .19 tdi BLS, am schimbat compresorul AC (denso), condensorul cu filtrul uscator (hella), spalat instalatie, nu-mi baga cum trebuie AC. Am la gura de aerisire 12-13 grade. 

525 grame freon

170 ml ulei pag 46 direct in compresor + 15 ml impreuna cu freonul. 

 Nu stiu ce sa ii mai fac.

Ce parere aveti?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa odata capturile, dar nu mai incarca parametrii inutili

- relanti, , cuplu actual, temp vaporizator , curent specificat, curent actual

Compresorul este nou? de ce l-ai inlocuit? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul l-am inlocuit deoarece la alteriorul schimbasem de doua ori cuplajul de la fulie(cred ca asa ii spune).

da, compresorul este nou marca denso. 

Citarea inutila a postului anterior se sanctioneaza potrivit Regulamentului!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresorul l-am schimbat pentru ca primul(delphi din fabrica) ii iesise surubul si am luat unul ~thermotec care dupa 5-6 luni, desi baga rece, incepuse sa uruie ceva in el.

a fost schimbat pe garantie numai ca acum am problema aceasta.

Poza la relanti cu temperatura  pe LOW si fan maxim dar nu baga rece => https://imgur.com/wwUwPMP

Poza la ~2100rpm, temp pe LOW si fan la maxim, tot nu baga rece => https://imgur.com/q7dyCT1

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot din compresor este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. ma duc iar la garantie, a 3-a oara.

multumesc de indicatii Andrei!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Delphi am avut si eu, se tot desfacea surubul respectiv. 

Uite acum am pus denso, nu sunt multumit de cum imi baga ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Buna seara, de ieri nu imi mai merge clima. Am dus-o pe tester, apare eroarea “senzor presiune lichid refrigerant defect”. Ma poate lamuri si pe mine cineva, ce rol are acest senzor si daca din cauza lui nu imi mai merge clima? 

Tin sa precizez ca radiatorul de clima e schimbat anul trecut, incarcat cu freon, totul functiona perfect pana aseara.

Am gasit si ceva preturi, 60 - ceva firma no name de care nu am mai auzit si 140 - hella. Merita hella sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/12/2018 at 9:25 AM, h0m3b0y said:

Va salut, cand pornesc AC-ul (climatronic, Skoda Octavia 2 FL 2011 1.8TSI) se aude un huruit din partea centrala/dreapta a motorului (banuiesc eu) si acest huruit/vajait variaza dupa cum se tureaza motorul sau chiar el fluctueaza ca intensitate, cateodata se opreste cateva secunde dupa care apare le loc. Rece baga masina ... Daca decuplez butonul de AC este liniste, nu se mai aude acest zgomot.

Aveti idee unde ar putea fi problema?

Multumesc!

Mai trebuie adaugat ulei in compresorul de AC. La mine asa s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, octavia 4ever said:

Buna seara, de ieri nu imi mai merge clima. Am dus-o pe tester, apare eroarea “senzor presiune lichid refrigerant defect”. Ma poate lamuri si pe mine cineva, ce rol are acest senzor si daca din cauza lui nu imi mai merge clima? 

Tin sa precizez ca radiatorul de clima e schimbat anul trecut, incarcat cu freon, totul functiona perfect pana aseara.

Am gasit si ceva preturi, 60 - ceva firma no name de care nu am mai auzit si 140 - hella. Merita hella sau nu?

PAre a fi senzorul de presiune defect, IA un Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!