Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am o Octavia 2 care face figuri cu aerul conditionat, respectiv in primele 10 minute baga fierbinte si dupa baga aer mai rece (decat cel de afara:) ) dar cu un randament de cam 50% fata de Passat-ul B6 pe care-l am.

 

Citind pe acest topic inclin sa cred ca e o problema cu electrovalva si m-ar interesa urmatoarele:

1. Stiti un service bun in Bucuresti - Sect 6 care sa-mi schimbe aceasta electrovalva

2. Daca cer o oferta online, dupa seria caroseriei, cum ar trebui sa descriu aceasta electrovalva, am incercat doar cu acest cuvant si nu a mers :)

Masina e Octavia 2 FL, cu VIN TMBBE21Z698011683.

 

Multumesc 

 

Salut,

 

Ai rezolvat cu electrovalva pentru AC ?

Exact aceleasi simptome le experimentez si eu.

 

Al Bundy mi-a recomandat climauto-diag.com.

Am inteles ca sunt specializati pe instalatii de climatizare in general.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SKOct2 - inca nu am rezolvat, va povestesc dupa ce rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insista la cei de la climauto-diag.com. Eu am incercat de 10 ori pana mi-a raspuns. Erau in concediu.

Am rezolvat si eu cu masina mea. A fost ambreajul de la compresor blocat. Au incercat sa-l desfaca si s-a rupt surubul axial. Ca sa il schimbe trebuia umblat in el si manopera crestea. Am hotarat, tinand cont ca era ZEXEL, sa-l schimbam cu unul SANDEN sh, oferit tot de ei. Cu ocazia asta am schimbat si radiatorul de ac. Acum este iarna la 38 de grade :)

Despre cei de acolo nu am decat de lauda. Mi-au spus fiecare pas, chiar si inainte sa se rupa surubelul de la fulie... Nota 10 de la mine. Va spun ca am trecut pe la foarte multi si fiecare schimba cate ceva in speranta ca va functiona. 

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Alexandrinos.

 

Cum ti se par preturile ?

Unde au service-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a oferit compresorul cu electrovalva noua schimbata la 800 lei, radiatorul nou 300 + 100 manopera, asta ca era deja dat freonul jos si compresorul.

Service-ul este in sectorul 2, cum se vine dinspre pitesti, dreapta pe centura, la intersectia cu Domnesti stanga, dupa care peste vreo 5 km dupa un LIDL pe partea stanga Strada Valea Furcii nr 49. http://www.climauto-diag.ro/contact.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic> Despre  climaauto-diag///Am fost si pe la ei acum ceva ani. Sunt ok si macar nu au fost japcari ca multi pe la care fusesem. Stiu ca au pus AC si pe masini militare.

 

Pentru cei cararora nu le raceste bine climatronicul va povestesc ce am patit eu:

-toate bune, presiune 20 bari, 9Nm la compresor, rotatii de la 1000 la ralanti la cat ii dadeam turatii din pedala, freonizat recent, fara erori pe module- absolut nicio eroare pe masina;

-temperatura dupa evaporator nu prea scadea sub 9 grade.

- temperatura la gurile ventilatie 15 grade.

-mai rau pe VCDS imi arata temperatura dupa evaporator mai mare  ca la gurile de ventilatie.

Parametrii de functionare la climatronic- in repaus in functie de temperatura de afara sunt niste valori la presiuni-oricum la vreo 20 de grade era 6bar..din ce imi amintesc. Elsa are un tabel frumos cu toate presiunile pana la 40 de grade ambiental; compresor sa aiba minim 1000rot in ralanti, ambele ventilatoare sa porneasca-sau pentru modelul FL-un singur ventilator( se poate trece de la 1 ventilator la 2..am facut eu pe Facelift si merge fara nicio setare-plug n Play); curent absorbit 0,820, cuplul poate sa urce pana la 10Nm am vazut eu, freon si ulei destul. Electrovalava care nu merge in parametri poate sa nu dea nicio eroare.

 

Imi toate imi mergeau in afara de temperatura scazuta la evaporator. Masina facea condens insa nu ca la alte masini. In plus se simtea ca nu se raceste in habitaclu.

 

Am gasit nu tip in India care avea aceeasi problema. Nu racea cum trebuie si nu avea nicio eroare.Si el a schimbat electrovalava. In prealabil am fost si la Elcargid pentru diagnoza la service Skoda...deh poate ei "vede" ce nu vede testerul meu de 100ron. Mi-au zis aceleeasi lucruri care le stiam de la interfata mea.Nimic nou in afara de acelesi povesti- schimba tot compresor, tevi, ..dreacului schimbam toata masina, ca ei nu schimba piese asa. M-a costat vrajeala asta 87 de ron. Din ce am retinut temperatura dupa evaporator sa fie intre 2 si 10 grade celsius. Daca e 10 degeaba..sunt probleme.

 

Am mers la un alt service si am comandat electrovalva. Am pus am incarcat cu freon si acum am 3 grade dupa evaporator la 28 afara+o balta sub masina considerabila. Mers la drum intins 100km fara nicio eroare.

 

Sper sa va fie de folos experienta. Cost electrovalava 240 ron, pentru un compresor valeo. 50 ron manopera si 80 freonizare.

 

Ps: trebuie sa schimb si tevile de Ac- eu am niste improvizatii facute de o firma din Bucuresti.Ma costa 300 ron tevile-ale 2 mari, plus curatarea si montarea lor+freon- inca 300 ron. Deocamdata merge si asa.

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Albertinobuz,

 

Mersi pentru raspuns.

Simt cum ma regasesc in problema pe care ai descris-o :)

Eu nu am facut inca o diagnosticare atat de amanuntita dar simptomele pe care le-ai experimentat se cam potrivesc.

 

Unde ai rezolvat problema ?

Multi ii recomanda pe cei de la climauto-diag, preturi destul de de ok si servicii bune.Nu am fost acolo, nu stiu...

Nu prea reusesc sa dau de ei.

 

Cei care ati fost la ei, aveti si alte numere de telefon ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii ca sa fie mai bine de ce se vede in poze ce ar mai fi de facut ?- de schimbat rad. de ac(are 15 ani)?Compresoare am 2 sh la fel baga,acum am freonat,schimbat filtru de linga radiator si supapa aratata cu degetul,oringuri.Gurile sunt laterale inchise.Masurat temp. dupa 5-6minute de relanti in garaj,temperatura ext cam 27 de grade.Nu am mai testat cu vag-com.


Ps-am uitat sa zic ca am strapat/curatat senzorul din ultima poza si cel de linga claxon in bara fara efect.

post-129564-0-46030700-1438428138_thumb.

post-129564-0-40491800-1438428229_thumb.

post-129564-0-83470600-1438428332_thumb.

post-129564-0-27733000-1438428450_thumb.

post-129564-0-06806500-1438428580_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine este alt sistem de compresor si clima, un este ca la Golf v , octavia 2

Si avand in vedere ca acolo ai 2-3 grade temperatura aerului.... ce mai vrei? este chiar prea bine... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ,am postat gresit,se poate muta la golf va rog ?Am citit mult aici si am ramas cuplat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat cred ca de 10 ori in 2 zile la climauto-diag.

nu raspunde nimeni la telefonul de pe site (e un singur numar de telefon mobil). 

 

Cei care ati fost acolo, aveti si alt numar de telefon?

Ca nu as vrea sa strabat tot Bucurestiul ca sa aflu ca or fi oamenii prin concediu/ocupati/ etc, si sa ma intorc "nerezolvat".

 

Merci de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat ieri problema descrisa la postul #1544. 

compresorul nu baga presiune in instalatie, asa ca a trebuit schimbat, toata afacerea a costat 1250 RON (Valeo cu piesa veche la schimb)

am testat masina aseara si se simte o diferenta clara, baga aer rece dupa 15 secunde de la pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat cred ca de 10 ori in 2 zile la climauto-diag.

nu raspunde nimeni la telefonul de pe site (e un singur numar de telefon mobil). 

 

Cei care ati fost acolo, aveti si alt numar de telefon?

Ca nu as vrea sa strabat tot Bucurestiul ca sa aflu ca or fi oamenii prin concediu/ocupati/ etc, si sa ma intorc "nerezolvat".

 

Merci de ajutor.

 

Am dat de baieti intr-un final. I-am si vizitat iar verdictul este urmatorul:

- masina a venit din fabrica cu un radiator clima cu dopuri de plastic si, dupa proba de apa cu sapun la dop, am realizat ca pe acolo se pierde tot freonul.

- masina fiind din 2005, are un compresor, din cate am inteles dintre cele mai pacatoase - Zexel. El functioneaza, dar trebuie schimbata electrovalva. 

 

Schimbat electrovalva si radiator m-ar fi costat 1000 lei. Dar am decis sa cumpar compresor nou Delphi + radiator Nissens (1250+350).

Am programare luni la ei pentru montaj si spalat instalatie - manopera 400 lei.

 

Sper sa fie bine dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei mai avea probleme 10+ani(teoretic),poate ceva detalii legat de procedura de spalare?Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de spalare consta in demontarea integrala a conductelor ac si spalarea lor cu presiune. De aici si pretul (400 lei). Pentru compresor nou nu ofera garantie decat in masura in care se face spalare + schimbare radiator...

Modificat de Alexandrinos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spalarea instalatiei se faca fara demontarea lor de pe masina, dar trebuie un aparat special de freon care sa stie sa spele. Gasesti asemenea aparat la reprezentanta.

 

Aia cu demontarea conductelor cred ca e dintr-un film prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exista o metoda de spalare, cu aditiv special si cu azot. Nu stiu insa daca are randamentul celui cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la climauto-diag si ei asa fac spalarea, sau cel putin asa mi-au spus. Asa mi-au spus ca se face spalarea cum trebuie. Acum, daca ei au spus un neadevar, vi-l impartasesc si voua.

Am auzit si eu de asemenea aparat care are ceva computerizat si monitorizeaza nivelul de pilitura din instalatie si nu se opreste pana nu o curata in totalitate, dar la climauto-diag nu au asa ceva.

Am intrebat intentionat pentru ca un prieten a fost la un service cu masina sefului si i-a facut spalare 10 ore, dar l-a trimis la plimbare in timpul asta.El nu a vazut nimic. 

deci, trageti voi concluziile.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. NU exista aparat computerizat care sa vada pilitura si sa stie cand sa se opreasca.

2. Ciclul de spalare dureaza 2 ore, la aparatul special cu freon, timp in care se circula freon lichid in instalatie , printr-un ssitem de filtre.

3. Daca nu a vazut nimic.... e posibil sa nu fi facut mare lucru. Doar inlocuire de comrpesor si radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am zis ca probabil i-a schimbat electrovalva si l-a trimis la plimbare ca sa nu vada. Si toata "lucrarea" a costat 1500 lei...

Eu nu stiu ce aparate exista pentru ca nu sunt in domeniu, de aia am fost la climauto-diag, ca altfel o faceam eu in curte, acasa.

Asa mi-au spus ca fac spalarea si s-au laudat ca sunt printre putinii care fac spalarea cum trebuie din multe service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici cea mai vaga idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se demonteaza radiatorul , conductele, si supapa de laminare. Munca de 1-1.5 ore pentru cei cu experienta. Insa, nu este necesar ... instalatia se poate curata pe masina, fara sa rupi suruburi, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am patit-o si eu cu masina mea O2. S-a oprit clima in mers. Mers la 'doctor', compresor zdrente, zornaiau piesele in el ca o pusculita, ambreiajul rupt (compresor Zexel). Am facut rost de unul Sanden luat de pe un Golf 5, insa mi-a spus ca trebuie spalata instalatia fiindca curgea din ea un fel de mal gri.Ideea e ca mi s-a spus ca trebuie schimbat si radiatorul. Am inteles ca pot pune unul tot de Golf 5. Dupa ce rezolv problemele voi posta din nou sa va dau toate detaliile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!