Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Am reusit cumva sa ma uit, e cam aiurea amplasata seria; compresorul este un sanden pxe16,8680F, seria 1k0820803s.

As avea niste neclaritati legate de 8680F si de litera din finalul seriei compresorului (in cazul de fata s) au vreo semnificatie aparte (semnifica ceva aparte sau tin mai mult de o ordine-lot de fabricatie a compresoarelor?

Aveti idee ce tip de electrovalva echipeaza acest model? Gasesc pe undeva vreun filmulet in care se schimba electrovalva la acest model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

litera nu are nicio semnificatie, asa este codul. 

 

se curata bine zona, se desface siguranta desenata cu rosu... se extrage supapa, si invers....

post-17228-0-16464500-1437394874_thumb.j

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb si eu aceasta electrovalva acasa, am gasit in Bucuresti la 245 de roni. Problema este cu freonul, ma duc  la un baiat cu aparat de incarcat freon sa mi-l scoata, vin acasa s-o schimb si ma intorc sa-mi incarce la loc cu freon. Intrebarea este daca schimb electrovalva, ce operatiuni trebuie sa fac, trebui adaugat ulei in compresor? Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se adauga nimic. doar cel pe care il va extrage aparatul de freon , odata cu freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt explicatii, Andrei.

Modificat de mihi78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Are cineva vreo recomandare privind un service bun pentru instalatia de aer conditionat?

Maina pierde freon pe undeva si nu stiu pe unde.

Un "plin" de freon imi ajunge cca. 1 luna.

Auto este Octavia 2 1.6 2008.

 

Multumesc anticipat pentru niste sfaturi utile.

 

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.


Am observat anul acesta ca masina are un comportament  ciudat cand pornesc ac-ul.


Cand afara sunt 36 iar in masina e cuptor si pornesc clima la 24 de grade, aerul incepe sa se raceasca treptat dar nu vine rece sub 1 min.


In acest timp motorul se comporta (trage) ca si cum nu ar avea ac-ul pornit. Cand incepe sa bage foarte rece incep sa simt si motorul mai slabit.


In concluzie:


- aerul rece vine putin mai greu;


- turatia ventilatorului creste-scade-creste in timpul mersului, fara sa deschid geamul sau portiera (e posibil cand circul sub soare mai mult sa se intample asta?)


- primele min dupa pornirea motorului se comporta ca si cum as avea ac-ul oprit


- la turatia ventilatorului 5 sau 6/7 (dupa pornire) nu simt aerul cu adevarat rece


Va suna cunoscute sau suggestive simptomele pentru o defectiune sau mi se pare?


Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Qwertie - verifica radiatorul de ac, mai exact coltul de langa farul din stanga .. si dacs vezi un dop alb cu gaura hexgonala pe radiator, acolo e pierderea.

Robert - electrovalva compresorului pare vinovata la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La compresor Denso 6SEU 14C se poate schimba fulia pe masina?Fara sa fie dat jos compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am reusit sa-mi schimb si eu supapa cu una Thermotec, nu aveau pe stoc Vemo...Am fost la un "meserias" , zic n-are rost sa fac doua drumuri cat o schimb eu acasa, ii zic "meseriasului" ca vreau sa schimb acea supapa regulatoare de presiune, el imi zice: da de unde stii ca e aceea problema? ca trebuie dat compresorul jos, incerc sa-i explic, ca nu si te costa 200 de roni. "Meseriasul 2 " Ca ma costa 80 de roni si ca daca e mi-o schimba el, zic hmmm... "Meseriasul 3" ca n-are scule de scos si ca nu se baga la schimbat dar e de acord sa-mi scoata freonul si dupa ce o schimb eu acasa mi-l incarca la loc.In total m-a costat: 270 supapa cu transport+ 30 de roni incarcatul cu freon. Acum e mult mai bine, raceste aproape imediat, iar la 20 de grade e chiar rece.

Mai am problema ambreiajului, dar incerc sa mai trag de el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare @bogdan,pina sa inlocuiesti electrovalva-nu scotea un vajait care se intensifica odata cu acceleratia motorului?! Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scoate vajaitul asta,dar e sigur rulmentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce nu mai pleaca compresorul de ac si care ar fi problema in interiorul lui ca meseriasul a zis ca nu se invarte surubul de pe mijlocul fuliei si trebuie schimbat compresorul .tipul masini este skoda octavia facelift cu motorul de 1.6 TDI 

Modificat de mariusanton0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca poate e desfacuta piulita din capat? sau ca e rupt cuplajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ca nu l-am dat jos doar se vede cand se invarte fulia ca nu se roteste si compresorul nu pleaca

Modificat de mariusanton0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dus-o la acelasi  meserias si a zis acum dupa ce am insistat ca nu schimb compresorul ca nu stiu ce iau sh ca ar fi cuplajul si ma costa 400 ron cu incarcat,demontat,reparat si garantie un an .revin cum o iau de acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Sanden 5N0 820 803 C pxe 14 merge supapa pxe 16 sau alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este pentru pxe 16 nu cred ca merge pentru 14.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, n-am sesizat niciun vajait decat zgomotul de la ambreiaj care e pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sa rezolvat.mi-a schimbat fulia si cuplajul,cel putin asa mi-a spus

sau este posibil sa fi fost doar piulita de la fulie devina cum a zis si

Al Bandy.oricum am scapat numai cu 400 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BIne ca ai rezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o Octavia 2 care face figuri cu aerul conditionat, respectiv in primele 10 minute baga fierbinte si dupa baga aer mai rece (decat cel de afara:) ) dar cu un randament de cam 50% fata de Passat-ul B6 pe care-l am.

 

Citind pe acest topic inclin sa cred ca e o problema cu electrovalva si m-ar interesa urmatoarele:

1. Stiti un service bun in Bucuresti - Sect 6 care sa-mi schimbe aceasta electrovalva

2. Daca cer o oferta online, dupa seria caroseriei, cum ar trebui sa descriu aceasta electrovalva, am incercat doar cu acest cuvant si nu a mers :)

Masina e Octavia 2 FL, cu VIN TMBBE21Z698011683.

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Iti trebuie seria de pe compresor si tipul compresorului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei

exact modelul asta de compresor il am si eu 1k0820803s.

Ai idee ce electrovalva il echipeaza?

Ca sa scot supapa exact ce trebuie desfacut?

Modificat de mihi78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sanden eu personal am intalnit doar o  supapa, adica asta  (1K0260839) si echivalentele ei

 

nu dai jos nimic.. teoretic ai loc pe sub masina./

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!