Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc la filtrul din radiator infundat...
Baga aer cald si ambele conducte de la AC sunt fierbinti!
?!

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele sunt fierbinti - ard sau calde? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calde spre fierbinti! Mergem maine la Skoda sa vad o parere din parte lor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda BC: compresor defect, programare pe marti pentru schimb compresor si filtru!

Nu inteleg cum poate fi compresorul(ma gandesc ca ori merge, ori nu) dupa ce am iesit din BC a inceput sa bage rece!

O facem si pe asta!

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu e din compresor, ci din electrovalva... in fine.

 

Include si spalare de instalatie nu ?  ca altfel ... faci acelasi lucru

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva noua are 2 zile!

Da si spalare instalatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am patit si eu la Octavia din semnatura sa se blocheze compresorul.Este produs de Zexel si are codul 1K0 820 803 N.
Ce producator recomandati pentru inlocuire ? Valeo sau Hella ? Oricum va urma o curatare de instalatie pentru ca probabil este afectata de span.

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanden

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sanden nu gasesti pe Aftermarket. Valeo sunt made in China, Hella ambaleaza Valeo 

 

DEnso poti cauta, o sa fie la pret bun si e foarte ok.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut băieți, am și eu o problema cu un passat b6 2006 2.0 fsi, și se prezintă cam asa: am cumpărat mașina de 3 săptămâni și de când am luat-o clima nu baga cum trebuie aer rece ba se oprea în mers.. Și niciodată nu baga rece decât După ce se încălzea puțin motorul.

Azi am fost la un centru și am reumplere instalația de freon, mai avea 310 g din 600, toate bune și frumoase pana când am pornit mașina când ce sa vezi abia baga aer rece, dacă sta la ralanti baga cat de cat rece iar presiunea nu creste mai mult de 10 bari (și pe aparat și pe vcds e ia fel) când o turez scade presiunea la 8>9 sau chiar la 7 bari și baga aproape aer de afara puțin rece

Menționez ca nu sa nici o eroare pe tester pe clima sau pe orice alt modul iar băieții de la service au zis ca este compresorul mai exact ambreiajul, știu ca un user cosminn parca a avut aceiași problema dar nu a scris și rezolvarea.

A mai pățit cineva asa ceva? Aveți vreun sfat sau o rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 nu are ambreiaj, are electrovalva.

Se poate verifica pe vcds functionarea ei, cateva pagini in urma am descris ce anume se verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se pricep baietii.... :winter:

 

compresor obosit sau electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau.... cuplajul fuliei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa înțeleg ca nu știe nimeni exact și nimeni nu sa lovit de problema asta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra o diagnoza greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba ne-am lovit de toate problemele enumerate. Poate sa fie electrovalva de pe compresor, compresor blocat, filtru deshidrator infundat.

dar trebuie vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza... Degeaba nu apare nimic pe tester, compresorul se învârte nu poate fi blocat pentru ca cat de cat baga dacă stai pe loc, el nu poate sa facă presiune mai mare de 10 bari iar în momentul accelerării scade presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bogdan_vw_11

Salutare dragi colegi.

Sunt nou pe forum si detin o SO2 motor BXE din 2008 de vreo 7 luni. Odata cu caldurile acestea am observat ca nu face rece imediat ci dupa vreo 7 km, fata de Octavia lui tata de la serviciu, acelasi motor dar din 2007. Initial am zis ca o fi din cauza freonului si am fost la un tip cu un aparat de incarcat freon din Ploiesti. In ea am gasit 450g, am facut o reimprospatare si ce sa vezi, face la fel. M-am apucat sa citesc pe forum si dupa ce am citit tot topicul acesta am ajuns la concluzia ca electrovalva ar fi blocata. Am facut cateva teste si sa-mi spuneti sigur daca ea e de vina. Am cautat pe net si am gasit la 320 de roni (compresorul e Sanden) Merge schimbata fara sa dau compresorul jos pe sub masina? Daca ma duc la acela sa-mi scoata freonul si eu dupa ce schimb electrovalva sa mi-l bage la loc, o vrea?

http://imgur.com/iql6uJD

http://imgur.com/svyQsQo

http://imgur.com/S6PIGbU

http://imgur.com/fQ3agVR

Mentionez ca atunci cand am pornit AC-ul si nu facea rece in primele minute erau curentul 0.800 si cuplu 1-2 Nm...

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta este raspunsul. La curentul maxim, cuplul trebuia sa fie 5-8 Nm. deco electrovalva este comandata, dar nu deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ieri am fost sa imi completeze cu ulei si freon instalatia de racire, intrucat nu mai facea fata.

In fine, mi s-a comunicat ca mai am cam 10% freon in ea si a facut completarea cu ulei si freon.

In fine problema e ca in continuare nu face fata si baga o dezmorteala cat sa fie...

Mecanicul a controlat pe tester si din ce am inteles compresorul abia face putina presiune si ar trebui inlocuit; compresorul nu huruie si nu e zgomotos, insa s-a pronuntat ca ar avea un tiuit usor.

La scanare au aparut niste date cu rosu, mai mult nu stiu sa va spun.

Ce ar putea avea? Chiar nu se poate repara? Concret ce piesa ar avea defecta nu mi s-a spus si mi-e greu sa cred ca e ca bicul de unica folosinta.

Daca ajuta la ceva, masina este o octavia 2, 1.9 an fabr 2006, cod motor bjb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate exista si o gramada de compresoare cu uzura mare, care nu mai fac rece. Nu mai fac suficienta presiune.

 

eu zic cel mai bine sa verifici sa nu fie electrovalva de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e 2006 sunt sanse sa fie compresorul Zexel... si ala e pacatos

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

As vrea sa comand aceasta electrovalva, este compatibila cu compresorul meu Sanden?

 http://www.epiesa.ro/supapa-regulatoare-compresor-vw-passat-3c2-2-0-tdi-vemo-v15-77-1014/28569/10454/item-2626288/

Am reusit sa-i fac poza la seria compresorului care este 1K0 820 859 F, PXE16. 

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa vad bine marca insa are inscrioptionat PXE16 in stanga sus, daca ajuta la crva eticheta are si ceva verde pe ea

Are cineva idee cum pot testa daca valva e defecta.

Pentru inlocuire se da jos compresorul la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se da jos compresorul. valva  o testezi pe masina cu VCDS

 

PXE 16 e SANDEN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!