Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Am observat in ultima perioada ca, doar cand merg in afara orasului mai mult, exemplu un drum Ploiesti-Bucuresti, nu mai baga caldura cum trebuie. Cand merg prin oras, aerul merge normal....

Am verificat daca compresorul se decupleazac cand trebuie. Am mers si cu mufa scoasa de la compresor si acelasi rezultat: merge o perioada si dupa acelasi efect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sau fara compresor caldura o baga de la apa din motor, daca el ajunge la 90 si sta acolo totul e bine, ar trebui sa bage caldura.

Poate fi un termostat stricat, decalibrat, un calorifer infundat, mai multe dar parca nu baga nu e de ajuns, cand vrei sa bage unde e acul de la temperatura?

Masina e golf sau octavia? ce motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acul ajunge la 90 de grade si acolo ramane. Masina este un Golf 5, 1.9 tdi, 2005...Am mai multe intrebari: 1. Daca ar fi o problema de compresor, poate influenta debitul de aer cald iarna? 2. Stiu ca compresorul se decupleaza la temp joase, atunci de ce fluctueaza presiunea freonului de la 6.5-26 bari, pana la urma nu compresorul face presiune in instalatie? Ce am obs la masina unui amic, tot Golf 5, 1.9 2005, la el presiunea freonului este cam 4-5 bari, dar nu fluctueaza...

As fi recunoscator pt niste raspunsuri la aceste nelamuriri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul nu are treaba cu instalatia de inclazire care este un sistem auxiliar (nu optional) si poate functiona (si defapt functionaza la masinile care nu au AC) independent de orice componenta a sistemului AC. Daca instalatia de AC e oprita compresul nu are voie sa faca presiune in instalatia de AC cu atat mai mult cu cat nu ai pornita caldura. La tine din ce spui merg in acelasi timp si caldura si AC-ul, tehnic posibil pentru ca sistemele nu intrefereaza intre ele, sunt independente dar cu toate astea radiatorul de caldura se afla dupa cel de la AC deci aerul ar trebui sa ajunga totsui cald. O problema ar putea fi temperatura afisata gresit pe bord verifica cu VAG-COM si vezi si temperatura de acolo, alta ar putea fi, cum zice si gabriel, radiatorul (adica caloriferul din bord) infunfat ...

Si cu mufa de la compresor scoasa se creaza presiune in instalatia AC sau decat cu ea pusa ?

PS: Erori pe Vag Com nu ai ?

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi_n Vezi sa nu ai probleme cu senzorul de temperatura exterioara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput singura eroare care a aparut a fost senzorul de presiune inalta G65...l-am inlocuit si nu mai imi da nicio eroare...Senzorul de temperatura ext merge bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic.

Una este cum naiba face el presiune in instalatie la 0 grade acuma cand nu ar trebui sa mearga .

Masina are clima sau ac sau climatic?

cum o setezi pe hu pe low pe 20 p22 pe auto pe econ...nu inteleg cum faci ttestele.

Incaodata spun ea merge pe cald si fara compresor.

Daca tu pui sa faca cald la masim nu trebuie sa ai presiune mai mare de 5 sau 6 bari in instalatie.

Posibil control head-ul sa fie busit si sa incurce comenzile dar nu le vede oricine pe alea mai ales daca nu da eroare.Trebuie vazut daca la tine cand dai pe HI merge compresorul si face cum zici tu 26bari ca acolo el da afara , se decupleaza automat.E posibil sa mearga amandoua deodata adica si cald si rece si deaia sa nu ai caldura in masina.

Ar trebugenereze un cuplu mare pe compresor, un consum pe relanti peste 0,7...acuma stiu si eu , sunt multe de verificat si nu stiu cat de concudente sunt la temperatura de afara.

Poate fi o codare gresita undeva, masina o ai de noua? s-a schimbat ceva pe ea? sa nu fi avut climatic si sa fi pus clima sau mai stiu eu ce modificare ca in ultimul timp am vazut numai masini din bucati facute.

Inca o chestie ar fi sa dezbati problema si pe golf 5 pt ca asa e corect si pentru forumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am climatronic, masina este cumparata de noua, deci stiu ce s-a facut pe ea si ce nu s-a facut... Testarea am facut-o si la 22 de gr pe auto (cand pres min a freonului este undeva la 8 bari) dar si dat pe HI, pe treapta max a ventilatorului(cand pres min este cam 11 bari). Crede-ma ca nici eu nu mai stiu ce sa fac... unde sa ma mai duc (am fost inclusiv la reprezentanta + 3-4 service-uri)!

Problema mea am postat-o si pe forumul de la VW, cu mult inainte sa postez aici! (doar ca acolo am obs ca oameni nu s-ar implica, cel putin pe topic-ul asta)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fi sigur ca e sau nu instalatia de AC de vina, mergi cu masina astepti sa se incalzeasca motorul si cand incepe sa bage frig cu motorul la 90 de grade dai cureaua de accesorii jos (e desul de simplu de dat jos). Daca si atunci baga frig problema nu e de la instaltia de AC e strict pe partea de icalzire. Dar eu nu vad cum ar putea baga firg chiar daca ar merge AC-ul pentru ca, caloriferul de la istalatia de icalzire e dupa cel de AC deci chiar daca aerul e racit de AC oricum e incalzit dupa. Te-am intrebat daca ai presiune in instalatia de AC cu mufa de la compresor scoasa si nu ai dat raspuns ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Chiar ma dispera. Afara sunt 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu iunchide corect clapeta de caldura, chiar daca motorasul lucreaza, 99% e din cauza ansamblului motoras. Desfa ansamblul de la locul lui si actioneaza manual tija, vezi daca se schimba ceva in functionare, Cel mai greu e de desfacut al 3-lea surub, cel dinspre fata , dar e si cel mai greu de montat. CA sa ai acces mai usor desfa si acea tabla pe care e montat CAN-gateway.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca nu se poate seta lo auto in acelasi timp...sa nu ai probleme cu comanda clima...nici o eroare niciunde ?

Incearca sa inveti din nou clapetele de la clima sau sa ii iei borna ...de foarte multe ori merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Am zis LO AUTO, deoarece era pe AUTO inainte sa il dau pe LO (am vrut de fapt sa scot in evidenta faptul ca era pornit compresorul). Se stinge AUTO cand dau pe LO.

Am desfacut borna la baterie, am lasat-o mai mult de jumatate de ora, am facut si reinvatarea clapetelor, si cu vag-com-ul si cu combinatia de butoane a climatronicului, si nu am avut nici un rezultat pozitiv. Problema dureaza din vara trecuta. Am postat si cateva printscreen-uri in diferite momente de functionare pe pagina anterioara, aici Daca ajuta pe cineva la identificarea problemei climatronicului meu, orice sfat e binevenit. Presiune face, curent ia cat trebuie ... nu mai stiu ...

Al, nu am reusit sa desfac si tabla pe care e gateway-ul, deoarece nu am ajuns la surubul de deasupra lui, insa, tija motorasului se vede ca lucreaza. Adica, se misca inainte/inapoi, functie de temperatura pe care o selectez. In partea opusa motorasului aceasta tija actioneaza un ax, care intra in carcasa ansamblului clapetei (asa cred). Dinspre inafara se vede ca se invarte, insa inauntru nu stiu ce se intampla. Ai dreptate, o sa incerc sa il demontez, sa vad daca din pozitia in care duce el axul acesta mai merge vreun sector. Poate s-a rupt clapeta inauntru si eu vad doar axul miscandu-se pe afara, desi, zic eu, asta ar trebui sa fi aparut ori in measuring blocks, ori la o scanare. Dar cum ajung la surubul de mai sus al tablei pe care e gateway-ul? Trebuie doar sa ma chinui putin mai mult din pozitia de la pedale, sau se mai demonteaza ceva pana acolo?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie sa mai demontezi nimic, nu acolo e problema. Din ce vad pe celelelte poze puse de tine, tu in dreapta ai o temperatura la iesire mai mica decat cea a evaporatorului, ceea ce nu se poate fizic. Intr-una din poze tu ai la iesire 4 grade si evap are 12. CA sa nu dai banii degeaba pe senzorul de temp din dreapta (care cred in proportie de 90% ca e dus ) schimba-l cu cel din stanga si vezi daca se modifica ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat!

Senzorul ala de temperatura, e cumva cel de pe galeria evacuare spre picioare? Pe alea doua le-am inversat intre ele, si nu s-a intamplat nimic. Apoi am scos mufa doar de la senzorul de pe stanga (cel care a fost pe dreapta) iar pe stanga acum raporteaza o temperatura de 85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot da eu senzori din aia daca sunt la fel ca la bmw seria 5 e 60( eu cred ca sunt la fel) nu te costa nimic sa ii pui sau sa ii probezi, am vreo 5 instalatii de clima demontate iar cu senzorii nu am ce face.

Eu cred ca ai acces la acei senzori usor demontand grilele centrale, eu le-am dat jos de multe ori de acolo si imi este usor...banuiesc ca acolo ii gasesti din ce vad in pdf-ul pus de Al.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, cred ca sunt mai multi senzori stanga dreapta. Eu am gasit doi pe gurile de evacuare spre picioare, daca tu zici ca unul se vade daca scoti capacul de la sigurante, probabil ca ala e de la gura frontala laterala (cu siguranta mai e unul si in dreapta) in pdf sunt doi senzori pe gurile frontale centrale st/dr. Acum, nu stiu care e senzorul care raporta in poza pusa de mine, 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam

Daca anul trecut m-am vaitat vreo luna ca climatronicul meu nu "face servici" si ca rezultat al plangerilor mele pe acest forum acesta a inceput brusc sa lucreze normal(glumesc desigur), acum ca a inceput sa se incalzeasca afara, am din nou poblema cu acest climatronic. Mai exact: dau 18 grade, vine o caldura de lesini, dau 25 grade vine o caldura asa si asa, dau 29 grade, vine un pic mai rece, dau 24 grade vine exactcum trebuie. La 24 grade baga temperatura care trebuie

Are cineva idee ce se intampla ?

Poate cineva sa-mi dea o sugestie ?

Pe VAG nu da nicio eroare(sau cel putin asa mi sa spus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de jos. Am demontat grila aeratoarelor centrale, și am putut inversa senzorii intre ei. Nu s-a modificat nimic. Zilele trecute am inversat senzorii de la picioare si tot nimic. Am demontat bratul de axul clapetei de schimb de temperatura de pe st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste alta comanda clima si incearca cu alta sa vezi.

Nu stiu exact la clima de la octavia 2 cum e ca nu am demontat ansamblul dar nu cumva are clapeta stanga dreapta care deschide si inchide aerul cald de la calorifer, daca ar avea asa una din ele nu se inchide si probabil tu ai vazut doar una din ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa ma uit azi la mine ca am fost prins cu treaba, dar am desfacut un golf 5 in partea de la sigyurante si senzorul era acolo, deci si la Octi tb sa fie al fel, schimba-i intre ei si vezi ce se mai intampla. Nu stiu ce ar putea fi altceva mai ales ca spoui ca ambele clapete se inchid cum trebuie. Caloriferul asa trebuie s fie cald, nu e pe acelasi principiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la tubulatura din stanga, chiar am scos si grila de ventilatie din bord. Nu am nici un senzor acolo. Probabil sunt suficienti cei doi de pe galeriile centrale, ca de acolo pleaca si in lateral spre celelalte. Daca scot grilele centrale si tubulatura de sub ele, ce vad in spatele lor? Vaporizatorul? E un radiator, nu stiu daca cel de caldura sau vaporizatorul. Ce mi s-a parut ciudat era ca se simtea la mana cum sufla mai cald in partea stanga decat in dreapta avand doar radiatorul ala in fata. E posibil ca vaporizatorul sa se raceasca doar pe jumatate? Adica sa fie infundat sau altceva?

O sa incerc si cu alta comanda de clima... dacda gasesc :)

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam

Daca anul trecut m-am vaitat vreo luna ca climatronicul meu nu "face servici" si ca rezultat al plangerilor mele pe acest forum acesta a inceput brusc sa lucreze normal(glumesc desigur), acum ca a inceput sa se incalzeasca afara, am din nou poblema cu acest climatronic. Mai exact: dau 18 grade, vine o caldura de lesini, dau 25 grade vine o caldura asa si asa, dau 29 grade, vine un pic mai rece, dau 24 grade vine exactcum trebuie. La 24 grade baga temperatura care trebuie

Are cineva idee ce se intampla ?

Poate cineva sa-mi dea o sugestie ?

Pe VAG nu da nicio eroare(sau cel putin asa mi sa spus)

I-mi cer scuze ca fac un quote la mesajul meu, da nu am fost convins ca l-ati vazut in idea in care dupa el a-ti continuat discutia legat de pr colegului(nu e cu suparare)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!