Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa schimbi cam toata instalatia de AC, cum de fapt solicita si producatorul compresorului pentru a beneficia de garantia. Trebuie sa schimbi condesator (cu tot cu filtru uscator - de obicei e integrat), valva de expansiune si compresorul. Ce mai ramane din instalatie - adica conducte si evaporator, trebuie curatate/spalate foarte bine. Dupa asta, montat totul la loc si avut grija ca noul compresor sa aiba cantiatea de ulei specificata de producator. Daca totul se face ca la carte, nu ar trebui sa mai ai probleme. Bine si toate componentele trebuie sa fie noi, acltfel poti avea suprize neplacute. 
 

Tot ce ai schimbat pana acum au doar piese noi sau SH ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor nou, radiator nou mai are un filtru, spalat instalatia altfel nu scapi de span si de schimbat compresoare

Te sfatui la cineva care are instalatie speciala de spalat circuit ac

Audi a4 b7 1800 piese si consumabile 1000 manopera garantie etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus niciodată piese sh pe mașina, dar nici nu m-a dus capul sa ma interesez de pașii ce ar trebui urmați și nici mecanicul meu nu se pricepe la AC. Pica compresorul, schimbam compresorul. Anul trecut pierdea freon pe la valva de expansiune, de asta am și schimbat-o.

Spălarea a fost făcută cu o butelie mica de azot, arăta că un extinctor de mașină, conectata cu ceva tub special la una din conductele de AC.

Deci sa recapitulez, pe vara viitoare ar trebui sa ma pregătesc pentru compresor nou, valva expansiune și condensatorul care ar fi radiatorul de AC sau am înțeles greșit?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus spalare a instalatiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, dupa mai multe cautari pe net, am gasit informatii cum ca se poate schimba fulia la compresorul meu.

Acum sunt in dubii referitor la ce producator de fulii sa aleg.

Am urmatoarele optiuni:  MaxGear,  NRF, ThermoTec si ERA.  Ce puteti recomanda ca fiind mai fiabil? 

 

Multumiri, salutari!

 

Iorgu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

Am rezolvat problema legata de zgomot (huruitul compresorului cind nu era in sarcina), prin schimbarea fuliei la compresor.

Pe masina am un compresor Valeo (DCS 17E), montat din fabrica.

Pentru compresoarele de tip DCS 17E (Valeo/Zexel),

ca si alternative AM, avem  fuliile Thermotec KTT040084, NRF 380046, ERA 671036- cea mai scumpa- si MaxGear AC13024- cea mai ieftina. Eu am montat pe masina NRF (O2 1.6 benzina). Am vazut la magazin fuliile Thermotec, NRF si ERA, toate au incorporat acelasi rulment C&U care pare ca este de provenienta China, iar pretul difera in functie de producatorul fuliei. Nu as putea sa spun nimic de materialul din care e fabricata efectiv fulia si daca aceasta influenteaza diferentele de pret la aceste piese (unele semnificative). Asa ca ramine la latitudinea fiecaruia sa aleaga.

Nu am gasit alte alternative in afara celor prezentate.

Sper sa fie de folos. Succes si salutari!

Modificat de Iorgovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, la masina din semnatura am o problema cu climatronicul,dupa un anumit timp de functionare normal incepe sa bage cald in special la relanti cand stau in trafic dar nu numai, daca accelerez de cateva ori mai tare isi revine ,pe VCDS nu am nici o eroare,atasez cateva poze cu parametri.Daca ma puteti ajuta cu un sfat as fi recunoscator Multumesc .

 

poza 1 motor oprit,2 motor pornit , 3.4.5 la relanti ,poza 6 cu motorul turat .

 

 

0 motor oprit.jpeg

0.1 motor pornit .jpeg

1 La relanti.jpeg

2 La relanti vezi outlet blower.jpeg

3La relanti vezi outlet blower.jpeg

4 Am accelerat vezi outlet blower.jpeg

8.jpeg

Modificat de iulius473
editare poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa compresorului... cand ai curentul de activare maxim, adica 0.820, cuplul absorbit de compresor trebuie sa fie cat mai mare... la 3.7 Nm e clar ca nu are ce comprima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa am schimbat-o acum 3 ani din prima zi de cand am schimbat-o face asa,in poza 2  la  0.820 are 7 Nm

 

 

 

Modificat de andrei_221
nu mai cita mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai de aceea se inlocuieste compresorul complet... si condensorul care are incorporat filtrul uscator... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie sa schimb tot, offf,multumesc frumos

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulius473, mergi la un service care se ocupa in special de AC.

 

Compresor load este o valoare calculata, nu masurata, ai valori si de 3,9Nm si de 7Nm cu acelasi curent absorbit.

In toate fotografiile compresorul are 1000rot/min, si aceasta este o valoare calculata dupa vit. de rot a motorului, deci in care era turat motorul si in care nu?

 

Presiunea mare, 12,8bar, cand functioneaza compresorul, este prea mica pentru a fi eficient sistemul, as spune ca nu ai nici freon suficient sau compresorul nu mai este in stare sa faca presiune.

 

Trebuie sa existe o cauza de shut-off a compresorului, daca electrovalva functioneaza bine, monitorizeaza care este.

Stropeste cu apa rece radiatorul de clima si observa daca obtii o functionare continua a compresorului.

Monitorizeaza temp antigel, la iesire din motor si la iesire din radiator, sa ai macar 10gr.C diferenta in conditii vitrege, observa plaja de valori si vezi daca le poti asocia cu intreruperile in furnizare de aer rece.

Ai erori pe motor?

Este pe benzina si nu este foarte potent, cu probleme multe, de la bobine care functioneaza ciudat la cald pana la miss-fire de la bujii.

 

In caz de schimbare compresor trebuie sa vada ce model este, daca este predispus la span, caz in care trebuie schimbate multe altele din instalatia de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 9 ore, Dolfin a spus:

@iulius473, mergi la un service care se ocupa in special de AC.

 

Compresor load este o valoare calculata, nu masurata, ai valori si de 3,9Nm si de 7Nm cu acelasi curent absorbit.

In toate fotografiile compresorul are 1000rot/min, si aceasta este o valoare calculata dupa vit. de rot a motorului, deci in care era turat motorul si in care nu?

 

Presiunea mare, 12,8bar, cand functioneaza compresorul, este prea mica pentru a fi eficient sistemul, asa cum spune ca nu ai nici o cantitate suficienta sa compresorul nu mai este in stare sa faca presiune.

 

Trebuie sa existe o cauza de shut-off a compresorului, daca electrovalva functioneaza bine, monitorizeaza care este.

Stropeste cu apa rece radiatorul de clima si observa daca obtii sau functionare continua a compresorului.

Monitorizeaza temp antigel, la iesire din motor si la iesire din radiator, sa ai macar 10gr.C diferita in conditii vitrege, observa plaja de valori si vezi daca le poti asocie cu intreruperile in furnizarea de aer rece.

Ai rulat motorul?

Este pe benzina si nu este foarte potent, cu multe probleme, de la bobine care functioneaza ciudat la cald pana la miss-fire de la bujii.

 

In caz de schimbare compresor trebuie sa vada ce model este, daca este predispus la span, caz in care trebuie schimbate multe altele din instalatia de AC.

Compresorul are 1000rot/min in toate fotografiile pentru ca masuratorile nu au fost facute in mers,au fost facute in garaj cu motorul la relanti, valoare de 7 Nm este dupa ce motorul a fost turat de cateva ori ,compresorul (SANDEN) functioneaza cam 90% din timp ,acestea intreruperi sunt in general cu motorul la relanti. acum vreo 3 ani cand am schimbat electrovalva nu am curatat instalatia dar nici nu sa gasit mizerie in ea.Motorul nu are nici o eroare,functioneaza impecabil ,masina are 96000 km reali.Multumesc frumos pentru ajutor

Modificat de iulius473
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intreruperile compresorului sunt cu motorul la relanti ma gandesc la probleme de racire a radiatorului de AC.

Faci testul cu furtun de apa pe radiatorul AC cand masina stationeaza si motorul este fierbinte.

 

Sanden face span, daca este sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercarcat,nu se schimba nimic,tind sa cred ca este ceva de la flapsuri pentru ca prima oara incepe sa nu mai bage pe stanga si dupa ceva minute incepe si pe dreapta,cel putin asa imi indica in VCDS pe stanga am 26 grade iar dreapta 9 ,am dat reset pe flapsuri dar nimic.O sa merg la un atelier de specialitate 

 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • iulius473
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!