Jump to content

Antigel Concentrat Vara


kasius
 Share

Postare recomandată

jumi juma e suficient de aproape de "perfect" :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hai sa mai aduc ceva precizari. Senzorul G62 nu l-am schimbat inca. Am unul luat original.

In tot timpul asta am pus cred ca motorina sigur 90% de la Rompetrol. Cu o ocazie cred ca a avut si ceva mai multa apa.

Ideea e ca dat fiind vremea rece din ultima saptamina, se pare ca consumul meu si-a revenit. Ajung cu siguranta la 600 km autonomie per plin. Ciudat mai ales ca pe vremea asta porneste si incalzirea auxiliara care papa si aia putin. Si sincer nici nu am menajat masina prea mult.

E posibil sa consumul crescut sa fie si de la calitatea motorinei ? Poate am prins eu niste perioade proaste pe la statiile rompatriciu/kazmunai...

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi dilema ca si tine...este posibil ca o anumita motorina sa o manace mai repede si pe alta mai greu?Pt ca am schimbat acum motorina si parca se mananca vazand cu ochii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca ati ajuns la concluzia motorinei, va asigur ca nu din cauza ca asta ar fi mai proasta, ci mai buna. Am auzit de multe ori ca, creste consumul daca bagi Euro4 in loc de Euro3, si tot asa la benzina, nu se recomanda alimentarea cu benzina de cifra octanica 98 sau chiar 100 in loc de 95-ul recomandat pentru motorul respectiv. Creste temperatura de functionare a motorului si creste consumul datorita arderii mai rapide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici antigelul mai concentrat si nici motorina mai proasta nu poate duce la o crestere semnificativa de consum. Buba e in alta parte cu siguranta.

Nu spun ca "schimbul de caldura" al amestecului nu este afectat de concentratia de antigel, dar nici pana a merge la cresterea aia de consum. Oricum nu vorbim de un circuit inchis al racirii, si nici de un consum extra de 4 litri numai a ventilatoarelor.

Si nici de calitatea motorinei nu cred ca e cazul sa-l punem in discutie, ca doar nu ai pus de aia la galeata de pe camp. Oricum aveai si alte simptome, nu numai cresterea de consum.

Unele probleme doar coincid cu "locul" unde ai "umblat" ultima oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o varianta, cea mai simpla :beerchug: Acei litri nu erau FIX litri de la pompa de la care ai alimentat :lol: .

Am patit asta cand am alimentat undeva la o pompa obscura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era o pompa obscura, era ditamai statia OMV din Rahova si am umplut pana sus rezervorul cu Euro5.Am plecat spre Arad si am consumat exact jumate de rezorvor, deci o medie de 6,2L/100km . Cand am alimentat rompetrol Euro4, clar am avut consum mai mic.....iar prin oras scade vazand cu ochii..poate este de vina si timpul mai rece si pornirile dese cu motorul rece.(scuze de off topic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Scade vazind cu ochii ? " :beerchug: Trebuie tinut cont de faptul ca acul indicator de nivel combustibil scade ceva mai repejor spre minim dupa ce trece de jumatate.

Un test cu vag-com-ul test va edifica in privinta asta. Ultimul plin a fost alocat exclusiv orasului. Azi am facut de exemplu 50 de km. SI aveam acul la fic un sfert de rezervor. Acum e la foarte aproape de zona rosie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hai sa revenim asupra problemei. Cred ca ipoteza cu coincidenta pica. Adica e doar o coincidenta faptul ca odata cu schimbarea senzorului de temp a crescut si consumul.

Si sa va spun si de ce, insa o sa am nevoie de la cei cu golf V sa imi spuna ce temperatura au la apa cu motorul cald. Pentru ca la mine sta undeva pe la 82-84 grade celsius. Si cred ca e putin cam scazuta. Ajunge la 90 doar daca trag de masina. Si cum consumul este influentat si de temperatura motorului, ma gindesc ca ceva se intimpla. Ori senzorul putin decalibrat ori termostatul deschide prea devreme. La Opel Tigra, cica temepratura la motor sta in 100 de grade. Tocmai pentru consum mai redus.

Zilele astea am un consum normal pentru drumurile pe care le fac, chiar daca dimineatza pleaca si incalzirea auxiliara care papa si ea ceva pe acolo.

Deci cei cu golf V, aruncati o privire va rog la temperatura raportata de climatronic pe registrul 19 canal 1 (Econ + ventilatie sus -> roata stinga se invirte pina la 19, roata mijloc spre dreapta o pozitie pe unu si acolo este temeperatura. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nici asta vara cand imi cronometram 0-100 nu am vazut sa-mi sara de 87. In general 84-86.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, din tot topicul, am priceput destul de putin :)

poate e si ora tarzie, nu ma pot concentra la prea multe date tehnice, dar ultimele topic-uri m-au lamurit in ceea ce priveste concentratia de antigel, in special atasamentul.

+ ca a picat exact la timp informatia.

apropo, concentratia din atasament este specifica unui anumit tip de masina, sau general valabil la masinile VAG?

ms celor care postati pe forum, sa ajutati si pe altii.

Modificat de Floddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concentratia si legatura cu temperatura de inghet este scrisa pe ORICARE bidon de antigel INDIFERENT de marca, asa ca mai intii cititi instructiunile de pe ambalaj si apoi daca aveti nelamuriri postati pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

hmm... eu pierd pe undeva lichid de racire( 40/60 concntratie g12/apa) adica mi a scazut in 2 sapt 1 cm....am completat azi...dar s vad cat ma tine. vreo idee pe unde? sau undeva sa ma duc la o verificare? ce fel de verificare?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O documentatie de la mama lui de acasa referitor la masina subsemnatului. Dar am o intrebare. Care este diferenta intre antigel de culoare rosie si intre antigel de culoare portocalie. Eventual o documentatie este binevenita. :icon_thumright:

vw_wi___igg_V.en_GB.V02512061.wi__22431981.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu cunoaste semnificatia culoriilor? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi rosu e cel g12 recomandat in general pentru masinile din grupu vag iar restu sunt culori aleatorii cel putin ca specificatii toate sunt la fel din cate am vazut eo !!nu culoarea e ideia ci calitatile cele roz ai sa vezi ca scrie g12 pe bidon !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ujte antigel culoare rosie si nu este specificat G12 :)

post-10843-1211831661_thumb.jpg

post-10843-1211831672_thumb.jpg

post-10843-1211831805_thumb.jpg

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest antigel are specificatiile "TL 774 D" adica de G12, uite aici.

Specificatiile lui de aici:

"Havoline Extended Life Antifreeze Coolant

Antifreeze

Specifications and standards

Havoline Extended Life Antifreeze Coolant has been approved by the following engine builders :

OEM specification

...

Vauxhall/Opel/Saab QME L 1301

VW/Audi/Seat/Skoda TL 774 D

W

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

La mine antigelul este de culoare albastra. :)

Nu stiu daca cel care mi a schimbat antigelul stia acest lucru,dupa ce l am schimbat l -am intrebat si a spus ca a pus G12 sa l cred? :huh:

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul albastru este G11 !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Exista cumva densimetre speciale pentru G12? Sau are vreo importanta daca masori concentratia cu motorul cald sau rece? De ce intreb chestia asta? Eu am luat masina in primavara, aceasta avand reviziile facute la reprezentanta. Si eu am facut o revizie azi toamna tot la reprezentanta. Pe vasul de expansiune am o eticheta pe care scrie -40 de grade care nu este foarte veche dupa cum arata, iar in foile primite de la revizii arata ca a fost verificata concentratia la fiecare revizie si ca e ok. Problema este ca am verificat si eu concentratia cu ajutorul cuiva care are densimetru din luat din metro si imi arata doar -12 grade. Masurarea a fost facuta cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot sa masor si eu antigelul, sa vad la cat rezista.Daca stiti o locatie in Militari, unde nu e nici scump.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cumva densimetre speciale pentru G12? Sau are vreo importanta daca masori concentratia cu motorul cald sau rece? De ce intreb chestia asta? Eu am luat masina in primavara, aceasta avand reviziile facute la reprezentanta. Si eu am facut o revizie azi toamna tot la reprezentanta. Pe vasul de expansiune am o eticheta pe care scrie -40 de grade care nu este foarte veche dupa cum arata, iar in foile primite de la revizii arata ca a fost verificata concentratia la fiecare revizie si ca e ok. Problema este ca am verificat si eu concentratia cu ajutorul cuiva care are densimetru din luat din metro si imi arata doar -12 grade. Masurarea a fost facuta cu motorul cald.

Se masoara la 20 grade celsius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!