Jump to content

Antigel Concentrat Vara


kasius
 Share

Postare recomandată

deci,care este concentratia de antigel si de apa distilata care se pune,am un vw bora,indiferent daca este vara sau iarna.in borcan sunt pe minim,pot sa pun antigel fara apa distilata?sau se pune vara o concentratie si iarna alta concentratie.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jumate antigel jumate apa ..50% cu 50%.Daca nu ai mai completat cu antigel sau daca antigelul e destul de vechi ,se pune antigel pur si in felul asta il mai improspatezi pe cel din instalatie.Nu exista concentratie vara/iarna.Citeste pe ambalajul antigelului proportiile de dilutie sa fie treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

S-a cam pus praf pe topicul asta:)

Întreb și eu: mașina adusă din străinătate, cumpărată de mine. Odată cu venirea sezonului rece observ ca se încălzește greu fata de mașinile anterioare ( fac aceleași drumuri pe care le făceam înainte). Verific concentratia cu pipeta cumpărată de la lidl și constat că antigelul meu ar rezista la -40si încă hă hă grade. Booon.... Zic ca poate nu-i bună pipeta. Verific cu ea antigelul de la mașina de serviciu ( aproape nouă, încă nu a văzut prima revizie) - are antigelul la -30 conform pipetei mele. Sa o las așa? Sa mai scot din antigel și să pun apă? Oare dacă îl aduc pe la -30 se încălzește motorul mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai probleme cu termostatul dacă motorul se încălzește greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a cam pus praf pe topicul asta:)

Întreb și eu: mașina adusă din străinătate, cumpărată de mine. Odată cu venirea sezonului rece observ ca se încălzește greu fata de mașinile anterioare ( fac aceleași drumuri pe care le făceam înainte). Verific concentratia cu pipeta cumpărată de la lidl și constat că antigelul meu ar rezista la -40si încă hă hă grade. Booon.... Zic ca poate nu-i bună pipeta. Verific cu ea antigelul de la mașina de serviciu ( aproape nouă, încă nu a văzut prima revizie) - are antigelul la -30 conform pipetei mele. Sa o las așa? Sa mai scot din antigel și să pun apă? Oare dacă îl aduc pe la -30 se încălzește motorul mai repede?

Probabil ca cel care a inlocuit antigelul nu l-a diluat corect sau deloc,in consecinta iarna acul termometrului nu va depasi 70-75grade iar vara va urca la peste 100grade.Concluzia -goleste 3 litri de solutie din radiator si completeaza cu apa distilata.Dupa operatiune verifici punctul de inghet -30grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial am zis ca bati câmpii. Haaaai maaaa chiar 3 litri??? Am scos cu chiu cu vai 1.5l soluție (chin cu furtun de perfuzie) și am pus apa distilata. Ma pornesc la un drum mai lungut ca sa fiu sigur ca se deschide termostatul și se amestecă toată treaba. De data asta am văzut exact ca lucrează. S-a ridicat pana la 90, a picat brusc pe la 70-semn ca termostatul lucrează - după care a revenit la 90 unde a rămas teapan. Am stat pe loc vreo 10 minute cu motor pornit să văd dacă scade. Nu a scăzut. În finalul poveștii verific cu pipeta. Tot mai jos de -40 dar parca altfel plutește sărăcia aia în eprubeta. Da parca altfel a urcat temperatura în motor. Mâine o iau de la capăt, cu încă 1.5l de apa distilata. Dacă nu mă supăr și dau jos tot lichidul și pun nou. Apropo, exista lichid roșu / roz care sa nu fie G12? Ce mama naibii o fi fost în mintea belgienilor de nu au diluat cum trebuie antigelul? Sau o fi prea vechi și de-aia îmi duce în eroare eprubeta? Se simte unsuros și lipicios la deget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antugelul g12 nu se verifica cu densimetrul ci cu un refractometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: :tuktuk: :tuktuk: eu am crezut ca te duci si tu la un service ,o ridici pe elevator si mecanicul se ocupa de scos apa pe la radiator, NU din vas cu ''pipeta''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu e un semn bun ca scade brusc temperatura cand deschide termostatul. Acesta deschide treptat, astfel incat nu are voie sa se clinteasca acul de la temperatura

la fel, pe loc nu faci nicio treaba sa vezi daca e bun termostatul, pentru ca pe loc nu ai racire din mers si se incalzeste motorul si fara termostat. La drum vezi diferenta.

 

Un antigel care are rezistenta la -40 grade este in parametrii de dilutie. Deci nu te mai agita. 

Motoarele se incalzesc diferit in functie de particularitati : bujii de incalzire a lichidului de racire, racitor gaze EGR, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De acord cu cele de mai sus !

Un antigel verificat cu un refractometru bun si care "zice" ca rezista pana la -40 e cea mai OK solutie de racire !!!

Daca e prea diluat exista si deficienta de a nu asigura ungerea necesara a pompei de apa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va înțeleg pe voi dar la mine avea consistenta aproape de cea a uleiului. În prezent nu mai pica brusc acul la termometru, probabil a avut aer pe instalatie si s-a aerisit. Mai merg și pe la service dar îs sătul de cati DOREI am găsit pe acolo. Cu pipeta am verificat, de scos am scos cu furtun de perfuzie. Am verificat și cu refractometru la service și e apropiata valoarea de ce zice densimetrul meu. După ce am scos 3litri si am băgat apă e pe undeva pe la -40. Clar ceva nu era bun acolo

si nu e un semn bun ca scade brusc temperatura cand deschide termostatul. Acesta deschide treptat, astfel incat nu are voie sa se clinteasca acul de la temperatura

la fel, pe loc nu faci nicio treaba sa vezi daca e bun termostatul, pentru ca pe loc nu ai racire din mers si se incalzeste motorul si fara termostat. La drum vezi diferenta.

Un antigel care are rezistenta la -40 grade este in parametrii de dilutie. Deci nu te mai agita.

Motoarele se incalzesc diferit in functie de particularitati : bujii de incalzire a lichidului de racire, racitor gaze EGR, etc

Am mai avut mașini. Ai dreptate și tu. Dar la mașinile anterioare, cu termostat bun și încălzit motorul în parametri, stand pe loc, cu motor la ralanti nu scădea temperatura deloc chiar dacă afară erau -20. Cu probleme la termostat cobora temperatura când stăteam pe loc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!