Jump to content

Altea 2.0 Fsi 150cp


calugaru_ionut
 Share

Postare recomandată

Felicitari, o cifra cu adevarat frumoasa. Te urmez indeaproape, Ibiza mea se apropie de 90.000 km si culmea, am schimbat chiar mai putine decat ai schimbat tu. Se pare ca in afara micilor probleme de finisare, modelele Seat sunt chiar fiabile. Felicitari pentru masina, si acum intorc capul dupa Altea pe strazi, la un moment dat chiar imi placea mult Altea FR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua. Cautam un topic unde sa postez si am dat peste acesta datorita titlului 2.0 Fsi 150 cp. De mult timp ma bate gandul sa mi schim masinuta din semnatura (ibiza 1.2 70cp -se termina leasing -ul si mi-am si gasit pe cineva interesat de ea), tot cu un seat -Leon. Initial voiam unul nou dar acuma nu mai sunt chiar asa sigur. Am gasit ceva interesant la cei de la Weltauto (cu siguranta unii dintre voi a ti vazut anuntul si poate chiar stiti ceva despre acel Leon -parca erau membrii pe forum care lucrau la aviamotors),un Leon Stylance 2FSI, 110 kW/ 150 CP, 1.984 ccm, Manuala - 6 viteze.58.000 Km Inmatriculare 01.04.2006 , la pret de 8 mii si ceva de euro. Ce parere aveti despre masina? credeti ca merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din nou probleme cu bobinele de inductie; in noiembrie am schimbat-o pe cea de pe cilindru 2(bobinele de pe cilindri 2 si 3 mai erau originale) la Seat, normal fara garantie si am platit 41 de euroi bobina si 23 montatul. Acum 2 zile cade si cea de pe cil. 3, amandoua iarasi rupte la mijloc, la imbinare. Am sunat aici in oras la Bosch si in cateva ore mi-au adus o bobina si pt. care am platit 38 de euroi iar de montat am montat-o eu. Nu stiu ce face motorul asta de 2.0 FSI de zici ca le mesteca, din acest motiv m-am hotarat sa dau 5-10 euro mai mult pe o bobina de inductie si sa-mi iau de la Bosch(nu fac reclama) ca m-am saturat sa le tot schimb. Acum ramane de vazut cat va tine si asta pt. ca din poza de mai jos puteti vedea ca este o mare difernta de constructie intre cele de la Seat(cred ca sunt Beru oricum mai scumpe ca de...sunt de la Seat) si cele de la Bosch deoarece acestea mai sunt invelite in inca un strat de guma.

Cum scrie si ADAC aici, motoarelor de 1.6 FSI si 2.0 FSI (2004-2006) le-au fost montate bobine de inductie de tot rahatul dar ai dracu' nemtii nu au rechemat masinile in service sa le schimbe pe gratis, lasa ca platesc fraierii...acum, ca pe viitor ma mai gandesc daca mai imi iau vreo masina din grupul VAG nu pt. ca nu sunt multumit de masina(sunt) ci pt. politica de 2 bani aplicata de VAG.

post-5905-0-10072800-1293618888_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, eu am o altea din 2005, 2.0 fsi blr anul trecut prin vara am schimbat o bobina pe care am dat 140 lei surprinzator, si am mai cumparat una de rezerva, montajul acasa gratis :) .

Vroiam sa te intreb daca iarna manaca antigel sau am vreun furtun care curge pe undeva, si daca a ta mananca ulei, mie imi ia in jur de 700 grame de ulei la 15000 km.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi mananca antigel si nici ulei; dar antigel am pierdut (nu mult, e adevarat) numai iarna si am observat lucrul asta de vreo 2 ierni iar acum in decembrie(2010) m-am dus in service(Seat) sa vad care e treaba pt. ca iarna si numai iarna paralel cu pierderea antigelului pornea destul de des, neregulat, chiar si la -10 grade radiatorul si mergea vreo cateva minute.:blink: Rezultatul: senzorul de temperatura de la racire( coolant temperature sensor) era stricat si se prelingea putin antigel pe la el. Pret cu tot cu montaj ca. 107 de euroi, piesa, originala VW ca.35 euro + 2 litri antigel si restul montajul care numai la 2.0 FSI se face mai complicat deoarece acest motor are 2 circuite de racire iar dupa ce se schimba acest senzor o parte din antigel se elimina (ca. 2 litri) cu o pompa speciala si imediat se adauga cantitatea eliminata la loc.

Daca si la tine e aceeasi problema nu stiu dar uitate sub masina, sub motor in partea de mijloc daca vezi putin antigel da o fuga in service si fai o diagnoza sa vezi ce are; mai poate fi si un furtun desfacut sau ros, cine stie?

Ulei, fara sa mint, eu de regula nu adaug dar pe la 7-8 mii de km. (adica pe la jumatatea intervalului de schimbare a uleiului) pun maxim 50-100 ml. de ulei si asta doar asa ca sa mai "improspatez" uleiul.

Dragos, doar asa ca informatie: motorul nostru de 2.0 FSI cod BLR e singurul motor de pe Altea care nu accepta benzina E10(10% bioetanol); ai grija cand mergi cu masina prin strainatate ce benzina pui! Oricum eu nu as pune E10 pt. ca e mai slaba si iti consuma si mai mult.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, daca nu e secret care e benzina E10? adica echivalentul a ce e la noi in romanica?? am motorul asta de 2 saptamini si inca nu m-am obisnuit foarte bine si nici sa pun benzina corecta, asta dupa 8 ani de diesel :)

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt. noua ta achizitie!

Stai linistit, in Romania nu este inca la vanzare benzina E10! Startul se preconizeaza la 1 ianuarie 2018, mai ramane de vazut... Ce este benzina E10? Este benzina Super(cifra octanica 95) care are in amestec 10% bioetanol. Benzina Super 95 are/avea deja 5% bioetanol insa de la 1 ianuarie 2011 in UE se incearca cu forta(mai mult sau mai putin) introducerea pe piata a acestei benzini in ideea de a ajuta mediul inconjurator. Problema este ca pe piata europeana sunt milioane de masini a caror motoare nu accepta aceasta benzina, printre care si ale noastre. La diesel sta altfel treaba: motorina are deja in amestec 7% bioetanol de ani buni de zile.

Ce benzina este buna pt. motorul tau? In cartea masinii ti se recomanda Super Plus(cifra octanica 98) dar poti alimenta masina si cu Super(95) fara a avea vreo problema, sta scris si pe capacul de la rezervor, bine inteles fara plumb(pt. a nu strica catalizatorul).

Toate cele bune si scuze de :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu motorul pe benzina de 2.0 si consum de 5% e valabil probabil daca omul a coborit de la predeal la comarnic.... adica la vale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Va salut!

Update septembrie 2017: am tot motor de 2.0 FSI pe un Leon si am ajuns la consum mediu in oras si de 20% (era aglomerat bara la bara timp de jumate de ora in Timisoara, cunoscatorii stiu)

Daca e trafic normal, fara aglomeratie intr-adevar pot scoate 10-11% in oras.

Ideea e ca 2.0 FSI (fara turbo) nu e un motor tocmai economic, dar e ok pentru orase neaglomerate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!