Jump to content

Incuietoare Blocata Usa Sofer Octavia


HEFE
 Share

Postare recomandată

pana la urma? broasca sau modulul? sunt curios :blah_:

Red ne tine in suspans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    21

  • kelu

    13

  • Red

    7

  • @Bucluc

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

scuze ca a durat asa de mult .. dar am fost ocupat cu munca !

atasat usnt pozele , a fost modulul , un piciorus era rupt , si mai multe oxidate , cel rupt s-a rupt din cauza faptului ca a fost foarte oxidat/corodat .. nu intleg din ce cauza ..

acum totul functioneaza perfect .. totusi 1000 de ron e cam multicel nu ?

sau ?

post-5830-1239789560_thumb.jpg

post-5830-1239789603_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mira ca ala de Octavia e 1100ron, :) am intrebat eu la reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun si in afara de reprezentanta?nu se poate cumpara de la magazine de piese auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate, trebuie intrebat, desi preturile sunt cam pe acolo. Daca te intereseaza cu adevarat si nu te grabesti s-ar putea sa am eu unul de vanzare in curand :P muult mai ieftin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca cei 1000 de ron care includ si manopera nu e chiar mult .. e un pret normal !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....si se facu lumina:)).nu e mult 1000 ron daca piesa este noua,si sper sa fie noua daca a fost in service specializat.daca era vorba de broasca era cam multicel 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nah m-am linistit ... de vazut nu am vazut cand au pus piesa , nu eram acolo dar serviceul e ok , e de incredere , drept dovada si ce s-a spus aici , eu suspectam ca e cam "umflata " nota dar se pare ca nu , piesa veche e in portbagaj ... ceva au inlocuit clar .. si merge perfect de atunci !

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai jos yala de pe usa

scoti miezul din carcasa yalei

si cureti fiecare placuta in parte + locasul unde aceasta culiseaza

Multumesc pentru sfaturi.

Am dat jos yalele de la ambele usi, si le-am curatat. Una dintre ele avea o placuta complet blocata, dar din fericire am reusit sa o imping printr-un mic locas.

Cel mai dificil a fost scoaterea mizului din yala, mi-a luat cam 1.5 ore pentru prima :251:

Acum functioneaza excelent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum scoti miezul din iala dupa ce demontezi arcul si piesele din partea din spate a ialei, parte unde e acea limba care intra in broasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ai demontat piesele din capatul butucului , cu ajutorul cheii aliniezi placutele si poti scoate miezul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa, si daca cheia nu intra de tot, adica mai raman vreo 5 mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bagi butucul intr-un recipient cu decanol si-l lasi acolo cateva ore bune ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miezul iese inspre exterior. Spre interior ramane un invelis de metal, care de fapt este intre miez si carcasa.

cum spune gokey, daca introduci cheia complet TEORETIC iese miezul

Practic, la nici una dintre cele 2 usi nu a iesit asa usor

Introducand/scotand cheia usor incerci sa scoti miezul. Inaintezi cu cate ~2-3 mm. Practic, fiecare placuta trebuie sa treaca de un obstacol, si acei 2-3 mm reprezinta distanta dintre placute. Cand introduci cheia complet, placutele se retrag, dar toleranta este mica si tot ies greu

Uita-te prin gaura mica din butuc (pare a fi tocmai pt vizitare). Daca ai placute blocate (cheia nu intra complet), vei vedea respectiva placuta cand ii va veni randul sa treaca de obstacolul la care m-am referit mai sus. Ai 50% sanse sa o poti impinge cu o surubelnita mica pe care o introduci prin gaura de vizitare. Pentru ca jumate din placute se afla impinse in sus, si jumate in jos (de aici 50%, ca daca e impinsa in jos nu ai cum sa o tragi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salu tuturor,

Am si eu o problema cu usa din dreapta spate, pe partea soferului la passatul meu: nu se mai deschide nici din telecomanda, nici din inteior,am armat si dezarmat de n ori ,am citit undeva ca si-ar reveni,dar ......nimic,asa ca va rog ajutati-ma ,a mai avut cineva o problema similara, sau stie cineva o remediere,se poate demonta capitonajul de pe usa sa se poate pe acolo avea acces la yala la blocaje?

Am dat cu spray degresant pe la geamul lasat, nimic :)

Mentionez ca blocajul pt. copil este armat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai volan pe dreapta? :D

Glumeam dar ai zis pe partea dreapta pe partea soferului.

Daca siguranta de copii e pusa nu mai poti deschide din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura solutie este sa demontezi totul cu usa inchisa.desfacut capitonaj,demontat geamul de pe macara,scos tabla si vazut ce este acolo.INSA daca nu ai mai desfacut sau nu ai habar este destul de greu de unul singur.este posibil sa fi sarit ceva din partea mecanica si sa se fi blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o Skoda Octavia Break 1 echipare Elegance - Business, 65000 km efectuati, cumparata de la Avia Motors in 2004 cu alarma Wintec LEA 625 iar partea de alarma+inchidere centralizata a functionat impecabil pina acum.

In mod curent inchid si deschid portierele din telecomanda alarmei iar telecomanda originala a masinii este foarte putin folosita.

Acum 6 zile la portiera sofer am avut primele rateuri la ridicarea pirghiei de armare /dezarmare inchidere (tumburus linga led martor modul confort); manifestare - aleator nu se ridica pirghia usa sofer la dezarmare si mai rar nu se retrage la armare in momentul utilizarii telecomenzii alarma (celelalte functioneaza normal), la actionare telecomanda inchidere centralizata fenomenul nu aparut initial iar la utilizare cheii briceag totul merge normal.

Mi s-a parut ca la actionarea cu mina a pirghiei la portiera sofer (evident cu portiera inchisa) culisarea este mai dificila decit la celelalte 3 usi si in consecinta in urma cu 2 zile am curatat cu atentie interstitiul dintre tumburus si panoul de plastic al usii cu putin WD 40. Efectul operatiunii a fost imediat - culisare usoara, functionare OK a ambelor telecomenzi si mai ales actionarea mult mai usoara a butucului cu cheia briceag (mentionez ca functiile de detectie usa deschisa, soc, detectie perimetrala, ridicare geam din telecomanda alarma si ridicare/coborire geam manual cu cheia briceag nu au fost afectate de rateurile initiale ale pirghiei).

Ieri am avut neplacuta surpriza sa constat ca pirghia (tumburusul) de la portiera sofer nu se mai actioneaza nici la armare/dezarmare nici din telecomanda alarmei nici din telecomanda inchiderii centralizate originale a masinii ci numai manual cu cheia briceag introdusa in butuc iar ledul modulului confort nu mai clipeste deloc la armare indiferent din care telecomanda este facuta ; mentionez ca pentru a putea beneficia de protectie antifurt trebuie sa inchid manual cu cheia si apoi sa armez alarma dar totusi ledulu modulului confort nu clipeste.

Astazi cu ajutorul informatiilor si fotografiilor de pe forum am verificat conectorul din stilpul fata, am dat fata de usa jos, am dezlipit folia antiumiditate doar pina la jumatatea inaltimii (pentru ca era foarte bine lipita si mi-a fost frica ca nu o mai pot pune inapoi) si am spalat efectiv cu un spray Kontact 61 toata partea superioara a modulului door lock si articulatia pirghiei care are in capat tumburusul: de data asta nu am folosit nici un fel de ulei pt. ca pe termen lung favorizeaza stringerea impuritatilor.

Efectul a fost partial favorabil in sensul ca la circa 5 armari/dezarmari indiferent din care telecomanda - 1 data operatiunea este ratata si nu reusesc sa-mi dau seama de cauza defectului desi inclin sa cred ca este mecanic.

Aveti idee despre ce problema ar putea fi vorba, daca este necesara vreo componenta de schimbat de unde se poate procura iar daca piesa este procurata/nu este necesara dar este si complicat tehnic de intervenit la modulul din portiera unde as putea sa rezolv interventia rapid si sigur fara batai de cap ulterioare si sume piparate?

Am citit posturile de pe forum cu probleme asemanatoare in aria de Soda cea de Golf IV dar niciuna nu se potriveste exact cu situatia de la masina mea.

Este aproape exclus sa apelez la Avia Motors unde preturile la piese sunt duble fata de cele de la volksparts iar calitatea manoperei lasa de dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAuza este electrica, nu mecanica, Lipituri reci in contactele din broasa, Asta daca switchuul din usa functioneaza cum trebuie. te intereseaza o desfacere a broastei si refacerea lipiturilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori la elementele care comanda plafoniera , becul din portiera, avertizarea optica de usa deschisa si avertizorul sonor de faruri aprinse.

Va referiti la lipituri reci pe PCB -ul din door lock module - seria de 6 lipituri care se fractureaza in timp? sau la microswitchul din modulul de yala care se scoate prin slabirea suruburilor torx din muchia portierei?

In postul initial am uitat sa precizez ca nu am reusit sa-mi dau seama vizual modul de articulare al pirghiei cu door lock module (pentru ca nu am dezlipit suficient folia) dar "la mina" mi s-a parut foarte moale legatura mecanica adica cu joc mare.

De la primul post am actionat in dusmanie cu telecomanda alarmei inchiderea si nu am mai avut nici o eroare dar nu ma bazez pe asta.

Eroarea se detecteaza sigur cu VAG-comul, fara dubii sau trebuie conectat exact in momentul aparitiei erorii la actionare? Daca eroarea este sigur de la PCB din door lock module sunt interesat de refacerea lipiturilor.

Pentru aceasta operatiune trebuie sa procur o folie antiumiditate noua ? cea din portiera este desfacuta si relipita cu scotch.

Ce alte costuri asociate exista?

Urmeaza sa plec in concediu pe meleaguri vecine si nu prea as vrea sa risc eventual blocarea totala a portierei.

Modificat de Al Bundy
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie alta folie, se lipeste cea veche cu banda dubluadeziva in locul unde a fost lipita din fabrica. Da, ma refer la cele 6 lipituri din broasca acolo unde se leaga si switchul si contactele din broasca si motorasul de inchis deschis. Acea pargie este legata de broasca printr-o articulatie si plastic, are mai mult rol vizual, sa vezi cand usa e inchisa, la O2 nu mai exista acea parghie, si asa trebuie sa se miste ea liber cu joc. Pentru costuri ai PM.

Din pacate eroarea nu se detecteaza cu VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, aceeasi problema o am si eu dar cu mentiunea ca swich ul a fost schimbat dar nu mi merge oglinda stg si incalzirea pe ea .Citind toate posturile de mai sus nu m am lamurit care e problema.Intrebarea se pune daca exista vreun electrician care sa i dea de cap (dar nu la reprezentanta, dar nici un ageamiu).Problemea e ca stau cu ea asa de vreo 2 ani dar m am saturat sa deschid usa cu cheia ca la dacie si sa mi reglez oglinda cu destu'.Uitai sa zic ca nici beculetu' rosu nu merge.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata!Problema rezolvata de Al Bundy. :) Firele care intrau in mufa de la calculatorul de usa erau corodate.Multumesc inca odata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!