Jump to content

Variatiaza Relantiul Cand Se Face Stanga-dreapta Total


fchitu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am un amic cu urmatoarea problema la masina (golf 4 1.6 benzina 8 valve din 2001); incepe sa varieze relantiul cand face stanga-dreapta total si isi revine daca accelereaza. Variatia e de 100-200 turatii si dispare daca se accelereaza motorul. In rest relantiul sta nemiscat la 800 rot/min. Sa fie clapeta de acceleratie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar servopompa de directie trage mai tare si se simte pe motor - recomand sa nu tina la maxim volanul mai mult de 6 secunde - se incalzeste lichidul + se forteaza mecanismele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...valabil doar cand masina sta pe loc sau si cand e in miscare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In miscare nu am cum sa-mi dau seama....ptr ca normal e ca acceleratia sa fie mai mare...nu?

Doar pe loc am observat.....ca se deregleaza relantiul cand se face stanga-dreapta maxim. Nu am lasat volanul la maxim...doar am facut stanga-dreapta si am observat acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ma refeream la recomandarea cu cele 6 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc ca am citit in "instructiunile de folosire" ale agregatelor, nu conteaza ca esti in miscare sau pe loc - efectul ar fi acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar relantiul oscilant se observa numai daca stai pe loc fara sa accelerezi. Dispare acest fenomen daca se accelereaza masina.

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva pe forum ca exista o supapa care atunci cand nu mai lucreaza bine apare scaderea turatiei dar ca nu afecteaza cu nimic altceva si se poate merge fara probleme mult si bine.

Daca e cineva cu o masina noua ne poate spune daca la el apare fenomenul acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, stai linistit. E practic o sarcina in plus pentru un motor care merge la 900 ture si genereaza numai vreo 10 CP. La fel se intampla si daca pornesti A/C la ralanti, turatia scade nitel, apoi se va tura putin astfel incat sa pastreze turatia de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu isi revine decat daca o accelerez. In alta ordine de idei ma poate ajuta cineva care lucreaza la porsche romania sa imi verifice o serie de sasiu?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti tremura relantiul, atunci curata clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De astazi aceasta masina este a mea!!! Deocamdata ma voi ocupa de acte, RAR si schimb consumabile. Dupa aceia o sa ma ocup si de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!