Jump to content

Cine A Mai Patit Asa Ceva?


vavi
 Share

Postare recomandată

bun ... postez aici pentru ca le-am facut capul calendar lui Sergiu si Dopo dupa ce i-am asaltat cu telefoane din jumate in jumate de ora ... sa va spun si voua si sa-mi spuna daca a mai patit cineva la fel ... pentru ca ... nu stiu ce cauza sa faca asta... ca le-am eliminat APROAPE pe toate ... zic eu... bun se incalzeste tamburul dreapta fata. nu. nu freaca saboti. am reglat franele (se incalzea si inainte) franele in speranta ca nu se va mai incalzi, degeaba ... frige ca naiba. celelalte sunt caldute putin. asta arde de faci cartofi prajiti pe el. am ridicat pe cric, am invartit roata, nu freaca deloc, am reglat din nou, am invartit din rotitse pana a frecat putin putin de tot si dupa aia am mai invartit pana se invartea de nu se mai oprea ... chiar nu freaca deloc. bun. alt test. am luat masina si am mers fara sa pun frana cateva sute de metri, nu am pus frana DELOC DELOC, am lasat-o sa se opreasca singura. toti tamburii erau reci la "start". buuuuun ... pun mana pe spate ... stanga fatsa ... si de ce-mi era mai groaza... dreapta fatsa ... nu am pus frana deloc, nu freaca pe cric, FIERBINTE CA DRACU!!!!!! ... am aerisit, adevarat ca nu am desfacut acolo ... dar de frecat in aer nu freaca nimic. adevarat ca pe acolo e putin umed ... o fi curgand putin lichid de frana. bun. curge sa zicem pe la ... piston ... da sa curga... ma enerveaza ca se incalzeshte super fierbinte... bun.. pun o poza.. are joc in pivoti si mai are joc acolo unde se pupa cu puntea... sa fie aia de vina ca se incalzeshte? ... ce naiba poate fi ? am ridicat pe cric ... a invartit cineva de roata, am pus frana si am eliberat, roata incepe sa se invarta de la sine ... deci nu ramane blocata, deci revin sabotii la loc. cine a mai patit asha? sa ma lumineze si pe mine ... ca nu mai shtiu ce sa-i fac. poate fi din rulment? se incalzeshte ala asha tare incat se incalzeshte tot tamburul? nu poti tsine degetul pe el 1 secunda. in sfarshit am ceva mai cald ca motorul.

post-9878-1188672451_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aproape sigur ca-ti ramin franele blocate sau sabotii sunt prea apropiati. Schimba racordul de frana pe partea cu pricina asi regleaza sabotii, eventual lasa-i mai largi la roata asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aproape sigur ca-ti ramin franele blocate sau sabotii sunt prea apropiati. Schimba racordul de frana pe partea cu pricina asi regleaza sabotii, eventual lasa-i mai largi la roata asta.

... acuma am explicat ... ca nu-mi raman blocati ... din moment ce invart de roata pe cric, pun frana, si dupa ce las libera pedala roata se invarte de la sine libera fara sa o ating, saboti nu sunt prea apropiati, am scris mai sus, sunt chiar departati destul, nu freaca deloc deloc, garantat. sunt largi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monser, caldura=frecare sau viceversa. Poate ai o aeroterma mica in roata aia :lol: . Desfa si vezi ce se intampla. Sunt sigur ca o sa te descurci. Ma gandesc ca poate ai joc mare in rulmenti si cu masina pe cric roata isi schimba pozitia, sincer nu stiu !?!?! Daca vrei un sfat in afara logicii incearca la mama omida. Stiu ca suna urat ce ti-am spus dar nu cred sa gasetsi o alta explicatie de la altcineva. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: nu e nici rulmentul ... ca nu huruie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te costa coane sa scoti furtunul si sa sufli cu gura pe el? Tre' sa poti sufla usor, daca nu poti sufla deloc sau f greu inseamna ca este infundat si tre' schimbat. Nu incerca sa-l desfunzi ca nu merge, ca nu se infunda cu o mizerie ci cu el insushi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: nu e nici rulmentul ... ca nu huruie :lol:

Pai Bogdan nu a zis ca e defect rulmentul...ci doar ca are Joc mare!

Asta ar explica intr-un fel fenomenul, tamburul i-si modifica unghiul in sarcina(cand sta masina pe roti) si atinge de ferodouri...

Cand ai lasat masina sa mearga singura pana la oprire nu era infranata?

Trebuie sa fi simtzit un ...ceva anormal pt ca altfel e de la sfantul duh si se mai naste o religie :)

Si inca ceva, cum ti-ai dat seama ca ai joc in pivotzi? Poate era jocul tocmai de la rulment, sau de la capetele de bara

Incercarile pt a diferentia jocurile de care vb, sunt diferite!

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luni scot tot de pe acolo ... schimb si rulmentul si vedem daca aia era problema si daca nu ... vedem si alte cauze ... le amenint verbal si in scris cu schimbarea pe disc

nene mirce cotighe - nu shtiu ce sa zic, infranata sau nu ... parca parca ... ash zice un da ... asha mai din spatele clasei ...

MishuL ... nu shtiu daca are vreun rost cu furtunul ca frana revine la loc, am facut test de m-am saturat si numai de dragul de al da jos n-am chef ca dupa aia tre sa aerisesc la toate si si asha is cam varza aerisitoarele alea... intr-un final oricum schimb toata instalatia si pompa si pun fata pe disc ca-s satul de tambure. oficial.

vedem cu rulmentul care e povestea. mersi :icon_thumright:

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu rulmentul e simplu...scoate capacul ala de tine vaselina din fata, scoate shplintul sau dupa caz slabeshte piulitza aia jmechera de stange rulmentul si misca de roata cu mainile pozitionate la ora6 si 12...ar trebuii chiar sa si vezi daca ai joc mare.

Daca strangi piulitza implicit si rulmentul, jocul dispare. Apoi blocheaz-o cu splintul sau cum am mai spus strange surubelul de la piulitza aia crapata!(daca o ai- sunt doua sisteme de blocare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos, nu are joc din rulment. clar. am curatsat pe acolo bine daaaaar, pistonashu e varzah ca e lichid pe acolo pe deasupra lui musteshte lichidul ... am dat drumul mai tare la saboti si nu se mai incalzeshte ... daaaaaar :lol: nici nu mai am frane :lol: bag pedala pana in podea si incetineshte incet incet ... daca ii strang prea tare iarashi se incalzeshte ca dracu ... in sfarshit, le-am amenintat cu frane pe disc, frane pe disc ashteapta mashina acuma, sunt pe vine.

post-9878-1188847758_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e mai simplu sa schimbi garniturile sau chiar cilindru complet? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca pana la urma era de vina cilindrul de frana? probabil ramanea usor blocat si apoi isi revenea?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb cilindrul complet ... daca are vreun rost, ca oricum pun pe disk. nu cred ca se bloca ... pentru ca nu se blocheaza in testele facute mine ... oricum ... probabil ala e de vina. mersi de ajutor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca niciunul din pistonashe nu este intzepenit, nu e de la cilindru, chiar daca garnit sunt stricate si curge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci de la ce sa fie? oare de la rulment? chiar daca nu are joc poate era prea strans si de aceea freca prea tare si se incingea?????Daca e asa degeaba pui discuri ca tot se va incinge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishule nu pun gura pe mats!!!!! nu ... nu mai incalzeshte ... le-am reglat ... dar dreapta tot imi trage ... de ce ? ca are joc din locul unde bratsul intra in punte ... si cand pun frana ... se schimba unghiul ... si hopa popa trage dreapta ... ... concluzie? schimb tot ... punte ... bratse ... pompa frana ... frane disc ... nu ma joc ... adun banuts cu banuts si iau toate noi pe cat posibil, in afara de etrieri si discuri care o sa-i am in curand, second, ca noi nu-mi permit momentan si nu are rost, set de reparatie etrieri, fuzete, puntea, bratele daca merg astea le las, daca o sa aiba joc le iau second sau noi iarasi. o sa-mi ia ceva timp sa strang banii dar merita. si asha puntea mea e ruginita la un ... capat? ... e acolo cu sageata aratat doar ca e pe partea stanga a soferului si e prea intuneric sa fac poza si pana maine nu am rabdare ... si oricum maine plec la bucureshti la romexpo in interes de serviciu ... asha ca nincs timp maine. :) cu trenul ... :lol:

post-9878-1189014175_thumb.jpg

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca te bagi la cheltuieli si munca in van....insa este treaba ta.

eu cred ca odata schimbati cilindrii de frana NOI si racorduri NOI si eventual saboti NOI se v or rezolva toate problemele. este \normal sa traga intr-o parte atata timp cat una din roti frana tine mai tarziu sau apropae deloc (indicata si de faptul ca pedala tine foarte foarte jos dupa ce ai "slabit" sabotii pe o parte in fata. sabotii trebuie reglati sa fie exact la fel de apropiati de tambure (mai ales pe fata, insa si pe spate, deoarece daca la o roata sunt mai departati deja pedala va tine mai jos si mai jos...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu incercati sa ma convinge-ti. voi baga bani. cheltuieli inutile sa fie lucru nou e lucru nou. franele le-am reglat azi. merg.tine pedala bine acuma. degeaba. tu nu vezi cum imi joaca din incheieturile alea cand pun frana... se misca si are joc mare.si pe bune ca-si schimba unghiul. gata cu vorbaria. la munca la strans banu' :( n-am de gand sa-mi las mashina sa ajunga in asha hal incat vor trebuii schimbate 80 % din piese ... sa ma prind de cap si sa o dau la REMAT cum fac altii .. si sa-mi iau Logan. asta e cand te alegi cu o masina la care nu s-a prea investit, parerea mea. multe mai sunt de schimbat si o sa schimb :( incet ... incet ... incet ... n-am chef sa fiu pericol pe strada. oi fi putin mai :) dar mi-am dorit masina asta de mic... si n-am de gand sa o dau la "lasa ma ca mere' asha" se cumpara si se pune sus si pace. vreau sa ajung pe la intalniri pe roti nu pe platforma :lol: acuma motorul e facut ... ce rost are cu motor facut dar directia varza? :)

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-o usor! Frana disc e mai costisitoare decat cea pe tambur. Vezi ce are joc, vezi ce nu merge sau merge prost si de ce, si schimba ce-i nevoie. Nu sunt adeptul tuningului: daca nu poti sa aduci lucrurile asa cum au fost nu tuningul rezolva problema. De fapt as recomanda modificari care aduc performante sporite doar celor ce au reusit sa readuca sistemul initial la cote cat mai apropiate de cele de "fabrica" . Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishule nu pun gura pe mats!!!!! nu ... nu mai incalzeshte ... le-am reglat ... dar dreapta tot imi trage ... de ce ? ca are joc din locul unde bratsul intra in punte ... si cand pun frana ... se schimba unghiul ... si hopa popa trage dreapta ... ... concluzie? schimb tot ... punte ... bratse ... pompa frana ... frane disc ... nu ma joc ... adun banuts cu banuts si iau toate noi pe cat posibil, in afara de etrieri si discuri care o sa-i am in curand, second, ca noi nu-mi permit momentan si nu are rost, set de reparatie etrieri, fuzete, puntea, bratele daca merg astea le las, daca o sa aiba joc le iau second sau noi iarasi. o sa-mi ia ceva timp sa strang banii dar merita. si asha puntea mea e ruginita la un ... capat? ... e acolo cu sageata aratat doar ca e pe partea stanga a soferului si e prea intuneric sa fac poza si pana maine nu am rabdare ... si oricum maine plec la bucureshti la romexpo in interes de serviciu ... asha ca nincs timp maine. :D cu trenul ... :D

Dragul meu! Acum ca ai rezolvat treaba cu incalzitul, CUMPARA-TI RULMENTI PE ACE ! ca astia-s dusi De aia iti joaca bratu cand pui frana. setul de schimb e format din 4 buc pentru toata puntea! Poti sa pui si bucshi din alama, Vezi sa nu fie mancate suprafetele de frecare a bratelor, atunci n-are rost sa pui rulmenti, pui bucshi sau schimbi bratul "uzat" cu unul bun. Spor la treaba! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dupa cum spuneam, frane pe disc ;) multumiri lui Dopo si putin de tot pentru treburi marunte asa sa se simta bagat in seama ;) lui Silviu Stan.

punte schimbata si multe schimbate. merge super.

post-9878-1196514088_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!