Jump to content

Polo 9n (benzina) - Intarziere Intre Apasarea Pedalei De Acceleratie Si Demaraj


MBogdan
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea,

am achizitionat si eu de curand un VW Polo 9N(2002), 1.4mpi 75CP, ei bine, am fost neplacut surprins sa constat ca atunci cand vreau sa ma angajez in depasiri sau sa plec mai tare, simt un delay, lag, intre momentul in care apas pe pedala si momentul in care imi vine efectiv puterea.V-ati mai intalnit cu aceasta situatie?

De mentionat ca masina a fost pusa pe VAGcom si nu are erori.Poate sa fie de la clapeta de acceleratie?

Masina are 91.000km iar revizia a fost facuta la 86.000....

In acest moment masina este la Porsche si as vrea sa-i sun sa verifice si chestia asta. Ce sa le spun sa caute?

Multumesc.

Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce RPM simti acel lag?

In primul rand multumesc de raspuns! Acel lag de care vb. apare uneori in treapta a 2a si a 3a atunci cand vreau sa plec mai tare. Iar cand vreau sa fac asta, schimb destul de sus, niciodata sub 2500rpm. De unde poate fi problema?Eu banuiesc ca ar fi clapeta de acceleratie...Ce alte cauze mai sunt la aceasta problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca nu avem acelasi motor dar cu siguranta avem aceasi problema. Si mie imi face exact la fel. Eu am ajuns la concluzia ca asa e modelul. Am citit ca se poate face remapare si tind sa cred ca asta e singura solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca nu avem acelasi motor dar cu siguranta avem aceasi problema. Si mie imi face exact la fel. Eu am ajuns la concluzia ca asa e modelul. Am citit ca se poate face remapare si tind sa cred ca asta e singura solutie.

Am sa-ti spun ce au zis cei de la Porsche, inclin sa cred totusi ca poate fi o uma din urmatoarele:clapeta de accelaratie, pedalier acc. murdar, debitmetru sau injectoare....:huh:)

Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta e buba la drive by wire. Daca aveati cu cablu de acceleratie nu mai exista acel lag (care apare atat la frana de motor cat si la demaraj). Cel mai nasol e pe frana de motor nu de alta dar initial ai senzatia ca masina se accelereaza!! Inca o caracteristica a managementului motor ar mai fi si faptul ca ramane turata la schimbarea treptelor!

Modificat de Ettore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,eu am o IBIZA dar care se stie ca e tot motor de POLO si eu am aceeiasi problema ,insa ,dar aici ma rog poate mi se pare mie, dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca s-a schimbat ceva,nu mult dar ...... si o sa mai incerc si cu bujii noi. Daca gaseste cineva o solutie sa o puna aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,eu am o IBIZA dar care se stie ca e tot motor de POLO si eu am aceeiasi problema ,insa ,dar aici ma rog poate mi se pare mie, dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca s-a schimbat ceva,nu mult dar ...... si o sa mai incerc si cu bujii noi. Daca gaseste cineva o solutie sa o puna aici.

Salut,

Eu am Polo la Porsche chiar pentru chestia asta, am sa vb cu mecanicul de acolo, daca reusesc, sa vedem de unde este problema. Dar din pacate, sunt f. multe cauze, asta din cate am inteles.

Am pus problema asta si la Augsburg si mi-au spus ca primul lucru care trebuie facut este sa curat injectoarele.

BRB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cureti clapeta de acceleratie (ai spus ca are 90 k km, it's a must) pui un filtru de aer nou, eventual poti schimba si bujiile ca nu sunt scumpe ai sa simti imediat diferenta la cum trage. E f importanta si benzina cu care mergi. Dupa ce faci cele de mai sus pune un rezervor de Mol 98.

Lagul descris de tine nu e anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce este indicat sa cureti clapeta de acceleratie si cum , sau trebuie mers la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce este indicat sa cureti clapeta de acceleratie si cum , sau trebuie mers la service.

Salut,

Pentru curat clapeta trebuie mers la service pentru ca se face si o resetare de calc. Masina, dupa cum v-am spus, este la Porsche, de 2 sapt.!!!!:D((

Poate o sa aflu si eu sapt. asta care este problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce ii fac aia frate acolo , 2 saptamani!!!

Stai ca nu a intrat inca, se fac 3 sapt.!:vaidecapulmeu: Oricum este ultima data cand ma duc la Porsche....Daca ar fi sa compar

intre Augsburg si Porsche ca si nivel al serviciilor, grija fata de client etc., Augsburgul da clasa. Numai ca de data asta, am de reparat ceva mai de finte si cei de la Augsburg incepusera sa-si dea cu parerea....asa ca....

Te salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dar ce ii fac aia frate acolo , 2 saptamani!!!

Salutare,

Am fost cu masina la Metrotehnica, am facut mai multe chestii si se pare ca acum merge asa cum trebuie, in limitele constructive. A fost facuta revizia, schimbate bujiile, curatat clapeta de acceleratie, toate acestea cred ca au rezolvat problema mea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema cu un fabia 1.4MPi, s-a rezolvat prin curatarea si readaptarea clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Al meu polo e un 16 v 1.4 101 cp.Ai zice ca e un motor tare puternic .Nu e chiar asa...In realitate sub 4000 de rpm e o pisica blinda.Daca vrei sa scoti ceva de la ea,ghearele si le arata pe la 4500-6500 rpm.Aici e intervalul optim de exploatare al motorului.Scrie si in cartea tehnica despre cuplul motor maxim :Pe la 3750-4000 rpm. Asa ca la toate benzinarele mici sub 1.6 l trebuie sa pedalezi ca lumea peste 3500-4000 rpm ca sa fii pe plaja de turatie la care raspunsul acceleratiei conform pedalarii sa fie prompt .Astfel,nu ai voie sa fii sub 3500 rpm cind vrei sa reiei repriza de acceleratie.Altfel luati-va turbo .Motoarele aspirate pe benzina sint de turatie mai ales cele multisupape.Nu va mai agitati ca nu au nimic defect.Turati-le fratilor si bucurati-va de ele.Si nu in ultimul rind:cine conduce subturat consuma si mai mult carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasi problema de intarziere a acceleratiei, motorul meu e de 1,4 cu 75 de cai, benzinar, as vrea sa stiu la ce turatii ii cel mai bine sa ma duc cu ea sa am un consum bun, ma intereseaza atat la drum intins cat si in oras la ce turatie sa schimb viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
si eu am aceasi problema de intarziere a acceleratiei, motorul meu e de 1,4 cu 75 de cai, benzinar, as vrea sa stiu la ce turatii ii cel mai bine sa ma duc cu ea sa am un consum bun, ma intereseaza atat la drum intins cat si in oras la ce turatie sa schimb viteza.

problema intarzierii am rezolvat-o prin remapare si s-a rezolvat destul de bine zic eu, cat despre turatii si consum eu cred ca daca te mentii intre 2400-3500 esti in valorile date de producator.

Modificat de spoon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!