Jump to content

Leon 1.8 Tfsi(160 Hp)...pareri


gg_e
 Share

Postare recomandată

am vazut p net ca a aparut motorul de 1.8 de 160 cai ...are cineva...ce parere aveti despre el....ma uimit ca la 160 de cai consumul mixt este undeva in jur de 7.6....ma ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aiba nimeni avand in vedere ca este un motor nou!

Consumul dat de producator este unul in conditii ideale cam un "best of" daca as putea spune asa. Adiva: temp exterioara ideala , drum drept , acceleratii f f lente (adica sa zicem ca pana la 60 km la ora se accelereaza cam in cateva zeci de secunde) plus alte "smekerii" de genul acesta. So...eu zic ca va consuma mai mult. In rest ..motorul cred ca este f bun. Daca era la data comandarii masinii mele pe acesta il luam!

PS: ar trebui sa te uiti si in aria "masina mea"! Acolo se discuta despre o octavia 2 cu acest motor !

Bafta si nu uita daca ti-l iei sa revii cu impresii!

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se comporta ca 2 tfsi ma rog in limitele puterii unui motor de 1.8 cu turbo sigur e un motor superb!

despre consum sunt sigur ca nu poate fii acela!

depinde in ce oras e folosit si cum este folosit! cred ca si la un 9-10%mediu cu un mers preponderent in bucuresti ar fi f bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ar fi singurul motor pe care mi l-as lua pe Leon, in afara de 2.0 tfsi. Ca performante e extraordinar, are 8 sec 0-100 km/h, in conditile in care FR are 7,3 secunde. Sigur, consumul va fi putin mai mic decat la 2.0 tfsi, cu 1-2 litri, dar nu va asteptati la miracole. Probabil undeva pe la 12-13 in Bucuresti, mers normal, ceea ce mie mi se pare ok, am scos cu Ibiza 1,4 consum de 11,4.

Probabil in echiparea Sport-up ar fi cel mai indicat sa-ti iei aces motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva daca 1.8 tfsi are un un ceas din fabrica care sa arate presiunea dn turbina.Ma mai intreb cum so auzi acest motor la 160 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
nu are ceas, dar de ce iti trebuie un asemenea ceas?
ar fi o chestie inedita....ceva nou...am intrebat ca stiam ca nu multe masini au asa ceva dn fabrica....si auzisem la cineva ca ar avea....inca o intrebare: ce inseamna functii le Coming Home/Leaving Home? stie cineva....daca poate sa imi explice:)mc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coming home: farurile se sting singurele dupa ce opresti motorul....

leaving home : farurile se aprind singurele cand pornesti motorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rin, eu stiam ca sunt asa

coming home: farurile raman aprinse un timp dupa ce ai oprit motorul (la mine e undeva pe la 40 de secunde)

leaving home: in momentul in care activezi deschiderea la masina (alarma) farurile se aprind ptr a lumina si a vedea pe unde calci.

Eu cel putin asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am Altea XL 1.8 TFSI 160 CP

1. Nu exista un asemenea indicator de presiune pt. trubina

2. comming home: Farurile raman aprinse daca comutatorul de lumini este pe Auto sau pe faza scurta atata timp cat ai presetat din calculator Leaving home: se aprind farurile si raman aprinse cat ai presetat sau pana pornesti motorul. Timpul se regleaza din computer, in trepte de 10 sec.

Consum mixt (masina are 4000 km): 9,2, in conditii de coloana pe Valea Prahovei, mers prin oras, masina noua, samd.

Nu se pot compara motoarele 2.0 FSI cu 1.8 TSI pentru ca sunt complet diferite (1.8 TSI nu este un 2.0 FSI mai mic!)

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : cum activezi din computer aceste valori?

Eu nu am carte la masina si nu mi s-a explicat... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine apasat pe butonul de sub maneta din dreapta......intrii in meniu....si banuiesc ca de acolo o sa te descurci...

Eu am Altea XL 1.8 TFSI 160 CP 1. Nu exista un asemenea indicator de presiune pt. trubina2. comming home: Farurile raman aprinse daca comutatorul de lumini este pe Auto sau pe faza scurta atata timp cat ai presetat din calculator Leaving home: se aprind farurile si raman aprinse cat ai presetat sau pana pornesti motorul. Timpul se regleaza din computer, in trepte de 10 sec.Consum mixt (masina are 4000 km): 9,2, in conditii de coloana pe Valea Prahovei, mers prin oras, masina noua, samd.Nu se pot compara motoarele 2.0 FSI cu 1.8 TSI pentru ca sunt complet diferite (1.8 TSI nu este un 2.0 FSI mai mic!)
Si mie mi-a lut 5% mers in coloana pe Valea Prahove.....normal daca mergi la vale consuma mai putin la benzina iar la diesel deloc. :rolleyes: .Zi cat iti ia in Buc....dar fara sa fii subiectiv. Modificat de AndreiFR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa...da la o "[cenzurat]" cine crezi ca ar face ? leonu 1.8 tfsi 160 cp sau 2.0 fsi 150 hp......ca am auzit ca cica nu prea ar conta cei 10 cai in plus aia 1.8ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ar conta cuplul 1.8T-ului si reprizele acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur 1.8 tfsi este in avantaj, datorita cuplului mai mare disponibil de la turatii mai joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti pe la 10,5 (dar nu am apucat sa merg prea mult cu ea asa ca nu pot sa spun ca este o valoare finala).

Cuplul este disponibil de la 1500 rpm, deci ai demaraj puternic in toate treptele de viteza de la turatii foarte joase. Am mers si cu 1.9 TDI care are cuplu asemanator si pot sa afirm ca este diferenta uriasa.

Ganditi-va numai ca ajunge la 100 km/h in 8,6 secunde...

Motorul 2.0 FSI este inferior ca si performate lui 1.8 TSI asa ca nu prea se pune problema de "liniute" intre cele doua. Eventual compara-l cu 2.0 TDI...

Iar sunetul unui 1.8 TSI turat (nu prea mult acum ca inca este "proaspat") este superb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.5% in Bucuresti mi se pare.. consum de noapte sau de week-end. Pai eu cu 1.6, dimineata si seara, trafic aglomerat, consum intre 14-17% - si ma tarasc cu 9-12km/h. Acum, inteleg ca 1.6 este gurmand..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, consum de vineri seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai avut noroc cu consumul asta, sincer in locul tau nu mi-as face prea multe sperante in viitor referitor la consumul acestui motor in Bucuresti.

Modificat de Testosul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine apasat pe butonul de sub maneta din dreapta......intrii in meniu....si banuiesc ca de acolo o sa te descurci...

Stiu ca sunt :)

Dar nu ma descurc : tin butonul de sub maneta si nu intru in meniu ci resetez calculatorul :)

Ce nu fac bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici se discuta despre alt subiect, asa cum chiar tu ai zis, esti off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Pareri de 1.8 TSI? Nimic?
 

Voi ce ati alege intre motoarele de mai jos?

- 1.4 TSI (92kW CAXC)

- 1.8 TFSI (118kW CDAA)

- 1.6 TDI (77kW CAYC - EA827)

 

De 1.4 TSI, versiunea de 140CP, a avut probleme cu lantul.

1.8 TSI este renumit ca papa ulei ca drujbele.

1.6 TDI se lauda cu injectoare picate. Asta daca retin bine.

 

Vedeta discutiei este 1.8 TSI, despre care imi doresc sa gasesc si argumente pozitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce-ti doresti si de cati km faci pe an. Daca iti doresti neaparat o masina cu un consum cat mai mic si faci multi km, alegerea e clar 1.6 TDI. Daca nu te deranjeaza 2-3 litri in plus la consum, mergi pe 1.4 TSI 122 CP CAXC. Am motorizarea asta pe Leon 1P, in afara consumului, mi se pare motorizarea perfecta pentru caroseria si greutatea Leonului, oferind rezerve de putere si cuplu suficiente pentru aproape orice ai cere de la o masina. 1.8 TFSI e altceva, insa mie plusul de putere si cuplu nu mi-au fost necesare. Revenind, totul depinde de ce-ti doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut probleme de vreun fel cu 1.4 TSI CAXC? CAXA de la VW si Skoda avusese cateva belele cu lanturile de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!