Jump to content

Greutate Maxima Remorcabila


tipatescu
 Share

Postare recomandată

Cit este greutatea maxim remorcabila cu/fara dispozitiv de frinare la transporter, broscuta si typ3 ?

Ar trebui sa apara diferente in fct de tipul de motorizare - diferente intre motorul de 1600 cmc si cel de 2000 (la transporter).

Cit costa sa treaca la RAR in talon aceste date ? Are cineva idee daca se pot trece ?

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La gogo e 1000 kg parca, scrie in cartea mashinii.

Nu cred ca e problema sa treci in carte, pe urma in talon, dar tre' sa ai carlig omologat; eu zic ca daca ai carlig original, nu au ce sa-ti zica. Eu acum am carlig la gogo, o sa incerc sa trec in CI, oricum in Germania nu am avut probl, deshi Herr Gahhrcea s-a uitat in talon sa vada daca pot tracta rulota aia- noroc ca talonul e'n romaneshte si l-am facut din vorbe... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar datele astea nu ar trebui sa fie specificate undeva intr-o fisa tehnica ? Hai, inteleg ca e si in functie de cit de potent e cirligu sau daca er fabricat de gheorghitza ... ca ala daca se rupe la urcush, e vai si amar. Ma gindesc eu ca astia de la rar se uita si ce putere are motorul, ce frine ai, chestii din astea ... ar trebui sa aiba o tabela ca de calculat nu se apuca nimeni. Romania duce lipsa de ingineri seriosi. :offtopic:

Adica poate nu se rupe cirligu, da daca iti moare motorul la urcus de (sa-i spun) 15 grade si frinele tale pe saboti nu fac fata unei tractiuni din spate, nu cred ca as vrea sa fiu in locul celui din spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutatea asta nu o calculeaza niciun nea InGica de la RAR ci este specificata de producator.

Daca nu ai un carlig "de fabrica"- original vreau sa zic, atunci la RAR o sa-ti ceara in mod sigur sa arati ca acel carlig e facut de o firma autorizata si ca a fost montat intr-un servis autorizat pt acest gen de lucrari. Cum in cazul meu se vede de la o poshta, dupa dizain si aspect :P , ca e un carlig de gogo original si, fiind deja pus de juma' de an, s-a pus suficient pamant pe acolo ca sa nu arate montat ieri, eu o sa le zic bah dobitocilor, de ce nu am eu sarcina remorcabila in CI? Uite aici cartea tehnica a mashinii in original, uite scrie o tona? Scrie! Pune mana de adauga!

Parca nu ai shti cu cine ai de-a face!!! Uite, eu la Trabi am in talon greutate remorcabila deshi mashina nu a avut never carlig! :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, pai atunci o sa ma ma pregatesc la nevoie cu cartea tehnica ... dar la broasca / tip3 exista specificat asa ceva ?

Sint doar curios si vreau sa-mi fac temele ... :icon_thumright:

Cirlig de gogo stiu ca se gasesc originale, dar de broasca si tip3 n-am vazut desi se vorbea ca ar avea 1, 2 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca ziserati- daca se rupe carligu'?? :) pai omu' prudent leaga remorca si cu-n lantz-doo... ca la trailere...ca nu se stie,,NU? :blink: parerea mea... :icon_cool:Ia model de la broasca lu' ...cum ii zice...ala cu JYX... :D :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!