Jump to content

Miros Suspect (incins) La Motor


bbusiness
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am observat ca dupa ce am oprit intr-o seara si am ridicat capota era un miros de incins (plastic topit sau cam asa ceva) in partea dreapta chiar intre baterie si bara...

Are cineva idee ce ar putea fi?!

Pana acum nu am probleme de nici un fel la instalatia electrica...ar putea sa se incinga asa in mod normal?

Multmumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

stai linistit ca si la mine mirosea asa dupa ce l-am tinut cam o ora in forja maxima doar in a 2-a si a 3-a,nu are nimic ..la mine venea mirosul de pe teava de esapament...de la catalizator cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la ibiza dupa drumuri f lungi cand o bag in garaj am simtit acel miros de incins. Cand am vazut ca toate 3 fac la fel m-am mai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, Am si eu o problema cu un miros de incins/ars care vine de la motor.

Am fost saptamana trecuta pe un drum putin mai lung (450km) pt. prima data, in rest am mers cu masina doar in Bucuresti. Cand am ajuns pe la 200Km din acel drum am avut de urcat ceva panta (aproape 20m) pe care era o pelicula groasa de noroi (Ocoliti, pana se mai incalzeste, drumul care urca la cetatea Rasnov). Am panitnat usor ambreiajul de cateva ori dar nu foarte tare. Rotile se invarteau mai mult in gol, ESP intra tot timpul, asa ca am renuntat si am coborat inapoi repede. Cat am urcat nu am dus peste 3000rpm in treapta 1 motorul.

Dupa ce am coborat panta am sesizat in masina un miros de incins/fum/plastic/ebonita arsa care devenea din ce in ce mai puternic. Am parcat frumos si am ridicat capota (reflex capatat la dacie) insa la vag-urile astea nu prea ai ce sa vezi daca nu esti mecanic. Iesea un usor fum/abur care a tinut cam 2 3 minute din partea din fata a motorului de undeva de dedesupt. Miros emana masina in continuare, si miros destul de puternic (un sofer de parcase cam la 5m de mine a venit sa ma intrebe daca a luat ceva foc ?!?!?!). Dupa cam 15min nu se mai simtea asa tare mirosul asa ca am hotarat sa mut masina la 50m departare ca sa se ventileze treaba. Cum am pornit a intrat mirosul prin aerisire dar nu asa puternic ca inainte.

Am mutat masina, ridicat capota, sunat la dealer care mi-a zis sa nu`mi fac probleme asa fac masinile noi daca le fortezi. Eu unul nu consider fortat masina 5 minute de urcat o panta pe care derapa de la noroi in viteza 1 - 2 max 3k rpm mai ales ca nu de ieri cunduc. "Fortat" din asta se face mai tot timpul iarna daca nu ai cauciucuri de iarna.

Am plecat mai departe si dupa inca 200KM mirosul a disparut aproape de tot. Se simtea usor dupa ce mergeam constant cu masina la 3k rpm si era destul de suparator ( nu pentru mine care abea il sesizam cat pt. prietena care m-a pus sa inchid AC-ul si sa deschid trapa).

Am fost la Alto cu alte probleme (montat niste ornamente) si atat mecanicul cat si seful de service mi-au spus ca nu trebuie sa imi fac probleme, m-au plimbat un pic prin curte cu masina si au zis ca este ok. Au scos filtrul de aer l-au suflat cu ceva compresor si l-au pus inapoi. Filtrul acela ce culoare trebuie sa aibe dupa 1000KM ? la mine este maroniu in interior si alb murdar la marginea exterioara a cutelor si are un usor miros de plastic ars.

Dupa inca 50km prin bucuresti mirosul apare cand merg mai repede seara si tin motorul spre 3000rpm constat.

Daca ridic capota la motor dupa un drum de 30 min se simte un usor "miros de ambreiaj" dar stil masina noua (conform mecanic Alto) nu ca mirosul ala de ars de atunci.

Este normal ?... sa pun filtru nou de aer ? probleme ambreiaj ?

Regards,

Tudor G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am ajuns la un alt mecanic care mi-a zis ca am fortat mult prea tare ambreiajul... Se pare ca tre sa reinvat sa conduc.. cu Matizu urcam panta aia fara sa clipesc ;)

A facut omu ceva teste pe loc cu frana de mana trasa la maxim si nu a patinat deloc ambreiaju pana cand s`a oprit motoru si cica e ok nu tre sa`mi fac griji si mirosu o sa dispara dupa cateva zeci de km.

In fine... sunt destul de dezamagit de treaba asta ca eu sunt convins ca nu am fortat masina, dar se pare ca altii care se pricep nu sunt de acord cu mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi picioru in ea la turatii joase? Posibil sa fortezi putin ambreiajul mai ales ca e tdi, cu toate ca nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei da...daca turezi si tii si din ambreiaj e normal sa-l supraincalzesti. La del si la forje la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, demarez cam de la 2300 in sus in general, si foarte rar coboara acul sub 2000. in fine, vad ca nu mai miroase aproape deloc. In cel mai rau caz ce stricaciuni am facut ? :lol: placuta aia de costa cam 250ron sau ceva mai scump ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e normal sa se incalzeasca daca am turat si am si tinut un pic apasat ambreiajul, dar.... nu in halul in care sa miroasa a ars de la 5m de masina pt. cateva minute de fortat. Recunosc ca suna un pic fortat motorul cand mergea in gol dar ambreiajul l-am tinut apasat foarte rar si putin. In fine sper sa nu se fi stricat nimic pe acolo sau nu ceva prea scump oricum :lol: . Banui ca daca se stricase ceva cei de la Alto ar fi sarit direct cu piesa de schimb ca era in interesul lor sa factureze o manopera si o piesa ceva si nu-mi ziceau ca e "normal".

Modificat de TudorG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Doua greseli de abordare a masinii (parerea mea, fara suparare):

- pe noroi si zapada mare, cand urci pante cu aderenta slaba cu vieza mica se decupleaza ESP. Numai va incurca. El te ajuta cel mai bine pe drumuri normale, cu gheata sau ude.

- Pe panta aia masina ta cu motor TDI de 105 CP nu are voie sa nu urce (cunosc bine drumul, vara si iarna, l-am urcat si cu Dacia). Eu cre ca ai abordat-o gresit, cu ESP cuplat. Fumul provenit de la ambreiaj (din povestea ta reiese clar ca a fost ambreiajul, mai ales ca nu ai supraturat motorul). Nu este nici o legatura intre turatia motorului si suprasolicitarea lui. Poate la fel de bine sa patineze si la 2000 si la 4000 de ture daca nu este dozat corect.

Deci data vitoare, intr-antaia, usurel, si fara ESP urci relaxat. Parerea mea...

OT: in AMS este un articolas despre unul care a distrus ambreiajul (si volant) unei Mazda 7 dupa 5000 km. Deci se poate...

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in treapta 1 usor usor am incercat si eu, cu ambreiajul ridicat aproape tot timpul Foarte putin la inceput eram in treapta 2. Dupa 150m din panta aia am renuntat oricum deci nu am chinuit foarte mult ca timp si distanta. Akum ce sa zic... eu obisnuit cu matizu meu care rupea tot :D stiu ca am gresit.

Intrebarea este... am stricat ceva ?

De atunci am facut aproape 1000KM, am urcat si serpentine, am mers si cu 180 si nu a mai mirosit deloc, dar nah... imi este usor teama de ceva daune permanente ca mirosea rau a ebonita arsa.

Are cineva idee cam ce piese se puteau defecta pe acolo ca nu prea ma pricep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Eu cred ca ESP-ul te-a incurcat cel mai tare. Nu te lasa sa patinezi de loc si te tine practic pe loc.

Nu ai stricat mare lucru, ai prajit putin discul de ambreiaj. In principiu poti sa cam uiti de el. Acelasi miros il poti avea cand suprasoliciti franele (mi sa intamplat mie cand am coborat din Poiana Brasov cu placute noi si parca imi luasera foc rotile, asa fum iesea).

Eu as merge linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceiasi parere cu Zorro. Pentru siguranta ta poti face si o verificare in service ca sa conduci mai linistit si fara sa te mai gandesti la astfel de probleme.

Eu am experimentat cam acelasi lucru iarna asta cand, dupa ce am incercat sa urc o panta cu zapada impins de o gramada de oameni, la un moment dat masina a inceput sa tiuie, TCS, ABS toate aprinse pe bord si miros puternic de incins. Am renuntat si m-am intors. Nu am mai simtit de atunci nici un miros nici dupa ce am mers ore intregi serpentine sau drum normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai..a spus ca a fost incercata masina la service si a spus ca nu patineaza! deci...e totul ok! Relaxeaza-te si bucura-te de masinuta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri, sper si eu ca e ok.

Regards,

Tudor G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 years later...
Tudor Călin Zarojanu

Bună, a avut cineva în mașină un miros chimic, ca de detergent praf de rufe? Se declanșează la ceva vreme după ce plec, deci are legătură cu încălzitul motorului, dar nu e miros de ars. Firește, m-am uitat sub capotă, nu se vede nimic. Plus că am mirosit prin mașină: scaunele, covorașele etc. - nimic. Mirosul plutește în aer, dar nu pot să-i identific sursa. Mulțumesc anticipat pentru orice sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vorbim? In profil si trecut Dacia Logan. Daca asta e masina despre care intrebi, nu te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!