Jump to content

Golf 4 4motion


Beshcu
 Share

Postare recomandată

In urma cu ani de zile am avut un Golf 2 care fusese vopsit total.De ce?Nu stiu si nu m-a interesat, de vreme ce masina arata si mergea impecabil.Oricum am dus-o in service si am urcat-o pe rampa pt. a vedea cum se prezinta pe dedesubt.

Actualul Golf l-am achizitionat de la un vecin, stiam ca are vopsite ambele usi de pe partea stanga, in urma unui mic accident(vopseaua arata bine la nuanta), numai ca pe la chedere a inceput sa se exfolieze putin.(de asemenea, fiind un SH, nu m-au interesat aceste aspecte minore, ci felul cum arata masina in general si cum mergea motorul, in paranteza fie spus avea si km.dati inapoi cu 70.000, dar nici acest lucru nu m-a deranjat- am luat-o si gata).

Masina a fost scanata si de Cipos si de catre Voinea si merge impecabil(am avut mici probleme cu turbina care a trebuit curatata).

Masina veche e masina veche, nu ai ce-i face, trebuie sa accepti unele probleme minore pe care le are orice masina SH.

Sa va mai dau un exemplu, am un amic care si-a luat acum vreo 2 ani si ceva un Golf 4 la un pret suspect de mic.La vreo 3 luni, pur si simplu i-a cazut motorul.Toti eram de parere sa o faca si sa o dea ca poate intr-o zi cine stie ce mai pateste cu ea.Dar nu,(nici nu a vrut sa auda de vanzare) el a reparat-o si merge si acum cu ea bine merci, fara probleme.Deci...QED.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Beshcu

    10

  • marius1982.11

    5

  • Inginerul

    3

  • barlyg

    3

Si daca nu avea butonul de ESP ce ? Stiu mai multe golfuri care nu-l au, au ESP dar nu-l pot dezactiva.

Nu exista Golf IV cu ESP, dar fara buton. Se practica insa adaugarea butonului chior in bord. Cea mai buna este o scanare VAG-COM.

insa daca ai fi un negociator bun ai reusi sa scoti ceva bani la treaba asta

Asta nu e o regula, eu am intalnit multi vanzatori de masini pe care i-am prins cu minciuna sau la masinile carora am descoperit probleme ascunse. FOARTE rar acest lucru il determina sa lase la pret! De ce? Simplu: daca n-o iau eu, o ia urmatorul prost care n-o sa vada problemele respective.

Sal, sa ma bag si eu in seama, sunt de acord cu colegii @Ingineru si @sinucigasu...

Va rugam sa renuntati la @ folosit inutil

Cat despre vopsea, sa cauti o masina SH cu ceva ani in spate si NIMIC vopsit este cam vis, mai ales in Romania unde toti taranii iti lovesc masina cu usa cand coboara, te mai sterg in parcare si pleaca, etc. Nu se poate sa nu vopsesti nimic, eu am vopsit la Golf capota, usa st. fata, aripa st. fata, bara fata, bara spate. Si toate pt zgarieturi. Asta e, n-ai ce face. Si contrar a ceea ce vor sa-si convinga unele service-uri clientii, se poate face o vopsire care sa nu prezinte nicio diferenta fata de vopseaua din fabrica.

P.S. Am merge-uit topicul cu cel initial, nu e nevoie de zece topic-uri pe aceeasi tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare si nu vroiam sa deschid un topic nou ... Mie imi sare putin stropi de ulei numai cand e rece dupa nu mai sare e rau , e bine ? ce inseamna

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun...cu revopsitu...dar uleiul care mia sarit in ochii??? ala nu era motor la 98.000 de km.........si in plus la telefon tipu mi-a zis ca e 2001 si cand m-am dus sa o vad nu a avut actele la el....apoi vineri cand am fost cu tatal meu sa o vada si el....pe certificatul de inmatriculare era 2001...iar pe cartea service din germania are 2000 luna a 3...si inca ceva suspect..toate reviizile erau facute la porche in bucuresti....cu exceptia ultimei...care era facuta undeva la botosani....si in plus uleiul ala nu avea decat 4000 de km..era ca pamantul...stiu ca la diesel este negru dar ala era namol. eu va spun fratilor...FERITI-VA DE EA!!!!nu vrea masina revopsita "sinucigasule"......asa gasesc multe... am gasit de exemplu ceva ce mia placut la Georginio in Campulung...11.500 e...2004 doar ca avea 90 cai :lol: si avea 6 luni garantie si doar 28.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca avea 300.000 si era lovita toata partea dreapta ca intrase unul in el......ce sa fac cu ea? putea sa o lase si la 6000euro si tot nu o luamun motor la 98.000 nu arunca ulei in halu ala si nu scoate fumu negru la cea mai mica apasare pe acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc foarte serios sa iei un mecanic bun cu tine cand te mai duci sa vizionezi o masina. Sau nu neaparat un mecanic dar pe cineva care se pricepe bine la masini. Poti apela si la Cipos, sau la altii de pe forum. Un laptop si o interfata vag com ar fi de asemenea binevenite.

Si inca un sfat. Zici ca ai gasit un golf bun de 90 de cai. Sa stii ca nu e asa mare diferenta intre 90 si 101. Din contra eu as prefera un motor de 90 daca as fi in locul tau pentru consumul mai scazut. Oricum ca sofer incepator ti-ar fi fost numai bun.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca un sfat. Zici ca ai gasit un golf bun de 90 de cai. Sa stii ca nu e asa mare diferenta intre 90 si 101. Din contra eu as prefera un motor de 90 daca as fi in locul tau pentru consumul mai scazut. Oricum ca sofer incepator ti-ar fi fost numai bun.

plus ca in Romania e suficient sa te tirii de colo colo, iar la drum lung e foarte economicos si viteza medie pe citeva sute de km e cam aceeasi (daca nu mai mica) intre un golf de 90 si passat de 130 (eu si un alt coleg de forum)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg fenomenul cu saritul uleiului. De ce este asa grav? De ce ar trebui sa nu sara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog un moderator sa inchida topicul....vad ca nu se intelge ce vreau sa spun...revin cand gasesc masina dorita..pana atunci numai bine :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de ce ai spus tu mai sus cu anul de fabricare al masinii. Masina a fost fabricata in 200 si abia in 200 1 a fost inmatriculata pentru prima data. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am gasit masina....... nu mai ma intereseaza acel golf........masina acceea era un dezastru va spun eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D am vazut si eu masina aia, si am vrut sa o cumpar. km erau reali conform istoricului service verificat la reprezentanta, mie mi-a zis insa ca era al 3-lea proprietar in tara ( luata de o luna de la cineva care avea sa ii dea bani :D ) eu am vazut butonul ESP (poate l-a pus intre timp ) si avea si martorii de ESP si ABS aprinsi din cand in cand :( am vrut sa o duc la autotest, am facut programare, si m-a sunat omu' seara ca a vandut-o....era mult prea ieftina pt dotarile ei, probabil m-a scutit de 470 ron cat costa verificarea :)L.E. maina are chip pus de vreo 30.000 km (mi-a zis tipul de la reprezentanta) si cauciucurile ff uzate, in special pe fata :vaidecapulmeu:
te-ai uitat la ultima revizie??? toate erau la porche bucuresti....cu exceptia ultimei...care era la focsani..oare de ce?tie ti-a zis ca e al 3??? macar a fost sincer....si de vopsea ce parere ai? ai vazut pragurile? sa fi ciocanit in ele sa vezi cum se auzea.... ;) mie la inceput mi-a cerut 9800..si pana la urma o lasase la 9200...tie ce pret ti-a zis?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de faptul ca e un Golf fabricat in 2000 si cu motor de 116 CP, eu n-as fi dat nici 9200 EURO pe ea deoarece nu prea merita. Mi se pare un pret absolut normal, cat ai fi vrut sa ceara ? 12.000 euro ? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre vopsea, sa cauti o masina SH cu ceva ani in spate si NIMIC vopsit este cam vis, mai ales in Romania unde toti taranii iti lovesc masina cu usa cand coboara, te mai sterg in parcare si pleaca, etc. Nu se poate sa nu vopsesti nimic, eu am vopsit la Golf capota, usa st. fata, aripa st. fata, bara fata, bara spate. Si toate pt zgarieturi. Asta e, n-ai ce face. Si contrar a ceea ce vor sa-si convinga unele service-uri clientii, se poate face o vopsire care sa nu prezinte nicio diferenta fata de vopseaua din fabrica.

Am luat masine nerevopsita......deci se gasesc si exceptii pe la noi.. are o zgarietura pe usa...(se ia cu polish), la manere de la unchii, si pe capota de la pietricele. deci exista si asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

salut . am cumparat un golf 4 4motion din 2002 si cel care l-a vindut ii demontase cardanul pe motivul consumului excesiv de carburant .Dupa ce l-am luat m-am apucat singur si am montat cardanul deoarece avea deja semne facute de ghidaj si nu mi s-a parut dificil .Toate bune pana cand am inceput sa o probez si am observat ca la mers in linie dreapta (cu fata sau cu spatele ) merge perfect dar daca virez stanga sau dreapta in mers o roata de pe spate parca ar da sa se blocheze . Am deschis usa si am observat ca la rotirea volanului inspre stanga,roata din stanga spate a inceput sa patineze in timp ce masina se deplasa usor inspre inainte . A mai intalnit cineva o astfel de problema ? Ma poate ajuta cineva cu un raspuns despre ce ar putea fi vorba ? Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca diferentialul.... cred ca si din cauza asta fusese desfacut cardanul....din ce stiu eu cam costisitor un diferential.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la diferential si proprietarul sau samsarul te-a aburit ca a scos cardanul din motive de consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e decat 500 de euro un diferential:) nu dispera:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma mir ca ai inghitit galusca...cine i l-a dat jos ala gratuit ca sa isi scoata el consumul? cat de mult consuma in plus de i-a rasarit ideea sa renunte la 4motion, mai ales pe iarna. era clar o minciuna gogonata. pe el nu l-ai inttrebat de ce face asa? nu de parca nu ar fi putut sa-ti mai inventeze o minciuna pe care sa o crezi lafel de naiv.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde mai pui ca, consumul excesiv este exclus la 4motion cu haldex, pentru ca nu e 4x4 permanent, rotile din spate se invart numai cand cupleaza haldex-ul in functie de ce zic senzorii de pe roti

 

poate gasesti la dezmembrari un diferential bun, si iesi ieftin, oricum trebuie verificat si haldex-ul, sa fie buna si partea electrica si cea mecanica, schimbat uleiul si filtrul din haldex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am imaginat ca nu e din cauza consumului dar imi doream foarte mult masina asta si asa am zis ca o iau si fara cardan . asta m-a facut sa mai economisesc 650 euro din pretul de vanzare .am sa incerc sa il repar chiar daca nu stiu de ce sa ma apuc . am vazut ca invartindu-l cu mana merge fara probleme , merge si in linie dreapta deci me bucur ca nu e blocat cum am mai vazut in alte post-uri . daca ma poate ajuta careva cu niste sfaturi cam pe unde ar trebui sa incep ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

search...search, learn and act sau daca te tine, unul SH sau chiar reparat asta,insa nu stiu efectiv cine se pricepe la asa ceva intr-adevar,nu la nivel amatoricesc, de aceea spun sa te informezi bine inainte sa-ti ceara sume

 

PS: totusi a  fost un gest corect ca ti-a lasat la pret destul de bine, pt ca era "demontat", si-a permis pt ca economisise pe motorina.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa il iei usor cu verificarile : ai intai verifica mufele sa fie in regula , deobicei se corodeaza , al 2 lea minus e pompa de ulei , o scoti si o alimentezi la curent si vezi daca functioneaza , e un banal motoras .... , cu ocazia asta schimbi si uleiul si filtrul , in rest nu prea are ce sa strice prin diferentialul asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare tuturor . am vrut sa va informez ca in urma verificarilor si testelor pe care le-am mai facut in ultima vreme am ajuns la concluzia ca partea electronica si electrica functioneaza perfect ,( teste efectuate cu un VAS ) problema fiind ambreiajul haldex . am mai fost si la un mecanic ce lucreaza la reprezentanta Audi care mi-a spus ca este posibil ca aceste discuri de ambreiaj ( 8 la numar ) este posibil sa fie lipite intre ele . nu stiu daca se pot repara sau inlocui asa ca , cred ca trebuie sa schimb diferentialul . multumesc tuturor pentru sfaturi . am sa va mai tin la curent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!