Jump to content

Audi A4 B8 - Noua Generatie


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

A6 cu motorul de 2.0tdi trage suficient;depinde ce stil de condus ai. Problema cu motorul de 2.otdi de pe A6 este ca este o masina din clasa mare care confera o anumita imagine si probabil de aceea se considera ca trebuie sa ai o anumita rezerva de putere mai mare. Cunosc o persoana cu A6 2.0tdi care e multumita de masina fiind genul de persoana ce merge nu prea sportiv. Eu in loc de A6 2.0tdi mi-as lua A4 2.0tdi de 143 sau 170cp(va aparea in curand) si ar avea si mai multe dotari,dar e o chestie f subiectiva. Cred ca sunt putin cam :P :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    30

  • glumaretzuu

    24

  • maryuskkk

    17

  • Thereau

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta e o expresie care mereu ma amuza :( Gen "nu vreau sa te jignesc dar esti un idiot"

Imi rastalmacesti vorbele si asta e un lucru rau!( astfel se nasc "flame-uri" - impotriva regulamentului) Lucrul bun este ca te amuza deci esti deschis unor discutii cu care nu esti de acord!

Iti place sa dai "quote" (contrar regulamentului) dar l-ai ignorat pe cel care e esenta problemei care o pui in discutie.....diferenta de greutate intre aceleasi modele, cu aceleasi motorizari dar cutii diferite care este de numai 25kg....dar asta iti taie toate argumentele si nu da bine pe forum in ultima vreme. Stiu ca se incalca regulamentul daca se da cu parerea din cele auzite de la posesori . Ti-am recomandat sa intri pe site-ul Audi Romania pentru comparatii. Nu te consider idiot, polemica era la eventualele discutii care se pot face de colegii care vor posta aici si este fara legatura cu titlul topicului (din nou contrar regulamentului) . Mi-ar placea sa continui discutia in legatura cu masina care o ai si anume la cit de potrivita era puterea pe vremea cand aveai 131 CP la o transmisie quattro, in conditiile unei exploatari firesti fara demonstratii in trafic . As putea sa tac pe tema asta dar ma intriga faptul ca viitorii potentiali cumparatori ar renunta la achizia unui A6 cu motor de 2.0 TDi numai de dragul fitzelor, lucru care era cat pe ce sa se intimple si la cunoscuti de-ai mei. Sfarsit :( !

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti place sa dai "quote" (contrar regulamentului)

I-auzi. De cand e contrar regulamentului? :)

Stiu ca se incalca regulamentul daca se da cu parerea din cele auzite de la posesori

Eu zic ca din nou te inseli in privinta regulamentului.

Mi-ar placea sa continui discutia in legatura cu masina care o ai

Masina pe care o am? Pai e cam contrar regulamentului, fiind off-topic (nu este A4 Noua Generatie) ;)

si anume la cit de potrivita era puterea pe vremea cand aveai 131 CP la o transmisie quattro, in conditiile unei exploatari firesti fara demonstratii in trafic.

Legatura fiind? In orice caz, 131CP pe 1560kg sunt cam acelasi lucru ca 140CP pe 1645kg daca vrei sa ne magarim :) Dar eu zic ca n-are rost sa incepem cu intzepari d-astea penibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru cei care au mers cu suspensia sport si cu cea standard, care merita pentru drumuri lungi la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la suspensia sport de la noul A4 (B8), la suspensie sport in general sau la o suspensie sport pe masina pe care o ai la profil? Pentru oricare din intrebarile astea cu exceptia primei, discutia este off-topic. Daca doresti pareri in general despre suspensie sport, te rog sa cauti pe forum ca s-a discutat subiectul. Exista chiar topic-uri dedicate suspensiilor sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de drumuri. Daca mergi pe drumuri bune, suspensia sport este geniala... daca mai ajungi si pe drumuri cum e cel spre poiana Brasov nu te mai saturi. Daca ajungi insa pe drumuri rupte.... nu prea mai e placut :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna alegere e Audi Drive Select;iti faci masina cand confortabila cand sportiva. Daca suspensia e pe dynamic simti denivelarile de iti sar pietrele de la rinichi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la suspensia sport de la noul A4 (B8), la suspensie sport in general sau la o suspensie sport pe masina pe care o ai la profil? Pentru oricare din intrebarile astea cu exceptia primei, discutia este off-topic. Daca doresti pareri in general despre suspensie sport, te rog sa cauti pe forum ca s-a discutat subiectul. Exista chiar topic-uri dedicate suspensiilor sport

Ma refer strict la A4 B8, n-am stiut ca trebuie sa mentionez expres, de acum am sa fac asta. Pana la sfarsitul lunii sper sa pot avea unul dar fara Audi Drive Select. Ma refeream la suspensia default si la cea sport - cred ca am priit raspunsul referitoare la cea sport, era de bun simt ca e ceva mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
S-a introdus o noua motorizare diesel pe A4:2.0tdi,120CP. Nu prea ii vad rostul fiind o motorizare cam subdimensionata pt capacitatea masinii. Ma asteptam sa introduca mai repede 2.0tdi,170cp,dar a fost preferata lansarea mai intai a unei variante mai ieftine. Motorul de 143cp mi se pare f ok pt masina ,dar cel de 120 mi se pare un compromis cam mare pt reducerea pretului ,tinand cont ca este o masina din clasa premium ce trebuie sa aiba o anumita rezerva de putere.

Eu vreau sa-mi achizitionez un A4 cu astfel de motor. Chiar credeti ca e subdimensionata? E similara cu motorul de 105hp de pe octavia 2 pe care o am acum si care mi se pare destul de ok.

Nu cred ca e necesar un motor cat mai mare numai pentru a justifica faptul ca am Audi ci un motor corect pentru o folosire in majoritate (75%) in mediu urban.

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca motorul de 120 hp poti sa tegandesti la el doar daca masina ar avea 5 trepte, am facut cu masina din semnatura 3000 km din 14 aug pana acum(atat in oras cat si afara) si cred ca motorul de 120 hp nu va fi de ajuns. La motorul meu comportamentul fata de un PD este ceva mai "lent" dar in compensare nu mai exista nici amprenta sonora a acestuia. Sfatul cel mai bun este sa mergi la un dealer sa faci un test drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 2.0tdi,143cp nu e asa brutal ca cel de 2.0 tdi pd avand o acceleratie mai liniara. Intre o Octavia 2 si un A4 ambele cu motoarele de 2.0tdi castiga A4. 2.0tdi,120cp e cam putin mai ales ca trebuie sa ai o rezerva de putere in depasiri. Masina e cam grea pt acest motor,iar trenul de rulare are potential mult si peste motorul de 143cp.

Drive testul te va lamuri dar eu as merge pe motrizarea de 143cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mam interesat si eu de un 2.0 TDI si 120 cp pentru taicamiu, si mi sa parut ok ca performante.Daca el e multumit de tdi-ul lui actual de 90 cp care face suta in vreo 13 sec atunci ii va ajunge cei 10.7 sec necesari unui 2.0 tdi. Nu isi ia masina din snobism sau altceva, pur si simplu vrea o masina atent lucrata, detalii gandite, materiale de calitate si consum redus(e mai mult o chestie psihologica,intrucat nu face multi km pe an).

In schimb la benzinarul de baza nui gasesc rostul; 1.8 TFSI si 120 cp. Un 1.4 tsi si 12x cp ar fi fost de preferat, si sar fi distantat clar ca motorizare de baza(avand cosuri de exploatare mai reduse) fata de versiunea de 160 cp.

@ rdirectoru: eu zic ca poti merge linistit pe varianta de 120 cp, la atatia km in oras.daca te razgandesti apoi iti poti face o remapare :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheTracker, referitor la sfatul tau anterior ca se poate sa ai 120 hp iar daca nu esti multumit ii faci tuning trebuie sa te anunt ca masina are garantie 2 ani(deci mai ai un an fara chip) si nu sunt foarte sigur ca se poate tuna inca(poate cu power box). Masina pe care o are tatal tau acum , ALH 90 HP, vara cu clima pornita nu se mai comporta nici macar decent. Au fost in ultima luna relatari de presa cu privirela o serie de ziaristi pusi sa faca un test-drive intre doua orase pentru a confirma consumul de exceptie al motorului de 120 hp - ce am vazut in filmuletul de pe youtube era chiar funny, acestia nu aveau voie sa puna in functiune clima! Nu trebuie sa uiti ca masina are 6 trepte si nu 5, deci etajarea cutiei e ceva mai lunga - nu este un PD ci este CR si este ceva mai blanda(nu gasesc termenul). Personal vad situatia motorului de 120 hp cam asa: merg la un fast-food si comand o porti zdravana dupa care comand un Pepsi Light! Nu este nici mai ieftin si nici mai sanatos. Pentru ca daca il iau pe acesta ca sa pot lua jante pe 17' ori ecran color sau scaune incalzite atunci mai bine ceream un pahar cu apa si terminam povestea.

Modificat de BOMBANITORUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia in 6 trepte e f bine etajata si are rapoarte care ajuta reprizele. Resoftare poti face deocamdata doar la Abt; oricum e mai bine sa vina din fabrica cu 143cp turbina si injectoarele fiind diferite(asa cred nu sunt sigur) fata de cel de 120cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia in 6 trepte e f bine etajata si are rapoarte care ajuta reprizele. Resoftare poti face deocamdata doar la Abt; oricum e mai bine sa vina din fabrica cu 143cp turbina si injectoarele fiind diferite(asa cred nu sunt sigur) fata de cel de 120cp.

Resoftare se poate la ABT doar daca e de 143 hp. Cel putin asta au facut pana acum, adica au obtinut 170 hp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca 120 de cai sunt cam putini iar diferenta de bani nu justifica aceasta alegere. Consumul nu cred ca o sa fie mult mai mic iar faptul ca intr-o depasire o sa te simti neajutorat o sa te faca sa regreti alegerea. In fond si la urma urmei audi este o marca premium si cat de cat sportiva iar motorul de 120 de cai pe aceasta masina nu pare deloc sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi si cu masina cu 4 persoane si bagaje+clima pornita cred ca 120cp sunt cam putini pt o masina premium; nu e chestia ca iti iei motor ceva mai mare(143) pt a face liniute ci pt a avea niste performante decente. E pacat la o asa masina sa iti iei doar 120cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Eu am 115cp si sunt multumit de ce poate!

Parerea mea este ca la o cutie manuala daca nu stii sa o folosesti, poti sa ai si 170cp ca degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 131 de cai insa era motor pumpe-duse ca si in cazul tau si am fost cat de cat multumit insa mai fericit dupa ce i-am facut chip. In cazul de fata ai de aface cu o masina cu 100-150 de kile mai grea ca ce am avut eu sau tu si cu putere de doar 120 dintr-un motor CR care are un cuplu distribuit mai unifor. Astfel stand lucrurile consider ca 120 de cai sunt cam insuficienti daca vrei sa faci o depasire in conditii de maxima siguranta. Daca vrei sa faci calcule zeci inainte de a te baga intr-o depasire si daca te complaci in ideea ca poate da domnu sa consumi cu 0,3% mai putin in oras atunci poti sa alegi aceasta motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt posesorii de 1.8 tfsi - doritori de mai multa putere - atasez o fisa cu modificarile pe care le pot face cei de la ABT

le-am trimis un mail si dupa vreo 2 sapt mi-au raspuns - costul modificarii este de 1500 eur fara montaj si la momentul actual se poate face doar in Germania

8K0_118_210_CABB_Schalter_E.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, nu mai discutati de A4 2.0tdi cu 120 cp decat daca aveti peste 50 de ani si ati sofat toata viata dacie 1310 si apoi ati trecut pe logan.

motorul de 120 cp este pt persoanele in varsta care merg in coloana cu tirurile pt ca nu au curaj sa depaseasca, pt femeile incepatoare samd.

2.0tdi de 120 cp este bagat in oferta celor de la audi cu scopul sa pinda orice tip de clientela.

Minimul pt a avea un strop de decenta pt aceasta masina este motorul de 143 cp dar va zic ca dupa o sapt deja ti se par insuficienti si acestia.

daca nu tin buzunarele pe cineva decat pt 120 cp , eu zic se se orienteze catre altceva: honda Accord, volvo S40, Passat samd.

E pacat sa ai o masina care este facuta pt +200 cp si sa ai 120 cp. va merge ca o baba bolnava de tuberculoza.

apoi , tuningul celor de la ABT este caca-maca. de ex: motorul de 143cp si 320 nm ajunge la 100km/h in 9.4 sec. dupa tunningul celor de la ABT motorul are 170 cp si 370NM insa demarajul pana la 100km/h se face doar in 8.9 sec. daca iti cumperi din fabrica A4 cu motorul de 170cp si 350 Nm, audi garanteaza pt un demaraj in 8.3sec. deci ce iese de pe poarta fabricii este bine iesit. ce faci ulterior se cheama carpeala.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maryuskkk mie mi se pare o lucrare bine facuta ABT-ul, modelul de 170 hp are injector piezo adica o mai buna si precisa dozare a motorinei. In alta ordine de idei carpeala de care vorbesti o fac nemtii la mama lor acolo si ma indoiesc sincer ca ABT nu ar fi existat daca nu stia ce face. Garantia lor excede pe cea AUDI la 100.000km ori 8 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am zis ca nu fac treaba de calitate.

dar, 170 cp iesiti de pe poarta fabricii care duc masina la 100 in 8.3 sec sunt mai buni decat cei 170 cp facuti de abt dintr-un motor de 143cp , iar rezultatul acestora este de 8.9sec pana la 100 km/h.

deci , chiar daca ei lucreaza curat , fara sa-ti creeze probleme la motor, tot carpeala se numeste, pt ca un motor iesit de pe poarta fabricii este altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am zis ca nu fac treaba de calitate.

dar, 170 cp iesiti de pe poarta fabricii care duc masina la 100 in 8.3 sec sunt mai buni decat cei 170 cp facuti de abt dintr-un motor de 143cp , iar rezultatul acestora este de 8.9sec pana la 100 km/h.

deci , chiar daca ei lucreaza curat , fara sa-ti creeze probleme la motor, tot carpeala se numeste, pt ca un motor iesit de pe poarta fabricii este altceva.

Incearca sa citesti postul meu, la 170 hp ai alt injector. OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!